Waarom associeer je dat met tokkies?quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:25 schreef gooddaddy het volgende:
Zo erg is het nu ook weer niet. Maar een spraakbericht via whatsapp doet me ook denken aan mensen die aan telefoneren zijn met de telefoon voor hun neus en alles op speaker. En eerlijk gezegd associeer is die manier van telefoneren met tokkies. Daarom staat het me tegen
Ik doe het niet, alleen om de simpele reden dat het super onnatuurlijk aanvoelt om zo een gesprek te voeren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:25 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Zo erg is het nu ook weer niet. Maar een spraakbericht via whatsapp doet me ook denken aan mensen die aan telefoneren zijn met de telefoon voor hun neus en alles op speaker. En eerlijk gezegd associeer is die manier van telefoneren met tokkies. Daarom staat het me tegen
Omdat ik die altijd zo zie telefonerenquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waarom associeer je dat met tokkies?
Je kan ook gewoon bellen. Werkt veel beter.quote:Op maandag 20 april 2020 22:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Een protip die ik niet voor mezelf wil houden: spraakberichten
Brengt zoveel meer leven in online dating. Text is dood, met spraakberichten heb ik zelfs recent nieuw leven geblazen in een volledig doodgebloed gesprek.
Alsof alleen tokkies zo telefoneren. Dat is echt niet zo. Veel mensen doen dat voor hun werk oid ook vaak genoeg zoquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:07 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Omdat ik die altijd zo zie telefoneren
Ligt iets genuanceerder.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Kijk maar hoeveel vrouwen geilen op Badr Hari
Videobellen had ik in gedachten als volgende stap. Als het daarvoor lekker loopt zeg maar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bellen. Werkt veel beter.
Zelfs al ben je een lopende moedervlek met haar erop.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Ligt iets genuanceerder.
Net als veel mannen op een vrouwelijke vrouw vallen, vallen de meeste vrouwen op een mannelijke man.
Wat maakt een man mannelijk? Alles wat de man in potentie helpt om te overleven. Denk aan fysieke kracht, agressie (ga Badr's vriendin maar eens wat aandoen waar hij bij staat), maar ook zekerheid in de vorm van geld of een bepaalde sociale status is aantrekkelijk voor vrouwen.
Ik zeg niet dat alleen tokkies telefoneren en ik zeg ook niet dat alleen tokkies zo telefoneren. Ik zeg alleen dat wanneer iemand zo zie telefoneren dat meestal een tokkie isquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:34 schreef Womanly het volgende:
[..]
Alsof alleen tokkies zo telefoneren. Dat is echt niet zo. Veel mensen doen dat voor hun werk oid ook vaak genoeg zo
Mensen die dat doen voor hun werk.. zijn doorgaans thuis of op hun werk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:34 schreef Womanly het volgende:
[..]
Alsof alleen tokkies zo telefoneren. Dat is echt niet zo. Veel mensen doen dat voor hun werk oid ook vaak genoeg zo
Zijn ook mensen die in hun lunchpauze buiten in de zon videobellen. Zag laatst nog iemand en dat was geen tokkie. Maar goed lekker belangrijk allemaal ookquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mensen die dat doen voor hun werk.. zijn doorgaans thuis of op hun werk.
Ik heb nog nooit iemand zakelijk zien videobellen buiten.
Daarentegen wel hele verhandelingen op vol volume met betrekking tot familie, vrienden en de laatst roddels.
Dus als @:gooddaddy zegt dat als hij dat ziet.. het meestal tokkies zijn... zal dat er wellicht iets mee te maken hebben
Ik voer mijn zakelijke gesprekken merendeels toch niet en publique
Hehehe ach.. we moeten ons ergens druk ovr makenquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:18 schreef Womanly het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die in hun lunchpauze buiten in de zon videobellen. Zag laatst nog iemand en dat was geen tokkie. Maar goed lekker belangrijk allemaal ook
ik ben druk zatquote:Op woensdag 22 april 2020 08:14 schreef gooddaddy het volgende:
We hebben tenslotte niets beters te doen tot 20 mei
Op het werk ook druk zat ja, maar er is altijf wel even tijd om op Fok! te kijken en te posten. Huiswerk enzo hoef i me niet mee bezig te houden. 16 jarige hier is geslaagd zonder eindexamenquote:Op woensdag 22 april 2020 09:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik ben druk zat
havo1-stof is weer aardig opgefrist bij mij
en op werk is het OOK druk gek genoeg
(En ik werk niet in de zorgn toch ofzo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2020 01:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Diezelfde vraag heb jij op 18 april toch ook al gesteld? Als die 'bekende' een vriendin van je is, kun je er toch gewoon rechtstreeks naar vragen? "Hé, ik kwam jouw profiel volgens mij laatst tegen op Tinder. Kan dat kloppen?" Als zij een (vage) bekende of collega is, kun je het er ook gewoon niet over hebben. Jullie zijn geen match. Punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt jezelf ook proberen wijs te maken dat de enige reden waarom jullie op de app geen match zijn voorkomt uit haar angst om jouw profiel naar rechts te swipen. Dat lijkt mij niet aannemelijk, maar kennelijk wil je dat graag horen. In dat geval: bel haar op en vraag haar gewoon om een échte date. Daarmee maak je jouw intenties naar haar toe heel duidelijk. En je krijgt closure. Succes.
Ik gok dat ik die reactie niet wil horenquote:Op maandag 27 april 2020 04:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Diezelfde vraag heb jij op 18 april toch ook al gesteld? Als die 'bekende' een vriendin van je is, kun je er toch gewoon rechtstreeks naar vragen? "Hé, ik kwam jouw profiel volgens mij laatst tegen op Tinder. Kan dat kloppen?" Als zij een (vage) bekende of collega is, kun je het er ook gewoon niet over hebben. Jullie zijn geen match. Punt.
Je kunt jezelf ook proberen wijs te maken dat de enige reden waarom jullie op de app geen match zijn voorkomt uit haar angst om jouw profiel naar rechts te swipen. Dat lijkt mij niet aannemelijk, maar kennelijk wil je dat graag horen. In dat geval: bel haar op en vraag haar gewoon om een échte date. Daarmee maak je jouw intenties naar haar toe heel duidelijk. En je krijgt closure. Succes.
Sluit bekenden als collega's gewoon uit, dan hoef je ook niet maandelijks met dit dilemma in de weer te zitten.quote:Op maandag 27 april 2020 09:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik gok dat ik die reactie niet wil horenal is het natuurlijk wel tekenend en is de kans groot dat ze mij inderdaad ook is tegenkomen. Heb er moeite mee dat je niet kan beïnvloeden dat de ander je ook op die manier leuk vind haha.
Wat eerlijk, vooral die laatste zin. En een mooi staaltje zelfreflectie 👍quote:Op maandag 27 april 2020 09:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik gok dat ik die reactie niet wil horenal is het natuurlijk wel tekenend en is de kans groot dat ze mij inderdaad ook is tegenkomen. Heb er moeite mee dat je niet kan beïnvloeden dat de ander je ook op die manier leuk vind haha.
Lekker boeiend. Waarom moet zij je leuk vinden smaken verschillenquote:Op maandag 27 april 2020 09:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Neenee, elke vrouw die higer scoret dan een 7 kan elke man aan elke vinger krijgen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:49 schreef Craptacular het volgende:
Voor elk lekker wijf is er wel iemand die klaar van haar shit is. Verheerlijk ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |