Aldus de conservatieve republikeinen van National Review.twitter:kevinrkosar twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 18:30:06From NRO: "Oregon has mailed out about 100 million ballots since 2000, with only about 12 cases of proven fraud." https://t.co/E4Nlxgrik6 reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 09-04-2020 om 17:00:03Mike Pence's office has declined to allow the nation's top health officials to appear on CNN in recent days and discuss the coronavirus pandemic, in an attempt to pressure the network into carrying the White House's lengthy daily briefings in full. https://t.co/FqJzqSgkgM reageer retweet
Dat is verstandig, selectief plak en knipwerk moet zoveel mogelijk worden vermeden.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
Fauci en Birx mogen van Pence geen interviews meer doen met CNN als CNN de briefings niet volledig uitzendt
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 09-04-2020 om 17:00:03Mike Pence's office has declined to allow the nation's top health officials to appear on CNN in recent days and discuss the coronavirus pandemic, in an attempt to pressure the network into carrying the White House's lengthy daily briefings in full. https://t.co/FqJzqSgkgM reageer retweet
Waarom zou CNN verplicht moeten worden om de politieke propaganda/ leugens van Trump uit te zenden?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is verstandig, selectief plak en knipwerk moet zoveel mogelijk worden vermeden.
Idd maar je president laat je dan maar vrolijk gekke Henkie blijven spelen met oneliners die helemaal selectief zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is verstandig, selectief plak en knipwerk moet zoveel mogelijk worden vermeden.
Omdat ze neutraal zijn als nieuwszender.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom zou CNN verplicht moeten worden om de politieke propaganda/ leugens van Trump uit te zenden?
Hoezo is niet uitzenden niet neutraal? Dan geven ze toch helemaal geen mening?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat ze neutraal zijn als nieuwszender.
Oh maar het wordt wel wel uitgezonden hoor, alleen niet live en met factcheck erbij.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de fakenews het nu drukker heeft met de dementie van Biden. Oh wacht.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo is niet uitzenden niet neutraal? Dan geven ze toch helemaal geen mening?
Ja zelfs de WSJ moppert:quote:Op donderdag 9 april 2020 17:28 schreef Mike het volgende:
Trumps persconferenties bestaan twee uur lang uit het schoppen naar de media of de democraten. Ik zou niet weten waarom een nieuwszender verplicht zou zijn dat uit te zenden.
twitter:WSJopinion twitterde op donderdag 09-04-2020 om 14:40:04The daily briefings have become less about defeating the virus and more about the many feuds of Donald J. Trump https://t.co/r7dqXLWdOI reageer retweet
Ja ik wacht. Ga je nog antwoord geven?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de fakenews het nu drukker heeft met de dementie van Biden. Oh wacht.
Neutraal of niet, het zijn nieuwszenders. Die propagandabagger van Trump en co hoeven ze niet te faciliteren aangezien het vrijwel volledig uit halve waarheden, leugens en borstklopperij bestaat. Dat kan Trump vast wel doen via z'n eigen joetoepkanaaltje.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet hij het niet stoppen om de economie te redden?twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-04-2020 om 17:08:05.@OANN A key CoronaVirus Model is now predicting far fewer deaths than the number shown in earlier models. That’s because the American people are doing a great job. Social Distancing etc. Keep going! reageer retweet
Ze zijn helemaal niets verplicht.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom zou CNN verplicht moeten worden om de politieke propaganda/ leugens van Trump uit te zenden?
Precies! En toch wil Pence ze daartoe dwingen door de coronadeskundigen te verbieden interviews te doen met CNN. Waarom vind jij dat verstandig?quote:
Tja het is zijn manier of anders kun je wiebelen, wat is daar mis mee? Ze hebben toch de vrijheid om daar niet aan mee te werken?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Precies! En toch wil Pence ze daartoe dwingen door de coronadeskundigen te verbieden interviews te doen met CNN. Waarom vind jij dat verstandig?
Omdat Trump in de briefings aan de lopende band aan het liegen is en ze gebruikt voor zijn politieke agenda. Lijkt me een hele goede reden. Jou niet?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Tja het is zijn manier of anders kun je wiebelen, wat is daar mis mee? Ze hebben toch de vrijheid om daar niet aan mee te werken?
Wat is er trouwens zo verschrikkelijk aan om de gehele briefings uit te zenden?
Dan maak je als CNN zijnde een statement en zend je het niet uit. Prima toch.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat Trump in de briefings aan de lopende band aan het liegen is. Lijkt me een hele goede reden. Jou niet?
Ja prima maar wat is er prima aan het verbod van Pence?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan maak je als CNN zijnde een statement en zend je het niet uit. Prima toch.
Een leuk voorbeeldje van CNN qua knip en plak werk.twitter:RealSaavedra twitterde op woensdag 08-04-2020 om 04:48:36CNN's Chris Cuomo deceptively edited this clip to make it look like Trump said that he didn't take action on the coronavirus because he didn't want to upset people
After the CNN clip, Trump's full remarks play which show Trump talking about the action he took
Cuomo cut that out https://t.co/9cwgPvhj1u reageer retweet
Waarom zou je je kijkers nog meer kwellen als ze het door corona toch al niet makkelijk hebben?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Tja het is zijn manier of anders kun je wiebelen, wat is daar mis mee? Ze hebben toch de vrijheid om daar niet aan mee te werken?
Wat is er trouwens zo verschrikkelijk aan om de gehele briefings uit te zenden?
Mijn hemel jij vindt dit wel in verhouding staan met de talloze leugens die Trump tijdens de briefings verkondigt?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:55 schreef Chivaz het volgende:
Een leuk voorbeeldje van CNN qua knip en plak werk.twitter:RealSaavedra twitterde op woensdag 08-04-2020 om 04:48:36CNN's Chris Cuomo deceptively edited this clip to make it look like Trump said that he didn't take action on the coronavirus because he didn't want to upset people
After the CNN clip, Trump's full remarks play which show Trump talking about the action he took
Cuomo cut that out https://t.co/9cwgPvhj1u reageer retweet
CNN heeft de keuze nu, ze kunnen hoog of laag springen maar het is wat het is.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mijn hemel jij vindt dit wel in verhouding staan met de talloze leugens die Trump tijdens de briefings verkondigt?
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
CNN heeft de keuze nu, ze kunnen hoog of laag springen maar het is wat het is.
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja prima maar wat is er prima aan het verbod van Pence?
En maar wegkijken en goedpraten. Levert dat nou nog wat op?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
CNN heeft de keuze nu, ze kunnen hoog of laag springen maar het is wat het is.
Ik vind dat Pence in zijn recht staat om de deskundigen te verbieden te praten met CNN. Het is triest dat het zo moet maar dat heeft CNN toch echt aan zich zelf te danken.quote:
Die mensen hebben geen vrijheid van meningsuiting?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat Pence in zijn recht staat om de deskundigen te verbieden te praten met CNN. Het is triest dat het zo moet maar dat heeft CNN toch echt aan zich zelf te danken.
Of het zijn recht is of niet, is het bevorderlijk voor een juiste voorlichting van het publiek over een nogal belangrijk gezondheidsvraagstuk? En is het verstandig zoals je beweerde?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat Pence in zijn recht staat om de deskundigen te verbieden te praten met CNN. Het is triest dat het zo moet maar dat heeft CNN toch echt aan zich zelf te danken.
Precies, zend het dan gewoon uit.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat heeft CNN er mee te maken? Het gaat om de volksgezondheid.
In een land wat pretendeert veel waarde te hechten aan vrijheid is het een vrij absurde zet. Erdogan wordt om minder uitgescholden.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Chivaz het volgende:
Ik vind dat Pence in zijn recht staat om de deskundigen te verbieden te praten met CNN.
Over welke mensen heb je het?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen vrijheid van meningsuiting?
Een VP die anderen verbiedt om met de pers te praten, omdat die pers hem niet aanstaat.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
quote:Ik ben benieuwd of Rutte nog zin heeft om met bepaalde journalisten aan tafel te zitten als het blijkt dat ze maar wat graag gebruik maken van selectief plak en knip werk.
Ik vind het een kansloze poging tot staatscensuur.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat "Quid pro quo", Senator Collins zal wel trots zijn dat Trump zijn lesje zo goed geleerd heeft...oh...wacht.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind het een kansloze poging tot staatscensuur.
Dus je wilt de briefings niet of niet geheel uitzenden vanwege...........quote:Op donderdag 9 april 2020 18:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Of het zijn recht is of niet, is het bevorderlijk voor een juiste voorlichting van het publiek over een nogal belangrijk gezondheidsvraagstuk? En is het verstandig zoals je beweerde?
Bijvoorbeeld omdat een zender ook economische belangen heeft meespelen. Samenvattingen van briefings of persconferenties zijn niet heel ongewoon. CNN is geen staatstelevisie.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je wilt de briefings niet of niet geheel uitzenden vanwege...........
Geef eens gewoon antwoord op mijn vraag? Vind je het verstandig van Pence?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je wilt de briefings niet of niet geheel uitzenden vanwege...........
Maar vervolgens wel klagen dat je bepaalde deskundigen niet meer te spreken krijgt.
Is het trouwens wel eens eerder voorgekomen dat een White house briefing niet gedragen werd door de media?
Dus?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die werken voor Pence en ze staan daar natuurlijk vragen te beantwoorden in functie dus....
Ik heb de gedeeltelijke briefings die CNN heeft uitgezonden niet gezien.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord op mijn vraag? Vind je het verstandig van Pence?
Als ik Trump moet geloven dan doen de briefings het qua kijkcijfers enorm goed. Ik krijg dan het idee dat er andere belangen spelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat een zender ook economische belangen heeft meespelen. Samenvattingen van briefings of persconferenties zijn niet heel ongewoon. CNN is geen staatstelevisie.
Een soort quid pro quo als het ware?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb de gedeeltelijke briefings die CNN heeft uitgezonden niet gezien.
Als Pence vind dat er selectief knip en plakwerk is toegepast (waar cnn niet vies van is) dan vind ik dat hij daar best tegen mag optreden.
Ja dus? Maak de redenering eens af?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die werken voor Pence en ze staan daar natuurlijk vragen te beantwoorden in functie dus....
Doe eens een gedachtenexperiment. Als de democraten zouden verbieden dat wie voor hen werkt niet meer met FOX mag praten omdat de democraten vinden dat FOX het niet 'goed genoeg' brengt. Is dat wat jou betreft ook ok?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als Pence vind dat er selectief knip en plakwerk is toegepast (waar cnn niet vies van is) dan vind ik dat hij daar best tegen mag optreden.
Interessant, dus volgens jou mag de pers beperkt worden in hun vrijheid om mensen van nationaal belang te interviewen?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef Chivaz het volgende:
CNN heeft 2 keuzes nu, of ze zenden het uit en ze krijgen gewoon toegang. Of ze gooien hun kont in de krib en hopen dat de rest van de media meegaat.
Dat is dus juist iets wat je niet moet doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als ik Trump moet geloven dan doen de briefings het qua kijkcijfers enorm goed.
Heb je te luisteren naar wat je werkgever zegt lijkt mij.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dus? Maak de redenering eens af?
Trump geloven? HAHAHAHA, oh manquote:Op donderdag 9 april 2020 18:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als ik Trump moet geloven dan doen de briefings het qua kijkcijfers enorm goed. Ik krijg dan het idee dat er andere belangen spelen.
Mocht het bijvoorbeeld zijn dat CNN en alleen CNN hier buitengesloten word ondanks dat de rest het ook niet geheel uitzend dan vind ik dat Kijkertje een punt heeft.
Is het niet waar dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:24 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat is dus juist iets wat je niet moet doen.
Ze werken helemaal niet voor Pence, ze werken voor het Amerikaanse volk die daarvoor betalen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus als je werkgever je verplicht om van de brug te springen doe jij dat?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heb je te luisteren naar wat je werkgever zegt lijkt mij.
Dat is iets heel anders dan het verbieden van journalisten om interviews te hebben als ze geen campagne spots met leugens en gevaarlijke onzin uitzenden.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De werkgever is het volk.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen idee, gezien de constante stroom van leugens van Trump zou ik eerder van het tegendeel uitgaan.quote:
Ja, maar wanneer je daar in functie staat vragen te beantwoorden dan heb je te luisteren naar wat je baas zegt. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dus als je werkgever je verplicht om van de brug te springen doe jij dat?
Beantwoord de vraag eens: hebben die lui vrijheid van meningsuiting ja of nee?
Je lult er weer omheen, schat. Dat was de vraag en het issue niet. Het gaat er om dat CNN verboden word om met ze te spreken als ze Trumps briefing niet uitzenden.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer je daar in functie staat vragen te beantwoorden dan heb je te luisteren naar wat je baas zegt. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Als Depay tijdens het volkslied zijn lul uit zijn broek haalt dan kijkt ook niemand daar op dat hij uit de selectie word gezet. Overdreven voorbeeld maar wel duidelijk.
Pence heeft ook geen plicht om zijn experts door CNN te laten interviewen, zo ja start dan een rechtszaak.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Geen idee, gezien de constante stroom van leugens van Trump zou ik eerder van het tegendeel uitgaan.
En zo heel relevant is het verder ook niet. Kijkcijfers bij een persconferentie of briefing zullen al snel wat hoger liggen dan gebruikelijk, want crisis. Als een zender besluit om niet de gehele briefing uit te zenden is dat hun goed recht lijkt me, ze worden tenslotte niet gefinancierd door Trump en consorten.
Kortom je roept maar wat.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Geen idee, gezien de constante stroom van leugens van Trump zou ik eerder van het tegendeel uitgaan.
En zo heel relevant is het verder ook niet. Kijkcijfers bij een persconferentie of briefing zullen al snel wat hoger liggen dan gebruikelijk, want crisis. Als een zender besluit om niet de gehele briefing uit te zenden is dat hun goed recht lijkt me, ze worden tenslotte niet gefinancierd door Trump en consorten.
Ik dacht dat het vrij gebruikelijk was voor een liberale democratie om media de vrije loop te laten, maar heel democratisch kun je de VS al niet meer echt noemen. Erdoganeske praktijken dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Pence heeft ook geen plicht om zijn experts door CNN te laten interviewen, zo ja start dan een rechtszaak.
Hebben die gesprekken met Kim Jong-un toch nog iets opgeleverd...quote:Op donderdag 9 april 2020 18:35 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrij gebruikelijk was voor een liberale democratie om media de vrije loop te laten, maar heel democratisch kun je de VS al niet meer echt noemen. Erdoganeske praktijken dit.
Dit was te verwachten. Ineens was het cijfer hoger dan 100.000 doden. Puur en alleen maar om een lager cijfer als winst van Trump te zien.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:34 schreef Ulx het volgende:
Anyway,Moet hij het niet stoppen om de economie te redden?twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-04-2020 om 17:08:05.@:OANN A key CoronaVirus Model is now predicting far fewer deaths than the number shown in earlier models. That’s because the American people are doing a great job. Social Distancing etc. Keep going! reageer retweet
Het maakt je echt niet uit wat die gasten doen he? Jij vindt het toch wel geweldig en logisch. Als het morgen ineens het tegenovergestelde is kom je ook weer juichen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Pence heeft ook geen plicht om zijn experts door CNN te laten interviewen, zo ja start dan een rechtszaak.
twitter:weijia twitterde op woensdag 08-04-2020 om 18:34:20Following up on this a @fema spokesperson tells me 50% of the supplies coming in to U.S. are going to “hot zone areas” and the other half to private companies.
So those goods go to the states with the most money to spend, not the states that need it most.
50% https://t.co/hfwi6vWsQj reageer retweet
Driemaal raden waarom dat gebeurt.twitter:DavidBegnaud twitterde op donderdag 09-04-2020 om 01:41:15Adding to what @weijia is reporting below, a FEMA spokesperson told me: this is not the way we usually do it. FEMA usually gives to the state. Directly. Now 50% of what FEMA is flying in from overseas goes to private companies which sell it to states that offer the highest dollar https://t.co/PBSMoOcsqO reageer retweet
twitter:StevenTDennis twitterde op donderdag 09-04-2020 om 04:17:13Senators who signed Grassley’s letter to Trump demanding a full explanation of the firing of Atkinson:
COLLINS
ROMNEY
PETERS
WARNER
FEINSTEIN
WYDEN
TESTER reageer retweet
De werkgever hier is het amerikaanse volk. Niet de vp. Die overigens ook in dienst is van het amerikaanse volk.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het tegenovergesteld is allang gebeurt onder Obama. Toen nam de pers het voortouw om er schande van te spreken.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het maakt je echt niet uit wat die gasten doen he? Jij vindt het toch wel geweldig en logisch. Als het morgen ineens het tegenovergestelde is kom je ook weer juichen.
twitter:npratc twitterde op woensdag 08-04-2020 om 22:42:00The federal government will end funding for coronavirus testing sites on Friday. While some sites will transition to being state-managed, others will close as a result. This as criticism continues that not enough testing is available.
https://t.co/DuBCbJoRDO reageer retweet
En anders...wat zijn de sancties? Voor wie? Voor de deskundigen , voor cnn.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
Fauci en Birx mogen van Pence geen interviews meer doen met CNN als CNN de briefings niet volledig uitzendt
Omdat ze constant stemmen voor lagere belastingen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef DonDruiper het volgende:
16.500.000 werklozen erbij in een maand.
Mijn god.
Verder zijn veel Amerikanen verzekerd voor de zorg via hun werk, dat valt nu ook weg.
Hoe kan het toch dat het sociale vangnet in the greatest country of the world zó slecht is geregeld.
Omdat de overheid slecht is en je die moet verzuipen in je bad en zeker niet moet spekken met belastinggeld.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef DonDruiper het volgende:
Mijn god.
Verder zijn veel Amerikanen verzekerd voor de zorg via hun werk, dat valt nu ook weg.
Hoe kan het toch dat het sociale vangnet in the greatest country of the world zó slecht is geregeld.
Het Amerikaanse systeem is compleet failliet. Ik kan niets bedenken wat in de VS goed en eerlijk geregeld is.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef DonDruiper het volgende:
Mijn god.
Aangezien daar de Republikeinse partij bestaat die vooral een soort verzameling is van politici met de meest dubieuze en kwaadaardige drijfveren.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef DonDruiper het volgende:
Mijn god.
twitter:thehill twitterde op donderdag 09-04-2020 om 20:34:09Harris, Ocasio-Cortez among Democrats calling for recurring direct payments in fourth coronavirus bill https://t.co/BNNewssD8M https://t.co/TwHVr7dZBz reageer retweet
quote:
CNN heeft nog steeds het volste recht alles uit te zenden wat ze maar willen.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:03 schreef The_End het volgende:
[..]Jij wilt dat de staat bepaalt wat de nieuwszenders mogen uitzenden. Veel lager dan dit kan jouw niveau niet worden. Waarom ga je niet in Noord Korea wonen, dat is exact een land zoals jij dat graag voor je ziet.
De overheid is verplicht om informatie te verstrekken over wat ze doen, want ze zijn in dienst van het volk.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
CNN heeft nog steeds het volste recht alles uit te zenden wat ze maar willen.
Maar als ze niet uitzenden wat pence wil, mogen ze niet meer met overheidspersoneel praten.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
CNN heeft nog steeds het volste recht alles uit te zenden wat ze maar willen.
Die studieschuld is natuurlijk vooral voor Warren-aanhang. Benieuwd wat de reacties van de Bernieboys gaat zijn. Ik denk dat ze kwaad worden.twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 09-04-2020 om 21:20:01The Biden camp is set to develop two new policy proposals in an effort to reach Sanders voters.
The first is to lower the Medicare age to 60
The second is to forgive student debt for low- and middle-income borrowers who attended public colleges or HBCUs. https://t.co/EommpqiJPr reageer retweet
En dat doen ze ook.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:10 schreef The_End het volgende:
[..]
De overheid is verplicht om informatie te verstrekken over wat ze doen, want ze zijn in dienst van het volk.
Dat is al gebeurt onder Obama, toen namen leden van de pers het op voor Fox en zijn ze alsnog toegelaten.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:30 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar als ze niet uitzenden wat pence wil, mogen ze niet meer met overheidspersoneel praten.
Dat lijkt me geen zuivere koffie, om als overheid in een quid pro quo media onder druk te gaan zetten om uit te zenden wat de overheid wil.
Als de democraten zouden verbieden dat wie voor hen werkt niet meer met FOX mag praten omdat de democraten vinden dat FOX het niet 'goed genoeg' brengt. Is dat wat jou betreft ook ok?
Que?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is al gebeurt onder Obama, toen namen leden van de pers het op voor Fox en zijn ze alsnog toegelaten.
https://www.cbsnews.com/news/president-obamas-feud-with-fox-news/quote:
Niet echt vergelijkbaar met deze situatie. Obama heeft een mening over Fox News, dat mag natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://www.cbsnews.com/news/president-obamas-feud-with-fox-news/
Dat was nog een hele rel toen.
Het ging wel wat verder dan een mening.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Niet echt vergelijkbaar met deze situatie. Obama heeft een mening over Fox News, dat mag natuurlijk.
quote:Last Sept. 20, the president went on every Sunday news show - except Chris Wallace's show on FOX. And on Thursday, the Treasury Department tried to exclude FOX News from pool coverage of interviews with a key official. It backed down after strong protests from the press.
Dat was toen een beetje het verhaal bij Fox.quote:
En was FOX proberen te weren prima volgens jou?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is al gebeurt onder Obama, toen namen leden van de pers het op voor Fox en zijn ze alsnog toegelaten.
Dat komt omdat je kritiek op de "linkse media" grotendeels gebaseerd is op anekdotes en de kritiek op Fox News gebaseerd op structurele misinformatie en rechtse politisering.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De ironie is dat als ik iets zou posten over Fox News dat ik waarschijnlijk bijval zou krijgen van diezelfde lieden.
De eerste goedprater heeft zich al gemeld zie ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:52 schreef Belabor het volgende:
[..]
Dat komt omdat je kritiek op de "linkse media" grotendeels gebaseerd is op anekdotes en de kritiek op Fox News gebaseerd op structurele misinformatie en rechtse politisering.
Dat is het grote verschil.
Ik ben van mening dat een president zelf mag weten met wie hij spreekt. Het publiek beslist uiteindelijk of dat een goede strategie is of niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:51 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En was FOX proberen te weren prima volgens jou?
Dus Obama zijn handelen vond je prima?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een president zelf mag weten met wie hij spreekt. Het publiek beslist uiteindelijk of dat een goede strategie is of niet.
twitter:glennkirschner2 twitterde op donderdag 09-04-2020 om 20:16:21Valuable information from a true public servant regarding what she learned in a phone call w /VP Pence. The low point? Trump has actually NOT directed ANY lifesaving equipment be produced under the Defense Production Act. Zero PPE. Zero ventilators. #CriminalNegligence https://t.co/PkfPPE8kkC reageer retweet
Als die Defense Production Act niet is gebruikt is om materiaal te produceren, waarvoor dan wel?twitter:RepKatiePorter twitterde op woensdag 08-04-2020 om 21:16:27I just finished a telephone briefing with White House officials on the #covid_19 response. I'm bringing out #KatiePortersWhiteboard to share with everyone what I learned. Watch me LIVE >> https://t.co/tL27gV2sYp reageer retweet
Het gaat niet om de president. Die durft zich niet te laten interviewen door CNN.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een president zelf mag weten met wie hij spreekt. Het publiek beslist uiteindelijk of dat een goede strategie is of niet.
Als fox constant leugens verspreid over zijn functioneren dan zie ik het probleem niet zo.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:01 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dus Obama zijn handelen vond je prima?
Precies. Het gaat om mensen in dienst van de overheid. Die moeten in dienst van het volk cq algemeneen belang opereren. Grosso modo niet in dienst van de president.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gaat niet om de president. Die durft zich niet te laten interviewen door CNN.
Het gaat over experts.
Hij had het specifiek over Obama.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gaat niet om de president. Die durft zich niet te laten interviewen door CNN.
Het gaat over experts.
Daar zit het verschil. Fox news verspreidde leugens over Obama, CNN weigert de leugens van Trump te verspreiden.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als fox constant leugens verspreid over zijn functioneren dan zie ik het probleem niet zo.
Ik poste vandaag nog een mooi stukje selectief knip en plak werk van CNN. Dat Fox News leugens verspreide over Obama ben ik met je eens, maar ik ben niet blind voor de trucjes aan de andere kant.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:27 schreef archito het volgende:
[..]
Daar zit het verschil. Fox news verspreidde leugens over Obama, CNN weigert de leugens van Trump te verspreiden.
Maar al die lui bij de WaPo en Vox die het een griepje vonden gaan vrijuit?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het is de mate waarin en de intentie. Het kan voorkomen dat een verslaggever een misleidend verhaal post of zelfs dat dit vanuit een biased uitgangspunt gebeurt. Iedereen maakt fouten, iedereen is biased. Echt.
Alle belangrijke opiniemakers van Fox News die ineens van "het is maar een griepje" naar "het is ernstig" gaan omtrent het coronavirus is echt van volstrekt andere orde.
Waarom is dat zo moeilijk om te zien?
Laat gaan, waarom naar een dementerende luisteren? De belangrijke zaken hoor je toch wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:43 schreef DonDruiper het volgende:
Het is bijna weer tijd voor de dagelijkse cabaret voorstelling![]()
Benieuwd waar De Grote Leider het vandaag over gaat hebben.
Beetje campagne voeren denk ik. Wat medicijnen adviseren.
Democraten bashen.
Ik gok 2x 'Sleepy Joe'
Zou die het ook hebben over de enorme werkeloosheid?
We gaan het meemaken!
Je maakt toch echt duidelijk onderscheid tussen wat er op fox word gezegd en wat de WaPo en Vox hadden gezegd. Maakt niet uit verder maar ik hoop dat je begrijpt dat je meet met 2 maten.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik zei toch: iedereen maakt fouten. Niet iedereen van Vox of WP switcht van toon (nogal wiedes, want het gros zijn journalisten, maar dit terzijde, maar ook daarbuiten .. mensen zijn vrij in hun mening).
Ah, je vergelijkt ophef over tan suit met ophef over de criminele praktijken van dhr Trump. Got it.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De eerste goedprater heeft zich al gemeld zie ik.
Fox is propaganda maar andere grote outlets niet, want redenen. Het is al goed kerel.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nee, poppedop, ik zeg dat Fox News een propagandanetwerk is waar ze opeens switchen van mening omdat ze dat beter uitkomt. Dat zie je omdat ze massaal plots switchen van mening en dan allemaal dezelfde mening hebben.
Dat zie je echt volstrekt niet bij andere grote outlets.
Daarnaast kunnen we het hebben over het verschil van mening tussen Obama en Trump, maar dit is wel zodanig duidelijk dat het niet nodig zou hoeven zijn.
FOX News is geen nieuwszender volgens hun eigen advocaten in een juridische dispositie of ontken je dat feit?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fox is propaganda maar andere grote outlets niet, want redenen. Het is al goed kerel.
Je vergelijkt ophef over Trump die een flesje water drinkt met de schandalen van Obama. Got it.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ah, je vergelijkt ophef over tan suit met ophef over de criminele praktijken van dhr Trump. Got it.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
FOX News is geen nieuwszender volgens hun eigen advocaten in een juridische dispositie of ontken je dat feit?
Inderdaad, daarom vind ik het prima als ze het doorzetten. The backlash is always the best part.twitter:RWPUSA twitterde op donderdag 09-04-2020 om 21:01:48Punishing news outlets for their free speech by limiting access to public officials -- particularly career government officials -- violates the First Amendment.
CNN should sue. reageer retweet
Serieus wat kom je nu eigenlijk doen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, het stond niet op Breitbart of Trump Jr's twitter feed? Tja...
Ik kom even buurten, hoezo, moet ik een hoger doel hebben of zo?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Serieus wat kom je nu eigenlijk doen?
Je dropt een claim en omdat ik geen idee waar je het over hebt kom je met deze flauwekul?
Als ik het goed begrepen heb is het gebruikt om toeleveranciers voorrang te geven aan Philips zodat zij hun productie kunnen ophogen. Daardoor kan Philips meer produceren en mogen zij voor nu ook nog steeds aan andere landen leveren.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:11 schreef kladderadatsch het volgende:
twitter:glennkirschner2 twitterde op donderdag 09-04-2020 om 20:16:21Valuable information from a true public servant regarding what she learned in a phone call w /VP Pence. The low point? Trump has actually NOT directed ANY lifesaving equipment be produced under the Defense Production Act. Zero PPE. Zero ventilators. #CriminalNegligence https://t.co/PkfPPE8kkC reageer retweet
Als die Defense Production Act niet is gebruikt is om materiaal te produceren, waarvoor dan wel?twitter:RepKatiePorter twitterde op woensdag 08-04-2020 om 21:16:27I just finished a telephone briefing with White House officials on the #covid_19 response. I'm bringing out #KatiePortersWhiteboard to share with everyone what I learned. Watch me LIVE >> https://t.co/tL27gV2sYp reageer retweet
Nou da's mooi, maar wel een beetje magertjes hoor. Het geeft Trump immers het recht om fabrikanten letterlijk te dwingen te produceren wat en ook hoeveel hij wil, dat is het hele punt ervan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is het gebruikt om toeleveranciers voorrang te geven aan Philips zodat zij hun productie kunnen ophogen. Daardoor kan Philips meer produceren en mogen zij voor nu ook nog steeds aan andere landen leveren.
Tegen mij spreken is al een hoger doel voor jou op zich.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kom even buurten, hoezo, moet ik een hoger doel hebben of zo?
twitter:atrupar twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 00:48:05REPORTER: Some experts, including Scott Gottlieb, talked about 750,000 tests per week being needed before the economy is open. Do you agree with those numbers?
TRUMP: "I don't like using the word 'needed,' because I don't think it's needed ... that's a very high number." https://t.co/FRb68aSsy7 reageer retweet
Nou, dan gaat het dus nog wel even duren tot 1% van de bevolking is getest (is nu 0,7%).quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:50 schreef Kijkertje het volgende:
POTUS vindt zoveel testen helemaal niet nodig![]()
Met beeld:twitter:atrupar twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 00:48:05REPORTER: Some experts, including Scott Gottlieb, talked about 750,000 tests per week being needed before the economy is open. Do you agree with those numbers?
TRUMP: "I don't like using the word 'needed,' because I don't think it's needed ... that's a very high number." https://t.co/FRb68aSsy7 reageer retweet
Er zijn al verhalen van ziekenhuizen die zelf beschermende middelen besteld hebben die vervolgens door de Feds geconvisqeert zijn. Die zijn vervolgens aan een bedrijf gegeven waar staten de middelen weer kunnen kopen. De tussen persoon is een vriendje van Kushner.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:44 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nou da's mooi, maar wel een beetje magertjes hoor. Het geeft Trump immers het recht om fabrikanten letterlijk te dwingen te produceren wat en ook hoeveel hij wil, dat is het hele punt ervan.
Denk eerder dat we ook hier weer een stinkende beerput van corruptie en zelfverrijking aan zullen treffen. Stay tuned...
Je verzint het nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zijn al verhalen van ziekenhuizen die zelf beschermende middelen besteld hebben die vervolgens door de Feds geconvisqeert zijn. Die zijn vervolgens aan een bedrijf gegeven waar staten de middelen weer kunnen kopen. De tussen persoon is een vriendje van Kushner.
De schatting is dat de VS 35 miljard mondkapjes nodig heeft. Iedere keer als Trump het over 1 tot 7 million mondkapjes heeft weet je dat hij geen benul heeft van cijfers en wat er nodig is. Dat vindt hij veel. Hij heeft geen idee wat het verschil tussen die twee cijfers is. Alle ziekenhuizen in Nederland gebruiken meer dan 100 duizen mondkapjes per dag. Alleen New York is al even groot en harder getroffen, hij verteld trotst dat ze 7 miljoen mond kapjes geleverd hebben, als in kijk hoeveel. Niet wetend dat ze die hoeveelheid in een halve week gebruiken. En dat is voor 1 grote stad.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:51 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nou, dan gaat het dus nog wel even duren tot 1% van de bevolking is getest (is nu 0,7%).
Treedt de Trump admin eens een keertje op is het weer niet goedquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zijn al verhalen van ziekenhuizen die zelf beschermende middelen besteld hebben die vervolgens door de Feds geconvisqeert zijn. Die zijn vervolgens aan een bedrijf gegeven waar staten de middelen weer kunnen kopen. De tussen persoon is een vriendje van Kushner.
Yep en daar is die DPA dus voor bedoeld, maar die gebruikt hij niet. Althans niet daarvoor. Vreemd...quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
De schatting is dat de VS 35 miljard mondkapjes nodig heeft. Iedere keer als Trump het over 1 tot 7 million mondkapjes heeft weet je dat hij geen benul heeft van cijfers en wat er nodig is. Dat vindt hij veel. Hij heeft geen idee wat het verschil tussen die twee cijfers is. Alle ziekenhuizen in Nederland gebruiken meer dan 100 duizen mondkapjes per dag. Alleen New York is al even groot en harder getroffen, hij verteld trotst dat ze 7 miljoen mond kapjes geleverd hebben, als in kijk hoeveel. Niet wetend dat ze die hoeveelheid in een halve week gebruiken. En dat is voor 1 grote stad.
Het zou al helpen als het centraal geregeld zou worden, zoals nederland niet de provincies tegen elkaar laat opbieden. De buying power van de VS is groot, maar dat gebeurt blijkbaar niet. En Kushner wil niet de voorraad van het land aanspreken voor het land. Daar gaan dingen mis.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:59 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Yep en daar is die DPA dus voor bedoeld, maar die gebruikt hij niet. Althans niet daarvoor. Vreemd...
Huh? Dat was voor jou allang duidelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:03 schreef Tweek het volgende:
Trump is de slechtse president ooit. Dat is nu wel duidelijk.
Van wie ik heb mee gemaakt, maar in de hele geschiedenis heeft hij nu wel zijn plaats gevonden als aller slechtse.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Huh? Dat was voor jou allang duidelijk.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:50 schreef Kijkertje het volgende:
POTUS vindt zoveel testen helemaal niet nodig![]()
Met beeld:twitter:atrupar twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 00:48:05REPORTER: Some experts, including Scott Gottlieb, talked about 750,000 tests per week being needed before the economy is open. Do you agree with those numbers?
twitter:germanrlopez twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 00:57:26The weird thing about this question and this answer is the US is already doing more than 750,000 tests a week. Trump apparently has no idea what's going on with testing. https://t.co/DcKWuhhPUc reageer retweet
Dat is op zich al wel een tijdje al zo. En inmiddels beter dan wij deden per hoofd.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:11 schreef Kijkertje het volgende:
Er worden nu 118.000 tests per dag gedaan aldus MSNBC. Een hele verbetering maar nog lang niet genoeg.
Maar hier wordt dan ook niet beweerd dat we met zo'n hoeveelheid testen binnenkort weer alles gewoon kunnen opengooien. Trump wil dat begin mei gaan doen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is op zich al wel een tijdje al zo. En inmiddels beter dan wij deden per hoofd.
Hij had het kunnen houden op "Trump has no idea"quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]twitter:germanrlopez twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 00:57:26The weird thing about this question and this answer is the US is already doing more than 750,000 tests a week. Trump apparently has no idea what's going on with testing. https://t.co/DcKWuhhPUc reageer retweet
It will dissapear in April when the weather is heating up. It will dissapear like a miracle.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar hier wordt dan ook niet beweerd dat we met zo'n hoeveelheid testen binnenkort weer alles gewoon kunnen opengooien. Trump wil dat begin mei gaan doen.
Mjah, maar omdat Trump eigenlijk niets gedaan heeft toen het nog verschil kon maken is die beslissing niet meer aan hem, de gouverneurs maken nu uit of lockdowns opgeheven worden, Trump staat feitelijk aan de zijlijn. En nu gaat het echt leuk worden omdat nu corona echt begint door te dringen in de staten die zijn base vormen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar hier wordt dan ook niet beweerd dat we met zo'n hoeveelheid testen binnenkort weer alles gewoon kunnen opengooien. Trump wil dat begin mei gaan doen.
Goed plan, dat betekend dat mensen eigenlijk elke week 'n keer getest moeten worden wil je het enigszins onder controle houden. Gaat vast lukken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
CNN zendt nog uit? MSNBC ging er bij de vragen aan Trump al uit om te factchecken, ging weer terug om de mededelingen van Pence, Birx en Fauci nog te laten zien en haakte daarna weer af.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:24 schreef DonDruiper het volgende:
Ah Pence houdt niet z'n woord. CNN mag een vraag stellen.
Ik mag Pence beter lijen dan Trump in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:29 schreef kladderadatsch het volgende:
Fox send het uit op youtube en Pence is al een hele tijd aan het woord.
CNN begon uit te zenden toen Pence aan het woord kwam.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
CNN zendt nog uit? MSNBC ging er bij de vragen aan Trump al uit om te factchecken, ging weer terug om de mededelingen van Pence, Birx en Fauci nog te laten zien en haakte daarna weer af.
Dit alles met een keurige uitleg erbij waarom en dat als er nog iets nieuwswaardig gemeld wordt ze dat zullen melden.
twitter:MarcDuvoisin twitterde op donderdag 09-04-2020 om 20:06:58This is not a used-car lot. It's people lined up for an @safoodbank distribution. The sudden pervasive economic desperation wrought by coronavirus is shattering. Photo by William Luther, story by @tom_orsborn. If you can, donate at https://t.co/FGVFGVM5p9
https://t.co/SLgxzjB4mn https://t.co/HICGwvXAMy reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 02:05:53NYT: Trump keeps talking. Some Republicans don't like what they're hearing.
Aides and allies increasingly believe the president's daily briefings are hurting him more than helping, and are urging him to let his medical experts take center stage. https://t.co/I4eV7QzEtI reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 02:20:03"In interviews, Republican lawmakers, administration officials and members of his re-election campaign said they wanted Mr. Trump to limit his error-filled appearances at the West Wing briefings and move more aggressively to prepare for the looming recession." https://t.co/9l4GWmL0AU reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 02:25:27"He can't escape his instincts, his desire to put people down, like Mitt Romney, or to talk about his ratings," said ex-Rep. Carlos Curbelo. "That's why he's not getting the George W. Bush post-9/11 treatment. A leader in this sort of crisis should have a 75-to-80% approval." https://t.co/9l4GWmL0AU reageer retweet
twitter:jaketapper twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 03:01:47"One of Mr. Trump's top political advisers, speaking on the condition of anonymity so as not to anger the president, was even blunter, arguing that the White House was handing Mr. Biden ammunition each night by sending the president out to the cameras."
https://t.co/loVPr0U8mA reageer retweet
twitter:nycjim twitterde op donderdag 09-04-2020 om 22:45:51White House is expect to announce soon a new economy-focused coronavirus task force that would include Steve Mnuchin, Larry Kudlow, Ivanka and others.
https://t.co/I7UFWL2FrI https://t.co/bU92lHn2zG reageer retweet
twitter:Rschooley twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 04:42:53This administration is like Taco Bell, just recombining the same eight ingredients, none of them good for you. https://t.co/IRrnhpuExE reageer retweet
twitter:ryanstruyk twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 04:51:50Reported US coronavirus deaths via @CNN:
4 weeks ago: 41 deaths
3 weeks ago: 195 deaths
2 weeks ago: 1,195 deaths
1 week ago: 5,983 deaths
Right now: 16,672 deaths reageer retweet
Het staat letterlijk in het schema in de OP...quote:Op donderdag 9 april 2020 22:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De eerste goedprater heeft zich al gemeld zie ik.
Dieptriest ditquote:Op vrijdag 10 april 2020 01:51 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MarcDuvoisin twitterde op donderdag 09-04-2020 om 20:06:58This is not a used-car lot. It's people lined up for an @:safoodbank distribution. The sudden pervasive economic desperation wrought by coronavirus is shattering. Photo by William Luther, story by @:tom_orsborn. If you can, donate at https://t.co/FGVFGVM5p9
Thousands hit hard by coronavirus pandemic’s economic fallout seek help from San Antonio Food Bank
Half miljoen vandaag?twitter:ryanstruyk twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 05:00:32Reported US coronavirus cases via @CNN:
February 9: 12 cases
March 9: 678 cases
April 9: 465,329 cases reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En nu gaat het echt leuk worden omdat nu corona echt begint door te dringen in de staten die zijn base vormen.
Weet ik gelijk uit welke hoek de BS vandaan komt waar zo'n alt-right pipo hier gisteren weer uren over bezig was. Zal nog wel vaker voorbijkomen als dit het nieuwe talking point is.quote:O’Reilly, meanwhile, ended the discussion by predicting that the Centers for Disease Control and Prevention will say that a large percentage of “people who died from the virus, also had other things that killed them.”
The ex-Fox star’s comment echoes those of other right-wing personalities recently who have questioned the death count. Fox News senior analyst Brit Hume, for instance, has repeatedly asserted that the American death toll—which currently stands at over 14,000—is inflated because anyone who dies after contracting COVID-19 is being counted.
Je moet toch iets om je koters bezig te houden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 05:05 schreef Kijkertje het volgende:
In zijn haast om de economie weer aan te slingeren heeft POTUS nog maar eens task force in het leven geroepen:twitter:nycjim twitterde op donderdag 09-04-2020 om 22:45:51White House is expect to announce soon a new economy-focused coronavirus task force that would include Steve Mnuchin, Larry Kudlow, Ivanka and others.
https://t.co/I7UFWL2FrI https://t.co/bU92lHn2zG reageer retweettwitter:Rschooley twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 04:42:53This administration is like Taco Bell, just recombining the same eight ingredients, none of them good for you. https://t.co/IRrnhpuExE reageer retweet
As usual, die 'ophef' is er vaak alleen maar omdat Trump zelf anderen op hun waterdrink-gedrag wijst. Als Trump Rubio nooit had gepest met waterdrinken, dan was hoe Trump zélf zijn water dronk nooit in het nieuws gekomen. Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vergelijkt ophef over Trump die een flesje water drinkt met de schandalen van Obama. Got it.
De president van de Verenigde Staten, dames en heren. De beste man wil even benadrukken dat zijn krankzinnige persco's meer kijkers trekken dan de finale van The Bachelor.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-04-2020 om 21:35:00The Wall Street Journal always “forgets” to mention that the ratings for the White House Press Briefings are “through the roof” (Monday Night Football, Bachelor Finale, according to @nytimes) & is only way for me to escape the Fake News & get my views across. WSJ is Fake News! reageer retweet
Aanvallen is ook een groot woord. Beelden van Trump die met twee handen een flesje water probeert te drinken zijn gewoon grappig. Het zijn er extreem belachelijk uit.quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
As usual, die 'ophef' is er vaak alleen maar omdat Trump zelf anderen op hun waterdrink-gedrag wijst. Als Trump Rubio nooit had gepest met waterdrinken, dan was hoe Trump zélf zijn water dronk nooit in het nieuws gekomen. Zo werkt het nu eenmaal.
Obama heeft anderen nooit op kledingkeuze gewezen. Dįt is het verschil.
Trump wordt op zijn golfgedrag gewezen omdat hij zelf anderen terechtwijst op hun golfgedrag. etc etc.
het gekke is alleen; het is overduidelijk wel een used car lot. mensen parkeren niet zo netjes en is maar 1 mens te zien op de fotoquote:
Lijkt het wel op, maar is het kennelijk toch niet:quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:56 schreef Ruse het volgende:
[..]
het gekke is alleen; het is overduidelijk wel een used car lot. mensen parkeren niet zo netjes en is maar 1 mens te zien op de foto
damn dat is wel een bizar nette rijquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, maar is het kennelijk toch niet:
https://www.expressnews.c(...)8.php#photo-19278203
Als je dat zo ziet, lijkt het wel alsof de onderliggende structuur van de VS in een dusdanig slechte staat zit dat ze niet zich niet eens een lockdown kunnen veroorloven zoals de Europese landen doen. Straks moeten ze wel het land weer open gooien om de economie aan de gang te houden ten kosten van duizenden extra doden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 01:51 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MarcDuvoisin twitterde op donderdag 09-04-2020 om 20:06:58This is not a used-car lot. It's people lined up for an @:safoodbank distribution. The sudden pervasive economic desperation wrought by coronavirus is shattering. Photo by William Luther, story by @:tom_orsborn. If you can, donate at https://t.co/FGVFGVM5p9
Thousands hit hard by coronavirus pandemic’s economic fallout seek help from San Antonio Food Bank
Oh en nu is het ineens niet meer de 'failing New York Times' zekerquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
De president van de Verenigde Staten, dames en heren. De beste man wil even benadrukken dat zijn krankzinnige persco's meer kijkers trekken dan de finale van The Bachelor.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-04-2020 om 21:35:00The Wall Street Journal always “forgets” to mention that the ratings for the White House Press Briefings are “through the roof” (Monday Night Football, Bachelor Finale, according to @:nytimes) & is only way for me to escape the Fake News & get my views across. WSJ is Fake News! reageer retweet
Ik heb hier gewoon geen woorden. Hoe kan iemand zo cartoonesk achterlijk zijn? Trump is een karikatuur van zijn karikatuur.
Lockdown of niet, er zijn op papier door de crisis al meer dan 16 miljoen werklozen bijgekomen. Dat los je niet zomaar weer op door dingen open te gooien.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet, lijkt het wel alsof de onderliggende structuur van de VS in een dusdanig slechte staat zit dat ze niet zich niet eens een lockdown kunnen veroorloven zoals de Europese landen doen. Straks moeten ze wel het land weer open gooien om de economie aan de gang te houden ten kosten van duizenden extra doden.
Ik denk dat ze zo neergezet zijn door iemand anders krijg je voordringers en gaan ze schietenquote:
maar dat gaat ook echt lastig, want als de spreiding en de aantallen teveel uit de hand lopen functioneert de economie ook niet goed meer, het zou mij echt niks verbazen als er rellen uit gaan breken in de VS de komende tijdquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet, lijkt het wel alsof de onderliggende structuur van de VS in een dusdanig slechte staat zit dat ze niet zich niet eens een lockdown kunnen veroorloven zoals de Europese landen doen. Straks moeten ze wel het land weer open gooien om de economie aan de gang te houden ten kosten van duizenden extra doden.
Dit inderdaad. Geen werk wel wapens.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:40 schreef Ruse het volgende:
[..]
maar dat gaat ook echt lastig, want als de spreiding en de aantallen teveel uit de hand lopen functioneert de economie ook niet goed meer, het zou mij echt niks verbazen als er rellen uit gaan breken in de VS de komende tijd
Is dat de reden waarom er in de zuidelijke staten zoveel extra wapenverkopen zijn?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:40 schreef Ruse het volgende:
[..]
maar dat gaat ook echt lastig, want als de spreiding en de aantallen teveel uit de hand lopen functioneert de economie ook niet goed meer, het zou mij echt niks verbazen als er rellen uit gaan breken in de VS de komende tijd
what elsequote:Op vrijdag 10 april 2020 12:02 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom er in de zuidelijke staten zoveel extra wapenverkopen zijn?
Oh, dat kan prima. Dat er zelfs users hier op fok 's mans gedrag doodnormaal vinden en denken dat de rest van de wereld gek is gaat me dan weer boven de pet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
De president van de Verenigde Staten, dames en heren. De beste man wil even benadrukken dat zijn krankzinnige persco's meer kijkers trekken dan de finale van The Bachelor.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-04-2020 om 21:35:00The Wall Street Journal always “forgets” to mention that the ratings for the White House Press Briefings are “through the roof” (Monday Night Football, Bachelor Finale, according to @:nytimes) & is only way for me to escape the Fake News & get my views across. WSJ is Fake News! reageer retweet
Ik heb hier gewoon geen woorden. Hoe kan iemand zo cartoonesk achterlijk zijn? Trump is een karikatuur van zijn karikatuur.
In sommige delen van de VS is men banger voor de buren dan voor het virus bleek inderdaad ja. Of het ook echt tot rellen komt zou ik niet direct durven zeggen, maar het onderlinge wantrouwen is wel groot. Daarbij is een hyperchristelijk land als de VS natuurlijk ook doordrenkt van apocalyptisch denken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:40 schreef Ruse het volgende:
[..]
En dan ook weer zeggen dat WSJ fake news is, terwijl hij al dagen maar wat loopt te ratelen. Tijd dat men deze man gaat dwingen om met pensioen te gaan. Het is met afstand de grootste lul die op het moment leeft en ik snap niet dat zelfs de usual suspects hier nog steeds net doen alsof deze man weet wat hij doet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat het even pech is voor de bezitters van hotels en andere horeca. Veel te gevaarlijk.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 13:48:26Congress must go back to DEDUCTIBILITY by businesses if Restaurants, Clubs & Entertaiment is expected to flourish (like never before)! reageer retweet
Misschien zijn ze bang dat samen met Trump ook gelijk de hele republikeinse partij en hun buitenlandse derivaten voor decennia buiten elke vorm van bestuurlijke macht worden gezet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan ook weer zeggen dat WSJ fake news is, terwijl hij al dagen maar wat loopt te ratelen. Tijd dat men deze man gaat dwingen om met pensioen te gaan. Het is met afstand de grootste lul die op het moment leeft en ik snap niet dat zelfs de usual suspects hier nog steeds net doen alsof deze man weet wat hij doet.
Ja, dat wapen zullen ze al vast hebben gehad voordat de crisis kwam. Daarnaast lijkt het mij dat een tweedehands handel met wapens problemen geeft en mensen hun wapen niet zomaar kunnen verkopen, maar dit is maar giswerk van mijn kant.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:01 schreef viagraap het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Geen werk wel wapens.
McConnell probeerde het gisteren nog even op slinkse wijze te regelen dat zij meer geld zouden krijgen, maar de Dems hadden hem wel in de gaten. Die zijn heel scherp sinds Trump die toezichthouder loosde.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:54 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat het even pech is voor de bezitters van hotels en andere horeca. Veel te gevaarlijk.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 13:48:26Congress must go back to DEDUCTIBILITY by businesses if Restaurants, Clubs & Entertaiment is expected to flourish (like never before)! reageer retweet
Er stonden bij het uitbreken van de crisis lange rijen voor de wapenwinkels. Waar er hier wc-papier werd gehamsterd, hamsterden zij wapens. Ook relatief veel mensen die de eerste keer van hun leven een wapen kochten.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, dat wapen zullen ze al vast hebben gehad voordat de crisis kwam. Daarnaast lijkt het mij dat een tweedehands handel met wapens problemen geeft en mensen hun wapen niet zomaar kunnen verkopen, maar dit is maar giswerk van mijn kant.
Ook in de VS ging wc-papier erg hard. Nu weet ik dat veel mensen een wapen gingen kopen, maar we weten niet of dat precies deze mensen in de rij zijn. Zo zei men op Fox ooit dat 96% vd arme mensen gewoon een koelkast had. Daar deed het mij even aan denken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er stonden bij het uitbreken van de crisis lange rijen voor de wapenwinkels. Waar er hier wc-papier werd gehamsterd, hamsterden zij wapens. Ook relatief veel mensen die de eerste keer van hun leven een wapen kochten.
Nee, het klopt dat we niet weten welke mensen dat zijn. Maar het baart mij voor Amerika wel extra zorgen: als er straks toch rellen uit breken zijn er ontzettend veel mensen met wapens en dus ook relatief veel zonder enige ervaring daar mee, omdat ze het wapen nog maar een paar weken hebben. Dat is gewoon een extra potentieel risico.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook in de VS ging wc-papier erg hard. Nu weet ik dat veel mensen een wapen gingen kopen, maar we weten niet of dat precies deze mensen in de rij zijn. Zo zei men op Fox ooit dat 96% vd arme mensen gewoon een koelkast had. Daar deed het mij even aan denken.
een koelkast is nu niet bepaald een luxebezit. Het gaat er eerder om wat er in zit.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook in de VS ging wc-papier erg hard. Nu weet ik dat veel mensen een wapen gingen kopen, maar we weten niet of dat precies deze mensen in de rij zijn. Zo zei men op Fox ooit dat 96% vd arme mensen gewoon een koelkast had. Daar deed het mij even aan denken.
Precies en het idee dat arme mensen hun koelkast moeten verkopen is natuurlijk slecht voor de gezondheid.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:10 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
een koelkast is nu niet bepaald een luxebezit. Het gaat er eerder om wat er in zit.
vers voedselquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies en het idee dat arme mensen hun koelkast moeten verkopen is natuurlijk slecht voor de gezondheid.
Ook vers voedsel zal snel vergaan zonder koelkast.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook vers voedsel zal snel vergaan zonder koelkast.
twitter:GerryConnolly twitterde op donderdag 09-04-2020 om 21:37:53I spoke with the Postmaster General again today. She could not have been more clear:
The Postal Service will collapse without urgent intervention, and it will happen soon.
We’ve pleaded with the White House to help. @realDonaldTrump personally directed his staff not to do so. https://t.co/5wPQvbA951 reageer retweet
Dit soort spotjes heb je bij het andere kamp ook en dan wordt Trump neergezet als zwak, corrupt, seniel en een Rusland-aanhanger.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:15 schreef martijnde3de het volgende:
Dit spotje is ongelooflijk sterk en laat ook de tactiek van de Trump campagne zien.
Biden neerzetten als zwak, dement, seniel en een China aanhanger.
Het laat ook gelijk de zwakte van de Trump campagne zien, zonder een duidelijk geformuleerde "vijand" is die vrij doelloos. Ik denk dat de Biden campagne dit wel zag aankomen. Die laat de Trump campagne nog even pruttelen in hun eigen problemen en vallen dan keihard aan op het zwakke punt van de Trump campagne: zijn verdediging (of eigenlijk het gebrek hieraan)quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:15 schreef martijnde3de het volgende:
Dit spotje is ongelooflijk sterk en laat ook de tactiek van de Trump campagne zien.
Het gaat lastig worden om vlak voor de verkiezingen alle blunders van Trump en trawanten geheim te houden. Niet als de lijken en massagraven worden begraven.twitter:ABCPolitics twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 16:14:21Democrats are not only looking into how the stimulus money is distributed, but also what warning signs officials may have issued that could have prevented the scale of the current crisis and whether the administration was under-prepared. https://t.co/YI1nXKLMit reageer retweet
het geheim "actief" houden is het probleem niet voor de dems. De constante overload van opvolgende schandalen daartegen wel. Trump laat ze zo snel de bühne passeren dat voor de kiezer de reden waarom ze Trump een ongeschikte asshole vinden zijn vergeten omdat het ondergesneeuwd is en weer worden gelokt met retoriek.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:24 schreef Ulx het volgende:
Het gaat lastig worden om vlak voor de verkiezingen alle blunders van Trump en trawanten geheim te houden. Niet als de lijken en massagraven worden begraven.twitter:ABCPolitics twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 16:14:21Democrats are not only looking into how the stimulus money is distributed, but also what warning signs officials may have issued that could have prevented the scale of the current crisis and whether the administration was under-prepared. https://t.co/YI1nXKLMit reageer retweet
Dat oogt niet.
e.e.a. zal ook afhangen hoe lang dit zal duren, en hoe intens de neergang van het aantal banen in de VS de komende paar maanden zal zijn. Trump zit nu 3 en een half jaar aan het roer. De enige sector die hun buffer kon opbouwen waren de beursgerelateerde bedrijven dankzij Trumps taxcut. Die buffer is nu weg. En de macro-economie heeft er amper van geprofiteerd. Je hebt een kolossaal wonder nodig om dat verlies teniet te doen. Er is een verkeerde keuze gemaakt: En dit gaat Trump zoveel kopzorg geven dat hij de laatste haren uit zijn toupet gaat trekken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:42 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat deze crisis lastig weg te wuiven is.
Dat is hoog. Het lijkt me inderdaad wel even het onderzoeken waard.twitter:tedlieu twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 17:03:36In February @CDCDirector Redfield told me under oath that CDC tests work. New media reports show #COVID19 tests may have an error rate as high as 30%. Here is my letter to Director Redfield asking him to explain the discrepancy. We need to know the error rate for these tests. https://t.co/ktR4d4h19T reageer retweet
Wat is zo belachelijk aan het benoemen dat veel van de overledenen ook andere aandoeningen hadden?quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:15 schreef kladderadatsch het volgende:
Bill O’Reilly: Those Dying From Coronavirus ‘Were on Their Last Legs Anyway’
Blijft toch ook wel een first class asshole die vent. Maar het gaat me vooral om dit deel:
[..]
Weet ik gelijk uit welke hoek de BS vandaan komt waar zo'n alt-right pipo hier gisteren weer uren over bezig was. Zal nog wel vaker voorbijkomen als dit het nieuwe talking point is.
Trump gaat herkozen worden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:15 schreef martijnde3de het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Trump gaat herkozen worden.
Biden is een heel zwakke kandidaat zonder charisma en presentatie, en een seniele #metoo pedofiel bovendien.
Ik vind het gewoon projectie. Al heb ik weinig met Biden, overigens.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:15 schreef martijnde3de het volgende:
twitter:existentialfish twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 15:05:50Art Laffer, who Sean Hannity wants to be on Trump's economic coronavirus task force, went full I Will Die For The Economy https://t.co/muuyj6xg0v reageer retweet
twitter:existentialfish twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 15:08:06Laffer also repeated his call for no more government money to go to workers (or anyone else) https://t.co/BYhelVS0hM reageer retweet
Trump zal wel braaf Fox' opdrachten uitvoeren, toch?twitter:existentialfish twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 15:10:21This interview is in Fox contributor and Trump favorite John Solomon's outlet, and it says that Laffer may head up Trump's new economic task force https://t.co/jNXdKZA3sB reageer retweet
Librul woman bad! Rhaaaaah!twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 17:42:10Nobody wants to say that if Elizabeth Warren gets out of the race before Super Tuesday, Crazy Bernie Sanders wins virtually every state in a blowout...NOT EVEN CLOSE! I haven’t heard one member of the Fake News Establishment even mention this irrefutable fact. FAKE NEWS! reageer retweet
Goede spot inderdaad, ik zei het 2 weken geleden al dat het interessant gaat worden wat Biden hier tegenover gaat zetten. Alleen orange man bad gaan roepen is niet voldoende om de kiezers te overtuigen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:15 schreef martijnde3de het volgende:
Dit zal wel een beetje de richting zijn waar Trump naar toe wilt gaan. Biden zal hier weinig tot niets tegen in te brengen hebben tenzij hij zijn positie gaat aanpassen tegenover China.twitter:bennyjohnson twitterde op donderdag 09-04-2020 om 16:51:48After China Virus dies, US should immediately:
-Recognize Taiwan
- Tariff Chinese goods for Virus Relief Fund
-Repatriate manufacturing & medicine production
-Give tax break to businesses to leave China
-Economically invest in India
-Deduct $ spent on virus from China Debt reageer retweet
En dan roept iedereen "Waarom heb je niks gedaan dan, lul, jij bent toch de President en verantwoordelijk?"quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:54 schreef Chivaz het volgende:
Ik zet trouwens 10 euro in op de kans dat Trump gaat roepen “China lied people died”.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan roept iedereen "Waarom heb je niks gedaan dan, lul?"
waarom Pakistan ineens in paniek raakt en militaire bewegingen gaat uitvoeren?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:57 schreef Ulx het volgende:
De banen moeten dus naar India.
Ga het maar uitleggen.
And Trump geloofde zijn goede vriend Xi.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:54 schreef Chivaz het volgende:
Ik zet trouwens 10 euro in op de kans dat Trump gaat roepen “China lied people died”.
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 06:19:02Just finished a very good conversation with President Xi of China. Discussed in great detail the CoronaVirus that is ravaging large parts of our Planet. China has been through much & has developed a strong understanding of the Virus. We are working closely together. Much respect! reageer retweet
Die lijn zal het vast goed doen bij de anti Trump brigade.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan roept iedereen "Waarom heb je niks gedaan dan, lul, jij bent toch de President en verantwoordelijk?"
er is altijd een tweet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
And Trump geloofde zijn goede vriend Xi.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 06:19:02Just finished a very good conversation with President Xi of China. Discussed in great detail the CoronaVirus that is ravaging large parts of our Planet. China has been through much & has developed a strong understanding of the Virus. We are working closely together. Much respect! reageer retweet
Iedereen geloofde de Chinezen, maar het blijkt dat ze hebben gelogen met duizenden doden wereldwijd tot gevolg. Hoe geweldig de Chinezen nu proberen over te komen is niet relevant.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
And Trump geloofde zijn goede vriend Xi.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 06:19:02Just finished a very good conversation with President Xi of China. Discussed in great detail the CoronaVirus that is ravaging large parts of our Planet. China has been through much & has developed a strong understanding of the Virus. We are working closely together. Much respect! reageer retweet
je verbaast je er over dat ze dit inderdaad gaan zeggen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die lijn zal het vast goed doen bij de anti Trump brigade.
Mja, je ziet voorheen weinig populaire politici omhoog schieten naar approval rates van 70-80%, van het Nederlandse kabinet tot verschillende gouverneurs in de VS, maar Trump had een marginaal hoogtepuntje van iets van 46-47% en lijkt nu alweer te dalen. Ook niet zo gek als je je als een narcistische, kleinzerige idioot blijft gedragen in plaats van een staatsman die boven de partijen staat.quote:Op vrijdag 10 april 2020 02:45 schreef Kijkertje het volgende:
Er beginnen nu toch ook wel Republikeinen te mopperen:twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 02:05:53NYT: Trump keeps talking. Some Republicans don't like what they're hearing.
Aides and allies increasingly believe the president's daily briefings are hurting him more than helping, and are urging him to let his medical experts take center stage. https://t.co/I4eV7QzEtI reageer retweettwitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 02:20:03"In interviews, Republican lawmakers, administration officials and members of his re-election campaign said they wanted Mr. Trump to limit his error-filled appearances at the West Wing briefings and move more aggressively to prepare for the looming recession." https://t.co/9l4GWmL0AU reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 02:25:27"He can't escape his instincts, his desire to put people down, like Mitt Romney, or to talk about his ratings," said ex-Rep. Carlos Curbelo. "That's why he's not getting the George W. Bush post-9/11 treatment. A leader in this sort of crisis should have a 75-to-80% approval." https://t.co/9l4GWmL0AU reageer retweet
twitter:jaketapper twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 03:01:47"One of Mr. Trump's top political advisers, speaking on the condition of anonymity so as not to anger the president, was even blunter, arguing that the White House was handing Mr. Biden ammunition each night by sending the president out to the cameras."
https://t.co/loVPr0U8mA reageer retweet
Ah. we gaan het weer over liegen hebben: Weet een van de echte users hoe vaak Trump al weer heeft gelogen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Iedereen geloofde de Chinezen, maar het blijkt dat ze hebben gelogen met duizenden doden wereldwijd tot gevolg. Hoe geweldig de Chinezen nu proberen over te komen is niet relevant.
allicht klagen ze. Op het moment gaat het ze om hun belangrijkste bezit: Niet het leven, maar hun geld. Want iedereen weet: geld in de VS is GOD.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, je ziet voorheen weinig populaire politici omhoog schieten naar approval rates van 70-80%, van het Nederlandse kabinet tot verschillende gouverneurs in de VS, maar Trump had een marginaal hoogtepuntje van iets van 46-47% en lijkt nu alweer te dalen. Ook niet zo gek als je je als een narcistische, kleinzerige idioot blijft gedragen in plaats van een staatsman die boven de partijen staat.
Ach joh, het grootste deel van de stemmers in de VS is nu deel daarvan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die lijn zal het vast goed doen bij de anti Trump brigade.
Is dat zo? Ik heb nog nooit geclaimd dat de cijfers in Nederland overdreven zouden zijn. Enkel dat Nederland niet uniek is in het feit dat het getelde aantal gevallen lager liggen dan het daadwerkelijke aantal gevallen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is zo belachelijk aan het benoemen dat veel van de overledenen ook andere aandoeningen hadden?
Dat 'excuus' voor overmatig veel doden horen we in wel meer landen, waaronder Nederland. Iemand heeft al een ernstige ziekte, krijgt corona, en het is geregistreerd als een corona dode. Kunnen @:Hanca en @:Monolith over mee praten.
In Januari was hij de 16.000 al gepasseerd. Zou me niet verbazen als hij op 20K staat nu.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:02 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ah. we gaan het weer over liegen hebben: Weet een van de echte users hoe vaak Trump al weer heeft gelogen?
Verander China door Trump en het klopt minstens in dezelfde mate.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:54 schreef Chivaz het volgende:
Maar dit is juist het probleem. Kom met punten waarop Amerika beter gaat worden ipv 'zie je, Biden is dement en heult met de vijand'.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Goede spot inderdaad, ik zei het 2 weken geleden al dat het interessant gaat worden wat Biden hier tegenover gaat zetten. Alleen orange man bad gaan roepen is niet voldoende om de kiezers te overtuigen.Dit zal wel een beetje de richting zijn waar Trump naar toe wilt gaan. Biden zal hier weinig tot niets tegen in te brengen hebben tenzij hij zijn positie gaat aanpassen tegenover China.twitter:bennyjohnson twitterde op donderdag 09-04-2020 om 16:51:48After China Virus dies, US should immediately:
-Recognize Taiwan
Let wel dat hij in 2020 nog vond dat vluchten cancelen vanuit China xenofobisch en hysterisch is en het niets doet tegen het verspreiden van het virus.
Is alleen "Yellow man bad" gaan roepen wel voldoende om kiezers te overtuigen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Goede spot inderdaad, ik zei het 2 weken geleden al dat het interessant gaat worden wat Biden hier tegenover gaat zetten. Alleen orange man bad gaan roepen is niet voldoende om de kiezers te overtuigen.Dit zal wel een beetje de richting zijn waar Trump naar toe wilt gaan. Biden zal hier weinig tot niets tegen in te brengen hebben tenzij hij zijn positie gaat aanpassen tegenover China.twitter:bennyjohnson twitterde op donderdag 09-04-2020 om 16:51:48After China Virus dies, US should immediately:
-Recognize Taiwan
Let wel dat hij in 2020 nog vond dat vluchten cancelen vanuit China xenofobisch en hysterisch is en het niets doet tegen het verspreiden van het virus.
Nee. De Trump base zijn wel racisten, natuurlijk, en daar zal het wel goed vallen maar die groep is niet groot genoeg om mee te winnen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is alleen "Yellow man bad" gaan roepen wel voldoende om kiezers te overtuigen?
De vraag is of mensen die onderliggende kwalen hadden deze crisis zouden hebben overleefd. Leg de aantallen geļnfecteerden naast de niet geļnfecteerden, dan zie je een verontrustend beeld. Vooral als het je familie betreft...quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb nog nooit geclaimd dat de cijfers in Nederland overdreven zouden zijn. Enkel dat Nederland niet uniek is in het feit dat het getelde aantal gevallen lager liggen dan het daadwerkelijke aantal gevallen.
Sterker nog, ik heb aangegeven dat oversterfte in verschillende landen over een paar maanden een beter beeld geeft dan het tellen van gevallen die toevallig wel getest zijn. Sindsdien rapporteert in Nederland het CBS inmiddels ook over oversterfte.
ik denk dat de ontwikkelingen van de laatste maand redelijk voldoende zal zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is alleen "Yellow man bad" gaan roepen wel voldoende om kiezers te overtuigen?
En waar gaat de Amerikaanse landbouw zijn handel slijten, slimmerik? Tientallen miljarden hangen af van handel met China alleen al voor Amerikaanse boeren.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
-Recognize Taiwan
Dat hebben ze en Donald Trump weet dit ook. Vandaar de beschuldigingen van Trump aan het adres van China. Mr. find a scapegoat zal nooit uit zijn rol vallen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waar gaat de Amerikaanse landbouw zijn handel slijten, slimmerik? Tientallen miljarden hangen af van handel met China alleen al voor Amerikaanse boeren.
Doe nou niet alsof je niet door hebt dat China gewoon de handelsoorlog gewonnen heeft.
Wat zou het aantal geļnfecteerden naast het aantal niet geļnfecteerden leggen precies zeggen? Die snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:26 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
De vraag is of mensen die onderliggende kwalen hadden deze crisis zouden hebben overleefd. Leg de aantallen geļnfecteerden naast de niet geļnfecteerden, dan zie je een verontrustend beeld. Vooral als het je familie betreft...
Dat verklaart gelijk waarom hier de PVV en FvD nooit de grootste partij zullen worden. En altijd als een blinde darm aan het lichaam blijft hangen. De republikeinen moeten kunstgrepen (gerrymandering, votersuppression) uitvoeren om te kunnen winnen. Met alleen retoriek lukt het nu niet meer.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. De Trump base zijn wel racisten, natuurlijk, en daar zal het wel goed vallen maar die groep is niet groot genoeg om mee te winnen.
stel, je hebt een pas genezen kankerpatiėnt. die een redelijke kans op overleven heeft, na de behandeling. Als je de statistieken van dit soort patiėnten naast die van een "gewone" corona-patiėnt legt zal er echt wel een aantoonbaar verschil te zien zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat zou het aantal geļnfecteerden naast het aantal niet geļnfecteerden leggen precies zeggen? Die snap ik niet helemaal.
Daarom moet je dus ook helemaal niet naar de cijfers van de gerapporteerde coronadoden kijken. Dat zijn volkomen fictieve cijfers, net zo fictief als het cijfer van besmette gevallen. Er zitten een aantal overleden mensen in de cijfers die zonder corona ook waren overleden en er zitten nog veel meer overleden coronapatienten niet in. Het gerapporteerde cijfer is een volkomen uit de lucht gegrepen getal wat ze eigenlijk helemaal niet moeten rapporteren.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:26 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
De vraag is of mensen die onderliggende kwalen hadden deze crisis zouden hebben overleefd. Leg de aantallen geļnfecteerden naast de niet geļnfecteerden, dan zie je een verontrustend beeld. Vooral als het je familie betreft...
Zoals men in de reacties opmerkt:Goede Vrijdag is een sombere dag in het Christendom. Er bestaat niet zoiets als: "Gelukkige Kruisiging!" Of "Gezellige Dood van de Heilandsdag gewenst!"twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 16:32:33HAPPY GOOD FRIDAY TO ALL! reageer retweet
wat betekent goede vrijdag voor ons? toch net zo weinig? voor de gemiddelde Nederlander betekent dit een collectief opgenomen vrije dag op eigen rekening.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:50 schreef Ulx het volgende:
Zoals men in de reacties opmerkt:Goede Vrijdag is een sombere dag in het Christendom. Er bestaat niet zoiets als: "Gelukkige Kruisiging!" Of "Gezellige Dood van de Heilandsdag gewenst!"twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 16:32:33HAPPY GOOD FRIDAY TO ALL! reageer retweet
Nepchristen.
Blijkbaar gaat bij hem ook zijn motto "maar alle politici liegen" niet meer op.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Verander China door Trump en het klopt minstens in dezelfde mate.
Als alle andere politici net zo veel zouden liegen als Trump zouden ze aangepaste kaken moeten laten inbouwen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:54 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat bij hem ook zijn motto "maar alle politici liegen" niet meer op.
Voor mij geen moer. Maakt ook niet uit. Het is gewoon weer duidelijk dat Trump niks weet van de bijbel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
wat betekent goede vrijdag voor ons? toch net zo weinig? voor de gemiddelde Nederlander betekent dit een collectief opgenomen vrije dag op eigen rekening.
We zullen zien. Of nee, dus niet.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 17:15:25The Invisible Enemy will soon be in full retreat! reageer retweet
Dat zou ik niet direct willen zeggen. Je geeft zelf al aan dat er met de PVV en het FvD twee partijen in die vijver vissen. Het zijn beide partijen die waarschijnlijk volkomen zouden imploderen als de leiders weg zouden vallen dus als Wilders of Baudet er de brui aan geeft, dan kan dat nog best eens zorgen voor het wegvallen van één van de twee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:36 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat verklaart gelijk waarom hier de PVV en FvD nooit de grootste partij zullen worden. En altijd als een blinde darm aan het lichaam blijft hangen. De republikeinen moeten kunstgrepen (gerrymandering, votersuppression) uitvoeren om te kunnen winnen. Met alleen retoriek lukt het nu niet meer.
Dat is inderdaad wel een erg grote blunder. Goede Vrijdag is bepaald geen vrolijke dag in het christendom, veel kerkdiensten over de hele wereld eindigen ook met het doven van een kaars, vaak begeleid door droevige muziek. Dit is een herdenking, geen feest. En je wenst iemand geen blije herdenking.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:50 schreef Ulx het volgende:
Nepchristen.
Ze zouden de grootste kunnen worden, maar niet de meerderheid halen. En ik acht het in elk geval de komende jaren ondenkbaar dat ze dus echt invloed zullen hebben, juist doordat de politiek gefragmenteerd is. FvD en PVV gaan nooit met nog 2 of 3 partijen kunnen samenwerken. Zelfs al worden ze de grootste.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Nederland heb je met Rutte cq de VVD een wat traditioneler rechts dat eigenlijk zwaar onder vuur lag, maar nu weer opkrabbelt vanwege de corona-aanpak. Ik acht het echter absoluut niet ondenkbaar dat populistisch rechts nog een keer de grootste partij zou worden. De Nederlandse politiek is nog steeds enorm gefragmenteerd.
En ik heb zo'n vermoeden dat Pence dit ook niet weet. Anders had hij nooit met zo'n fielt als Trump in zee gegaan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Voor mij geen moer. Maakt ook niet uit. Het is gewoon weer duidelijk dat Trump niks weet van de bijbel.
dan moeten ze wel hetzij fuseren, hetzij samen gaan werken. En dan zitten hun ego's in de weg.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou ik niet direct willen zeggen. Je geeft zelf al aan dat er met de PVV en het FvD twee partijen in die vijver vissen. Het zijn beide partijen die waarschijnlijk volkomen zouden imploderen als de leiders weg zouden vallen dus als Wilders of Baudet er de brui aan geeft, dan kan dat nog best eens zorgen voor het wegvallen van één van de twee.
In Nederland heb je met Rutte cq de VVD een wat traditioneler rechts dat eigenlijk zwaar onder vuur lag, maar nu weer opkrabbelt vanwege de corona-aanpak. Ik acht het echter absoluut niet ondenkbaar dat populistisch rechts nog een keer de grootste partij zou worden. De Nederlandse politiek is nog steeds enorm gefragmenteerd.
Pence weet dit zeker wel. Pence had waarschijnlijk de hoop positieve invloed te hebben met zijn ervaring. En Pence zit er ook om het voornaamste wat Trump voor elkaar heeft gekregen: het aanstellen van heel veel rechters. Volgens alle verhalen heeft vooral Pence daar voor gezorgd en heeft Trump zich daar nauwelijks mee bemoeid.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:18 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
En ik heb zo'n vermoeden dat Pence dit ook niet weet. Anders had hij nooit met zo'n fielt als Trump in zee gegaan.
en daar heeft de christelijke achterban veel aan, dat Trump met alles weg kan komen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Pence weet dit zeker wel. Pence had waarschijnlijk de hoop positieve invloed te hebben met zijn ervaring. En Pence zit er ook om het voornaamste wat Trump voor elkaar heeft gekregen: het aanstellen van heel veel rechters. Volgens alle verhalen heeft vooral Pence daar voor gezorgd en heeft Trump zich daar nauwelijks mee bemoeid.
Het gaat die achterban natuurlijk vooral om de medisch-ethische onderwerpen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:27 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
en daar heeft de christelijke achterban veel aan, dat Trump met alles weg kan komen.
Je bedoelt dat kwetsbare personen een groter risico lopen op overlijden?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:40 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
stel, je hebt een pas genezen kankerpatiėnt. die een redelijke kans op overleven heeft, na de behandeling. Als je de statistieken van dit soort patiėnten naast die van een "gewone" corona-patiėnt legt zal er echt wel een aantoonbaar verschil te zien zijn.
in combinatie met dit virus wel. Het is het cocktail van gevaren wat dodelijk is.Die decimeert een heleboel mensen met een verminderd afweerstelsel. als je bijv COPD of astma hebt, en je loopt het coronavirus op ben je zwaar de lul. je wordt ook sneller aangereden als je op een snelweg gaat fietsen. En fietsen op zich is niet zo gevaarlijk. De combinatie snelweg-fiets wél. Stel dat je ministerpresident zegt: jullie mogen voortaan de snelweg op met je fiets..quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt dat kwetsbare personen een groter risico lopen op overlijden?
Onderliggende co-morbiditeit is ook overgewicht en alcohol gebruik, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
in combinatie met dit virus wel. Het is het cocktail van gevaren wat dodelijk is.Die decimeert een heleboel mensen met een verminderd afweerstelsel. als je bijv COPD of astma hebt, en je loopt het coronavirus op ben je zwaar de lul. je wordt ook sneller aangereden als je op een snelweg gaat fietsen. En fietsen op zich is niet zo gevaarlijk. De combinatie snelweg-fiets wél. Stel dat je ministerpresident zegt: jullie mogen voortaan de snelweg op met je fiets..
Art Laffer is wereldberoemd.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:45 schreef Ulx het volgende:
Weet iemand wat van deze mafkees? De power-behind-the-throne schuift hem naar voren.twitter:existentialfish twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 15:05:50Art Laffer, who Sean Hannity wants to be on Trump's economic coronavirus task force, went full I Will Die For The Economy https://t.co/muuyj6xg0v reageer retweet
twitter:existentialfish twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 15:08:06Laffer also repeated his call for no more government money to go to workers (or anyone else) https://t.co/BYhelVS0hM reageer retweet
Trump zal wel braaf Fox' opdrachten uitvoeren, toch?twitter:existentialfish twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 15:10:21This interview is in Fox contributor and Trump favorite John Solomon's outlet, and it says that Laffer may head up Trump's new economic task force https://t.co/jNXdKZA3sB reageer retweet
Nos.nl geeft dit eigenlijk nu ook aan. Italiė, Spanje en ook New York geven alleen de overlijdens aan in het ziekenhuis. Waar het in NL dus wel eens 2 keer zo veel doden kan zijn, is het daar misschien nog wel veel meer. Van Spanje is in elk geval bekend dat hele afdelingen van verzorgingstehuizen zijn overleden en die zijn dus niet meegeteld. Hoe dat in New York zit weet ik niet, maar omdat veel mensen het ziekenhuis niet kunnen betalen Amerika zou de sterfte buiten het ziekenhuis ook wel eens hoog kunnen liggen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Daarom moet je dus ook helemaal niet naar de cijfers van de gerapporteerde coronadoden kijken. Dat zijn volkomen fictieve cijfers, net zo fictief als het cijfer van besmette gevallen. Er zitten een aantal overleden mensen in de cijfers die zonder corona ook waren overleden en er zitten nog veel meer overleden coronapatienten niet in. Het gerapporteerde cijfer is een volkomen uit de lucht gegrepen getal wat ze eigenlijk helemaal niet moeten rapporteren.
Wat wel interessant is om over een maand of 2/3 op zijn vroegst naar de totale oversterfte in deze periode te kijken. Je kunt veilig aannemen dat dat grotendeels coronapatienten zijn.
twitter:atrupar twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 20:33:16Here's Mike Pence using the White House briefing room to solicit donations for Christian ministries https://t.co/1nzE6iSuXG reageer retweet
There are very fine viruses on both sides.twitter:weijia twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 20:52:38Trump says he will listen to Dr. Fauci's and Dr. Birx's assessment on whether the country will be ready to open by May 1st, but do not mistake that with agreeing with them:
"I will certainly listen. I will certainly listen."
Trump adds "there are both sides to every argument." reageer retweet
quote:The Covid-19 crisis has revealed gruesome core dysfunction. Drug companies have to be bribed to make needed medicines, state governments improvise harebrained plans for emergency elections, and industrial capacity has been offshored to the point where making enough masks seems beyond the greatest country in the world.
But the biggest shock involves the economy. How were we this vulnerable to disruption? Why do industries like airlines that just minutes ago were bragging about limitless profitability – United CEO Doug Parker a few years back insisted, “My personal view is that you won’t see losses in the industry at all” – suddenly need billions? Where the hell did the money go?
twitter:atrupar twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 21:45:57TRUMP: "The germ has gotten so brilliant that the antibiotic can't keep up with it ... there's a whole genius to it ... not only is it hidden, but it's very smart." https://t.co/oXhF2IIBYB reageer retweet
Ja, zag het net. Hard gelachen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:49 schreef pullup het volgende:
En deze man moet het dus oplossentwitter:atrupar twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 21:45:57TRUMP: "The germ has gotten so brilliant that the antibiotic can't keep up with it ... there's a whole genius to it ... not only is it hidden, but it's very smart." https://t.co/oXhF2IIBYB reageer retweet
Hij heeft het talent om dokter te worden. Dr Phil, Dr Oz, Dr Nick (Hi everybody!).quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:49 schreef pullup het volgende:
En deze man moet het dus oplossentwitter:atrupar twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 21:45:57TRUMP: "The germ has gotten so brilliant that the antibiotic can't keep up with it ... there's a whole genius to it ... not only is it hidden, but it's very smart." https://t.co/oXhF2IIBYB reageer retweet
Ik denk dat Dr. Oetker of Dr. Pepper het hoogst haalbare voor hem is.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij heeft het talent om dokter te worden. Dr Phil, Dr Oz, Dr Nick (Hi everybody!).
Het virus heeft skill-level Asian door een virus te zijn waardoor antibiotica niet werkt. Smart met S-M-R-T.
Ik las laatst nog een stuk waarin gesteld werd dat het niet heel duidelijk was of overgewicht een correlerende factor was. Daar werd gekeken naar obesitas bij sterfgevallen vergeleken met leeftijdsgenoten en niet zo zeer naar de algehele bevolking en kon men niet direct een significant verschil vinden. Geen idee of er inmiddels al meer data is die tot een andere conclusie kan leiden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onderliggende co-morbiditeit is ook overgewicht en alcohol gebruik, natuurlijk.
Een prachtig misleidend plaatje dat de basis vormt voor heel veel Republikeinse beleidsellende.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Art Laffer is wereldberoemd.![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk dementerend.twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 22:25:04Trump: "They develop drugs like the antibiotics. You see it. Antibiotics used to solve every problem. Now one of the biggest problems the world has is the germ has gotten to brilliant that the antibiotic can't keep up with it."
Of note: The coronavirus is a virus. reageer retweet
Hij is dom en en een narcistic sociopath-in-chief. No dementia. Just plain stupid.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
Duidelijk dementerend.twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 22:25:04Trump: "They develop drugs like the antibiotics. You see it. Antibiotics used to solve every problem. Now one of the biggest problems the world has is the germ has gotten to brilliant that the antibiotic can't keep up with it."
Tja, ik vrees dat het gros van de bevolking niet weet dat antibiotica niet werkt tegen virussen. Die onwetendheid is ook niet het probleem. Het feit dat je als president maar wat blaat zonder je te laten informeren door mensen die wel kennis van zaken hebben, dįt is het probleem.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
Daar heeft het niet eens zoveel mee te maken. Op internet zijn wel mooie artikelen te vinden over het terugkerende fenomeen dat 25-33% ofzo van het volk altijd 'ontevreden' is en op de 'anti' partijen stemmen. Of het nu PVV, FVD, boer koekoek fo de CD is...de populistische anti-partijen halen altijd dat deel binnen en nooit meer.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:36 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat verklaart gelijk waarom hier de PVV en FvD nooit de grootste partij zullen worden. En altijd als een blinde darm aan het lichaam blijft hangen. De republikeinen moeten kunstgrepen (gerrymandering, votersuppression) uitvoeren om te kunnen winnen. Met alleen retoriek lukt het nu niet meer.
Bloombergtwitter:theintercept twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 23:21:38A Hawkfish insider confirmed that the company is willing to operate at a loss in order to grab control of the Democratic Party infrastructure, explaining that the firm hopes to offer a fee that would be small enough to entice the Biden campaign. https://t.co/fl5jTcp9Ok reageer retweet
Nou ja, Trump KAN de boel niet opengooien. Hij kan federale zaken als buitenlandse vluchten toestaan maar wat hij niet kan is lockdowns door gouverneurs in individuele staten uitgeroepen opheffen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:55 schreef Knipoogje het volgende:
https://twitter.com/RiegerReport/status/1248705004686508032
Lullen over een big decision zonder kennis van zaken
Erge is natuurlijk dat er dit keer een dodencijfer aan vast hangt.
Zal wel leuk worden als Trump de boel weer opengooit en in staat van oorlog komt met gouvernors die dat niet willen. Of nog leuker, als de EU wel alles dicht houdt en het vliegverkeer volledig verbiedt vanuit de VS omdat daar de 2nd wave plaatsvindt...
Ja, dat is een hele aardige en triest genoeg nog waar ook alleen is het dodental van de Titanic kleiner dan Corona per dag in de VS.quote:
Hij kan wel wat roepen en daarna qua economie de schuld geven aan anderen als het tegenvalt of claimen als het meevalt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, Trump KAN de boel niet opengooien. Hij kan federale zaken als buitenlandse vluchten toestaan maar wat hij niet kan is lockdowns door gouverneurs in individuele staten uitgeroepen opheffen.
Hij kan hooguit adviseren dat ze lockdowns of maatregelen opheffen maar als de gouverneurs zeggen "Fuck you" dan blijven ze gewoon dicht.
Dat is toch juist hilarisch. Biden deed het best goed met weinig geld voor zijn campagne. Bloomberg deed het waardeloos met zijn mega dure team. Als Biden ermee in zee gaat zou ik zeker niet op hem stemmen. Dan gooi je je stem weg aan een kansloze missie. Als progressief lijkt me in dit geval dat je sowieso al 3rd party zou gaan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:26 schreef Klopkoek het volgende:
Bloombergtwitter:theintercept twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 23:21:38A Hawkfish insider confirmed that the company is willing to operate at a loss in order to grab control of the Democratic Party infrastructure, explaining that the firm hopes to offer a fee that would be small enough to entice the Biden campaign. https://t.co/fl5jTcp9Ok reageer retweet
de dystopie is al reeds werkelijkheid. Totale controle over het voetvolk en de werkbijen
Gary Locke Is Mad About That Trump Adtwitter:IsaacDovere twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 03:42:30NEW - I talked with @GovGaryLocke about being pulled into the 2020 campaign by the Trump campaign using a clip of him in a montage of Chinese officials.
“I don’t expect an apology from them. It is so characteristic of their view toward people of color.”
https://t.co/uLwTSgWDgP reageer retweet
quote:Locke endorsed Joe Biden for president last summer, but he hadn’t expected to be featured in an attack ad. The Trump campaign probably never expected to feature him either. But there he is, in a brief clip included in a montage of the former vice president meeting with various Chinese officials. Locke is standing between two Chinese flags (and next to an American one). Biden is walking toward him, with his head bowed in a way that makes him look deferential.
It’s a standard theatrical move that Biden often does when he sees old political allies. And Locke is an old Biden ally. But he isn’t Chinese. He’s Chinese American. And though the photo was taken at an event in Beijing, it was taken while Locke was serving in the same administration as Biden—as the American ambassador to China. Before that, he was the first Asian American governor of a state not called Hawaii. A section of the Wing Luke Museum of the Asian Pacific American Experience in Seattle is devoted to him.
In other words: Locke is not a Chinese official, as the Trump campaign made him out to be, apparently because of the way he looks and because he was standing next to a Chinese flag.
“It is racial stereotyping at its worst. Asian Americans—whether you’re second-, third-, or fourth-generation, will always be viewed as foreigners,” Locke told me today. “We don’t say that about second- or third-generation Irish Americans or Polish Americans. No one would even think to include them in a picture when you’re talking about foreign government officials.”
Locke is justifiably bewildered by being thrown into the middle of the campaign. “For a lot of Asian Americans, it’s not surprising, but it is disheartening,” he said.
[..]
twitter:ddale8 twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 05:12:43Here's the official transcript of part of the president's remarks about how smart the coronavirus is, and also how brilliant germs are. https://t.co/x1V8uOlYvy reageer retweet
twitter:SanhoTree twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 03:19:47“President Donald Trump is treating life-saving medical equipment as emoluments he can dole out as favors to loyalists,” the Denver Post editorial begins. “It’s the worst imaginable form of corruption — playing political games with lives.” https://t.co/cuFYW04y1G reageer retweet
How Trump turned ventilators into a form of patronagetwitter:atrupar twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 17:05:25Trump's tweet about "immediately sending 100 Ventilators to Colorado at the request of Senator Gardner!" seemed innocuous on its face. But the backstory illustrates how he's turned live-saving medical gear into a form of patronage. https://t.co/IVA8BHDyxY reageer retweet
quote:“Governor Polis and our Congressional delegation have been working to get more ventilators to Colorado for weeks. In fact, Colorado was set to receive 500 ventilators until FEMA blocked the shipment. Now, President Trump says we will get 100 as a courtesy to Senator Gardner,” DeGette said in a statement. “That means, because the president is playing politics with public health, we’re still 400 ventilators short from what we should have received. His mismanagement of this crisis is costing lives and livelihoods.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |