abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:31:02 #251
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192555648
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En waar gaat de Amerikaanse landbouw zijn handel slijten, slimmerik? Tientallen miljarden hangen af van handel met China alleen al voor Amerikaanse boeren.

Doe nou niet alsof je niet door hebt dat China gewoon de handelsoorlog gewonnen heeft.
Dat hebben ze en Donald Trump weet dit ook. Vandaar de beschuldigingen van Trump aan het adres van China. Mr. find a scapegoat zal nooit uit zijn rol vallen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192555687
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:26 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De vraag is of mensen die onderliggende kwalen hadden deze crisis zouden hebben overleefd. Leg de aantallen geïnfecteerden naast de niet geïnfecteerden, dan zie je een verontrustend beeld. Vooral als het je familie betreft...
Wat zou het aantal geïnfecteerden naast het aantal niet geïnfecteerden leggen precies zeggen? Die snap ik niet helemaal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:36:56 #253
384435 klappernootopreis
pi_192555717
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee. De Trump base zijn wel racisten, natuurlijk, en daar zal het wel goed vallen maar die groep is niet groot genoeg om mee te winnen.
Dat verklaart gelijk waarom hier de PVV en FvD nooit de grootste partij zullen worden. En altijd als een blinde darm aan het lichaam blijft hangen. De republikeinen moeten kunstgrepen (gerrymandering, votersuppression) uitvoeren om te kunnen winnen. Met alleen retoriek lukt het nu niet meer.
pi_192555749
En denk aan Putin:
“ Russia is delivering "aid" to Italy huh? Now they are going after Italian journalists who confirmed it was an intel mission. Last mth I said Putin was furthering his goals of propaganda/breaking up EU
Now we need to find out about Putin's "aid" plane to US”

https://mobile.twitter.com/olganyc1211/status/1248390831796412424

Dit gebeurt in Italië terwijl Rusland hulp ende bijstand ‘geeft’.
https://igtds.org/2020/04(...)an-mission-in-italy/
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:40:58 #255
384435 klappernootopreis
pi_192555753
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat zou het aantal geïnfecteerden naast het aantal niet geïnfecteerden leggen precies zeggen? Die snap ik niet helemaal.
stel, je hebt een pas genezen kankerpatiënt. die een redelijke kans op overleven heeft, na de behandeling. Als je de statistieken van dit soort patiënten naast die van een "gewone" corona-patiënt legt zal er echt wel een aantoonbaar verschil te zien zijn.
pi_192555837
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:26 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De vraag is of mensen die onderliggende kwalen hadden deze crisis zouden hebben overleefd. Leg de aantallen geïnfecteerden naast de niet geïnfecteerden, dan zie je een verontrustend beeld. Vooral als het je familie betreft...
Daarom moet je dus ook helemaal niet naar de cijfers van de gerapporteerde coronadoden kijken. Dat zijn volkomen fictieve cijfers, net zo fictief als het cijfer van besmette gevallen. Er zitten een aantal overleden mensen in de cijfers die zonder corona ook waren overleden en er zitten nog veel meer overleden coronapatienten niet in. Het gerapporteerde cijfer is een volkomen uit de lucht gegrepen getal wat ze eigenlijk helemaal niet moeten rapporteren.

Wat wel interessant is om over een maand of 2/3 op zijn vroegst naar de totale oversterfte in deze periode te kijken. Je kunt veilig aannemen dat dat grotendeels coronapatienten zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_192555864
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 16:32:33 HAPPY GOOD FRIDAY TO ALL! reageer retweet
Zoals men in de reacties opmerkt:Goede Vrijdag is een sombere dag in het Christendom. Er bestaat niet zoiets als: "Gelukkige Kruisiging!" Of "Gezellige Dood van de Heilandsdag gewenst!"

Nepchristen.
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:52:56 #258
384435 klappernootopreis
pi_192555884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:50 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 16:32:33 HAPPY GOOD FRIDAY TO ALL! reageer retweet
Zoals men in de reacties opmerkt:Goede Vrijdag is een sombere dag in het Christendom. Er bestaat niet zoiets als: "Gelukkige Kruisiging!" Of "Gezellige Dood van de Heilandsdag gewenst!"

Nepchristen.
wat betekent goede vrijdag voor ons? toch net zo weinig? voor de gemiddelde Nederlander betekent dit een collectief opgenomen vrije dag op eigen rekening.
pi_192555903
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:18 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Verander China door Trump en het klopt minstens in dezelfde mate.
Blijkbaar gaat bij hem ook zijn motto "maar alle politici liegen" niet meer op.
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:57:25 #260
384435 klappernootopreis
pi_192555942
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:54 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Blijkbaar gaat bij hem ook zijn motto "maar alle politici liegen" niet meer op.
Als alle andere politici net zo veel zouden liegen als Trump zouden ze aangepaste kaken moeten laten inbouwen.
pi_192556003
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

wat betekent goede vrijdag voor ons? toch net zo weinig? voor de gemiddelde Nederlander betekent dit een collectief opgenomen vrije dag op eigen rekening.
Voor mij geen moer. Maakt ook niet uit. Het is gewoon weer duidelijk dat Trump niks weet van de bijbel.
pi_192556011
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 17:15:25 The Invisible Enemy will soon be in full retreat! reageer retweet
We zullen zien. Of nee, dus niet.
pi_192556024
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:36 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat verklaart gelijk waarom hier de PVV en FvD nooit de grootste partij zullen worden. En altijd als een blinde darm aan het lichaam blijft hangen. De republikeinen moeten kunstgrepen (gerrymandering, votersuppression) uitvoeren om te kunnen winnen. Met alleen retoriek lukt het nu niet meer.
Dat zou ik niet direct willen zeggen. Je geeft zelf al aan dat er met de PVV en het FvD twee partijen in die vijver vissen. Het zijn beide partijen die waarschijnlijk volkomen zouden imploderen als de leiders weg zouden vallen dus als Wilders of Baudet er de brui aan geeft, dan kan dat nog best eens zorgen voor het wegvallen van één van de twee.

In Nederland heb je met Rutte cq de VVD een wat traditioneler rechts dat eigenlijk zwaar onder vuur lag, maar nu weer opkrabbelt vanwege de corona-aanpak. Ik acht het echter absoluut niet ondenkbaar dat populistisch rechts nog een keer de grootste partij zou worden. De Nederlandse politiek is nog steeds enorm gefragmenteerd.
pi_192556163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:50 schreef Ulx het volgende:

Nepchristen.
Dat is inderdaad wel een erg grote blunder. Goede Vrijdag is bepaald geen vrolijke dag in het christendom, veel kerkdiensten over de hele wereld eindigen ook met het doven van een kaars, vaak begeleid door droevige muziek. Dit is een herdenking, geen feest. En je wenst iemand geen blije herdenking.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 10 april 2020 @ 19:15:33 #265
40566 Ericr
Livewrong
pi_192556198
Iedereen een gelukkige dodenherdenking alvast!!
pi_192556215
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:03 schreef Monolith het volgende:

[..]
In Nederland heb je met Rutte cq de VVD een wat traditioneler rechts dat eigenlijk zwaar onder vuur lag, maar nu weer opkrabbelt vanwege de corona-aanpak. Ik acht het echter absoluut niet ondenkbaar dat populistisch rechts nog een keer de grootste partij zou worden. De Nederlandse politiek is nog steeds enorm gefragmenteerd.
Ze zouden de grootste kunnen worden, maar niet de meerderheid halen. En ik acht het in elk geval de komende jaren ondenkbaar dat ze dus echt invloed zullen hebben, juist doordat de politiek gefragmenteerd is. FvD en PVV gaan nooit met nog 2 of 3 partijen kunnen samenwerken. Zelfs al worden ze de grootste.
  vrijdag 10 april 2020 @ 19:18:31 #267
384435 klappernootopreis
pi_192556235
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Voor mij geen moer. Maakt ook niet uit. Het is gewoon weer duidelijk dat Trump niks weet van de bijbel.
En ik heb zo'n vermoeden dat Pence dit ook niet weet. Anders had hij nooit met zo'n fielt als Trump in zee gegaan.
  vrijdag 10 april 2020 @ 19:21:20 #268
384435 klappernootopreis
pi_192556280
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zou ik niet direct willen zeggen. Je geeft zelf al aan dat er met de PVV en het FvD twee partijen in die vijver vissen. Het zijn beide partijen die waarschijnlijk volkomen zouden imploderen als de leiders weg zouden vallen dus als Wilders of Baudet er de brui aan geeft, dan kan dat nog best eens zorgen voor het wegvallen van één van de twee.

dan moeten ze wel hetzij fuseren, hetzij samen gaan werken. En dan zitten hun ego's in de weg.
pi_192556298
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:18 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En ik heb zo'n vermoeden dat Pence dit ook niet weet. Anders had hij nooit met zo'n fielt als Trump in zee gegaan.
Pence weet dit zeker wel. Pence had waarschijnlijk de hoop positieve invloed te hebben met zijn ervaring. En Pence zit er ook om het voornaamste wat Trump voor elkaar heeft gekregen: het aanstellen van heel veel rechters. Volgens alle verhalen heeft vooral Pence daar voor gezorgd en heeft Trump zich daar nauwelijks mee bemoeid.
  vrijdag 10 april 2020 @ 19:27:38 #270
384435 klappernootopreis
pi_192556388
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:22 schreef Hanca het volgende:

[..]

Pence weet dit zeker wel. Pence had waarschijnlijk de hoop positieve invloed te hebben met zijn ervaring. En Pence zit er ook om het voornaamste wat Trump voor elkaar heeft gekregen: het aanstellen van heel veel rechters. Volgens alle verhalen heeft vooral Pence daar voor gezorgd en heeft Trump zich daar nauwelijks mee bemoeid.
en daar heeft de christelijke achterban veel aan, dat Trump met alles weg kan komen.
pi_192556426
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

en daar heeft de christelijke achterban veel aan, dat Trump met alles weg kan komen.
Het gaat die achterban natuurlijk vooral om de medisch-ethische onderwerpen.
pi_192556452
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:40 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

stel, je hebt een pas genezen kankerpatiënt. die een redelijke kans op overleven heeft, na de behandeling. Als je de statistieken van dit soort patiënten naast die van een "gewone" corona-patiënt legt zal er echt wel een aantoonbaar verschil te zien zijn.
Je bedoelt dat kwetsbare personen een groter risico lopen op overlijden?
  vrijdag 10 april 2020 @ 19:38:39 #273
384435 klappernootopreis
pi_192556590
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je bedoelt dat kwetsbare personen een groter risico lopen op overlijden?
in combinatie met dit virus wel. Het is het cocktail van gevaren wat dodelijk is.Die decimeert een heleboel mensen met een verminderd afweerstelsel. als je bijv COPD of astma hebt, en je loopt het coronavirus op ben je zwaar de lul. je wordt ook sneller aangereden als je op een snelweg gaat fietsen. En fietsen op zich is niet zo gevaarlijk. De combinatie snelweg-fiets wél. Stel dat je ministerpresident zegt: jullie mogen voortaan de snelweg op met je fiets..
pi_192557212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

in combinatie met dit virus wel. Het is het cocktail van gevaren wat dodelijk is.Die decimeert een heleboel mensen met een verminderd afweerstelsel. als je bijv COPD of astma hebt, en je loopt het coronavirus op ben je zwaar de lul. je wordt ook sneller aangereden als je op een snelweg gaat fietsen. En fietsen op zich is niet zo gevaarlijk. De combinatie snelweg-fiets wél. Stel dat je ministerpresident zegt: jullie mogen voortaan de snelweg op met je fiets..
Onderliggende co-morbiditeit is ook overgewicht en alcohol gebruik, natuurlijk.
  vrijdag 10 april 2020 @ 20:38:54 #275
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192557632
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:45 schreef Ulx het volgende:
Weet iemand wat van deze mafkees? De power-behind-the-throne schuift hem naar voren.

existentialfish twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 15:05:50 Art Laffer, who Sean Hannity wants to be on Trump's economic coronavirus task force, went full I Will Die For The Economy https://t.co/muuyj6xg0v reageer retweet
existentialfish twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 15:08:06 Laffer also repeated his call for no more government money to go to workers (or anyone else) https://t.co/BYhelVS0hM reageer retweet
existentialfish twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 15:10:21 This interview is in Fox contributor and Trump favorite John Solomon's outlet, and it says that Laffer may head up Trump's new economic task force https://t.co/jNXdKZA3sB reageer retweet
Trump zal wel braaf Fox' opdrachten uitvoeren, toch?
Art Laffer is wereldberoemd. ^O^

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')