Als ik Trump moet geloven dan doen de briefings het qua kijkcijfers enorm goed. Ik krijg dan het idee dat er andere belangen spelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat een zender ook economische belangen heeft meespelen. Samenvattingen van briefings of persconferenties zijn niet heel ongewoon. CNN is geen staatstelevisie.
Een soort quid pro quo als het ware?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb de gedeeltelijke briefings die CNN heeft uitgezonden niet gezien.
Als Pence vind dat er selectief knip en plakwerk is toegepast (waar cnn niet vies van is) dan vind ik dat hij daar best tegen mag optreden.
Ja dus? Maak de redenering eens af?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die werken voor Pence en ze staan daar natuurlijk vragen te beantwoorden in functie dus....
Doe eens een gedachtenexperiment. Als de democraten zouden verbieden dat wie voor hen werkt niet meer met FOX mag praten omdat de democraten vinden dat FOX het niet 'goed genoeg' brengt. Is dat wat jou betreft ook ok?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als Pence vind dat er selectief knip en plakwerk is toegepast (waar cnn niet vies van is) dan vind ik dat hij daar best tegen mag optreden.
Interessant, dus volgens jou mag de pers beperkt worden in hun vrijheid om mensen van nationaal belang te interviewen?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef Chivaz het volgende:
CNN heeft 2 keuzes nu, of ze zenden het uit en ze krijgen gewoon toegang. Of ze gooien hun kont in de krib en hopen dat de rest van de media meegaat.
Dat is dus juist iets wat je niet moet doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als ik Trump moet geloven dan doen de briefings het qua kijkcijfers enorm goed.
Heb je te luisteren naar wat je werkgever zegt lijkt mij.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dus? Maak de redenering eens af?
Trump geloven? HAHAHAHA, oh manquote:Op donderdag 9 april 2020 18:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als ik Trump moet geloven dan doen de briefings het qua kijkcijfers enorm goed. Ik krijg dan het idee dat er andere belangen spelen.
Mocht het bijvoorbeeld zijn dat CNN en alleen CNN hier buitengesloten word ondanks dat de rest het ook niet geheel uitzend dan vind ik dat Kijkertje een punt heeft.
Is het niet waar dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:24 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat is dus juist iets wat je niet moet doen.
Ze werken helemaal niet voor Pence, ze werken voor het Amerikaanse volk die daarvoor betalen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus als je werkgever je verplicht om van de brug te springen doe jij dat?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heb je te luisteren naar wat je werkgever zegt lijkt mij.
Dat is iets heel anders dan het verbieden van journalisten om interviews te hebben als ze geen campagne spots met leugens en gevaarlijke onzin uitzenden.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De werkgever is het volk.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen idee, gezien de constante stroom van leugens van Trump zou ik eerder van het tegendeel uitgaan.quote:
Ja, maar wanneer je daar in functie staat vragen te beantwoorden dan heb je te luisteren naar wat je baas zegt. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dus als je werkgever je verplicht om van de brug te springen doe jij dat?
Beantwoord de vraag eens: hebben die lui vrijheid van meningsuiting ja of nee?
Je lult er weer omheen, schat. Dat was de vraag en het issue niet. Het gaat er om dat CNN verboden word om met ze te spreken als ze Trumps briefing niet uitzenden.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer je daar in functie staat vragen te beantwoorden dan heb je te luisteren naar wat je baas zegt. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Als Depay tijdens het volkslied zijn lul uit zijn broek haalt dan kijkt ook niemand daar op dat hij uit de selectie word gezet. Overdreven voorbeeld maar wel duidelijk.
Pence heeft ook geen plicht om zijn experts door CNN te laten interviewen, zo ja start dan een rechtszaak.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Geen idee, gezien de constante stroom van leugens van Trump zou ik eerder van het tegendeel uitgaan.
En zo heel relevant is het verder ook niet. Kijkcijfers bij een persconferentie of briefing zullen al snel wat hoger liggen dan gebruikelijk, want crisis. Als een zender besluit om niet de gehele briefing uit te zenden is dat hun goed recht lijkt me, ze worden tenslotte niet gefinancierd door Trump en consorten.
Kortom je roept maar wat.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Geen idee, gezien de constante stroom van leugens van Trump zou ik eerder van het tegendeel uitgaan.
En zo heel relevant is het verder ook niet. Kijkcijfers bij een persconferentie of briefing zullen al snel wat hoger liggen dan gebruikelijk, want crisis. Als een zender besluit om niet de gehele briefing uit te zenden is dat hun goed recht lijkt me, ze worden tenslotte niet gefinancierd door Trump en consorten.
Ik dacht dat het vrij gebruikelijk was voor een liberale democratie om media de vrije loop te laten, maar heel democratisch kun je de VS al niet meer echt noemen. Erdoganeske praktijken dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Pence heeft ook geen plicht om zijn experts door CNN te laten interviewen, zo ja start dan een rechtszaak.
Hebben die gesprekken met Kim Jong-un toch nog iets opgeleverd...quote:Op donderdag 9 april 2020 18:35 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrij gebruikelijk was voor een liberale democratie om media de vrije loop te laten, maar heel democratisch kun je de VS al niet meer echt noemen. Erdoganeske praktijken dit.
Dit was te verwachten. Ineens was het cijfer hoger dan 100.000 doden. Puur en alleen maar om een lager cijfer als winst van Trump te zien.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:34 schreef Ulx het volgende:
Anyway,Moet hij het niet stoppen om de economie te redden?twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-04-2020 om 17:08:05.@:OANN A key CoronaVirus Model is now predicting far fewer deaths than the number shown in earlier models. That’s because the American people are doing a great job. Social Distancing etc. Keep going! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |