Aldus de conservatieve republikeinen van National Review.twitter:kevinrkosar twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 18:30:06From NRO: "Oregon has mailed out about 100 million ballots since 2000, with only about 12 cases of proven fraud." https://t.co/E4Nlxgrik6 reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 09-04-2020 om 17:00:03Mike Pence's office has declined to allow the nation's top health officials to appear on CNN in recent days and discuss the coronavirus pandemic, in an attempt to pressure the network into carrying the White House's lengthy daily briefings in full. https://t.co/FqJzqSgkgM reageer retweet
Dat is verstandig, selectief plak en knipwerk moet zoveel mogelijk worden vermeden.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
Fauci en Birx mogen van Pence geen interviews meer doen met CNN als CNN de briefings niet volledig uitzendt
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 09-04-2020 om 17:00:03Mike Pence's office has declined to allow the nation's top health officials to appear on CNN in recent days and discuss the coronavirus pandemic, in an attempt to pressure the network into carrying the White House's lengthy daily briefings in full. https://t.co/FqJzqSgkgM reageer retweet
Waarom zou CNN verplicht moeten worden om de politieke propaganda/ leugens van Trump uit te zenden?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is verstandig, selectief plak en knipwerk moet zoveel mogelijk worden vermeden.
Idd maar je president laat je dan maar vrolijk gekke Henkie blijven spelen met oneliners die helemaal selectief zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is verstandig, selectief plak en knipwerk moet zoveel mogelijk worden vermeden.
Omdat ze neutraal zijn als nieuwszender.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom zou CNN verplicht moeten worden om de politieke propaganda/ leugens van Trump uit te zenden?
Hoezo is niet uitzenden niet neutraal? Dan geven ze toch helemaal geen mening?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat ze neutraal zijn als nieuwszender.
Oh maar het wordt wel wel uitgezonden hoor, alleen niet live en met factcheck erbij.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de fakenews het nu drukker heeft met de dementie van Biden. Oh wacht.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo is niet uitzenden niet neutraal? Dan geven ze toch helemaal geen mening?
Ja zelfs de WSJ moppert:quote:Op donderdag 9 april 2020 17:28 schreef Mike het volgende:
Trumps persconferenties bestaan twee uur lang uit het schoppen naar de media of de democraten. Ik zou niet weten waarom een nieuwszender verplicht zou zijn dat uit te zenden.
twitter:WSJopinion twitterde op donderdag 09-04-2020 om 14:40:04The daily briefings have become less about defeating the virus and more about the many feuds of Donald J. Trump https://t.co/r7dqXLWdOI reageer retweet
Ja ik wacht. Ga je nog antwoord geven?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de fakenews het nu drukker heeft met de dementie van Biden. Oh wacht.
Neutraal of niet, het zijn nieuwszenders. Die propagandabagger van Trump en co hoeven ze niet te faciliteren aangezien het vrijwel volledig uit halve waarheden, leugens en borstklopperij bestaat. Dat kan Trump vast wel doen via z'n eigen joetoepkanaaltje.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet hij het niet stoppen om de economie te redden?twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-04-2020 om 17:08:05.@OANN A key CoronaVirus Model is now predicting far fewer deaths than the number shown in earlier models. That’s because the American people are doing a great job. Social Distancing etc. Keep going! reageer retweet
Ze zijn helemaal niets verplicht.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom zou CNN verplicht moeten worden om de politieke propaganda/ leugens van Trump uit te zenden?
Precies! En toch wil Pence ze daartoe dwingen door de coronadeskundigen te verbieden interviews te doen met CNN. Waarom vind jij dat verstandig?quote:
Tja het is zijn manier of anders kun je wiebelen, wat is daar mis mee? Ze hebben toch de vrijheid om daar niet aan mee te werken?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Precies! En toch wil Pence ze daartoe dwingen door de coronadeskundigen te verbieden interviews te doen met CNN. Waarom vind jij dat verstandig?
Omdat Trump in de briefings aan de lopende band aan het liegen is en ze gebruikt voor zijn politieke agenda. Lijkt me een hele goede reden. Jou niet?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Tja het is zijn manier of anders kun je wiebelen, wat is daar mis mee? Ze hebben toch de vrijheid om daar niet aan mee te werken?
Wat is er trouwens zo verschrikkelijk aan om de gehele briefings uit te zenden?
Dan maak je als CNN zijnde een statement en zend je het niet uit. Prima toch.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat Trump in de briefings aan de lopende band aan het liegen is. Lijkt me een hele goede reden. Jou niet?
Ja prima maar wat is er prima aan het verbod van Pence?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan maak je als CNN zijnde een statement en zend je het niet uit. Prima toch.
Een leuk voorbeeldje van CNN qua knip en plak werk.twitter:RealSaavedra twitterde op woensdag 08-04-2020 om 04:48:36CNN's Chris Cuomo deceptively edited this clip to make it look like Trump said that he didn't take action on the coronavirus because he didn't want to upset people
After the CNN clip, Trump's full remarks play which show Trump talking about the action he took
Cuomo cut that out https://t.co/9cwgPvhj1u reageer retweet
Waarom zou je je kijkers nog meer kwellen als ze het door corona toch al niet makkelijk hebben?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Tja het is zijn manier of anders kun je wiebelen, wat is daar mis mee? Ze hebben toch de vrijheid om daar niet aan mee te werken?
Wat is er trouwens zo verschrikkelijk aan om de gehele briefings uit te zenden?
Mijn hemel jij vindt dit wel in verhouding staan met de talloze leugens die Trump tijdens de briefings verkondigt?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:55 schreef Chivaz het volgende:
Een leuk voorbeeldje van CNN qua knip en plak werk.twitter:RealSaavedra twitterde op woensdag 08-04-2020 om 04:48:36CNN's Chris Cuomo deceptively edited this clip to make it look like Trump said that he didn't take action on the coronavirus because he didn't want to upset people
After the CNN clip, Trump's full remarks play which show Trump talking about the action he took
Cuomo cut that out https://t.co/9cwgPvhj1u reageer retweet
CNN heeft de keuze nu, ze kunnen hoog of laag springen maar het is wat het is.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mijn hemel jij vindt dit wel in verhouding staan met de talloze leugens die Trump tijdens de briefings verkondigt?
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
CNN heeft de keuze nu, ze kunnen hoog of laag springen maar het is wat het is.
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja prima maar wat is er prima aan het verbod van Pence?
En maar wegkijken en goedpraten. Levert dat nou nog wat op?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
CNN heeft de keuze nu, ze kunnen hoog of laag springen maar het is wat het is.
Ik vind dat Pence in zijn recht staat om de deskundigen te verbieden te praten met CNN. Het is triest dat het zo moet maar dat heeft CNN toch echt aan zich zelf te danken.quote:
Die mensen hebben geen vrijheid van meningsuiting?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat Pence in zijn recht staat om de deskundigen te verbieden te praten met CNN. Het is triest dat het zo moet maar dat heeft CNN toch echt aan zich zelf te danken.
Of het zijn recht is of niet, is het bevorderlijk voor een juiste voorlichting van het publiek over een nogal belangrijk gezondheidsvraagstuk? En is het verstandig zoals je beweerde?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat Pence in zijn recht staat om de deskundigen te verbieden te praten met CNN. Het is triest dat het zo moet maar dat heeft CNN toch echt aan zich zelf te danken.
Precies, zend het dan gewoon uit.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat heeft CNN er mee te maken? Het gaat om de volksgezondheid.
In een land wat pretendeert veel waarde te hechten aan vrijheid is het een vrij absurde zet. Erdogan wordt om minder uitgescholden.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Chivaz het volgende:
Ik vind dat Pence in zijn recht staat om de deskundigen te verbieden te praten met CNN.
Over welke mensen heb je het?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen vrijheid van meningsuiting?
Een VP die anderen verbiedt om met de pers te praten, omdat die pers hem niet aanstaat.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
quote:Ik ben benieuwd of Rutte nog zin heeft om met bepaalde journalisten aan tafel te zitten als het blijkt dat ze maar wat graag gebruik maken van selectief plak en knip werk.
Ik vind het een kansloze poging tot staatscensuur.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat "Quid pro quo", Senator Collins zal wel trots zijn dat Trump zijn lesje zo goed geleerd heeft...oh...wacht.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind het een kansloze poging tot staatscensuur.
Dus je wilt de briefings niet of niet geheel uitzenden vanwege...........quote:Op donderdag 9 april 2020 18:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Of het zijn recht is of niet, is het bevorderlijk voor een juiste voorlichting van het publiek over een nogal belangrijk gezondheidsvraagstuk? En is het verstandig zoals je beweerde?
Bijvoorbeeld omdat een zender ook economische belangen heeft meespelen. Samenvattingen van briefings of persconferenties zijn niet heel ongewoon. CNN is geen staatstelevisie.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je wilt de briefings niet of niet geheel uitzenden vanwege...........
Geef eens gewoon antwoord op mijn vraag? Vind je het verstandig van Pence?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je wilt de briefings niet of niet geheel uitzenden vanwege...........
Maar vervolgens wel klagen dat je bepaalde deskundigen niet meer te spreken krijgt.
Is het trouwens wel eens eerder voorgekomen dat een White house briefing niet gedragen werd door de media?
Dus?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die werken voor Pence en ze staan daar natuurlijk vragen te beantwoorden in functie dus....
Ik heb de gedeeltelijke briefings die CNN heeft uitgezonden niet gezien.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord op mijn vraag? Vind je het verstandig van Pence?
Als ik Trump moet geloven dan doen de briefings het qua kijkcijfers enorm goed. Ik krijg dan het idee dat er andere belangen spelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat een zender ook economische belangen heeft meespelen. Samenvattingen van briefings of persconferenties zijn niet heel ongewoon. CNN is geen staatstelevisie.
Een soort quid pro quo als het ware?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb de gedeeltelijke briefings die CNN heeft uitgezonden niet gezien.
Als Pence vind dat er selectief knip en plakwerk is toegepast (waar cnn niet vies van is) dan vind ik dat hij daar best tegen mag optreden.
Ja dus? Maak de redenering eens af?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die werken voor Pence en ze staan daar natuurlijk vragen te beantwoorden in functie dus....
Doe eens een gedachtenexperiment. Als de democraten zouden verbieden dat wie voor hen werkt niet meer met FOX mag praten omdat de democraten vinden dat FOX het niet 'goed genoeg' brengt. Is dat wat jou betreft ook ok?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als Pence vind dat er selectief knip en plakwerk is toegepast (waar cnn niet vies van is) dan vind ik dat hij daar best tegen mag optreden.
Interessant, dus volgens jou mag de pers beperkt worden in hun vrijheid om mensen van nationaal belang te interviewen?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef Chivaz het volgende:
CNN heeft 2 keuzes nu, of ze zenden het uit en ze krijgen gewoon toegang. Of ze gooien hun kont in de krib en hopen dat de rest van de media meegaat.
Dat is dus juist iets wat je niet moet doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als ik Trump moet geloven dan doen de briefings het qua kijkcijfers enorm goed.
Heb je te luisteren naar wat je werkgever zegt lijkt mij.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dus? Maak de redenering eens af?
Trump geloven? HAHAHAHA, oh manquote:Op donderdag 9 april 2020 18:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als ik Trump moet geloven dan doen de briefings het qua kijkcijfers enorm goed. Ik krijg dan het idee dat er andere belangen spelen.
Mocht het bijvoorbeeld zijn dat CNN en alleen CNN hier buitengesloten word ondanks dat de rest het ook niet geheel uitzend dan vind ik dat Kijkertje een punt heeft.
Is het niet waar dan?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:24 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat is dus juist iets wat je niet moet doen.
Ze werken helemaal niet voor Pence, ze werken voor het Amerikaanse volk die daarvoor betalen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus als je werkgever je verplicht om van de brug te springen doe jij dat?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heb je te luisteren naar wat je werkgever zegt lijkt mij.
Dat is iets heel anders dan het verbieden van journalisten om interviews te hebben als ze geen campagne spots met leugens en gevaarlijke onzin uitzenden.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De werkgever is het volk.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen idee, gezien de constante stroom van leugens van Trump zou ik eerder van het tegendeel uitgaan.quote:
Ja, maar wanneer je daar in functie staat vragen te beantwoorden dan heb je te luisteren naar wat je baas zegt. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dus als je werkgever je verplicht om van de brug te springen doe jij dat?
Beantwoord de vraag eens: hebben die lui vrijheid van meningsuiting ja of nee?
Je lult er weer omheen, schat. Dat was de vraag en het issue niet. Het gaat er om dat CNN verboden word om met ze te spreken als ze Trumps briefing niet uitzenden.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer je daar in functie staat vragen te beantwoorden dan heb je te luisteren naar wat je baas zegt. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Als Depay tijdens het volkslied zijn lul uit zijn broek haalt dan kijkt ook niemand daar op dat hij uit de selectie word gezet. Overdreven voorbeeld maar wel duidelijk.
Pence heeft ook geen plicht om zijn experts door CNN te laten interviewen, zo ja start dan een rechtszaak.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Geen idee, gezien de constante stroom van leugens van Trump zou ik eerder van het tegendeel uitgaan.
En zo heel relevant is het verder ook niet. Kijkcijfers bij een persconferentie of briefing zullen al snel wat hoger liggen dan gebruikelijk, want crisis. Als een zender besluit om niet de gehele briefing uit te zenden is dat hun goed recht lijkt me, ze worden tenslotte niet gefinancierd door Trump en consorten.
Kortom je roept maar wat.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:30 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Geen idee, gezien de constante stroom van leugens van Trump zou ik eerder van het tegendeel uitgaan.
En zo heel relevant is het verder ook niet. Kijkcijfers bij een persconferentie of briefing zullen al snel wat hoger liggen dan gebruikelijk, want crisis. Als een zender besluit om niet de gehele briefing uit te zenden is dat hun goed recht lijkt me, ze worden tenslotte niet gefinancierd door Trump en consorten.
Ik dacht dat het vrij gebruikelijk was voor een liberale democratie om media de vrije loop te laten, maar heel democratisch kun je de VS al niet meer echt noemen. Erdoganeske praktijken dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Pence heeft ook geen plicht om zijn experts door CNN te laten interviewen, zo ja start dan een rechtszaak.
Hebben die gesprekken met Kim Jong-un toch nog iets opgeleverd...quote:Op donderdag 9 april 2020 18:35 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrij gebruikelijk was voor een liberale democratie om media de vrije loop te laten, maar heel democratisch kun je de VS al niet meer echt noemen. Erdoganeske praktijken dit.
Dit was te verwachten. Ineens was het cijfer hoger dan 100.000 doden. Puur en alleen maar om een lager cijfer als winst van Trump te zien.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:34 schreef Ulx het volgende:
Anyway,Moet hij het niet stoppen om de economie te redden?twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-04-2020 om 17:08:05.@:OANN A key CoronaVirus Model is now predicting far fewer deaths than the number shown in earlier models. That’s because the American people are doing a great job. Social Distancing etc. Keep going! reageer retweet
Het maakt je echt niet uit wat die gasten doen he? Jij vindt het toch wel geweldig en logisch. Als het morgen ineens het tegenovergestelde is kom je ook weer juichen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Pence heeft ook geen plicht om zijn experts door CNN te laten interviewen, zo ja start dan een rechtszaak.
twitter:weijia twitterde op woensdag 08-04-2020 om 18:34:20Following up on this a @fema spokesperson tells me 50% of the supplies coming in to U.S. are going to “hot zone areas” and the other half to private companies.
So those goods go to the states with the most money to spend, not the states that need it most.
50% https://t.co/hfwi6vWsQj reageer retweet
Driemaal raden waarom dat gebeurt.twitter:DavidBegnaud twitterde op donderdag 09-04-2020 om 01:41:15Adding to what @weijia is reporting below, a FEMA spokesperson told me: this is not the way we usually do it. FEMA usually gives to the state. Directly. Now 50% of what FEMA is flying in from overseas goes to private companies which sell it to states that offer the highest dollar https://t.co/PBSMoOcsqO reageer retweet
twitter:StevenTDennis twitterde op donderdag 09-04-2020 om 04:17:13Senators who signed Grassley’s letter to Trump demanding a full explanation of the firing of Atkinson:
COLLINS
ROMNEY
PETERS
WARNER
FEINSTEIN
WYDEN
TESTER reageer retweet
De werkgever hier is het amerikaanse volk. Niet de vp. Die overigens ook in dienst is van het amerikaanse volk.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het tegenovergesteld is allang gebeurt onder Obama. Toen nam de pers het voortouw om er schande van te spreken.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het maakt je echt niet uit wat die gasten doen he? Jij vindt het toch wel geweldig en logisch. Als het morgen ineens het tegenovergestelde is kom je ook weer juichen.
twitter:npratc twitterde op woensdag 08-04-2020 om 22:42:00The federal government will end funding for coronavirus testing sites on Friday. While some sites will transition to being state-managed, others will close as a result. This as criticism continues that not enough testing is available.
https://t.co/DuBCbJoRDO reageer retweet
En anders...wat zijn de sancties? Voor wie? Voor de deskundigen , voor cnn.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
Fauci en Birx mogen van Pence geen interviews meer doen met CNN als CNN de briefings niet volledig uitzendt
Omdat ze constant stemmen voor lagere belastingen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef DonDruiper het volgende:
16.500.000 werklozen erbij in een maand.
Mijn god.
Verder zijn veel Amerikanen verzekerd voor de zorg via hun werk, dat valt nu ook weg.
Hoe kan het toch dat het sociale vangnet in the greatest country of the world zó slecht is geregeld.
Omdat de overheid slecht is en je die moet verzuipen in je bad en zeker niet moet spekken met belastinggeld.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef DonDruiper het volgende:
Mijn god.
Verder zijn veel Amerikanen verzekerd voor de zorg via hun werk, dat valt nu ook weg.
Hoe kan het toch dat het sociale vangnet in the greatest country of the world zó slecht is geregeld.
Het Amerikaanse systeem is compleet failliet. Ik kan niets bedenken wat in de VS goed en eerlijk geregeld is.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef DonDruiper het volgende:
Mijn god.
Aangezien daar de Republikeinse partij bestaat die vooral een soort verzameling is van politici met de meest dubieuze en kwaadaardige drijfveren.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef DonDruiper het volgende:
Mijn god.
twitter:thehill twitterde op donderdag 09-04-2020 om 20:34:09Harris, Ocasio-Cortez among Democrats calling for recurring direct payments in fourth coronavirus bill https://t.co/BNNewssD8M https://t.co/TwHVr7dZBz reageer retweet
quote:
CNN heeft nog steeds het volste recht alles uit te zenden wat ze maar willen.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:03 schreef The_End het volgende:
[..]Jij wilt dat de staat bepaalt wat de nieuwszenders mogen uitzenden. Veel lager dan dit kan jouw niveau niet worden. Waarom ga je niet in Noord Korea wonen, dat is exact een land zoals jij dat graag voor je ziet.
De overheid is verplicht om informatie te verstrekken over wat ze doen, want ze zijn in dienst van het volk.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
CNN heeft nog steeds het volste recht alles uit te zenden wat ze maar willen.
Maar als ze niet uitzenden wat pence wil, mogen ze niet meer met overheidspersoneel praten.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
CNN heeft nog steeds het volste recht alles uit te zenden wat ze maar willen.
Die studieschuld is natuurlijk vooral voor Warren-aanhang. Benieuwd wat de reacties van de Bernieboys gaat zijn. Ik denk dat ze kwaad worden.twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 09-04-2020 om 21:20:01The Biden camp is set to develop two new policy proposals in an effort to reach Sanders voters.
The first is to lower the Medicare age to 60
The second is to forgive student debt for low- and middle-income borrowers who attended public colleges or HBCUs. https://t.co/EommpqiJPr reageer retweet
En dat doen ze ook.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:10 schreef The_End het volgende:
[..]
De overheid is verplicht om informatie te verstrekken over wat ze doen, want ze zijn in dienst van het volk.
Dat is al gebeurt onder Obama, toen namen leden van de pers het op voor Fox en zijn ze alsnog toegelaten.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:30 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar als ze niet uitzenden wat pence wil, mogen ze niet meer met overheidspersoneel praten.
Dat lijkt me geen zuivere koffie, om als overheid in een quid pro quo media onder druk te gaan zetten om uit te zenden wat de overheid wil.
Als de democraten zouden verbieden dat wie voor hen werkt niet meer met FOX mag praten omdat de democraten vinden dat FOX het niet 'goed genoeg' brengt. Is dat wat jou betreft ook ok?
Que?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is al gebeurt onder Obama, toen namen leden van de pers het op voor Fox en zijn ze alsnog toegelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |