https://www.cbsnews.com/news/president-obamas-feud-with-fox-news/quote:
Niet echt vergelijkbaar met deze situatie. Obama heeft een mening over Fox News, dat mag natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://www.cbsnews.com/news/president-obamas-feud-with-fox-news/
Dat was nog een hele rel toen.
Het ging wel wat verder dan een mening.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Niet echt vergelijkbaar met deze situatie. Obama heeft een mening over Fox News, dat mag natuurlijk.
quote:Last Sept. 20, the president went on every Sunday news show - except Chris Wallace's show on FOX. And on Thursday, the Treasury Department tried to exclude FOX News from pool coverage of interviews with a key official. It backed down after strong protests from the press.
Dat was toen een beetje het verhaal bij Fox.quote:
En was FOX proberen te weren prima volgens jou?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is al gebeurt onder Obama, toen namen leden van de pers het op voor Fox en zijn ze alsnog toegelaten.
Dat komt omdat je kritiek op de "linkse media" grotendeels gebaseerd is op anekdotes en de kritiek op Fox News gebaseerd op structurele misinformatie en rechtse politisering.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De ironie is dat als ik iets zou posten over Fox News dat ik waarschijnlijk bijval zou krijgen van diezelfde lieden.
De eerste goedprater heeft zich al gemeld zie ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:52 schreef Belabor het volgende:
[..]
Dat komt omdat je kritiek op de "linkse media" grotendeels gebaseerd is op anekdotes en de kritiek op Fox News gebaseerd op structurele misinformatie en rechtse politisering.
Dat is het grote verschil.
Ik ben van mening dat een president zelf mag weten met wie hij spreekt. Het publiek beslist uiteindelijk of dat een goede strategie is of niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:51 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En was FOX proberen te weren prima volgens jou?
Dus Obama zijn handelen vond je prima?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een president zelf mag weten met wie hij spreekt. Het publiek beslist uiteindelijk of dat een goede strategie is of niet.
twitter:glennkirschner2 twitterde op donderdag 09-04-2020 om 20:16:21Valuable information from a true public servant regarding what she learned in a phone call w /VP Pence. The low point? Trump has actually NOT directed ANY lifesaving equipment be produced under the Defense Production Act. Zero PPE. Zero ventilators. #CriminalNegligence https://t.co/PkfPPE8kkC reageer retweet
Als die Defense Production Act niet is gebruikt is om materiaal te produceren, waarvoor dan wel?twitter:RepKatiePorter twitterde op woensdag 08-04-2020 om 21:16:27I just finished a telephone briefing with White House officials on the #covid_19 response. I'm bringing out #KatiePortersWhiteboard to share with everyone what I learned. Watch me LIVE >> https://t.co/tL27gV2sYp reageer retweet
Het gaat niet om de president. Die durft zich niet te laten interviewen door CNN.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een president zelf mag weten met wie hij spreekt. Het publiek beslist uiteindelijk of dat een goede strategie is of niet.
Als fox constant leugens verspreid over zijn functioneren dan zie ik het probleem niet zo.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:01 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dus Obama zijn handelen vond je prima?
Precies. Het gaat om mensen in dienst van de overheid. Die moeten in dienst van het volk cq algemeneen belang opereren. Grosso modo niet in dienst van de president.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gaat niet om de president. Die durft zich niet te laten interviewen door CNN.
Het gaat over experts.
Hij had het specifiek over Obama.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gaat niet om de president. Die durft zich niet te laten interviewen door CNN.
Het gaat over experts.
Daar zit het verschil. Fox news verspreidde leugens over Obama, CNN weigert de leugens van Trump te verspreiden.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als fox constant leugens verspreid over zijn functioneren dan zie ik het probleem niet zo.
Ik poste vandaag nog een mooi stukje selectief knip en plak werk van CNN. Dat Fox News leugens verspreide over Obama ben ik met je eens, maar ik ben niet blind voor de trucjes aan de andere kant.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:27 schreef archito het volgende:
[..]
Daar zit het verschil. Fox news verspreidde leugens over Obama, CNN weigert de leugens van Trump te verspreiden.
Maar al die lui bij de WaPo en Vox die het een griepje vonden gaan vrijuit?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het is de mate waarin en de intentie. Het kan voorkomen dat een verslaggever een misleidend verhaal post of zelfs dat dit vanuit een biased uitgangspunt gebeurt. Iedereen maakt fouten, iedereen is biased. Echt.
Alle belangrijke opiniemakers van Fox News die ineens van "het is maar een griepje" naar "het is ernstig" gaan omtrent het coronavirus is echt van volstrekt andere orde.
Waarom is dat zo moeilijk om te zien?
Laat gaan, waarom naar een dementerende luisteren? De belangrijke zaken hoor je toch wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:43 schreef DonDruiper het volgende:
Het is bijna weer tijd voor de dagelijkse cabaret voorstelling![]()
Benieuwd waar De Grote Leider het vandaag over gaat hebben.
Beetje campagne voeren denk ik. Wat medicijnen adviseren.
Democraten bashen.
Ik gok 2x 'Sleepy Joe'
Zou die het ook hebben over de enorme werkeloosheid?
We gaan het meemaken!
Je maakt toch echt duidelijk onderscheid tussen wat er op fox word gezegd en wat de WaPo en Vox hadden gezegd. Maakt niet uit verder maar ik hoop dat je begrijpt dat je meet met 2 maten.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik zei toch: iedereen maakt fouten. Niet iedereen van Vox of WP switcht van toon (nogal wiedes, want het gros zijn journalisten, maar dit terzijde, maar ook daarbuiten .. mensen zijn vrij in hun mening).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |