abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192547931
ryanstruyk twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 05:00:32 Reported US coronavirus cases via @CNN:

February 9: 12 cases

March 9: 678 cases

April 9: 465,329 cases reageer retweet
Half miljoen vandaag?
  vrijdag 10 april 2020 @ 07:54:26 #177
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192547946
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 01:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En nu gaat het echt leuk worden omdat nu corona echt begint door te dringen in de staten die zijn base vormen.

-O- Ik zou het begrip "leuk" niet snel gebruiken in deze crisis..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192548019
Er zijn weinig ziekenhuizen over in fly-over country omdat ze geweigerd hebben aan Obamacare mee te werken. Daardoor zijn ze voor veel zorg afhankelijk van de nu overbelaste stadsziekenhuizen.
  vrijdag 10 april 2020 @ 08:12:44 #179
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192548042
Komt nu wel goed uit, kunnen ze dit ook op het bordje van Obama schuiven. Het ging van de week al zover dat zelfs Dubya er aan z'n haren bijgesleept werd door Trump.
  vrijdag 10 april 2020 @ 08:15:11 #180
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192548055
Bill O’Reilly: Those Dying From Coronavirus ‘Were on Their Last Legs Anyway’

Blijft toch ook wel een first class asshole die vent. Maar het gaat me vooral om dit deel:
quote:
O’Reilly, meanwhile, ended the discussion by predicting that the Centers for Disease Control and Prevention will say that a large percentage of “people who died from the virus, also had other things that killed them.”

The ex-Fox star’s comment echoes those of other right-wing personalities recently who have questioned the death count. Fox News senior analyst Brit Hume, for instance, has repeatedly asserted that the American death toll—which currently stands at over 14,000—is inflated because anyone who dies after contracting COVID-19 is being counted.
Weet ik gelijk uit welke hoek de BS vandaan komt waar zo'n alt-right pipo hier gisteren weer uren over bezig was. Zal nog wel vaker voorbijkomen als dit het nieuwe talking point is.
pi_192548088
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 april 2020 05:05 schreef Kijkertje het volgende:
In zijn haast om de economie weer aan te slingeren heeft POTUS nog maar eens task force in het leven geroepen:

nycjim twitterde op donderdag 09-04-2020 om 22:45:51 White House is expect to announce soon a new economy-focused coronavirus task force that would include Steve Mnuchin, Larry Kudlow, Ivanka and others.
https://t.co/I7UFWL2FrI https://t.co/bU92lHn2zG reageer retweet
Rschooley twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 04:42:53 This administration is like Taco Bell, just recombining the same eight ingredients, none of them good for you. https://t.co/IRrnhpuExE reageer retweet
Je moet toch iets om je koters bezig te houden.
pi_192548281
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je vergelijkt ophef over Trump die een flesje water drinkt met de schandalen van Obama. Got it.
As usual, die 'ophef' is er vaak alleen maar omdat Trump zelf anderen op hun waterdrink-gedrag wijst. Als Trump Rubio nooit had gepest met waterdrinken, dan was hoe Trump zélf zijn water dronk nooit in het nieuws gekomen. Zo werkt het nu eenmaal.

Obama heeft anderen nooit op kledingkeuze gewezen. Dát is het verschil.

Trump wordt op zijn golfgedrag gewezen omdat hij zelf anderen terechtwijst op hun golfgedrag. etc etc.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_192548306
realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-04-2020 om 21:35:00 The Wall Street Journal always “forgets” to mention that the ratings for the White House Press Briefings are “through the roof” (Monday Night Football, Bachelor Finale, according to @nytimes) & is only way for me to escape the Fake News & get my views across. WSJ is Fake News! reageer retweet
De president van de Verenigde Staten, dames en heren. De beste man wil even benadrukken dat zijn krankzinnige persco's meer kijkers trekken dan de finale van The Bachelor.

Ik heb hier gewoon geen woorden. Hoe kan iemand zo cartoonesk achterlijk zijn? Trump is een karikatuur van zijn karikatuur.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192548320
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 08:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

As usual, die 'ophef' is er vaak alleen maar omdat Trump zelf anderen op hun waterdrink-gedrag wijst. Als Trump Rubio nooit had gepest met waterdrinken, dan was hoe Trump zélf zijn water dronk nooit in het nieuws gekomen. Zo werkt het nu eenmaal.

Obama heeft anderen nooit op kledingkeuze gewezen. Dát is het verschil.

Trump wordt op zijn golfgedrag gewezen omdat hij zelf anderen terechtwijst op hun golfgedrag. etc etc.
Aanvallen is ook een groot woord. Beelden van Trump die met twee handen een flesje water probeert te drinken zijn gewoon grappig. Het zijn er extreem belachelijk uit.

Elke andere bekendheid was met zoiets op YouTube beland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 10 april 2020 @ 08:56:51 #185
458679 Ruse
Super, man
pi_192548341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 07:29 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dieptriest dit
het gekke is alleen; het is overduidelijk wel een used car lot. mensen parkeren niet zo netjes en is maar 1 mens te zien op de foto
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_192548375
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2020 08:56 schreef Ruse het volgende:

[..]

het gekke is alleen; het is overduidelijk wel een used car lot. mensen parkeren niet zo netjes en is maar 1 mens te zien op de foto
Lijkt het wel op, maar is het kennelijk toch niet:
https://www.expressnews.c(...)8.php#photo-19278203
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 10 april 2020 @ 09:04:12 #187
458679 Ruse
Super, man
pi_192548408
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 09:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lijkt het wel op, maar is het kennelijk toch niet:
https://www.expressnews.c(...)8.php#photo-19278203
damn dat is wel een bizar nette rij
pi_192548480
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 april 2020 01:51 schreef Kijkertje het volgende:
MarcDuvoisin twitterde op donderdag 09-04-2020 om 20:06:58 This is not a used-car lot. It's people lined up for an @:safoodbank distribution. The sudden pervasive economic desperation wrought by coronavirus is shattering. Photo by William Luther, story by @:tom_orsborn. If you can, donate at https://t.co/FGVFGVM5p9
https://t.co/SLgxzjB4mn https://t.co/HICGwvXAMy reageer retweet
[ afbeelding ]

Thousands hit hard by coronavirus pandemic’s economic fallout seek help from San Antonio Food Bank
Als je dat zo ziet, lijkt het wel alsof de onderliggende structuur van de VS in een dusdanig slechte staat zit dat ze niet zich niet eens een lockdown kunnen veroorloven zoals de Europese landen doen. Straks moeten ze wel het land weer open gooien om de economie aan de gang te houden ten kosten van duizenden extra doden.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 10 april 2020 @ 09:22:20 #189
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_192548627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-04-2020 om 21:35:00 The Wall Street Journal always “forgets” to mention that the ratings for the White House Press Briefings are “through the roof” (Monday Night Football, Bachelor Finale, according to @:nytimes) & is only way for me to escape the Fake News & get my views across. WSJ is Fake News! reageer retweet
De president van de Verenigde Staten, dames en heren. De beste man wil even benadrukken dat zijn krankzinnige persco's meer kijkers trekken dan de finale van The Bachelor.

Ik heb hier gewoon geen woorden. Hoe kan iemand zo cartoonesk achterlijk zijn? Trump is een karikatuur van zijn karikatuur.
Oh en nu is het ineens niet meer de 'failing New York Times' zeker
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_192548628
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 09:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Als je dat zo ziet, lijkt het wel alsof de onderliggende structuur van de VS in een dusdanig slechte staat zit dat ze niet zich niet eens een lockdown kunnen veroorloven zoals de Europese landen doen. Straks moeten ze wel het land weer open gooien om de economie aan de gang te houden ten kosten van duizenden extra doden.
Lockdown of niet, er zijn op papier door de crisis al meer dan 16 miljoen werklozen bijgekomen. Dat los je niet zomaar weer op door dingen open te gooien.
De VS heeft ook nog eens het probleem dat ze nou niet bepaald een zorgsysteem hebben dat goed werkt voor de onderlaag en een pandemie vereist nu juist een breed toegankelijk zorgsysteem zodat je ook vroegtijdig brandhaarden kunt signaleren en gevolgen kunt mitigeren.
pi_192549293
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2020 09:04 schreef Ruse het volgende:

[..]

damn dat is wel een bizar nette rij
Ik denk dat ze zo neergezet zijn door iemand anders krijg je voordringers en gaan ze schieten
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 10 april 2020 @ 11:40:11 #192
458679 Ruse
Super, man
pi_192550456
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 09:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

maar dat gaat ook echt lastig, want als de spreiding en de aantallen teveel uit de hand lopen functioneert de economie ook niet goed meer, het zou mij echt niks verbazen als er rellen uit gaan breken in de VS de komende tijd
pi_192550747
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:40 schreef Ruse het volgende:

[..]

maar dat gaat ook echt lastig, want als de spreiding en de aantallen teveel uit de hand lopen functioneert de economie ook niet goed meer, het zou mij echt niks verbazen als er rellen uit gaan breken in de VS de komende tijd
Dit inderdaad. Geen werk wel wapens.
What Would Goku Do
  vrijdag 10 april 2020 @ 12:02:03 #194
384435 klappernootopreis
pi_192550752
quote:

[..]

Is dat de reden waarom er in de zuidelijke staten zoveel extra wapenverkopen zijn?
  vrijdag 10 april 2020 @ 12:02:25 #195
458679 Ruse
Super, man
pi_192550756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Is dat de reden waarom er in de zuidelijke staten zoveel extra wapenverkopen zijn?
what else
  vrijdag 10 april 2020 @ 12:25:18 #196
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192551004
quote:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-04-2020 om 21:35:00 The Wall Street Journal always “forgets” to mention that the ratings for the White House Press Briefings are “through the roof” (Monday Night Football, Bachelor Finale, according to @:nytimes) & is only way for me to escape the Fake News & get my views across. WSJ is Fake News! reageer retweet

Oh, dat kan prima. Dat er zelfs users hier op fok 's mans gedrag doodnormaal vinden en denken dat de rest van de wereld gek is gaat me dan weer boven de pet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_192551237
quote:

[..]

In sommige delen van de VS is men banger voor de buren dan voor het virus bleek inderdaad ja. Of het ook echt tot rellen komt zou ik niet direct durven zeggen, maar het onderlinge wantrouwen is wel groot. Daarbij is een hyperchristelijk land als de VS natuurlijk ook doordrenkt van apocalyptisch denken.
  vrijdag 10 april 2020 @ 13:52:11 #198
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192552224
quote:

En dan ook weer zeggen dat WSJ fake news is, terwijl hij al dagen maar wat loopt te ratelen. Tijd dat men deze man gaat dwingen om met pensioen te gaan. Het is met afstand de grootste lul die op het moment leeft en ik snap niet dat zelfs de usual suspects hier nog steeds net doen alsof deze man weet wat hij doet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192552244
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 13:48:26 Congress must go back to DEDUCTIBILITY by businesses if Restaurants, Clubs & Entertaiment is expected to flourish (like never before)! reageer retweet
Ik denk dat het even pech is voor de bezitters van hotels en andere horeca. Veel te gevaarlijk.
  vrijdag 10 april 2020 @ 13:55:33 #200
384435 klappernootopreis
pi_192552253
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 13:52 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

En dan ook weer zeggen dat WSJ fake news is, terwijl hij al dagen maar wat loopt te ratelen. Tijd dat men deze man gaat dwingen om met pensioen te gaan. Het is met afstand de grootste lul die op het moment leeft en ik snap niet dat zelfs de usual suspects hier nog steeds net doen alsof deze man weet wat hij doet.
Misschien zijn ze bang dat samen met Trump ook gelijk de hele republikeinse partij en hun buitenlandse derivaten voor decennia buiten elke vorm van bestuurlijke macht worden gezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')