quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.nu.nl/games/6(...)elers-inchecken.html
Mani?
quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.nu.nl/games/6(...)elers-inchecken.html
Mani?
Dat is al heel wat jaar geleden. Ik zit nu alleen nog op /tv/ en /v/ en heel soms /pol/.quote:
/b/ heeft z’n beste jaren ook wel gehad, maar wat hebben we genoten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is al heel wat jaar geleden. Ik zit nu alleen nog op /tv/ en /v/ en heel soms /pol/.
We hebben wat afgelachen in die jaren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
/b/ heeft z’n beste jaren ook wel gehad, maar wat hebben we genoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
Rutte: te vroeg om te speculeren over een eindstrategie.
op1:Vermoeiend. Ik zou liever een exit strategie voor Baudet willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Dven begreep ik. Ken je wellicht welquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie dat er zelfs iemand uit Bulgarije mee post in COR.
Het wordt volgende week 35 graden in Bulgarije.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is Dven begreep ik. Ken je wellicht wel
Ja, ik lees wel eens verhaaltjes over zijn vriendinnetjes daar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is Dven begreep ik. Ken je wellicht wel
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het wordt volgende week 35 graden in Bulgarije.
Wacht maar weer tot de tour ooit (quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb voor de tweede dag op rij moeten modereren in WLR, om gek van te worden.
Gokje: iets met gescheld op asociale wielrenners?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb voor de tweede dag op rij moeten modereren in WLR, om gek van te worden.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gokje: iets met gescheld op asociale wielrenners?
Niet alleen COR.quote:
Gelukkig hebben we die hier in Fryslân niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
In Belgie zijn 50% van de mensen op IC Turken.
Ik zeg niets.
Maar als ik dat volk hier zie rondlopen, spreken die toch nog gewoon af met hun 500 neven en nichten. Voor hen gelden de regels duidelijk wéér niet.
Toch weer die buitenlanders.
Als ik een buitenlander zie bel ik de krant.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we die hier in Fryslân niet.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
Rutte: te vroeg om te speculeren over een eindstrategie.
op1:Is Thierry een opportunist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het overmatig gebruik van het woord bioscoop stoort me enorm. Wie is de boosdoener?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan het maar moeilijk accepteren dat de bioscoop tot 1 juni dicht is terwijl ik in april en mei een aantal keer naar de bioscoop wilde gaan. Ik vind dat de bioscoop niet voor zo een lange periode dicht moet zijn en ik baal ervan dat ik voorlopig niet naar de bioscoop kan gaan
Yannick de Vos.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het overmatig gebruik van het woord bioscoop stoort me enorm. Wie is de boosdoener?
Thierry is een visionair, een leider. Als er iemand geschikt is om Nederland naar grote hoogten te leiden, dan is hij het. Een echt staatsman. Met hem gaan er deuren open.quote:
Wij dachten allemaal dat jij dat was.quote:
Doe dat maar in de WLR SC, geloven.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier geloof ik helemaal niets van.
Zelfs in COR kent iedereen Yannick de Vos.quote:
Showtimer heeft altijd van die periodes van vermissing.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Is @:showtimer bezweken aan het coronavirus, of waar hangt die jongen uit?
Geen koers, geen @showtimer .quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Is @:showtimer bezweken aan het coronavirus, of waar hangt die jongen uit?
Oei, wat zal hij slecht slapen als hij dit leest.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou ik hem enorm kwalijk nemen.
Wie kan ons verzekeren dat hij momenteel niet in een eeuwige slaap is?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oei, wat zal hij slecht slapen als hij dit leest.
Ik begin dat virus steeds meer te waarderen.twitter:partidazocope twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 21:52:47🏁 OFICIAL La @F1 prolonga su cierre dos semanas más
❌ El Gran Premio de Canadá, aplazado por el coronavirus
🇨🇦 Se iba a celebrar del 12 al 14 de junio en Montreal
https://t.co/mTpqE9uHVt reageer retweet
Het internet kan even offline zijn, maar komt altijd weer terug.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie kan ons verzekeren dat hij momenteel niet in een eeuwige slaap is?
Een klein enigma.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Showtimer heeft altijd van die periodes van vermissing.
Waarom zie ik zoveel mensen Jimek in plaats van Jinek schrijven? Is dat een nieuwe act of meme ofzo?quote:
René zegt dat altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Waarom zie ik zoveel mensen Jimek in plaats van Jinek schrijven? Is dat een nieuwe act of meme ofzo?
En wij ook.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Showtimer heeft soms behoefte aan rust denk ik.
Ah, al vrij oud zelfs.quote:
Niet als ik langskom.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een heel eiland voor jezelf.
Alsof ik langs wil komen op dat stukje onenigheid van zo'n rasautist. Alles gooi ik de ramen uit alvorens ik je graf er aan stamp, mafkees.quote:
Hallo zeg.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof ik langs wil komen op dat stukje onenigheid van zo'n rasautist. Alles gooi ik de ramen uit alvorens ik je graf er aan stamp, mafkees.
Nou ga jij maar lekker buiten spelen, op de A4.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof ik langs wil komen op dat stukje onenigheid van zo'n rasautist. Alles gooi ik de ramen uit alvorens ik je graf er aan stamp, mafkees.
Gaat het goed Yannick?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan het maar moeilijk accepteren dat de bioscoop tot 1 juni dicht is terwijl ik in april en mei een aantal keer naar de bioscoop wilde gaan. Ik vind dat de bioscoop niet voor zo een lange periode dicht moet zijn en ik baal ervan dat ik voorlopig niet naar de bioscoop kan gaan
Jeetje.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ga jij maar lekker buiten spelen, op de A4.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valt wel mee. @Mani89 en ik zijn als Peppi en Kokki.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
We zitten officieel te lang binnen. Dit voelt als het einde van een grote ronde.
Deze is ook leuk.quote:
Ben jij dan Peppi of Kokki?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valt wel mee. @:Mani89 en ik zijn als Peppi en Kokki.
Je mag alles over me zeggen, m'n haar, m'n föhn, m'n leeftijd, maar als je dingen over mijn corpulentie en discipline dingen gaat zeggen...quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je een dikkerdje bent die larped een sportschoolhouder te zijn met een afgetraind lichaam
Ik zit inmiddels op level Barney.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
We zitten officieel te lang binnen. Dit voelt als het einde van een grote ronde.
Ik had serieus al nagedacht de goedkoopste kist als aanbeveling in het testament te zetten. Wat heb je er aan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In Ecuador krijg je een kartonnen kist als je sterft.
Barney verliest ook online ALLES.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op level Barney.
De goedkoopste kist is alsnog mokerduur. De een z'n dood is letterlijk de ander z'n brood.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had serieus al nagedacht de goedkoopste kist als aanbeveling in het testament te zetten. Wat heb je er aan.
Hij kan ook nog altijd naar Piet Hoekstra kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Tijs en Baudet, ik hoop voor je gemoedsrust dat je overslaat. @:slobeend
Ik blijf in het goede stukje mens geloven dat Poephoofd in zich heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[/quote]Deze kartonnen kist is maximaal 2 dagen in combinatie met een koeling te gebruiken. [quote] Ziet er ook echt niet uit. Pfff, wat een keuzes moeten mensen maken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De goedkoopste kist is alsnog mokerduur. De een z'n dood is letterlijk de ander z'n brood.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De goedkoopste kist is alsnog mokerduur. De een z'n dood is letterlijk de ander z'n brood.
Of de oven in.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kan beter gewoon wat platen MDF halen bij bouwmarkt voor je kist.
Ik zie niet zo goed wat je tegen hem hebt. Als je verder kijkt dan zijn groffe bek, is het toch wel een oké kerel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik blijf in het goede stukje mens geloven dat Poephoofd in zich heeft.
Jij hebt al een testament?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had serieus al nagedacht de goedkoopste kist als aanbeveling in het testament te zetten. Wat heb je er aan.
Tijs is niet echt grof vind ik. Maar je zal wel doelen op Poepz0r.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed wat je tegen hem hebt. Als je verder kijkt dan zijn groffe bek, is het toch wel een oké kerel.
Oooh, ging het niet over hem?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tijs is niet echt grof vind ik. Maar je zal wel doelen op Poepz0r.
Nee, over Tijs. Wel even opletten Bob.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oooh, ging het niet over hem?
Wel eens over nagedacht, alleen geen verdere actie ondernomen. Gewoon over welk 'statement' je nog wil maken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik op te maken uit jouw tekst.
Bakircioglu?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
Apart dat er weer een Kennedy is gesneuveld, het zit die familie niet bepaald mee.
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, over Tijs. Wel even opletten Bob.
quote:
In deze zware tijden niet wmb.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt toch een kist nodig voordat je oven in gaat?
Die debiele ambassadeur aanpakken is altijd terecht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
Johan gaat er meteen weer met gestrekt been in.
Oh je kijkt gezellig mee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die debiele ambassadeur aanpakken is altijd terecht.
Klopt. Ik heb naar Anne+ gekeken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Er is een Jinek topic hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kijk speciaal voor Johan.
Vooral Mani, @wimderon en ik hebben een hekel aan die streepjes bij haar ogen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er straalt pure leegheid uit de ogen van dat schaatsmeisje. Geilen jullie daar allemaal echt op?
Ik doel op de tv-serie met Hanna van Vlietquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt op het eerste oog een erg linkse podcast.
Ik zag dit weekend de slag om Texas. Je schrikt toch weer hoe dom de gemiddelde Amerikaan daar geportretteerd wordt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die debiele ambassadeur aanpakken is altijd terecht.
Oh ik dacht deze podcast; n de 5-delige podcast ANNE+ hoor je schrijvers Hanna Bervoets, Esther Duysker, Pete Wu, Nina Polak en Gijs van der Sanden over liefde, intimiteit, vriendschap en volwassen worden. Reflectieve en gevoelige gesprekken met een nieuwe generatie denkers, opiniemakers en dromers.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik doel op de tv-serie met Hanna van Vliet. Maar die zal jij wel lelijk vinden.
De huidige schaatsmeisjes denken dat een pot plamuur op hun kop knallen mooi is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er straalt pure leegheid uit de ogen van dat schaatsmeisje. Geilen jullie daar allemaal echt op?
Amerika is een derdewereldland.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend de slag om Texas. Je schrikt toch weer hoe dom de gemiddelde Amerikaan daar geportretteerd wordt.
Het is een fascinerend land.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend de slag om Texas. Je schrikt toch weer hoe dom de gemiddelde Amerikaan daar geportretteerd wordt.
Ach meid, het is wat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allememaggies wat een kutaccent.
Wat vind je van die streepjes?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allememaggies wat een kutaccent.
Ze komt niet heel slim over, waarschijnlijk per ongeluk uitgeschoten.quote:
Het is real life South Park.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er een paar dingen over gehoord maar het is wel een aanrader?
Je moet het kunnen hebben, is mijn indruk. De commentaren lopen daarom nogal uiteen. Als ik mijn zegje moest doen: JA! Liever nu dan morgen. Met heerlijk gekromde tenen naar een paar hillbillies kijken, echt fantastisch.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er een paar dingen over gehoord maar het is wel een aanrader?
Dat weerhoudt haar er trouwens niet van om goed na te denken over haar 'commerciële' waarde. Elke Instagrampost wordt zorgvuldig afgewogen en uitgekozen. Op aanraden van vader Ruud is Jutta al jong begonnen met nadenken over het merk 'Jutta Leerdam'. Met manager en ex-tennisser John van Lottum, vriend Koen Verweij en Jutta zelf is er een Whatsappgroep, waarin ze bijvoorbeeld met elkaar bespreken welke mediaoptredens ze wel en niet doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze komt niet heel slim over, waarschijnlijk per ongeluk uitgeschoten.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet het kunnen hebben, is mijn indruk. De commentaren lopen daarom nogal uiteen. Als ik mijn zegje moest doen: JA! Liever nu dan morgen. Met heerlijk gekromde tenen naar een paar hillbillies kijken, echt fantastisch.
Ik ga liever keer met Esmee Visser drinken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die drinkt alleen lauwe thee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga liever keer met Esmee Visser drinken.
Ja, dit is eigenlijk wel wat je verwacht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weerhoudt haar er trouwens niet van om goed na te denken over haar 'commerciële' waarde. Elke Instagrampost wordt zorgvuldig afgewogen en uitgekozen. Op aanraden van vader Ruud is Jutta al jong begonnen met nadenken over het merk 'Jutta Leerdam'. Met manager en ex-tennisser John van Lottum, vriend Koen Verweij en Jutta zelf is er een Whatsappgroep, waarin ze bijvoorbeeld met elkaar bespreken welke mediaoptredens ze wel en niet doen.
Dat schaatsen is leuk, maar het moet ook wat opleveren
,,Ik vond dat ze zichzelf moest gaan verkopen. Het merk Jutta Leerdam opzetten om zo sponsordeals binnen te slepen. Dat schaatsen is leuk, maar het moet ook wat opleveren. Ze hoeft van mij niet voor een uitkering te rijden, dan kan ik via mijn netwerk veel beter betaalde banen regelen. Natuurlijk, niet alles draait om geld. De sport, de eer, wat ze heeft meegemaakt in Thialf afgelopen weekend, dat kan je niet uitdrukken in geld. Maar het kan geen kwaad om je zakelijk op te stellen."
Die man is aan de tijgers gevoerd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is jouw Carole Baskin theorie?
Ik kan daar nog steeds niet bij. 'ja sjon zullen we deze foto van mijn blote reet op instagram zetten'. En dan papa en vriendjelief er bij.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
John van Lottum als je manager.
Het blijft een lul.
Die vader komt echt als een schimmig figuur over.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan daar nog steeds niet bij. 'ja sjon zullen we deze foto van mijn blote reet op instagram zetten'. En dan papa en vriendjelief er bij.
Lijkt me kut sowieso continu bezig te zijn met dit soort randzaken. Het is allemaal fake.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan daar nog steeds niet bij. 'ja sjon zullen we deze foto van mijn blote reet op instagram zetten'. En dan papa en vriendjelief er bij.
Denk dat er genoeg mensen 50 euro over hebben voorJutta.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreselijk joh, moet je John je pikante foto's sturen zodat hij daar een zegje (lees: fapje) over kan doen.
En nu heeft ze geen team meer... Ben benieuwd wie haar kan/wil betalen...
Ouders hebben toch vaak dollartekens in de ogen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die vader komt echt als een schimmig figuur over.
Stond ie niet in de basis bij die 10-0 tegen PSV?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die vader komt echt als een schimmig figuur over.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg mensen 50 euro over hebben voorJutta.
Pakte toen rood toch? Die jongen ging ook altijd door het leven als kindsoldaat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stond ie niet in de basis bij die 10-0 tegen PSV?
Die Doc was nog maffer met zijn entree op een olifant en harem.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Joe Exotic is wel hoe ik Mani voor mij zie in 20 jaar.
Ja blijkbaar. Wist ik toen ook niet. Vond Leerdam bij Vitesse ook best goed. Sowieso was dat elftal van Feyenoord best wel lekker toen eigenlijk. Wel veel jonge jongens toen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pakte toen rood toch? Die jongen ging ook altijd door het leven als kindsoldaat.
Toen kenden we Antwan nog niet.
Myrtle.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die Doc was nog maffer met zijn entree op een olifant en harem.
Even opgezocht, maar dat valt dus vies tegen he.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Wist ik toen ook niet. Vond Leerdam bij Vitesse ook best goed. Sowieso was dat elftal van Feyenoord best wel lekker toen eigenlijk. Wel veel jonge jongens toen natuurlijk.
Maar wat ga je nu op je verjaardag doen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik begin dat virus steeds meer te waarderen.twitter:partidazocope twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 21:52:47🏁 OFICIAL La @:F1 prolonga su cierre dos semanas más
❌ El Gran Premio de Canadá, aplazado por el coronavirus
🇨🇦 Se iba a celebrar del 12 al 14 de junio en Montreal
https://t.co/mTpqE9uHVt reageer retweet
I'm gonna get the curls out, 'cause that's my sex appeal.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Joe Exotic is wel hoe ik Mani voor mij zie in 20 jaar.
El Ahmadi en Vlaar brandhout noemenquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar dat valt dus vies tegen he.
Bruins speelde er toen nog, wow.
Schaken.Bless.
Tim de Cler
Andre Bahia
Op Wijnaldum, De Vrij en Fer na echt brandhout. En BMI.
El Ahmadi was toen ook nog niet echt een topper natuurlijk, dat werd ie eigenlijk pas bij zijn terugkeer.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vlaar brandhout noemen
Oh Vlaar speelde niet die wedstrijd
Hoe zit het hier met spoilers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2020 01:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe zit het hier met spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Is Thomas een autist?quote:* Ik speel regelmatig Playstation, maar niet vaak online. Ik speel het liefst alleen in een open wereld waarin je gewoon kan doen waar je zelf zin in hebt. Ik hou mij dan bezig met héél onnozele dingen. Zo heb ik eens bij GTA 4 wekenlang gezocht naar de 200 duiven die zich in het spel bevinden om ze vervolgens af te knallen.”
Psychopaat in de dop lijkt me, het begint vaak met kleine dieren toch?quote:
Maar GTA is juist leuk online om de hele dag andere spelers te griefen in je tank of gevechtsvliegtuig.quote:
Heb jij mooi van dichtbij bekeken of wormen door kunnen leven als ze gesplit worden?quote:Op woensdag 8 april 2020 08:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Psychopaat in de dop lijkt me, het begint vaak met kleine dieren toch?
Werkte niet met een vergrootglasquote:Op woensdag 8 april 2020 08:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij mooi van dichtbij bekeken of wormen door kunnen leven als ze gesplit worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2020 01:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:02 schreef maxi-mus het volgende:
Rip John Prine.
En de werken van de NOS;Ik begrijp het niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ik zit er klaar voorquote:Op woensdag 8 april 2020 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoorcollege van Jaap begint over 5 minuten!
Bah school.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shit ik lig nog in bed, zal ik eruit gaan?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga Tiger King kijken.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Shit ik lig nog in bed, zal ik eruit gaan?
Zeker, maar toon was vaster de afgelopen 2 weken.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het wel een helder verhaal, natuurlijk met veel onzekerheden in.
Terwijl de helft 3 maand terug daar nog nooit van een R0 had gehoord. Nu denken ze het beter te weten dan mensen die daar hun hele leven voor studeren en dagelijks berekeningen uitvoeren.quote:
Zonder COR waren we nu allemaal zombies geweest!quote:Op woensdag 8 april 2020 09:59 schreef Momo het volgende:
Gelukkig hebben we de experts in COR die de ezels van het RIVM een beetje kunnen verlichten met hun wijsheid
Hun argument:quote:Op woensdag 8 april 2020 09:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Terwijl de helft 3 maand terug daar nog nooit van een R0 had gehoord. Nu denken ze het beter te weten dan mensen die daar hun hele leven voor studeren en dagelijks berekeningen uitvoeren.
De arrogantie in COR is echt stuitend.
Laten we maar gewoon ons beleid baseren op aannamesquote:Sommige dingen zijn ook gewoon heel makkelijk van te voren te bedenken. Je hoeft dan echt geen wiskundige te zijn. Kwestie van logisch beredeneren en kritisch zijn i.p.v. alles gewoon aannemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/index.php ?quote:Op woensdag 8 april 2020 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe heet die website ook al weer waar je oude posts kan zoeken?
De 73jarige begon zijn militaire carrière tijdens de tweede wereld oorlog?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helemaal
Ah kijk, dank je welquote:Op woensdag 8 april 2020 10:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/index.php ?
quote:Op woensdag 8 april 2020 10:09 schreef Momo het volgende:
Ik eindig dan bij ik begrijp er iets van, maar ik heb er geen enkel vertrouwen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je geen tv bij je bed?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Shit ik lig nog in bed, zal ik eruit gaan?
Welkom terug.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:42 schreef VoMy het volgende:
Waarom zorgt het RIVM niet gewoon dat de R0 0 wordt zodat de economie weer op gang kan komen? Wat is hun agenda?
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Dit was een methode om eindelijk van het gezeur van Gretha af te komen en tevens toch iets aan het klimaat te doen. Nog even volhouden.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:42 schreef VoMy het volgende:
Waarom zorgt het RIVM niet gewoon dat de R0 0 wordt zodat de economie weer op gang kan komen? Wat is hun agenda?
Teleurstellend dat ze niet in Nicaragua een wereldbeker snelwandelen organiseren nu dat nergens anders nog kan.quote:
Helemaal mee eens. Wel weer positief dat de epische 50km pas na 2021 een kogel door de kop krijgt ipv dit jaar.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Teleurstellend dat ze niet in Nicaragua een wereldbeker snelwandelen organiseren nu dat nergens anders nog kan.
Waarom ontwikkelen ze geen app om valsspelen bij snelwandelen te meten? Dan kan de sport weer aan een opmars (pun) beginnen.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wel weer positief dat de epische 50km pas na 2021 een kogel door de kop krijgt ipv dit jaar.
Omdat dat de bobo's geen fuck kan schelen. Die denken dat mensen die nu niet kijken ineens wél gaan kijken als de maximale afstand nog maar 20km is ipv 50km.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom ontwikkelen ze geen app om valsspelen bij snelwandelen te meten? Dan kan de sport weer aan een opmars (pun) beginnen.
Het is heel raar dat sportbonden denken hun programma te moeten indelen voor de mensen die níet kijken in plaats van voor de mensen die wél kijken, maar het is helaas een plaag die welig tiert.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat dat de bobo's geen fuck kan schelen. Die denken dat mensen die nu niet kijken ineens wél gaan kijken als de maximale afstand nog maar 20km is ipv 50km.
Net zoals ze lijken te denken dat mensen die nu geen atletiek kijken, dat wel gaan doen als de Diamond League geen hinkstapspringen meer heeft. Alsof de aanwezigheid van hinkstapspringen de reden is voor mensen om geen atletiek te kijken.
Nu al zin in 2022, wanneer de monobob voor vrouwen haar olympisch debuut maakt. Een onderdeel dat nu, met het pre-olympische seizoen op komst, nog niet eens een World Cup-circuit heeft.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is heel raar dat sportbonden denken hun programma te moeten indelen voor de mensen die níet kijken in plaats van voor de mensen die wél kijken, maar het is helaas een plaag die welig tiert.
Eens, erg jammer. Net als al die geforceerde estafettes die overal toegevoegd worden.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is heel raar dat sportbonden denken hun programma te moeten indelen voor de mensen die níet kijken in plaats van voor de mensen die wél kijken, maar het is helaas een plaag die welig tiert.
Ik vind het een beetje de gemengde relay van de atletiek. Eigenlijk zou ik zowel dit als snelwandelen niet zo missen. Wat ik pijnlijker vind is dat ze steeds meer voor circusonderdelen willen gaan. Vooral de krachtonderdelen zijn zwaar de lul, maar ook verspringen.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Terwijl hinkstapspringen een van de weinige onderdelen is waarvoor je juist wel zou kijken. Toch een beetje het curling van de atletiek.
Helemaal als het ten koste gaat van fraaie individuele nummers en bovendien in de praktijk vooral een leuk extraatje is voor de grote landen.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vooral het uitbreiden van allerlei relay-onderdelen is vreselijk. Het is een leuk onderdeel voor erbij maar geen volwaardig onderdeel. Hou daar heel gauw mee op.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, estafettes spelen de grote landen in de kaart en zorgen voor een explosie aan medaille(winnaar)s. Zie ook de Noorse biatleten en Michael Phelps.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Helemaal als het ten koste gaat van fraaie individuele nummers en bovendien in de praktijk vooral een leuk extraatje is voor de grote landen.
Hoi. Ik heb een korte broek aan.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoi. Wat vond je van de digitale RvV?
Vanaf 18 graden is het echt niet lekker meer om een lange broek te dragen. Laat staan al die mongolen die ik nog in hun lange jas op de fiets zie zitten.quote:
De zon schijnt de hele ochtend al op mijn raam in mijn 'kantoor' en daar is het inmiddels behoorlijk warm.quote:
Ik zie hier nog steeds mensen met een bontkraag lopenquote:Op woensdag 8 april 2020 12:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf 18 graden is het echt niet lekker meer om een lange broek te dragen. Laat staan al die mongolen die ik nog in hun lange jas op de fiets zie zitten.
Afschieten.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik zie hier nog steeds mensen met een bontkraag lopen
Terwijl het een LekkerWeertje is.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik zie hier nog steeds mensen met een bontkraag lopen
Dit vind ik geen normale Mani(er) om te posten.quote:
Hallo. Pure wanhoop. José gaf daags nadien op nationale tv gelukkig gewoon toe dat hij een act had opgevoerd.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoi. Wat vond je van de digitale RvV?
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik zeg de app, wat zeggen jullie dan?
We kijken met z’n tweeën. Soms heeft de ander iets anders te doen.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je spaart ze op in de huisarrest ellende?
@groenenquote:
Rip John Prine.
En de werken van de NOS;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Dank, hoewel ik Tim Knol vaak wel irritant vind ga ik deze even luisteren.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:00 schreef Slobeend het volgende:
Marcel van Roosmalen en Arnhem. Zet hem midden in zijn stad en hij begint druk babbelend te wandelen. Woeste Meuk liep achter hem aan. We bestegen hijgend een heuvel. Bovengekomen droomt Marcel van Roosmalen van doodgewoon, eerlijk geluk. @:el-stinho @:mani89 @:maxi-mus
Woeste Meuk is een podcast van Nic0 en Tim Knol.
Rip John Prine.
En de werken van de NOS;Wat is er in vredesnaam raar aan het NOS-stukje over die kerel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zoals FOK! bedoel je?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We kijken met z’n tweeën. Soms heeft de ander iets anders te doen.
Te high-brow? Voelde een beetje alsof het geschreven was door iemand die strak stond van de hydroxychloroquine.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam raar aan het NOS-stukje over die kerel?
Denk eens 40 a 45 seconden na knul.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dju toch.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Denk eens 40 a 45 seconden na knul.
Ik geloof dat Showtimer je al heeft ingelicht maar ik geloof niet dat iemand van 73 jaar in ww2 al actief was.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Straks blijkt dat de lockdown, de economische schade en hieruit voortvloeiend tekort aan geld voor de zorg, werkeloosheid, drugsgebruik etc in totaal 100k doden heeft gekost.
.
Die heroine prijzen schieten door het facking plafond man weetjewel poeheequote:Op woensdag 8 april 2020 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Straks blijkt dat de lockdown, de economische schade en hieruit voortvloeiend tekort aan geld voor de zorg, werkeloosheid, drugsgebruik etc in totaal 100k doden heeft gekost.
.
De afvlakking is toch niet echt te missen?quote:Op woensdag 8 april 2020 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Men in COR helemaal van jetje door de hogere cijfers. Maar kijken naar grafieken waar je alsnog afvlakking/daling ziet ho maar.
Tof. Ik had die met Wilfried de Jong en Johan Derksen al geluisterd.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:00 schreef Slobeend het volgende:
Marcel van Roosmalen en Arnhem. Zet hem midden in zijn stad en hij begint druk babbelend te wandelen. Woeste Meuk liep achter hem aan. We bestegen hijgend een heuvel. Bovengekomen droomt Marcel van Roosmalen van doodgewoon, eerlijk geluk. @:el-stinho @:mani89 @:maxi-mus
Best goed.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Mensen ik heb weer zulks een mooi liedje gevonden, toen ik gisteravond bij een ondergaande zon een rondje om de klinkenbergerplas wandelde met dit liedje op repeat kreeg ik bijna een orgasme.
Die waren ook leuk.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tof. Ik had die met Wilfried de Jong en Johan Derksen al geluisterd.
Marcel is fan van LSD van The Beatles, wat een mooie openbaring.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:00 schreef Slobeend het volgende:
Leuk liedje R_R.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best goed.
Ik heb zelf deze op repeat gegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwste aanwinst.
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
Het favoriete boek van COR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwste aanwinst.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik vond hem wel toepasselijk ja.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het favoriete boek van COR.
Ben op dat hert aan het jagen met dat kutkind.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe bevalt God of War en hoever ben je?
Dan ben je dus net begonnen zeg maar?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben op dat hert aan het jagen met dat kutkind.
Yep.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan ben je dus net begonnen zeg maar?
Ga nou maar Tiger King kijken.quote:
Nee hoor, dat valt wel mee. Het was koddig en daardoor vermakelijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mag ik trouwens concluderen dat jij dus onwijs hebt genoten van virtuele Krek?
Welnee.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sad. Je spoilert wel een beetje hoor.
Engels.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oke.Kijken jullie dan met Engelse of Spaanse subs?
Die podcast van Nico is wel een prima tip geweest.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt wel mee. Het was koddig en daardoor vermakelijk.
twitter:GroenewegenD twitterde op woensdag 08-04-2020 om 19:00:27Even geen koers, maar wel tijd om te helpen. De komende tijd bezorg ik op de fiets boodschappen bij ouderen en zorgverleners die dat nu even niet zelf kunnen 🛒🔥 Heb je als zorgverlener of oudere hulp nodig of wil je zelf helpen? ➡️ https://t.co/gZ1YMOH7J3
#StaySafeTogether https://t.co/4ruo0dlKFG reageer retweet
Heb die met Johan ook geluisterd. Je krijgt wel weer het hele Johan-orgel, maar Nic0 en Tim doen dat wel leuk.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die podcast van Nico is wel een prima tip geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |