Marcel is fan van LSD van The Beatles, wat een mooie openbaring.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:00 schreef Slobeend het volgende:
Marcel van Roosmalen en Arnhem. Zet hem midden in zijn stad en hij begint druk babbelend te wandelen. Woeste Meuk liep achter hem aan. We bestegen hijgend een heuvel. Bovengekomen droomt Marcel van Roosmalen van doodgewoon, eerlijk geluk. @:el-stinho @:mani89 @:maxi-mus
Woeste Meuk is een podcast van Nic0 en Tim Knol.
Leuk liedje R_R.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best goed.
Ik heb zelf deze op repeat gegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwste aanwinst.
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
Het favoriete boek van COR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwste aanwinst.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik vond hem wel toepasselijk ja.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het favoriete boek van COR.
Ben op dat hert aan het jagen met dat kutkind.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe bevalt God of War en hoever ben je?
Dan ben je dus net begonnen zeg maar?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben op dat hert aan het jagen met dat kutkind.
Yep.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan ben je dus net begonnen zeg maar?
Ga nou maar Tiger King kijken.quote:
Nee hoor, dat valt wel mee. Het was koddig en daardoor vermakelijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mag ik trouwens concluderen dat jij dus onwijs hebt genoten van virtuele Krek?
Welnee.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sad. Je spoilert wel een beetje hoor.
Engels.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oke.Kijken jullie dan met Engelse of Spaanse subs?
Die podcast van Nico is wel een prima tip geweest.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt wel mee. Het was koddig en daardoor vermakelijk.
twitter:GroenewegenD twitterde op woensdag 08-04-2020 om 19:00:27Even geen koers, maar wel tijd om te helpen. De komende tijd bezorg ik op de fiets boodschappen bij ouderen en zorgverleners die dat nu even niet zelf kunnen 🛒🔥 Heb je als zorgverlener of oudere hulp nodig of wil je zelf helpen? ➡️ https://t.co/gZ1YMOH7J3
#StaySafeTogether https://t.co/4ruo0dlKFG reageer retweet
Heb die met Johan ook geluisterd. Je krijgt wel weer het hele Johan-orgel, maar Nic0 en Tim doen dat wel leuk.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die podcast van Nico is wel een prima tip geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |