El Ahmadi was toen ook nog niet echt een topper natuurlijk, dat werd ie eigenlijk pas bij zijn terugkeer.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vlaar brandhout noemen
Oh Vlaar speelde niet die wedstrijd
Hoe zit het hier met spoilers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2020 01:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe zit het hier met spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Is Thomas een autist?quote:* Ik speel regelmatig Playstation, maar niet vaak online. Ik speel het liefst alleen in een open wereld waarin je gewoon kan doen waar je zelf zin in hebt. Ik hou mij dan bezig met héél onnozele dingen. Zo heb ik eens bij GTA 4 wekenlang gezocht naar de 200 duiven die zich in het spel bevinden om ze vervolgens af te knallen.”
Psychopaat in de dop lijkt me, het begint vaak met kleine dieren toch?quote:
Maar GTA is juist leuk online om de hele dag andere spelers te griefen in je tank of gevechtsvliegtuig.quote:
Heb jij mooi van dichtbij bekeken of wormen door kunnen leven als ze gesplit worden?quote:Op woensdag 8 april 2020 08:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Psychopaat in de dop lijkt me, het begint vaak met kleine dieren toch?
Werkte niet met een vergrootglasquote:Op woensdag 8 april 2020 08:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij mooi van dichtbij bekeken of wormen door kunnen leven als ze gesplit worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2020 01:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:02 schreef maxi-mus het volgende:
Rip John Prine.
En de werken van de NOS;Ik begrijp het niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ik zit er klaar voorquote:Op woensdag 8 april 2020 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoorcollege van Jaap begint over 5 minuten!
Bah school.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shit ik lig nog in bed, zal ik eruit gaan?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga Tiger King kijken.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Shit ik lig nog in bed, zal ik eruit gaan?
Zeker, maar toon was vaster de afgelopen 2 weken.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het wel een helder verhaal, natuurlijk met veel onzekerheden in.
Terwijl de helft 3 maand terug daar nog nooit van een R0 had gehoord. Nu denken ze het beter te weten dan mensen die daar hun hele leven voor studeren en dagelijks berekeningen uitvoeren.quote:
Zonder COR waren we nu allemaal zombies geweest!quote:Op woensdag 8 april 2020 09:59 schreef Momo het volgende:
Gelukkig hebben we de experts in COR die de ezels van het RIVM een beetje kunnen verlichten met hun wijsheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |