Die drinkt alleen lauwe thee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga liever keer met Esmee Visser drinken.
Ja, dit is eigenlijk wel wat je verwacht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weerhoudt haar er trouwens niet van om goed na te denken over haar 'commerciële' waarde. Elke Instagrampost wordt zorgvuldig afgewogen en uitgekozen. Op aanraden van vader Ruud is Jutta al jong begonnen met nadenken over het merk 'Jutta Leerdam'. Met manager en ex-tennisser John van Lottum, vriend Koen Verweij en Jutta zelf is er een Whatsappgroep, waarin ze bijvoorbeeld met elkaar bespreken welke mediaoptredens ze wel en niet doen.
Dat schaatsen is leuk, maar het moet ook wat opleveren
,,Ik vond dat ze zichzelf moest gaan verkopen. Het merk Jutta Leerdam opzetten om zo sponsordeals binnen te slepen. Dat schaatsen is leuk, maar het moet ook wat opleveren. Ze hoeft van mij niet voor een uitkering te rijden, dan kan ik via mijn netwerk veel beter betaalde banen regelen. Natuurlijk, niet alles draait om geld. De sport, de eer, wat ze heeft meegemaakt in Thialf afgelopen weekend, dat kan je niet uitdrukken in geld. Maar het kan geen kwaad om je zakelijk op te stellen."
Die man is aan de tijgers gevoerd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is jouw Carole Baskin theorie?
Ik kan daar nog steeds niet bij. 'ja sjon zullen we deze foto van mijn blote reet op instagram zetten'. En dan papa en vriendjelief er bij.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
John van Lottum als je manager.
Het blijft een lul.
Die vader komt echt als een schimmig figuur over.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan daar nog steeds niet bij. 'ja sjon zullen we deze foto van mijn blote reet op instagram zetten'. En dan papa en vriendjelief er bij.
Lijkt me kut sowieso continu bezig te zijn met dit soort randzaken. Het is allemaal fake.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan daar nog steeds niet bij. 'ja sjon zullen we deze foto van mijn blote reet op instagram zetten'. En dan papa en vriendjelief er bij.
Denk dat er genoeg mensen 50 euro over hebben voorJutta.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreselijk joh, moet je John je pikante foto's sturen zodat hij daar een zegje (lees: fapje) over kan doen.
En nu heeft ze geen team meer... Ben benieuwd wie haar kan/wil betalen...
Ouders hebben toch vaak dollartekens in de ogen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die vader komt echt als een schimmig figuur over.
Stond ie niet in de basis bij die 10-0 tegen PSV?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die vader komt echt als een schimmig figuur over.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg mensen 50 euro over hebben voorJutta.
Pakte toen rood toch? Die jongen ging ook altijd door het leven als kindsoldaat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stond ie niet in de basis bij die 10-0 tegen PSV?
Die Doc was nog maffer met zijn entree op een olifant en harem.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Joe Exotic is wel hoe ik Mani voor mij zie in 20 jaar.
Ja blijkbaar. Wist ik toen ook niet. Vond Leerdam bij Vitesse ook best goed. Sowieso was dat elftal van Feyenoord best wel lekker toen eigenlijk. Wel veel jonge jongens toen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pakte toen rood toch? Die jongen ging ook altijd door het leven als kindsoldaat.
Toen kenden we Antwan nog niet.
Myrtle.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die Doc was nog maffer met zijn entree op een olifant en harem.
Even opgezocht, maar dat valt dus vies tegen he.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Wist ik toen ook niet. Vond Leerdam bij Vitesse ook best goed. Sowieso was dat elftal van Feyenoord best wel lekker toen eigenlijk. Wel veel jonge jongens toen natuurlijk.
Maar wat ga je nu op je verjaardag doen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik begin dat virus steeds meer te waarderen.twitter:partidazocope twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 21:52:47🏁 OFICIAL La @:F1 prolonga su cierre dos semanas más
❌ El Gran Premio de Canadá, aplazado por el coronavirus
🇨🇦 Se iba a celebrar del 12 al 14 de junio en Montreal
https://t.co/mTpqE9uHVt reageer retweet
I'm gonna get the curls out, 'cause that's my sex appeal.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Joe Exotic is wel hoe ik Mani voor mij zie in 20 jaar.
El Ahmadi en Vlaar brandhout noemenquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar dat valt dus vies tegen he.
Bruins speelde er toen nog, wow.
Schaken.Bless.
Tim de Cler
Andre Bahia
Op Wijnaldum, De Vrij en Fer na echt brandhout. En BMI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |