Ik zag dit weekend de slag om Texas. Je schrikt toch weer hoe dom de gemiddelde Amerikaan daar geportretteerd wordt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die debiele ambassadeur aanpakken is altijd terecht.
Oh ik dacht deze podcast; n de 5-delige podcast ANNE+ hoor je schrijvers Hanna Bervoets, Esther Duysker, Pete Wu, Nina Polak en Gijs van der Sanden over liefde, intimiteit, vriendschap en volwassen worden. Reflectieve en gevoelige gesprekken met een nieuwe generatie denkers, opiniemakers en dromers.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik doel op de tv-serie met Hanna van Vliet. Maar die zal jij wel lelijk vinden.
De huidige schaatsmeisjes denken dat een pot plamuur op hun kop knallen mooi is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er straalt pure leegheid uit de ogen van dat schaatsmeisje. Geilen jullie daar allemaal echt op?
Amerika is een derdewereldland.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend de slag om Texas. Je schrikt toch weer hoe dom de gemiddelde Amerikaan daar geportretteerd wordt.
Het is een fascinerend land.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend de slag om Texas. Je schrikt toch weer hoe dom de gemiddelde Amerikaan daar geportretteerd wordt.
Ach meid, het is wat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allememaggies wat een kutaccent.
Wat vind je van die streepjes?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allememaggies wat een kutaccent.
Ze komt niet heel slim over, waarschijnlijk per ongeluk uitgeschoten.quote:
Het is real life South Park.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er een paar dingen over gehoord maar het is wel een aanrader?
Je moet het kunnen hebben, is mijn indruk. De commentaren lopen daarom nogal uiteen. Als ik mijn zegje moest doen: JA! Liever nu dan morgen. Met heerlijk gekromde tenen naar een paar hillbillies kijken, echt fantastisch.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er een paar dingen over gehoord maar het is wel een aanrader?
Dat weerhoudt haar er trouwens niet van om goed na te denken over haar 'commerciële' waarde. Elke Instagrampost wordt zorgvuldig afgewogen en uitgekozen. Op aanraden van vader Ruud is Jutta al jong begonnen met nadenken over het merk 'Jutta Leerdam'. Met manager en ex-tennisser John van Lottum, vriend Koen Verweij en Jutta zelf is er een Whatsappgroep, waarin ze bijvoorbeeld met elkaar bespreken welke mediaoptredens ze wel en niet doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze komt niet heel slim over, waarschijnlijk per ongeluk uitgeschoten.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet het kunnen hebben, is mijn indruk. De commentaren lopen daarom nogal uiteen. Als ik mijn zegje moest doen: JA! Liever nu dan morgen. Met heerlijk gekromde tenen naar een paar hillbillies kijken, echt fantastisch.
Ik ga liever keer met Esmee Visser drinken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er straalt pure leegheid uit de ogen van dat schaatsmeisje. Geilen jullie daar allemaal echt op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |