Of de oven in.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kan beter gewoon wat platen MDF halen bij bouwmarkt voor je kist.
Ik zie niet zo goed wat je tegen hem hebt. Als je verder kijkt dan zijn groffe bek, is het toch wel een oké kerel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik blijf in het goede stukje mens geloven dat Poephoofd in zich heeft.
Jij hebt al een testament?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had serieus al nagedacht de goedkoopste kist als aanbeveling in het testament te zetten. Wat heb je er aan.
Tijs is niet echt grof vind ik. Maar je zal wel doelen op Poepz0r.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed wat je tegen hem hebt. Als je verder kijkt dan zijn groffe bek, is het toch wel een oké kerel.
Oooh, ging het niet over hem?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tijs is niet echt grof vind ik. Maar je zal wel doelen op Poepz0r.
Nee, over Tijs. Wel even opletten Bob.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oooh, ging het niet over hem?
Wel eens over nagedacht, alleen geen verdere actie ondernomen. Gewoon over welk 'statement' je nog wil maken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik op te maken uit jouw tekst.
Bakircioglu?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
Apart dat er weer een Kennedy is gesneuveld, het zit die familie niet bepaald mee.
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, over Tijs. Wel even opletten Bob.
quote:
In deze zware tijden niet wmb.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt toch een kist nodig voordat je oven in gaat?
Die debiele ambassadeur aanpakken is altijd terecht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
Johan gaat er meteen weer met gestrekt been in.
Oh je kijkt gezellig mee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die debiele ambassadeur aanpakken is altijd terecht.
Klopt. Ik heb naar Anne+ gekeken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Tijs en Baudet, ik hoop voor je gemoedsrust dat je overslaat. @:slobeend
Er is een Jinek topic hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kijk speciaal voor Johan.
Vooral Mani, @wimderon en ik hebben een hekel aan die streepjes bij haar ogen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er straalt pure leegheid uit de ogen van dat schaatsmeisje. Geilen jullie daar allemaal echt op?
Ik doel op de tv-serie met Hanna van Vlietquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt op het eerste oog een erg linkse podcast.
Ik zag dit weekend de slag om Texas. Je schrikt toch weer hoe dom de gemiddelde Amerikaan daar geportretteerd wordt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die debiele ambassadeur aanpakken is altijd terecht.
Oh ik dacht deze podcast; n de 5-delige podcast ANNE+ hoor je schrijvers Hanna Bervoets, Esther Duysker, Pete Wu, Nina Polak en Gijs van der Sanden over liefde, intimiteit, vriendschap en volwassen worden. Reflectieve en gevoelige gesprekken met een nieuwe generatie denkers, opiniemakers en dromers.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik doel op de tv-serie met Hanna van Vliet. Maar die zal jij wel lelijk vinden.
De huidige schaatsmeisjes denken dat een pot plamuur op hun kop knallen mooi is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er straalt pure leegheid uit de ogen van dat schaatsmeisje. Geilen jullie daar allemaal echt op?
Amerika is een derdewereldland.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend de slag om Texas. Je schrikt toch weer hoe dom de gemiddelde Amerikaan daar geportretteerd wordt.
Het is een fascinerend land.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend de slag om Texas. Je schrikt toch weer hoe dom de gemiddelde Amerikaan daar geportretteerd wordt.
Ach meid, het is wat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allememaggies wat een kutaccent.
Wat vind je van die streepjes?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allememaggies wat een kutaccent.
Ze komt niet heel slim over, waarschijnlijk per ongeluk uitgeschoten.quote:
Het is real life South Park.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er een paar dingen over gehoord maar het is wel een aanrader?
Je moet het kunnen hebben, is mijn indruk. De commentaren lopen daarom nogal uiteen. Als ik mijn zegje moest doen: JA! Liever nu dan morgen. Met heerlijk gekromde tenen naar een paar hillbillies kijken, echt fantastisch.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er een paar dingen over gehoord maar het is wel een aanrader?
Dat weerhoudt haar er trouwens niet van om goed na te denken over haar 'commerciële' waarde. Elke Instagrampost wordt zorgvuldig afgewogen en uitgekozen. Op aanraden van vader Ruud is Jutta al jong begonnen met nadenken over het merk 'Jutta Leerdam'. Met manager en ex-tennisser John van Lottum, vriend Koen Verweij en Jutta zelf is er een Whatsappgroep, waarin ze bijvoorbeeld met elkaar bespreken welke mediaoptredens ze wel en niet doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze komt niet heel slim over, waarschijnlijk per ongeluk uitgeschoten.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet het kunnen hebben, is mijn indruk. De commentaren lopen daarom nogal uiteen. Als ik mijn zegje moest doen: JA! Liever nu dan morgen. Met heerlijk gekromde tenen naar een paar hillbillies kijken, echt fantastisch.
Ik ga liever keer met Esmee Visser drinken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |