Valt wel mee. @Mani89 en ik zijn als Peppi en Kokki.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
We zitten officieel te lang binnen. Dit voelt als het einde van een grote ronde.
Deze is ook leuk.quote:
Ben jij dan Peppi of Kokki?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valt wel mee. @:Mani89 en ik zijn als Peppi en Kokki.
Je mag alles over me zeggen, m'n haar, m'n föhn, m'n leeftijd, maar als je dingen over mijn corpulentie en discipline dingen gaat zeggen...quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je een dikkerdje bent die larped een sportschoolhouder te zijn met een afgetraind lichaam
Ik zit inmiddels op level Barney.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
We zitten officieel te lang binnen. Dit voelt als het einde van een grote ronde.
Ik had serieus al nagedacht de goedkoopste kist als aanbeveling in het testament te zetten. Wat heb je er aan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In Ecuador krijg je een kartonnen kist als je sterft.
Barney verliest ook online ALLES.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op level Barney.
De goedkoopste kist is alsnog mokerduur. De een z'n dood is letterlijk de ander z'n brood.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had serieus al nagedacht de goedkoopste kist als aanbeveling in het testament te zetten. Wat heb je er aan.
Hij kan ook nog altijd naar Piet Hoekstra kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Tijs en Baudet, ik hoop voor je gemoedsrust dat je overslaat. @:slobeend
Ik blijf in het goede stukje mens geloven dat Poephoofd in zich heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Tijs en Baudet, ik hoop voor je gemoedsrust dat je overslaat. @:slobeend
[/quote]Deze kartonnen kist is maximaal 2 dagen in combinatie met een koeling te gebruiken. [quote] Ziet er ook echt niet uit. Pfff, wat een keuzes moeten mensen maken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De goedkoopste kist is alsnog mokerduur. De een z'n dood is letterlijk de ander z'n brood.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De goedkoopste kist is alsnog mokerduur. De een z'n dood is letterlijk de ander z'n brood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |