quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.nu.nl/games/6(...)elers-inchecken.html
Mani?
quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.nu.nl/games/6(...)elers-inchecken.html
Mani?
Dat is al heel wat jaar geleden. Ik zit nu alleen nog op /tv/ en /v/ en heel soms /pol/.quote:
/b/ heeft z’n beste jaren ook wel gehad, maar wat hebben we genoten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is al heel wat jaar geleden. Ik zit nu alleen nog op /tv/ en /v/ en heel soms /pol/.
We hebben wat afgelachen in die jaren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
/b/ heeft z’n beste jaren ook wel gehad, maar wat hebben we genoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
Rutte: te vroeg om te speculeren over een eindstrategie.
op1:Vermoeiend. Ik zou liever een exit strategie voor Baudet willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Dven begreep ik. Ken je wellicht welquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie dat er zelfs iemand uit Bulgarije mee post in COR.
Het wordt volgende week 35 graden in Bulgarije.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is Dven begreep ik. Ken je wellicht wel
Ja, ik lees wel eens verhaaltjes over zijn vriendinnetjes daar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is Dven begreep ik. Ken je wellicht wel
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het wordt volgende week 35 graden in Bulgarije.
Wacht maar weer tot de tour ooit (quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb voor de tweede dag op rij moeten modereren in WLR, om gek van te worden.
Gokje: iets met gescheld op asociale wielrenners?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb voor de tweede dag op rij moeten modereren in WLR, om gek van te worden.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gokje: iets met gescheld op asociale wielrenners?
Niet alleen COR.quote:
Gelukkig hebben we die hier in Fryslân niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
In Belgie zijn 50% van de mensen op IC Turken.
Ik zeg niets.
Maar als ik dat volk hier zie rondlopen, spreken die toch nog gewoon af met hun 500 neven en nichten. Voor hen gelden de regels duidelijk wéér niet.
Toch weer die buitenlanders.
Als ik een buitenlander zie bel ik de krant.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we die hier in Fryslân niet.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
Rutte: te vroeg om te speculeren over een eindstrategie.
op1:Is Thierry een opportunist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het overmatig gebruik van het woord bioscoop stoort me enorm. Wie is de boosdoener?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan het maar moeilijk accepteren dat de bioscoop tot 1 juni dicht is terwijl ik in april en mei een aantal keer naar de bioscoop wilde gaan. Ik vind dat de bioscoop niet voor zo een lange periode dicht moet zijn en ik baal ervan dat ik voorlopig niet naar de bioscoop kan gaan
Yannick de Vos.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het overmatig gebruik van het woord bioscoop stoort me enorm. Wie is de boosdoener?
Thierry is een visionair, een leider. Als er iemand geschikt is om Nederland naar grote hoogten te leiden, dan is hij het. Een echt staatsman. Met hem gaan er deuren open.quote:
Wij dachten allemaal dat jij dat was.quote:
Doe dat maar in de WLR SC, geloven.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier geloof ik helemaal niets van.
Zelfs in COR kent iedereen Yannick de Vos.quote:
Showtimer heeft altijd van die periodes van vermissing.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Is @:showtimer bezweken aan het coronavirus, of waar hangt die jongen uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |