Onze geknipte minister. Persconferentie niet gezien?quote:
Ik hou dat toch allemaal niet bij man, ik heb schijt aan corona en die domme regeltjes.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Onze geknipte minister. Persconferentie niet gezien?
Waarom moeten anderen alles van mij weten dan?quote:
Want ouderen kunnen niet immuun worden?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:55 schreef Pendule het volgende:
Als je goed hebt geïnformeerd weet je dat immuniteit bullshit is. Keek net op 1 naar M (Margriet van der Linden.) Daar vertelde een van de gasten dat je nog steeds anderen kan aansteken. Bijvoorbeeld je opa van 80 met hartklachten bezoeken in december zou theoretisch nog niet mogelijk zijn.
Kut Vogeltjesdans.
Klacht half terecht.
Maak je niet zo druk om die app.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
De Jonge wil een app die je kan tracken. Iets met corona bestrijding ofzo. Werkt via bluetooth. What could possibly go wrong? Op de vraag of die app verplicht wordt gaf hij stiekem geen antwoord, maar gaf hij wel nog aan dat het belangrijk is dat zoveel mogelijk mensen meedoen.
En tussen neus en lippen door gaf Rutte nog aan dat we echt niet moeten verwachten dat dit op korte termijn goed komt. Van opheffing van de lockdown is geen sprake. Zeg maar dag met je handje tegen de economie.
Terwijl waarschijnlijk meer dan de helft van Nederland het virus allang gehad heeft en immuun is. Maar grootschalig iedereen daarop testen ho maar. Dat is zo simpel dat zelfs de achterlijkste boer bij het RIVM dat weet. En toch doen ze het niet. In plaats daarvan zetten ze vol in op een controlerende app.
Rutte is de economie bewust een nekslag aan het geven. Dit leidt tot een hogere werkloosheid en zoveel mogelijk controle. We gaan hiermee naar een politiestaat waarin je straks bij wijze van spreken alleen nog de deur uit mag om 1 keer per week boodschappen te doen en naar je werk te gaan.
Welkom in het volgens Rutte 'nieuwe normaal'. Hij zei het eerder al, 'ik heb geen gemakkelijke boodschap voor u'.
gewoon installeren op een oude telefoon en die thuis laten liggenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
De Jonge wil een app die je kan tracken. Iets met corona bestrijding ofzo. Werkt via bluetooth. What could possibly go wrong? Op de vraag of die app verplicht wordt gaf hij stiekem geen antwoord, maar gaf hij wel nog aan dat het belangrijk is dat zoveel mogelijk mensen meedoen.
Op de vraag of die app verplicht werd, gaf de jonge geen antwoord. Ga er dus maar vanuit dat dat wel zo is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om die app.
Gewoon niet installeren, daarnaast is het ook niet verplicht om een smartphone te bezitten of bij je te hebben.
Lijkt BNW wel hier
Ik kan me niet voorstellen dat jij een smartphone hebt en begrijpt hoe zo'n ding werkt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kortom, naar de MediaMarkt voor een burner phone. Een decoy zeg maar. Van mijn eigen telefoon blijven ze af. En die gaat als ik hem niet nodig heb op vliegtuigstand.
Een app is niet te verplichten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op de vraag of die app verplicht werd, gaf de jonge geen antwoord. Ga er dus maar vanuit dat dat wel zo is.
Ik kan me niet voorstellen hoe ongelooflijk naïef en goedgelovig jij bent.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij een smartphone hebt en begrijpt hoe zo'n ding werkt.
Goedgelovig, ja, dat is wel het juiste woord als je denkt dat zo'n app verplicht wordt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen hoe ongelooflijk naïef en goedgelovig jij bent.
Moet jij eens afwachten tot over een paar weken. As we speak zijn ze al heel ver met de ontwikkeling daarvan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een app is niet te verplichten.
Gouden tip: houd die dingen in ere!quote:Veel succes op Android telefoons overigens, die van m'n moeder zit altijd vol en die van m'n zus is zo oud dat zelfs Wordfeud niet meer wil installeren.
Dan denk ik dat er weer een hoop Beatles fans bijkomenquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met de app mag je vanaf oktober naar de kapper of naar je oma in het verpleeghuis ben ik bang. Anders... niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |