abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192501316
De Jonge wil een app die je kan tracken. Iets met corona bestrijding ofzo. Werkt via bluetooth. What could possibly go wrong? Op de vraag of die app verplicht wordt gaf hij stiekem geen antwoord, maar gaf hij wel nog aan dat het belangrijk is dat zoveel mogelijk mensen meedoen.

En tussen neus en lippen door gaf Rutte nog aan dat we echt niet moeten verwachten dat dit op korte termijn goed komt. Van opheffing van de lockdown is geen sprake. Zeg maar dag met je handje tegen de economie.

Terwijl waarschijnlijk meer dan de helft van Nederland het virus allang gehad heeft en immuun is. Maar grootschalig iedereen daarop testen ho maar. Dat is zo simpel dat zelfs de achterlijkste boer bij het RIVM dat weet. En toch doen ze het niet. In plaats daarvan zetten ze vol in op een controlerende app.

Rutte is de economie bewust een nekslag aan het geven. Dit leidt tot een hogere werkloosheid en zoveel mogelijk controle. We gaan hiermee naar een politiestaat waarin je straks bij wijze van spreken alleen nog de deur uit mag om 1 keer per week boodschappen te doen en naar je werk te gaan.

Welkom in het volgens Rutte 'nieuwe normaal'. Hij zei het eerder al, 'ik heb geen gemakkelijke boodschap voor u'.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_192501342
Welke jongen, @capuchon_jongen?
pindazakje
pi_192501349
Tevens GTWV :B
pindazakje
pi_192501378
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 19:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Tevens GTWV :B
Onze geknipte minister. Persconferentie niet gezien?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_192501412
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 19:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Onze geknipte minister. Persconferentie niet gezien?
Ik hou dat toch allemaal niet bij man, ik heb schijt aan corona en die domme regeltjes.
pindazakje
pi_192501419
Als je goed hebt geïnformeerd weet je dat immuniteit bullshit is. Keek net op 1 naar M (Margriet van der Linden.) Daar vertelde een van de gasten dat je nog steeds anderen kan aansteken. Bijvoorbeeld je opa van 80 met hartklachten bezoeken in december zou theoretisch nog niet mogelijk zijn.

Kut Vogeltjesdans.

Klacht half terecht.
pi_192501486
Wat heb je allemaal te verbergen dan?
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:00:51 #8
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_192501554
En als je dus geen smartphone hebt?

Die dingen zijn niet bepaald gratis, je krijgt geen smartphone bij 12 Douwe Egberts punten. Bovendien zijn die dingen enorm ingewikkeld, moet je ook maar snappen hoe zo'n rotding werkt. Ik heb geen idee hoe die dingen werken.

Dus al krijg ik zo'n ding gratis, ik snap er niets van en ik vind het rotdingen.

Overigens terechte klacht, zeer terechte klacht ook wel.

Dank heer Vogeltjesdans voor deze terechte klacht.
pi_192501614
Dit is wel zorgwekkend ja, hoe achteloos het gebracht werd. Vooral ook dat ze het niet uitsluiten dat het verplicht wordt en dat je zonder smartphone niet meer de straat op mag.

Dit gaat veel verder dan 1984.

Daarbij betwijfel ik het nut.
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:09:32 #10
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192501774
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2020 19:57 schreef Asphyx het volgende:
Wat heb je allemaal te verbergen dan?
Waarom moeten anderen alles van mij weten dan?
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:10:21 #11
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192501790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 19:55 schreef Pendule het volgende:
Als je goed hebt geïnformeerd weet je dat immuniteit bullshit is. Keek net op 1 naar M (Margriet van der Linden.) Daar vertelde een van de gasten dat je nog steeds anderen kan aansteken. Bijvoorbeeld je opa van 80 met hartklachten bezoeken in december zou theoretisch nog niet mogelijk zijn.

Kut Vogeltjesdans.

Klacht half terecht.
Want ouderen kunnen niet immuun worden?
pi_192501804
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
De Jonge wil een app die je kan tracken. Iets met corona bestrijding ofzo. Werkt via bluetooth. What could possibly go wrong? Op de vraag of die app verplicht wordt gaf hij stiekem geen antwoord, maar gaf hij wel nog aan dat het belangrijk is dat zoveel mogelijk mensen meedoen.

En tussen neus en lippen door gaf Rutte nog aan dat we echt niet moeten verwachten dat dit op korte termijn goed komt. Van opheffing van de lockdown is geen sprake. Zeg maar dag met je handje tegen de economie.

Terwijl waarschijnlijk meer dan de helft van Nederland het virus allang gehad heeft en immuun is. Maar grootschalig iedereen daarop testen ho maar. Dat is zo simpel dat zelfs de achterlijkste boer bij het RIVM dat weet. En toch doen ze het niet. In plaats daarvan zetten ze vol in op een controlerende app.

Rutte is de economie bewust een nekslag aan het geven. Dit leidt tot een hogere werkloosheid en zoveel mogelijk controle. We gaan hiermee naar een politiestaat waarin je straks bij wijze van spreken alleen nog de deur uit mag om 1 keer per week boodschappen te doen en naar je werk te gaan.

Welkom in het volgens Rutte 'nieuwe normaal'. Hij zei het eerder al, 'ik heb geen gemakkelijke boodschap voor u'.
Maak je niet zo druk om die app.

Gewoon niet installeren, daarnaast is het ook niet verplicht om een smartphone te bezitten of bij je te hebben.

Lijkt BNW wel hier ;)
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:12:24 #13
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192501842
Kortom, naar de MediaMarkt voor een burner phone. Een decoy zeg maar. Van mijn eigen telefoon blijven ze af. En die gaat als ik hem niet nodig heb op vliegtuigstand.
pi_192501866
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
gewoon installeren op een oude telefoon en die thuis laten liggen :')

Chinese praktijken _O_
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:13:26 #15
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192501873
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk om die app.

Gewoon niet installeren, daarnaast is het ook niet verplicht om een smartphone te bezitten of bij je te hebben.

Lijkt BNW wel hier ;)
Op de vraag of die app verplicht werd, gaf de jonge geen antwoord. Ga er dus maar vanuit dat dat wel zo is.
pi_192501875
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kortom, naar de MediaMarkt voor een burner phone. Een decoy zeg maar. Van mijn eigen telefoon blijven ze af. En die gaat als ik hem niet nodig heb op vliegtuigstand.
Ik kan me niet voorstellen dat jij een smartphone hebt en begrijpt hoe zo'n ding werkt.
pi_192501894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Op de vraag of die app verplicht werd, gaf de jonge geen antwoord. Ga er dus maar vanuit dat dat wel zo is.
Een app is niet te verplichten.

Veel succes op Android telefoons overigens, die van m'n moeder zit altijd vol en die van m'n zus is zo oud dat zelfs Wordfeud niet meer wil installeren.
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:14:22 #18
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192501896
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat jij een smartphone hebt en begrijpt hoe zo'n ding werkt.
Ik kan me niet voorstellen hoe ongelooflijk naïef en goedgelovig jij bent.
pi_192501900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen hoe ongelooflijk naïef en goedgelovig jij bent.
Goedgelovig, ja, dat is wel het juiste woord als je denkt dat zo'n app verplicht wordt.
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:16:02 #20
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192501926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Een app is niet te verplichten.
Moet jij eens afwachten tot over een paar weken. As we speak zijn ze al heel ver met de ontwikkeling daarvan.

quote:
Veel succes op Android telefoons overigens, die van m'n moeder zit altijd vol en die van m'n zus is zo oud dat zelfs Wordfeud niet meer wil installeren.
Gouden tip: houd die dingen in ere!
pi_192501930
Met de app mag je vanaf oktober naar de kapper of naar je oma in het verpleeghuis ben ik bang. Anders... niet!
pi_192501978
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met de app mag je vanaf oktober naar de kapper of naar je oma in het verpleeghuis ben ik bang. Anders... niet!
Dan denk ik dat er weer een hoop Beatles fans bijkomen ;)
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:20:28 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192502025
Ik vind dat Rutte het goed doet.
pi_192502033
Helemaal voor de app :Y

Niet ten kosten van alles, maar hoe sneller corona onder controle is des te sneller kunnen wij wéér leven
pi_192502049
Het vogeltjesdans, we zijn nu een paar weken verder, onderhand gevonden wanneer Timmermans die 1100 miljard ontvangen heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')