Helemaal als het ten koste gaat van fraaie individuele nummers en bovendien in de praktijk vooral een leuk extraatje is voor de grote landen.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vooral het uitbreiden van allerlei relay-onderdelen is vreselijk. Het is een leuk onderdeel voor erbij maar geen volwaardig onderdeel. Hou daar heel gauw mee op.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, estafettes spelen de grote landen in de kaart en zorgen voor een explosie aan medaille(winnaar)s. Zie ook de Noorse biatleten en Michael Phelps.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Helemaal als het ten koste gaat van fraaie individuele nummers en bovendien in de praktijk vooral een leuk extraatje is voor de grote landen.
Hoi. Ik heb een korte broek aan.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoi. Wat vond je van de digitale RvV?
Vanaf 18 graden is het echt niet lekker meer om een lange broek te dragen. Laat staan al die mongolen die ik nog in hun lange jas op de fiets zie zitten.quote:
De zon schijnt de hele ochtend al op mijn raam in mijn 'kantoor' en daar is het inmiddels behoorlijk warm.quote:
Ik zie hier nog steeds mensen met een bontkraag lopenquote:Op woensdag 8 april 2020 12:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf 18 graden is het echt niet lekker meer om een lange broek te dragen. Laat staan al die mongolen die ik nog in hun lange jas op de fiets zie zitten.
Afschieten.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik zie hier nog steeds mensen met een bontkraag lopen
Terwijl het een LekkerWeertje is.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik zie hier nog steeds mensen met een bontkraag lopen
Dit vind ik geen normale Mani(er) om te posten.quote:
Hallo. Pure wanhoop. José gaf daags nadien op nationale tv gelukkig gewoon toe dat hij een act had opgevoerd.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoi. Wat vond je van de digitale RvV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |