Hun argument:quote:Op woensdag 8 april 2020 09:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Terwijl de helft 3 maand terug daar nog nooit van een R0 had gehoord. Nu denken ze het beter te weten dan mensen die daar hun hele leven voor studeren en dagelijks berekeningen uitvoeren.
De arrogantie in COR is echt stuitend.
Laten we maar gewoon ons beleid baseren op aannamesquote:Sommige dingen zijn ook gewoon heel makkelijk van te voren te bedenken. Je hoeft dan echt geen wiskundige te zijn. Kwestie van logisch beredeneren en kritisch zijn i.p.v. alles gewoon aannemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/index.php ?quote:Op woensdag 8 april 2020 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe heet die website ook al weer waar je oude posts kan zoeken?
De 73jarige begon zijn militaire carrière tijdens de tweede wereld oorlog?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helemaal
Ah kijk, dank je welquote:Op woensdag 8 april 2020 10:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/index.php ?
quote:Op woensdag 8 april 2020 10:09 schreef Momo het volgende:
Ik eindig dan bij ik begrijp er iets van, maar ik heb er geen enkel vertrouwen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je geen tv bij je bed?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Shit ik lig nog in bed, zal ik eruit gaan?
Welkom terug.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:42 schreef VoMy het volgende:
Waarom zorgt het RIVM niet gewoon dat de R0 0 wordt zodat de economie weer op gang kan komen? Wat is hun agenda?
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Dit was een methode om eindelijk van het gezeur van Gretha af te komen en tevens toch iets aan het klimaat te doen. Nog even volhouden.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:42 schreef VoMy het volgende:
Waarom zorgt het RIVM niet gewoon dat de R0 0 wordt zodat de economie weer op gang kan komen? Wat is hun agenda?
Thx.quote:
Teleurstellend dat ze niet in Nicaragua een wereldbeker snelwandelen organiseren nu dat nergens anders nog kan.quote:
Helemaal mee eens. Wel weer positief dat de epische 50km pas na 2021 een kogel door de kop krijgt ipv dit jaar.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Teleurstellend dat ze niet in Nicaragua een wereldbeker snelwandelen organiseren nu dat nergens anders nog kan.
Waarom ontwikkelen ze geen app om valsspelen bij snelwandelen te meten? Dan kan de sport weer aan een opmars (pun) beginnen.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wel weer positief dat de epische 50km pas na 2021 een kogel door de kop krijgt ipv dit jaar.
Omdat dat de bobo's geen fuck kan schelen. Die denken dat mensen die nu niet kijken ineens wél gaan kijken als de maximale afstand nog maar 20km is ipv 50km.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom ontwikkelen ze geen app om valsspelen bij snelwandelen te meten? Dan kan de sport weer aan een opmars (pun) beginnen.
Het is heel raar dat sportbonden denken hun programma te moeten indelen voor de mensen die níet kijken in plaats van voor de mensen die wél kijken, maar het is helaas een plaag die welig tiert.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat dat de bobo's geen fuck kan schelen. Die denken dat mensen die nu niet kijken ineens wél gaan kijken als de maximale afstand nog maar 20km is ipv 50km.
Net zoals ze lijken te denken dat mensen die nu geen atletiek kijken, dat wel gaan doen als de Diamond League geen hinkstapspringen meer heeft. Alsof de aanwezigheid van hinkstapspringen de reden is voor mensen om geen atletiek te kijken.
Nu al zin in 2022, wanneer de monobob voor vrouwen haar olympisch debuut maakt. Een onderdeel dat nu, met het pre-olympische seizoen op komst, nog niet eens een World Cup-circuit heeft.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is heel raar dat sportbonden denken hun programma te moeten indelen voor de mensen die níet kijken in plaats van voor de mensen die wél kijken, maar het is helaas een plaag die welig tiert.
Eens, erg jammer. Net als al die geforceerde estafettes die overal toegevoegd worden.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is heel raar dat sportbonden denken hun programma te moeten indelen voor de mensen die níet kijken in plaats van voor de mensen die wél kijken, maar het is helaas een plaag die welig tiert.
Ik vind het een beetje de gemengde relay van de atletiek. Eigenlijk zou ik zowel dit als snelwandelen niet zo missen. Wat ik pijnlijker vind is dat ze steeds meer voor circusonderdelen willen gaan. Vooral de krachtonderdelen zijn zwaar de lul, maar ook verspringen.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Terwijl hinkstapspringen een van de weinige onderdelen is waarvoor je juist wel zou kijken. Toch een beetje het curling van de atletiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |