Viandellen moet je hebbenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:44 schreef Sorella het volgende:
Ik wil ook in aanmerking komen voor dit boek zodat mijn moeder eindelijk gaat leren wat ze met de airfryer kan doen inplaats van alleen maar kroketten en frikandellen fryen
Als ik dat tegen haar zeg zit ze me wazig aan te kijken, zo van hu wattequote:
Misschien dat je tijdens een date met @Caland viandellen kunt bakken en eten?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:45 schreef Sorella het volgende:
[..]
Als ik dat tegen haar zeg zit ze me wazig aan te kijken, zo van hu watte![]()
Maar ik ga ze wel een keer kopen, tnx voor de tip
Ik zou dit kookboek ook graag willen hebben zodat ik alleen maar kipcorns en frikandellen kan maken in mijn Airfryerquote:Op woensdag 1 april 2020 11:51 schreef broccolitaart het volgende:
Ik zou dit kookboek heel graag willen hebben voor een vriendin die tot nu toe alleen maar kipcorns en frikandellen maakt in d'r airfryer
Waar heb jij het nou overquote:Op woensdag 1 april 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
ik doe ook mee en schenk dit boek aan een vriend die beoordeelt of ondernemers in deze moeilijke tijd steun moeten krijgen of niet.
Hij helpt dus niet alleen goedwillende ondernemers maar pikt ook de rotte appels lees profiteurs eruit die van deze geste in de voor ons allen hele moeilijke periode misbruik willen maken
Nopequote:Op woensdag 1 april 2020 11:57 schreef Coco. het volgende:
Maak je met zielige verhaaltjes meer kans?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik wil óók kans maken op een exemplaar van het Airfryer Kookboek en geef dat bij dezen aan in dit topic.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:36 schreef Crutch het volgende:
Ik wil kans maken op een exemplaar van het Airfryer Kookboek en geef dat bij dezen aan in dit topic.
Afbakbroodjes kan ook prima.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:55 schreef Nismo91 het volgende:
Ik wil graag kans maken op dit boek, momenteel vliegen er alleen frikandellen in onze xl
nee, gehaktbal kiekeboe welquote:Op woensdag 1 april 2020 11:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat viandellen krokant uit deze machine komen. Kan iemand dit bevestigen?
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:20 schreef essnhills het volgende:
Ik doe ook mee!Nee, het is een echte actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:24 schreef ijs_beer het volgende:
Oeeh. Dit boek wil ik wel.Als ik @:greys mag geloven is airfryerkoken fantastisch.
Na het lezen van deze post.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag als crew niet meedoen maar toffe actie en ik wil hier alleen even tegen iedereen roepen:
MAAK OOK EENS EEN TOSTI TUNA MELT IN JE AIRFRYER IPV ALLEEN KROKETTEN EN FRIKADELLEN. Boterham, prutje met tonijn uit blik, uitje, peper, plak kaas erover, boterham. Prik er een houten cocktailprikkertje in die je eerst ff onder de kraan hebt gehouden anders kan je bovenste bam gaan vliegen. Paar minuutjes tot lekker bruin.
Geen dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef Belg het volgende:
Ik zou dolgraag dit boek willen winnen.Ja hoor, zo lang er nog post over de grens mag is dat geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Dankjequote:Op donderdag 2 april 2020 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hoor, zo lang er nog post over de grens mag is dat geen probleem.
Niet meer dan logisch Caland! Hopelijk krijgen we snel uitsluitsel en kunnen we volgende week genieten van al je foto's van je culinaire hoogstandjes uit de airfryer!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap al dagen slecht moet ik eerlijk bekennen.
Van harte gefeliciteerd, je hebt gewonnen soapie!quote:Op donderdag 2 april 2020 18:30 schreef soapie het volgende:
Dit lijkt me een super boek, ik doe graag mee!
Wat superleuk! Echt niet verwacht Dank je wel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, je hebt gewonnen soapie!
Stuur je adres naar me in DM en dan stuur ik ze naar Kosmos.
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Wat superleuk! Echt niet verwacht Dank je wel.
Je zult me op mijn woord moeten geloven dat ik een random number generator heb gebruikt:https://www.google.com/se(...)rome-mobile&ie=UTF-8quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:41 schreef Belg het volgende:
Hoe heb je de winnaar eigenlijk beslist? Loting? door onschuldige kinderhand ?int vervolg een bewijs hoe je de loting deed
Dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:48 schreef soapie het volgende:
Thnx allen, zal een review plaatsen als ik hem binnen heb!
Och jee meid zijn je Rechten geschonden ja?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:41 schreef Belg het volgende:
Hoe heb je de winnaar eigenlijk beslist? Loting? door onschuldige kinderhand ?int vervolg een bewijs hoe je de loting deed
quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:41 schreef Belg het volgende:
Helaas, de winnaar is al bekendquote:Op zondag 5 april 2020 21:55 schreef naromi het volgende:
Ik zou heel graag het airfryer kookboek willen winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |