abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192232362
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 23 maart 2020 @ 19:43:27 #2
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192232418
Wat een heerlijk Nederlands kringgesprek..

@golfer : dm ontvangen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192232514
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 19:43 schreef Barreltje het volgende:
Wat een heerlijk Nederlands kringgesprek..

@:golfer : dm ontvangen?
Eerste hit op 'kringverjaardag'
pi_192232598
6 verjaardagen die niet doorgaan waaronder de 60e van mijn beste vriendin. En ik heb zomaar het idee dat mijn vakantie naar Engeland (weer) niet doorgaat

Maar je zal toch je bruiloft gepland hebben in deze tijd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_192232752
Concert waar ik naartoe zou gaan met mijn broertje gaat niet door, Pasen gaat niet gewoon gevierd worden, de survivalrun die mijn club organiseert gaat niet door, de Batavierenrace gaat niet door en de Marikenloop niet, de excursies naar chemiebedrijven gaan niet door.

Het evenement waar ik het hele jaar aan werk begint 2 juni en ze hebben gezegd dat ze het tweede deel ervan in juli afgelasten als de Olympische Spelen niet doorgaan, dus waarschijnlijk hebben we daar ook 2x niks.

De komende maanden gaan heel eentonig worden :')
pi_192232881
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:
6 verjaardagen die niet doorgaan waaronder de 60e van mijn beste vriendin. En ik heb zomaar het idee dat mijn vakantie naar Engeland (weer) niet doorgaat

Kennis van me. En collega van me. Allebei niet toegestaan nu.
Ik heb net mijn agenda eens doorgenomen, daar valt echt flink wat weg nu. Maar er zijn ergere dingen. Doodgaan bij voorbeeld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192232908
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Tele6 het volgende:
Concert waar ik naartoe zou gaan met mijn broertje gaat niet door, Pasen gaat niet gewoon gevierd worden, de survivalrun die mijn club organiseert gaat niet door, de Batavierenrace gaat niet door en de Marikenloop niet, de excursies naar chemiebedrijven gaan niet door.

Het evenement waar ik het hele jaar aan werk begint 2 juni en ze hebben gezegd dat ze het tweede deel ervan in juli afgelasten als de Olympische Spelen niet doorgaan, dus waarschijnlijk hebben we daar ook 2x niks.

De komende maanden gaan heel eentonig worden :')
Oh ja 2x schouwburg niet. Geen iftar feestjes en vast nog veel meer niet

Maar klote joh, ben je er druk mee geweest en dan dit.
pi_192232920
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kennis van me. En collega van me. Allebei niet toegestaan nu.
Ik heb net mijn agenda eens doorgenomen, daar valt echt flink wat weg nu. Maar er zijn ergere dingen. Doodgaan bij voorbeeld.
Daarom. T is niet leuk, maar t mot
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2020 @ 20:04:25 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192233027
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik heb in mei twee weken vakantie opgenomen. Ik ga denk ik een beetje schuiven. 1 week vrij in mei en dan ook maar twee weken vrij in juni. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192233122
Van Rutger...voor Barrel https://rutgerbakt.nl/bak(...)zelfrijzend-bakmeel/

Ook@Barrel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 juno dus. En ik hou rekening met 1 september. En leef dag voor dag, want anders...
Gut, dat is inclusief zomervakantie... 8)7
pi_192233267
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik heb in mei twee weken vakantie opgenomen. Ik ga denk ik een beetje schuiven. 1 week vrij in mei en dan ook maar twee weken vrij in juni. :s)
Ik denk dat meer mensen zo gaan redeneren. Terecht, maar de vraag is of dat allemaal haalbaar is qua continuïteit.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192233272
Mijn verjaardag mensen, 1 juni. Goed te doen zullen we maar zeggen.
Dan gaat onze vakantie ook niet door.

En Isabeau, wat een nare gedachte, maar niet zo gek natuurlijk :{ :*
pi_192233309
Dag vakantie :W
En 1 juni is op mijn verjaardag, hopelijk kunnen we dat met goed nieuws vieren qua virus dan *G* dat er minder mensen zijn gestorven en ziek geworden zijn.
pi_192233318
Mijn posts verdwijnen :?
pi_192233363
Ik zie je posts wel.
  maandag 23 maart 2020 @ 20:20:50 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192233392
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 19:43 schreef Barreltje het volgende:

@:golfer : dm ontvangen?
Nee. niks.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 23 maart 2020 @ 20:22:11 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192233423
Werk en begin seizoen Caprera: allebei dus voorlopig niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192233495
Ik niet
quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik zie je posts wel.
pi_192233515
Oh ja nu wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192233536
Ik zie ze ook (duurt alleen even voordat je post zichtbaar is
  Moderator maandag 23 maart 2020 @ 20:29:44 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192233589
45 jaar Normaal in Lochem gaat ook niet door...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192233751
Vanmi
quote:
15s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:22 schreef golfer het volgende:
Werk en begin seizoen Caprera: allebei dus voorlopig niet.
Vanmiddag kwam het vaarschema binnen😢

Hebben jullie de vakantie een jaar opgeschoven? Of 6 maanden?
@kaatje....wat jammer dat het voor de 2e keer niet doorgaat.

Sjonge..dat bericht van sigme..,hóe snel het gaat.
  maandag 23 maart 2020 @ 20:42:50 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192233922
Geen kapper tot 1 juni. Dat wordt wel even een succes hier :P

En de Amelander coronaboot ligt ook al klaar:
https://www.lc.nl/friesla(...)-varen-25491261.html
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192234043
Ach die vakantie is het ergste niet. Alleen even zien hoe brexit gaat uitwerken of ik volgend jaar nog een poging ga wagen.

Ik blijf benieuwd hoe het met Z80 gaat, als hij terugkomt heeft hij waarschijnlijk een flink verhaal te vertellen

SPOILER
Denk dat ik toch af en toe ook wel een dag vrij neem, om toch een beetje door de dagen te komen.

Zojuist ook maar even wat geld (niet het hele bedrag) overgemaakt naar de hulp. Haar kosten gaan ook gewoon door en al haar klanten hebben afgezegd dus nul inkomen
pi_192234238
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Zojuist ook maar even wat geld (niet het hele bedrag) overgemaakt naar de hulp. Haar kosten gaan ook gewoon door en al haar klanten hebben afgezegd dus nul inkomen
Dat vind ik nou echt heel goed van je :Y!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 23 maart 2020 @ 21:00:28 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192234365
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:35 schreef AnneX het volgende:
Vanmi

Hebben jullie de vakantie een jaar opgeschoven? Of 6 maanden?

Voorlopig wachten we annuleringsbericht van Eliza af.
Daarna zien we wel weer.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192234391
Wij zouden half Juni richting IJsland vertrekken. Maar ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat dat niet door gaat. Ik hoop dat we het meeste geld daar wel van terug krijgen want het is niet bepaald een goedkoop tripje :@

En netjes Kaat dat je de hulp gewoon betaald. Ik snap al die mensen die zeuren over de bijdrage voor bso ook niet zo. Als nu iedereen stopt met betalen is er straks geen bso meer.

Bij de ah zijn de plantaardige vivera kipstukjes in de aanbieding. Waren die nou lekker?

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 23-03-2020 21:13:55 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192234398
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat vind ik nou echt heel goed van je :Y!
Ik was het al van plan maar kreeg ook een tip van de organisatie erachter.
  Moderator maandag 23 maart 2020 @ 21:07:23 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192234531
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zouden half Juni richting IJsland vertrekken. Maar ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat dat niet door gaat. Ik hoop dat we het meeste geld daar wel van terug krijgen want het is niet bepaald een goedkoop tripje :@

En netjes Kaar dat je de hulp gewoon betaald. Ik snap al die mensendieck zeuren over de bijdrage voor bso ook niet zo. Als nu iedereen stopt met betalen is er straks geen bso meer.

Bij de ah zijn de plantaardige vivera kipstukjes in de aanbieding. Waren die nou lekker?
Hmmm als het nodig is en er is vraag, dan komen die snel genoeg weer lijkt me?
pi_192234665
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik was het al van plan maar kreeg ook een tip van de organisatie erachter.
Lekker makkelijk van de "organisatie er achter"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192234688
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hmmm als het nodig is en er is vraag, dan komen die snel genoeg weer lijkt me?
Nah zeg. Dus omdat het vervangbaar is moeten andere maar de ellende ingeholpen worden?

Kijk als je zelf je baan kwijt bent geraakt snap ik het best hoor. Dan heb je je geld heel hard nodig .

Maar dit is een situatie waar we toch met zijn allen doorheen moeten en dan moet er iets meer vanuit de Wii positie gekeken worden ipv de ik positie. En dat is erg lastig .. dat bleek afgelopen weekend wel weer. Maar wel nodig.
pi_192234695
Thinkk-pinkk, ik snap de mensen die de eigen bijdrage voor kinderopvang terug willen, wel. Per maand rond de 300-400 euro (toeslag er al af) neertellen voor opvang en er geen gebruik van kunnen maken, doet best zeer hoor...
pi_192234704
Ik hoop dus wel echt dat de huidige situatie een eind gaat brengen aan de gigeconomie. Uitgezondert scholieren, studenten en iedereen die min of meer daadwerkelijk in zo'n model past. Voor zover dat eigenlijk voor die groepen wel geldt. Kan me maar weinig mensen voorstellen voor wie het doorgerekend wel een goed is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192234708
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Lekker makkelijk van de "organisatie er achter"?
Die gaven het als tip. Is alleen een bemiddelaar. Ik wist ook niet wel bedrag en ik hen nu 75% gedaan
pi_192234711
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja, dat zijn wel de lekkerste vega kipstukjes.
pi_192234742
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die gaven het als tip. Is alleen een bemiddelaar. Ik wist ook niet wel bedrag en ik hen nu 75% gedaan
Die bemiddelaar verdient er ook lekker aan. Zien ze daar ook van af?
pi_192234763
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
Oh ja nu wel.

SPOILER
Herkenbaar. Die van mij per 1/8. Nu vermoed ik dat dat niet zo’n vaart zal lopen maar toch....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192234806
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Die bemiddelaar verdient er ook lekker aan. Zien ze daar ook van af?
Nee hoor, ik maak het direct naar haar over en zij levert geen werkbriefje in
pi_192234814
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:42 schreef fietsie het volgende:

Hebben hullie geen heli? Of istie te duur en te groot om te ontsmetten met alle knopjes...
  maandag 23 maart 2020 @ 21:23:22 #40
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192234835
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Thinkk-pinkk, ik snap de mensen die de eigen bijdrage voor kinderopvang terug willen, wel. Per maand rond de 300-400 euro (toeslag er al af) neertellen voor opvang en er geen gebruik van kunnen maken, doet best zeer hoor...
Ik ook. Zeker in de huidige onzekerheid qua baan. Het is echt een klap geld.
  maandag 23 maart 2020 @ 21:24:19 #41
13783 Anthraxx
pi_192234847
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Herkenbaar. Die van mij per 1/8. Nu vermoed ik dat dat niet zo’n vaart zal lopen maar toch....
Wij kunnen op dit moment geen hond krijgen. Maar ik verwacht toch best wat aanwas ergens eind september. Zodanig dat ik keus heb.
pi_192234877
Dank ga ik ze morgen halen :)
pi_192234883
Ik vind het allemaal wel lastig hoor. Tuurlijk wil je andere mensen ook niet helemaal de grond instampen, maar ik ben ook gewoon egocentrisch. Ik hoor ook veel mensen over eten van restaurants laten thuisbezorgen. Ik ga uiteten om juist even samen weg te zijn, dus dat eten thuisbezorgd krijgen vind ik het gewoon niet waard. Dan ga ik dat niet doen alleen om ondernemer te helpen.

Huishoudster zou ik misschien een keer doorbetalen, maar dat kan ook flink oplopen als je daar eigenlijk niets voor krijgt. En kinderopvang lijkt me ook een behoorlijk bedrag.
pi_192234890
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:23 schreef Anthraxx het volgende:

Ik ook. Zeker in de huidige onzekerheid qua baan. Het is echt een klap geld.
Ja precies. Echt een klap geld, zeker als je baan op de tocht staat :X
  maandag 23 maart 2020 @ 21:31:57 #45
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192235012
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja precies. Echt een klap geld, zeker als je baan op de tocht staat :X
Wat dacht je dan van die hele sloot ziekenhuizen die de afgelopen maanden met man en macht bezig zware bezuinigingen op poten te zetten omdat de verzekeraar voor het zoveelste jaar op rij gekort had? Bezuinigingen op mensen.

Leuk voor die bestuurders, om straks tegen de kerst te moeten zeggen "bedankt voor de inspanningen maar..."
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 23 maart 2020 @ 21:33:25 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192235052
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nah zeg. Dus omdat het vervangbaar is moeten andere maar de ellende ingeholpen worden?

Kijk als je zelf je baan kwijt bent geraakt snap ik het best hoor. Dan heb je je geld heel hard nodig .

Maar dit is een situatie waar we toch met zijn allen doorheen moeten en dan moet er iets meer vanuit de Wii positie gekeken worden ipv de ik positie. En dat is erg lastig .. dat bleek afgelopen weekend wel weer. Maar wel nodig.
Tja, daarom moet je de caféhouder ook maar elke week een paar tientjes overmaken, de tankstationhouder en weet ik veel wat.

Je zegt zelf ook te hopen geld terug te krijgen voor je reis naar IJsland. Icelandair zal het ook wel zwaar hebben, de autoverhuur en hotels daar ook...
pi_192235232
Zoals ik net al zei is dat als je je baan kwijt raakt natuurlijk anders. En lijkt mij dat er dan wel wat voor geregeld zou moeten kunnen worden.

En banen tja lastig. Ik denk dat ik binnenkort ook weer op zoek kan. Wij doen veel voor de horeca. Dus ben niet heel optimistisch met mijn tijdelijk contract. Niet heel overkomelijk maar toch.
pi_192235299
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja, daarom moet je de caféhouder ook maar elke week een paar tientjes overmaken, de tankstationhouder en weet ik veel wat.

Je zegt zelf ook te hopen geld terug te krijgen voor je reis naar IJsland. Icelandair zal het ook wel zwaar hebben, de autoverhuur en hotels daar ook...
Ik zeg ook helemaal niet dat ik alles terug wil :? Daar zijn aanbetalingen toch voor.
pi_192235381
Maar ik denk er zoals gewoonlijk weer eens anders over dan andere _O-

Anyhow bedtijd.. forum doet hier nog steeds kut trouwens.
pi_192235432
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar dat is toch geregeld? De overheid gaf aan dat ze die kosten gaan vergoeden via de BSO's?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 23 maart 2020 @ 21:49:01 #51
13783 Anthraxx
pi_192235453
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Maar dat is toch geregeld? De overheid gaf aan dat ze die kosten gaan vergoeden via de BSO's?
Je moet het alleen eerst nog doorbetalen.
  maandag 23 maart 2020 @ 22:01:51 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192235765
Back in time; stukken firmware code uitcommenten omdat anders het gecompileerde resultaat niet in het werkgeheugen past :P
pi_192235766
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:19 schreef PdeHoog het volgende:

Kan je inschatten of jouw functie nog nodig is? Hope so voor je!

SPOILER
  maandag 23 maart 2020 @ 22:03:42 #54
13783 Anthraxx
pi_192235791
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:01 schreef fietsie het volgende:
Back in time; stukken firmware code uitcommenten omdat anders het gecompileerde resultaat niet in het werkgeheugen past :P
Dat is voor veel mensen die iets doen met microprocessoren gewoon dagelijkse realiteit hoor :P. 32kb geheugen, veel plezier.
  maandag 23 maart 2020 @ 22:04:37 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192235810
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:03 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat is voor veel mensen die iets doen met microprocessoren gewoon dagelijkse realiteit hoor :P. 32kb geheugen, veel plezier.
Ik vind dit leuker dan voor 50,- een nieuw moederbordje kopen en -plop- klaar.
pi_192235845
Ik had met alle liefde de facturen van de opvang betaald zonder tegemoetkoming, maar dat we het uiteindelijk terug krijgen is natuurlijk wel fijn. Bij ons gaat het netto om 500 euro dus het is ook best veel. Maar onze banen staan voorlopig nog niet op de tocht, dus dan kan ik dit ook makkelijk zeggen :P
pi_192235885
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:01 schreef Blues het volgende:

[..]

SPOILER
Ik vraag me af of mensen in dit soort beroepen ook een beetje hun eigen werk kunnen creeëren. Als schoonmaker voorstellen om nu eens echt een grote schoonmaak in een leegstaand gebouw te houden. Als klusjesman wat achterstallig onderhoud oppakken of inventariseren welke vuilnisbakken binnenkort aan vervanging toe zijn.

Ik kan me zo voorstellen dat er bij veel bedrijven ook ingelopen wordt op dingen die al langer op de plank liggen.
Spoilers!
pi_192235905
Ik betaal nog gewoon 350 euro per maand huur door hoor.... kunnen mijn kotbazen toch niks aan doen?

(Hoewel die dan wel weer achterlijk veel vragen en er waarschijnlijk deze maanden vooral veel op verdienen, want van de gezamenlijke ruimtes/water/electra maakt nu slechts 1 iemand ipv 7 gebruik :') )

Geld voor de uni betaal ik ook door. Krijg nog wel wat les, maar echt niet meer voor wat ik betaalde (alle practica geschrapt... geen uitstappen meer, geen staldiensten om te leren.... wellicht wel een extra jaar vertraging...)

Het is zuur, het is zonde, maar ik maak er volgend jaar toch weer graag gebruik van. Het is overmacht, voor iedereen. (En zolang mijn vriend zijn baan gewoon blijft bestaan - en die blijft dat voorlopig wel - doen we het zo. )
pi_192236199
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:42 schreef fietsie het volgende:

Geen eega die er met de tondeuse overheen kan?

B en ik gingen dit weekend boodschappen brengen bij een verkouden bevriend stel. Hij had een muts op in huis, want z'n vriendin was iets te enthousiast geweest met de tondeuse _O-

Ik ga waarschijnlijk binnenkort A knippen en verven. Beide heb ik al eens of meer gedaan, dus komt vast goed. Ik weet nog niet of ik hem met mijn haar vertrouw :@
  maandag 23 maart 2020 @ 22:28:46 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192236335
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Geen eega die er met de tondeuse overheen kan?

B en ik gingen dit weekend boodschappen brengen bij een verkouden bevriend stel. Hij had een muts op in huis, want z'n vriendin was iets te enthousiast geweest met de tondeuse _O-

Ik ga waarschijnlijk binnenkort A knippen en verven. Beide heb ik al eens of meer gedaan, dus komt vast goed. Ik weet nog niet of ik hem met mijn haar vertrouw :@
Ik ben vrij gehecht aan een basisvoorziening van krullen :P
  maandag 23 maart 2020 @ 22:29:40 #61
13783 Anthraxx
pi_192236358
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:06 schreef Aure het volgende:
Ik had met alle liefde de facturen van de opvang betaald zonder tegemoetkoming, maar dat we het uiteindelijk terug krijgen is natuurlijk wel fijn. Bij ons gaat het netto om 500 euro dus het is ook best veel. Maar onze banen staan voorlopig nog niet op de tocht, dus dan kan ik dit ook makkelijk zeggen :P
Wij betalen ze ook door hoor, zelfs als we het niet terugkrijgen. Onze banen staan ook niet op de tocht. En het kan zijn dat hij er toch nog een paar keer heen moet.
pi_192236448
Hm, tot juni geen kapper...dat wordt wel klote qua klitten en knopen. Veel vast dragen tegen die tijd dan maar.
(Zelf de schaar erin durf ik niet echt, tenzij het echt om een beetje grof onderaan gaat.)

Wel mooie gelegenheid om weer eens af te kicken van de shampoo. Dat is er toch weer teveel ingeslopen. Ik zie toch nauwelijks iemand :')

EDIT: compleet luxeprobleem dit natuurlijk hè ;)
pi_192236453
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:01 schreef Blues het volgende:

[..]

SPOILER
Mijn functie is nog wel nodig, maar in theorie minder dringend dan anderen en als het bedrijf moet bezuinigen kan ik me voorstellen dat mijn functie als eerste verdwijnt.
  maandag 23 maart 2020 @ 22:35:04 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192236472
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:03 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Grumble...

1 region `text' overflowed by 8902 bytes
pi_192236545
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:33 schreef Candaasje het volgende:
Hm, tot juni geen kapper...dat wordt wel klote qua klitten en knopen. Veel vast dragen tegen die tijd dan maar.
(Zelf de schaar erin durf ik niet echt, tenzij het echt om een beetje grof onderaan gaat.)

Wel mooie gelegenheid om weer eens af te kicken van de shampoo. Dat is er toch weer teveel ingeslopen. Ik zie toch nauwelijks iemand :')

EDIT: compleet luxeprobleem dit natuurlijk hè ;)
Ik denk dat luxeproblemen fijne afleiding zijn van de echte problemen.

Ik denk liever na over de manieren waarop A m'n kapsel kan verkloten dan over het feit dat mijn behandeling niet tot half april, maar minstens tot juni stilligt. En als ik weer bij het ziekenhuis terecht kan is het nog drie maanden voor we een behandeling kunnen plannen. Dat is zo lang. :{

En ja, in vergelijking met dat er mensen, misschien hele gezinnen ziek worden en doodgaan of maanden moeten herstellen en de mensen die zich over de kop moeten werken in de zorg en alle eenzame ouderen en de ouders die ineens met een bult kinderen de hele dag thuis moeten zitten en... In vergelijking met dat heb ik ook luxeproblemen. Ik ben in ieder geval gezond, woon prettig, heb een netwerk. Maar manmanman wat worden de komende maanden lange maanden. :{
pi_192236709
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik denk liever na over de manieren waarop A m'n kapsel kan verkloten dan over het feit dat mijn behandeling niet tot half april, maar minstens tot juni stilligt. En als ik weer bij het ziekenhuis terecht kan is het nog drie maanden voor we een behandeling kunnen plannen. Dat is zo lang. :{

En ja, in vergelijking met dat er mensen, misschien hele gezinnen ziek worden en doodgaan of maanden moeten herstellen en de mensen die zich over de kop moeten werken in de zorg en alle eenzame ouderen en de ouders die ineens met een bult kinderen de hele dag thuis moeten zitten en... In vergelijking met dat heb ik ook luxeproblemen. Ik ben in ieder geval gezond, woon prettig, heb een netwerk. Maar manmanman wat worden de komende maanden lange maanden. :{
Dat is ook wel heel erg. Blijf je wel in contact met je begeleiders, al is het maar telefonisch?

Maar je moet er toch niet aan denken dat je nog op die kamer had gewoond met die huisgenote
pi_192237160
Zeg...heeft Uniek zich al weer eens gemeld? met een medisch bulletin. :?
pi_192237244
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach die vakantie is het ergste niet. Alleen even zien hoe brexit gaat uitwerken of ik volgend jaar nog een poging ga wagen.

Ik blijf benieuwd hoe het met Z80 gaat, als hij terugkomt heeft hij waarschijnlijk een flink verhaal te vertellen

SPOILER
Denk dat ik toch af en toe ook wel een dag vrij neem, om toch een beetje door de dagen te komen.

Goed van je.
Ik ga ook nog even bedenken hoe ik het netjes met de mijne kan regelen.
pi_192237266
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mag je best van balen hoor :*
Hopelijk is er wel iets van telefonische overbrugging voor je.
pi_192237372
O ja... kapper...

Nu heb ik een thuiskapper maar daarmee is dat 1,5 meter probleem niet opgelost.
De verkoop van speldjes en ander haarspul zal nu wel een vlucht nemen _O-
pi_192237393
Ik heb begeleiders die kunnen bellen, inderdaad. Het is geen behandeling, maar waarschijnlijk genoeg om me op de been te houden.

En misschien is op de been blijven gewoon genoeg voor komende tijd. Ik zou graag vooruitgaan en beter worden, maar ik weet niet hoe veel daarvan erin zit.
  maandag 23 maart 2020 @ 23:10:41 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192237394
Ik vroeg vandaag ook aan de nagelmiep hoe ik haar kan ondersteunen.. maar daar heeft ze nog geen idee van ..

Wel AirBNB geannuleerd voor juni..
En van mn zusje krijg ik iedere week een bos bloemen ter ondersteuning van de kwekers.. dat ga ik ook eens oppakken.. mensen een bos bloemen sturen.. gewoon om leuk ^O^

En tot ons "verdriet" heeft ons favoriete restaurant geen thuisbezorgd service.. anders hadden we dat wel gedaan.. ander restaurant serveert rauwe tartaar.. die hebben het niet helemaal begrepen..
  maandag 23 maart 2020 @ 23:11:46 #73
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192237426
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb begeleiders die kunnen bellen, inderdaad. Het is geen behandeling, maar waarschijnlijk genoeg om me op de been te houden.

En misschien is op de been blijven gewoon genoeg voor komende tijd. Ik zou graag vooruitgaan en beter worden, maar ik weet niet hoe veel daarvan erin zit.
Heb je zin om een keer te skypen?

Of we doen een CUL- Skype meet.. bakken/koken We allemaal hetzelfde en laten we zien hoe het geworden is :+
  maandag 23 maart 2020 @ 23:13:42 #74
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192237475
Trump op tv is toch wel iedere keer :o _O- :o _O- :o _O-
pi_192237808
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Of we doen een CUL- Skype meet.. bakken/koken We allemaal hetzelfde en laten we zien hoe het geworden is :+
Dat is een vrij briljant plan.
Spoilers!
pi_192237876
quote:

[..]

Da’s een goeie
pi_192238092
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef Barreltje het volgende:
ander restaurant serveert rauwe tartaar.. die hebben het niet helemaal begrepen..
?
Krijg je daar corona van?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 23 maart 2020 @ 23:58:12 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192238419
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

?
Krijg je daar corona van?
Volgens de WHO moet je geen rauw vlees eten ..
  dinsdag 24 maart 2020 @ 00:18:34 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192238693
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:58 schreef Barreltje het volgende:

Volgens de WHO moet je geen rauw vlees eten ..
Rauw vleermuisvlees is minder gezond, maar een broodje tartaar of filet Americain moet toch wel kunnen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_192240384
quote:

[..]

Ja :D Dat is een tof idee :D Maar dan een grote meet. Weet alleen niet of Skype dat aankan :D
pi_192240755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 07:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja :D Dat is een tof idee :D Maar dan een grote meet. Weet alleen niet of Skype dat aankan :D
Zoom is daar blijkbaar de app voor. *O*

Wel gaaf idee :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 maart 2020 @ 08:21:35 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192241113
Zoom met 17 werkt tot nu toe prima :+.
pi_192241116
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zoom is daar blijkbaar de app voor. *O*

Wel gaaf idee :D
En nog gratis ook mits we een max van 100 deelnemers instellen :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 maart 2020 @ 08:24:03 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192241164
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En nog gratis ook mits we een max van 100 deelnemers instellen :P
Dan word je er na 40 minuten uitgegooid. Je hebt één betaalde account (host) nodig voor groepsgesprekken zonder dat je eruit gegooid wordt.
pi_192241374
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:24 schreef borisz het volgende:

[..]

Dan word je er na 40 minuten uitgegooid. Je hebt één betaalde account (host) nodig voor groepsgesprekken zonder dat je eruit gegooid wordt.
Zolang we geen jaarcontract hoeven af te sluiten waren die prijzen ook nog wel te overzien :D
pi_192241425
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:14 schreef Blues het volgende:
Mijn verjaardag mensen, 1 juni. Goed te doen zullen we maar zeggen.
Dan gaat onze vakantie ook niet door.

Mijn moeder is een dag eerder jarig :D Dus jij zou op de dag wel je verjaardag mogen vieren en mijn moeder niet _O-

Overigens zijn ze 5 juni 50 jaar getrouwd :X Voor nu zijn ze gestopt met het regelen van het feest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192241472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:45 schreef Isabeau het volgende:

Overigens zijn ze 5 juni 50 jaar getrouwd :X Voor nu zijn ze gestopt met het regelen van het feest.
De mijne ook al, maar wat eerder. Die hadden een nieuwe datum voor de zomer in gedachten, maar houden er inmiddels ook rekening mee dat dat m niet wordt.

Gelukkig doen ze er wel alles aan om het alsnog te kunnen vieren, houden zich netjes aan richtlijnen en afstand etc.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_192241593
quote:
Alle gelegenheden waar mensen bij elkaar komen zijn verboden tot 1 juni. ... Er komen wel uitzonderingen voor uitvaarten en kerkelijke bruiloften.
Wat de fuck? Begrijp ik nou goed dat niet religieuzen niet meer mogen trouwen met geliefden erbij, en religieuzen wel? Alleen christelijke religieuzen of alle religies?
En zou ik dan beledigd moeten zijn dat mijn soort niet meer mag, of blij dat ze dat verhoogde besmettingsrisico in elk geval beperken tot een groep waar ik niet toe behoor :?
Wat een achterlijke regel (als de NOS 'm goed heeft overgenomen).
  dinsdag 24 maart 2020 @ 09:01:51 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192241633
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat de fuck? Begrijp ik nou goed dat niet religieuzen niet meer mogen trouwen met geliefden erbij, en religieuzen wel? Alleen christelijke religieuzen of alle religies?
En zou ik dan beledigd moeten zijn dat mijn soort niet meer mag, of blij dat ze dat verhoogde besmettingsrisico in elk geval beperken tot een groep waar ik niet toe behoor :?
De bos heeft hem goed overgenomen.. dat zeiden ze gister idd tijdens de persconferentie..

En ja. Dat IS weird..
pi_192241679
Moet nog meer informatie over komen. Als een uitvaart al aangepast moet, dan zal een bruiloft ook wel enorm aangepast worden. Zou niet weten waarom iemand dat zou willen.
pi_192241690
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat is te kort door de bocht gelukkig :)
pi_192241822
Ik denk dat dat gaat over kerkelijke huwelijken waarvan de kerkelijke gemeente een burgelijk huwelijk niet erkent. Hier in de buurt een stel gehad, uiterst streng katholiek, die waren wel burgelijk getrouwd, woonden vanwege practisch, ook in 1 huis maar (hoorde ik weer van kennissen van hen) apart sliepen, tot na het kerkelijk huwelijk. En waarschijnlijk zal dat in de bible belt ook wel wel zo zijn.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 09:27:04 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192242034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:21 schreef borisz het volgende:
Zoom met 17 werkt tot nu toe prima :+.
Ik heb alleen nog maar met 1 ander account geskyped.. voor vrijdag staat een borrel op de planning met 3 anderen.. gaat dat lukken met Skype? Of gaat dat beter met een ander programma?
  dinsdag 24 maart 2020 @ 09:33:52 #94
13783 Anthraxx
pi_192242139
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dat dat gaat over kerkelijke huwelijken waarvan de kerkelijke gemeente een burgelijk huwelijk niet erkent. Hier in de buurt een stel gehad, uiterst streng katholiek, die waren wel burgelijk getrouwd, woonden vanwege practisch, ook in 1 huis maar (hoorde ik weer van kennissen van hen) apart sliepen, tot na het kerkelijk huwelijk. En waarschijnlijk zal dat in de bible belt ook wel wel zo zijn.
Want die hebben geen besmettingskans? Achterlijk gedoe. Stel het gewoon uit en maak het verboden. Ook voor die groep. Hun God gaat ze echt niet extra beschermen ofzo.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 09:35:01 #95
13783 Anthraxx
pi_192242158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:24 schreef borisz het volgende:

[..]

Daarna kun je weer joinen. De 40 minuten is er af gehaald wegens corona. Je kan iig ongelimiteerd werken, normaal heb je maar 40 minuten per dag.
pi_192242162
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:33 schreef Anthraxx het volgende:

Want die hebben geen besmettingskans? Achterlijk gedoe. Stel het gewoon uit en maak het verboden. Ook voor die groep. Hun God gaat ze echt niet extra beschermen ofzo.
Daar denken ze in Mississipi anders over *)

De gouverneur daar wil geen maatregelen want met bidden hou je het virus ook buiten de deur. Dus. De VS.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 maart 2020 @ 09:35:42 #97
13783 Anthraxx
pi_192242170
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De gouverneur daar wil geen maatregelen want met bidden hou je het virus ook buiten de deur. Dus. De VS.
Ik mis een facepalm smiley.
pi_192242186
quote:

[..]

Mexico ook bepaalde delen. Gingen festivals gewoon nog door. (Vernam ik van iemand die daar woonde).

Laat ze om die kerken een hek zetten alsjeblieft. Mogen ze voor elkaar zorgen verder.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 09:38:44 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192242209
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:05 schreef Myraela het volgende:
Moet nog meer informatie over komen. Als een uitvaart al aangepast moet, dan zal een bruiloft ook wel enorm aangepast worden. Zou niet weten waarom iemand dat zou willen.
Als je een kind krijgt of samen een kind krijgt kan het een stuk praktischer zijn om te trouwen.

Ook kan het soms financieel heel aantrekkelijk zijn. Een neef van me (niet getrouwd, destijds wel een dochter) kreeg een jaar of wat geleden bij zijn Duitse werkgever bij zijn loonstrookje een fictief loonstrookje in. Daarop stond er zo'n ¤200 meer onder de streep. "Heirate dich doch" stond er op geschreven ;)
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 09:39:55 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192242222
quote:

[..]

Wat is het toch een geweldig land _O_
pi_192242225
En dan dacht ik dat wij gek waren :X :X

https://www.nu.nl/279791/(...)regelen-johnson.html
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 09:40:42 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192242232
Maar goed, ze hebben allemaal een mitrailleur gekocht de afgelopen weken. Dus ze kunnen het virus kapot schieten.
pi_192242259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
En dan dacht ik dat wij gek waren :X :X

https://www.nu.nl/279791/(...)regelen-johnson.html
Ik begrijp de Nederlandse 'en over een half uur alle horeca dicht' ineens beter :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:40 schreef derLudolf het volgende:
Maar goed, ze hebben allemaal een mitrailleur gekocht de afgelopen weken. Dus ze kunnen het virus kapot schieten.
Ja, het schijnt dat wapens daar ook enorm gehamsterd werden :X
  dinsdag 24 maart 2020 @ 09:43:05 #104
13783 Anthraxx
pi_192242266
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je een kind krijgt of samen een kind krijgt kan het een stuk praktischer zijn om te trouwen.

Ook kan het soms financieel heel aantrekkelijk zijn. Een neef van me (niet getrouwd, destijds wel een dochter) kreeg een jaar of wat geleden bij zijn Duitse werkgever bij zijn loonstrookje een fictief loonstrookje in. Daarop stond er zo'n ¤200 meer onder de streep. "Heirate dich doch" stond er op geschreven ;)
In Duitsland zijn er geloof ik aardig wat fiscale voordelen voor gezinnen.

In Nederland heb je er ook 1 als je een kind hebt: inkomens afhankelijke combinatie korting. Dat geeft in ons geval ook iets van 230 euro netto meer per maand (het is een korting op je belasting).
pi_192242270
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je kunt gewoon zonder poespas je krabbel zetten bij de gemeente, als het uit praktische overwegingen is.

En dat tweede vind ik echt tenenkrommend onbeschoft... zouden ze van mij echt weerwoord op krijgen.

Edit: oh wacht, dat is iets vanuit de overheid? Ik vind dat zo bizar hè...
pi_192242308
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:43 schreef Anthraxx het volgende:

In Duitsland zijn er geloof ik aardig wat fiscale voordelen voor gezinnen.

In Nederland heb je er ook 1 als je een kind hebt: inkomens afhankelijke combinatie korting. Dat geeft in ons geval ook iets van 230 euro netto meer per maand (het is een korting op je belasting).
Maar je betaalt weer meer belasting als je ook bij een kerk hoort.

Dat is in Zweden ook zo, overigens.

Overigens vind ik minder belasting betalen omdat je een kind hebt heel logisch. Minder belastign betalen omdat je toevallig getrouwd bent niet.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 maart 2020 @ 09:50:19 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192242364
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Daarna kun je weer joinen. De 40 minuten is er af gehaald wegens corona. Je kan iig ongelimiteerd werken, normaal heb je maar 40 minuten per dag.
Ok. Dan heb ik dat laatste gemist. We hebben voor werk iig twee betaalde accounts aangeschaft.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 09:51:12 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192242380
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:43 schreef Candaasje het volgende:

En dat tweede vind ik echt tenenkrommend onbeschoft... zouden ze van mij echt weerwoord op krijgen.

Edit: oh wacht, dat is iets vanuit de overheid? Ik vind dat zo bizar hè...
Ze wijzen je gewoon op een leuk fiscaal regeltje, daar heeft het bedrijf niks over te zeggen. Als je het zelf onnodig vind om te tekens trouwen, zou ik het snappen dat je er ook geen problemen mee hebt om het wel te doen :)
  dinsdag 24 maart 2020 @ 09:51:31 #109
13783 Anthraxx
pi_192242384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar je betaalt weer meer belasting als je ook bij een kerk hoort.

Dat is in Zweden ook zo, overigens.

Overigens vind ik minder belasting betalen omdat je een kind hebt heel logisch. Minder belastign betalen omdat je toevallig getrouwd bent niet.
Daar ben ik het ook mee eens hoor :)
  dinsdag 24 maart 2020 @ 09:52:01 #110
13783 Anthraxx
pi_192242390
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:50 schreef borisz het volgende:

[..]

Ok. Dan heb ik dat laatste gemist. We hebben voor werk iig twee betaalde accounts aangeschaft.
Prima toch? Ze leveren een dienst. En het werkt goed. Waarom dan niet voor betalen?
pi_192242465
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ze wijzen je gewoon op een leuk fiscaal regeltje, daar heeft het bedrijf niks over te zeggen. Als je het zelf onnodig vind om te tekens trouwen, zou ik het snappen dat je er ook geen problemen mee hebt om het wel te doen :)
Nouja, ik heb er dus wel problemen mee :D Ik wil heel niet trouwen, ook al zou het maar een krabbeltje zijn. Het gaat me echt om het principe; wat maakt een gehuwwd iemand beter dan een ongehuwd iemand?
pi_192242561
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nouja, ik heb er dus wel problemen mee :D Ik wil heel niet trouwen, ook al zou het maar een krabbeltje zijn. Het gaat me echt om het principe; wat maakt een gehuwwd iemand beter dan een ongehuwd iemand?
Duitsland is in sommige gevallen nog wat conservatief ingesteld :P
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 10:05:16 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192242625
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee dat zegt die regel niet.
En je kunt dan wel boos gaan lopen stampen dat je het stom vind, maar je kunt ook accepteren dat je geen korting krijgt.
pi_192242686
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Duitsland is in sommige gevallen nog wat conservatief ingesteld :P
Dat dus. Ze zijn in sommige dingen écht anders dan wij.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192242694
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee dat zegt die regel niet.
En je kunt dan wel boos gaan lopen stampen dat je het stom vind, maar je kunt ook accepteren dat je geen korting krijgt.
Wat zegt die regel dan precies? Waarom is er voordeel uit te halen als je trouwt?

En ja, ik stamp graag tegen achterlijke denkbeelden :P
Dus ik zou geen korting krijgen, maar ik zou wel een tegengeluid laten horen.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 10:10:43 #116
13783 Anthraxx
pi_192242705
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wat zegt die regel dan precies? Waarom is er voordeel uit te halen als je trouwt?

Waarschijnlijk is de gedachte dat als men trouwt er ook kinderen komen.
pi_192242713
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het belastingtarief verandert als je getrouwd bent.
pi_192242738
Ok, achterlijk dus. :P
pi_192242753
Absoluut. Maar dat kun je de werkgever, die je erop wijst, niet kwalijk niet nemen ;)
pi_192242804
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
Absoluut. Maar dat kun je de werkgever, die je erop wijst, niet kwalijk niet nemen ;)
Nee, daarom dat kleine EDITje ;) Ik begreep te laat dat het juist meer gewoon een tip was.

Als mensen willen trouwen heb ik er verder niks op tegen trouwens hoor. Moeten ze zelf weten, en als ze er gelukkig van worden, alleen maar mooi. Mijn moeder is zelfs BABS :D . maar ik wil het niet 'opgelegd' krijgen. (Ook al is het niet verplicht, je snijdt jezelf dus in Duitsland wel in de vingers door niet aan het spelletje mee te willen doen. En de reden erachter lijkt me meer iets uit de jaren 50 of de middeleeuwen.)
pi_192242875
Zo toch maar eens naar de winkel. Voor die kabel. Die van Krea is natuurlijk veel te ver weg -O- .

Eens kijken hoeveel mensen ik boos aan moet kijken om ze op afstand te houden.
(Ik heb nog wel ergens een lange, zwarte 'gothic' jas.... misschien helpt dat :D )
pi_192242883
Ik Ben Mand
pi_192242889
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik Ben Mand
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 10:21:38 #124
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192242897
Mensen met kinderen. :') "nee, ik moet in de bouwvak want ik heb kinderen. Dus alle andere mensen moeten zich maar aanpassen. Ik heb geen keus haha." Gaylords. :r.

Mensen die trouwen. :').

Mensen. :')

O+ Corona O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 10:23:33 #125
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192242937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:
Zo toch maar eens naar de winkel. Voor die kabel. Die van Krea is natuurlijk veel te ver weg -O- .

Eens kijken hoeveel mensen ik boos aan moet kijken om ze op afstand te houden.
(Ik heb nog wel ergens een lange, zwarte 'gothic' jas.... misschien helpt dat :D )
GEwoon eve de A1 afrije hehe.

Ik heb wel een gat in de markt gevonden. Een soort hoepel die anderhalve meter om je heen hangt aan bretels. Dat je automatisch die afstand creeert. Iedereen wil dit.
Ik geef hierbij iedereen mijn zegen om dit idee in praktijk te brengen en rijk te worden.
pi_192242974
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik Ben Mand
[ afbeelding ]
O+
pi_192242986
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb wel een gat in de markt gevonden. Een soort hoepel die anderhalve meter om je heen hangt aan bretels. Dat je automatisch die afstand creeert. Iedereen wil dit.
Ik geef hierbij iedereen mijn zegen om dit idee in praktijk te brengen en rijk te worden.
Je bedoelt gewoon een hoepelrok?

Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 10:30:16 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192243068
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Yes. Maar dan anderhalve meter en ook voor mannen. In hippe kleuren, zonder rok.
pi_192243091
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Yes. Maar dan anderhalve meter en ook voor mannen. In hippe kleuren, zonder rok.
Waar kan ik aandelen kopen? ^O^
  dinsdag 24 maart 2020 @ 10:38:55 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192243215
Weer een muis in de val.
Spoilers!
pi_192243235
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weer een muis in de val.
Meer voer voor de kat 8-)
  dinsdag 24 maart 2020 @ 10:54:12 #132
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192243438
Weer een thermometer gesloopt.. }:|
  dinsdag 24 maart 2020 @ 10:58:18 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192243512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Meer voer voor de kat 8-)
:D
Spoilers!
pi_192243551
quote:

Die hoeft dan maar 75 cm te zijn, scheelt weer omvang. En dan wel iedereen zo'n ding.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 11:01:53 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192243577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die hoeft dan maar 75 cm te zijn, scheelt weer omvang. En dan wel iedereen zo'n ding.
Als iedereen hem draagt wel. Maar je hebt altijd mensen die vooruitgang in de weg staan.
Maar ik waardeer je geloof in dit product.
pi_192243606
Sjonge, zijn juliie al aan het ‘werk’ zo vroeg op de ochtend...
Scrolde door de volkskrant en herkende veel goede tips bij Aaf.🤪
https://www.volkskrant.nl(...)-voorkomen~b7303135/

@ISA Wat sneu voor je ouders en het geplande feest! Redden zij zich verder met thuisblijven en boodschappen? Is er überhaupt hulp voor je moeder?
Wij kregen een save the date voor eind augustus en 100 jaar samen-feest.

I.p.v. een hoepelrok kun je ook met een paraplu of parasol gaan lopen...zo’n x grote voor 2 personen...
Alhoewel het in de polder niet noodzakelijk is.

Werk ze en zet het nieuws af en toe maar uit!
  dinsdag 24 maart 2020 @ 11:11:46 #137
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192243766
quote:

[..]

Tsskk... :{w
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Misschien ook eens gaan knutselen met een paraplu met diameter >75cm.. :+ als iedereen die nou om zn middel doet dan kan je niet eens bij je de 1.5 m komen van elkaar..
Was er niet sowieso zo'n unit al op de markt??
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 11:16:00 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192243849
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weer een muis in de val.
Lona schijnt op zoek te zijn naar goedkoop vers vlees voor Dora
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 11:18:20 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192243896
De Centraal Examens gaan niet door :o

Wat best lullig zou zijn als je dit jaar opnieuw examen zou doen omdat je je CE vorig jaar hebt verneukt ondanks goed genoeg SE. Want dit jaar is dat CE waardoor je dus bent blijven zitten afgeschaft :D
pi_192243903
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Lona schijnt op zoek te zijn naar goedkoop vers vlees voor Dora
Goedkoop is altijd meevaller. :7

Denk dat Dora de muis wel opvreet zonder daar 2 keer over na te denken.
pi_192244011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:54 schreef Barreltje het volgende:
Tis ook niet de bedoeling dat je erop gaat zitten he :Y)
pi_192244039
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:03 schreef AnneX het volgende:

Ik moest ook weer lachen om die droge Paulien Cornelissen met haar viool.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 11:27:14 #143
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192244086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Tsskk... :{w
[..]

Ik had dit al eerder bedacht. :(.
pi_192244133
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
EINDELIJK excuus om altijd een hoepelrok te dragen *O* O+
pi_192244143
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:54 schreef Barreltje het volgende:
Klinkt als flinke koorts :D
pi_192244170
Hahahaha. Iedere dag maken onze coaches een home-workout. Er worden zoveel mogelijk verschillende oefeningen gedaan, die enige creativiteit vergen soms.

Zo is er dus gewoon een lifting work-out vandaag. De coach deed het met een bezemsteel en 2 van die XXL pakken OMO wasmiddel. :D

Gisteren zag ik een andere coach bent over rows maken met een rugtas voor bakstenen. Ik vin mooi O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 11:43:55 #147
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192244417
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:31 schreef Lonaa het volgende:
een rugtas voor bakstenen.
Kruiwagen?
pi_192244441
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Hahahaha. Iedere dag maken onze coaches een home-workout. Er worden zoveel mogelijk verschillende oefeningen gedaan, die enige creativiteit vergen soms.

Zo is er dus gewoon een lifting work-out vandaag. De coach deed het met een bezemsteel en 2 van die XXL pakken OMO wasmiddel. :D

Gisteren zag ik een andere coach bent over rows maken met een rugtas voor bakstenen. Ik vin mooi O+
Leuk! Ik zag mijn trainer net ook al iets met een keukentrapje doen :D
  dinsdag 24 maart 2020 @ 11:46:50 #149
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192244469
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kruiwagen?
Proest.
Spoilers!
pi_192244623
quote:

[..]

Kruiwagen?

Vakantie een week ingekort, dat moet geld opgeleverd hebben.

Ik ga mezelf verwennen. Ik denk dat het de Bamix superbox wordt.
https://www.coolblue.nl/product/417695/bamix-superbox.html
Dees, maar dan niet van Coolblue want duuuur.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 11:55:44 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192244629
Wat een gepuzzel. We willen een nieuw energiecontract. Hoewel Eneco allerlei data verstrekt, maken ze het wel zo moeilijk mogelijk om over te stappen dus veel van de data moet je zelf nog herberekenen.
Maar ik ben er uit. We zijn sinds de elektrische auto in het laagtarief 183% meer gaan verbruiken en in het hoogtarief niets. Het laagtarief is blijkbaar al vanaf 21.00 door de week in Brabant.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 12:00:53 #152
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192244732
Hoi, Collega,

INTERNAL USE ONLY.

Plaatje met INTERNAL USE ONLY.

DO NOT SEND TO CUSTOMER.

Groetjes,

Krea.

FW: INTERNAL USE ONLY.

Beste klant,

blablabla,

Groetjes,

Collega.

...........................................................gaylord.
pi_192244739
quote:

[..]

Kruiwagen?
Kut :')

met bakstenen.
pi_192244822
Is gaylord in kreataal een geuzennaam of zo? :P
pi_192244827
MIJN INTAKE VOOR DIAGNOSE MAG TOCH VIA VIDEO *O* *O* *O* :o :o :o

Komende maandag al :o

Het wordt vast raar, maar zóveel beter dan niks :Y
  dinsdag 24 maart 2020 @ 12:05:44 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192244837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:05 schreef Tele6 het volgende:

*O*
Spoilers!
pi_192244892
Over sport gesproken, ik moet voortaan denk ik eerder opstaan voor mijn hardlooprondje, want om 8:30 zijn er veel te veel hondenuitlaters in het bos. Het is een "honden aangelijnd welkom" bos, maar werkelijk iedereen heeft er lak aan.

Ik krijg continu honden achter me aan of honden die mijn weg versperren of honden die me bijna omver lopen :( Oh en de gevechten tussen honden waar de baasjes dan op een afstandje "nee, doe niet, laat los" naar staan te roepen |:(
Mensen, als je geen controle hebt over wat je hond doet, laat hem dan niet loslopen :(

Ik loop een route die door de beheerders van het bos is aangemerkt als hardlooproute, ik loop rustig aan één kant van het pad, ik doe niks verkeerd.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 12:09:14 #158
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192244910
Oh Tele!! Wat fijn!

Ik hou echt van de creativiteit die mensen nu tentoon spreiden.. niet alleen qua sporten maar ook het video bellen etc..

In ons bedrijf gaan nu ook weer meer stemmen op om 2 dagen per week thuis werken toe te staan.. ^O^

En ik mag "straks" ook 1 dag per week thuis werken.. in NL..
pi_192245077
quote:

*O*
pi_192245116
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

EINDELIJK excuus om altijd een hoepelrok te dragen *O* O+
Ja! En dan maken we buiginkjes en hoofdknikjes in plaats van handen schudden enzo. Zoals vroegah O+

Goed, tijd voor (opgewarmde, want eergisteren gemaakte) risotto :9
pi_192245167
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Vakantie een week ingekort, dat moet geld opgeleverd hebben.

Ik ga mezelf verwennen. Ik denk dat het de Bamix superbox wordt.
https://www.coolblue.nl/product/417695/bamix-superbox.html
Dees, maar dan niet van Coolblue want duuuur.
Ik las Bambix ;(
  dinsdag 24 maart 2020 @ 12:25:31 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192245185
Ik heb nog wel de hoepelrok van mn oude trouwjurk O+

Tevens moeten we deze week maar eens de lijst is voor volgend jaar vast gaan leggen.. want mensen gaan nu hun trouwdag verplaatsen naar volgend jaar..
pi_192245205
Oh jullie waren al een pagina verder zie ik nu.... *terugleest*
  dinsdag 24 maart 2020 @ 12:26:36 #164
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192245209
Ik wil ook geld uitgeven.. maar geen idee waaraan.. :@

Zo maar eens op Ikea site kijken voor een nieuwe uitzet.. :+
pi_192245260
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
Hoi, Collega,

INTERNAL USE ONLY.

DO NOT SEND TO CUSTOMER.

Groetjes,

Krea.

Beste klant,

blablabla,

Groetjes,

Collega.

Je bent nu je klant kwijt? :P
pi_192245265
quote:

*O* Fijn!
pi_192245306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:26 schreef Barreltje het volgende:

Boodschappen natuurlijk. Koop alle boodschappen.
pi_192245323
Ik heb gisteren nieuwe schoenen besteld, ook voor m'n vriend. En toen zei die dat hij nog nieuwe schoenen van de vorige keer dat er goede aanbiedingen waren ongedragen in de kast had staan. :@ Maar het was zo'n goede aanbieding. :') Achja. Hij verslijt ze ook als een malle zodra hij ze wel gaat dragen.
pi_192245324
Jaa, ik hoor er ook bij *O*
Zoom geïnstalleerd voor de koorrepetitie morgenavond, met ruim 30 pp.
En mn.X voor overleg met de fotoclub en de radioclub.
Trekken hullie dat wel in deze barre tijden?

En wat een opluchting voor Tele.
Doet er ook een begeleider mee in het gesprek?
Maak je een lijstje van wat je kwijt wilt, buiten de vragen om!
pi_192245351
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja! En dan maken we buiginkjes en hoofdknikjes in plaats van handen schudden enzo. Zoals vroegah O+

Goed, tijd voor (opgewarmde, want eergisteren gemaakte) risotto :9
Jij begrijpt het *;
pi_192245382
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:32 schreef AnneX het volgende:
Jaa, ik hoor er ook bij *O*
Zoom geïnstalleerd voor de koorrepetitie morgenavond, met ruim 30 pp.
En mn.X voor overleg met de fotoclub en de radioclub.
Trekken hullie dat wel in deze barre tijden?

En wat een opluchting voor Tele.
Doet er ook een begeleider mee in het gesprek?
Maak je een lijstje van wat je kwijt wilt, buiten de vragen om!
Ben benieuwd naar je ervaringen met Zoom. Volgens onze dirigente werkte het bij haar niet zo goed.
Maar ons koor gaat vrijdag ook proberen hoe het werkt. Als repeteren niet lukt kunnen we elkaar in ieder geval even ‘ontmoeten’.
pi_192245410
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:03 schreef AnneX het volgende:

@:Isa Wat sneu voor je ouders en het geplande feest! Redden zij zich verder met thuisblijven en boodschappen? Is er überhaupt hulp voor je moeder?
Wij kregen een save the date voor eind augustus en 100 jaar samen-feest.

I.p.v. een hoepelrok kun je ook met een paraplu of parasol gaan lopen...zo’n x grote voor 2 personen...
Alhoewel het in de polder niet noodzakelijk is.

Werk ze en zet het nieuws af en toe maar uit!
Ze hebben hulp zat als ze willen, maar mijn vader wil niemand in hun huis hebben voorlopig. Mijn moeder heeft ook net een hartinfarct gehad, dus die moet nu niet ziek worden :{
Ik ben alleen bang dat mijn vader dit niet lang gaat volhouden, die wordt stapeldol zo.
(de hulpen die ze hebben werken ook nog in verzorgingshjuizen/met andere ouderen en één was al heel erg verkouden, maar moest gewoon blijven werken)

Ik vind de creativiteit ook erg leuk :Y Mijn ouders hadden nog nooit aan videobellen gedaan, maar nu dus wel. En Jross is ook heel creatief in het bedenken van materiaal om mee gewicht te heffen (nee, hij mocht mij niet gebruiken voor deadlifts en bench press :( )
pi_192245422
Repeteren lijkt me geen succes. :D Benieuwd hoe dat gaat. Wij hebben hebben op kantoor al dat mensen soms even wegvallen, en dan is dat een kleine groep jonge social media collega's die over het algemeen prima laptops hebben en met techniek overweg kunnen. :D
  dinsdag 24 maart 2020 @ 12:37:56 #174
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192245428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Boodschappen natuurlijk. Koop alle boodschappen.
We hebben al een hotline met Albert.. :+
pi_192245476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]

We hebben al een hotline met Albert.. :+
Ga naar België om te tanken:

https://gocar.be/nl/auton(...)SxyVwrXJ0sfnj5fBkk1M
pi_192245506
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij begrijpt het *;
^) ?

(Oh nee, daar deed ik niet aan :D )

Oh maar ik weet dat het een geromantiseerd beeld is en vrouwen geen rechten hadden ditdatzuszo.... maar dromen over galante mannen met deftige mantels en die hun hoed voor je afnemen..... O+
pi_192245571
Wilde ook nooit trouwen, maar wilde wel paar dingen netjes geregeld hebben. Trouwen bleek makkelijkst. Nu toch getrouwd :')

Blijf wel mn vriend zeggen, want ggggggggggatverdamme "mijn man"...

Die man wilde overigens heeel graag trouwen en zo theatraal mogelijk. Hij denkt ook dat we dat "nog wel een keer gaan doen", de schat :')
pi_192245597
Ach, Isa ... :* wat een zorg.
En van je moeder en recent infarct heb ik niet meegekregen.
Hoe is het een beetje te verzachten voor je vader (en moeder!).
Jij door de voordeur naar binnen en alle voorzorgsmaatregelen en hij via achterdeur even luchten?
Ik noem maar wat.

Zangjuf had met een kleiner koor al gerepeteerd en was tevreden.
Wij gaan het meemaken.

Mn.X belt nu met digibete en wereldvreemde broer, over een ontmoeting eind mei die niet kan doorgaan bij het familiegraf.
Lastig om zaken uit te leggen aan iemand, die de krant niet leest, geen tv. heeft.
Heel lastig.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:04:47 #179
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192245974
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je bent nu je klant kwijt? :P
Nee, maar hij weet nu wel hoeveel we verdienen aan elke omgeving. :'). Kost en verkoopprijs i de mail. Handig.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:06:09 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:06:19 #181
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192246006
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wilde ook nooit trouwen, maar wilde wel paar dingen netjes geregeld hebben. Trouwen bleek makkelijkst. Nu toch getrouwd :')

Blijf wel mn vriend zeggen, want ggggggggggatverdamme "mijn man"...

Die man wilde overigens heeel graag trouwen en zo theatraal mogelijk. Hij denkt ook dat we dat "nog wel een keer gaan doen", de schat :')
Ik weet na 20 jaar nog steeds niet hoe je eruit ziet en daardoor ben je nog steeds Phoebe van Friends. Alles wat je post is ook in die persoonlijkheid.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:06:37 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192246016
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, maar hij weet nu wel hoeveel we verdienen aan elke omgeving. :'). Kost en verkoopprijs i de mail. Handig.
Wat een onhandige collega!! Wat was zn excuus??
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:07:09 #183
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192246035
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik weet na 20 jaar nog steeds niet hoe je eruit ziet en daardoor ben je nog steeds Phoebe van Friends. Alles wat je post is ook in die persoonlijkheid.
_O-
pi_192246043
Wat fijn @Tele6, dat het toch doorgaat. Ook al is het op een andere manier dan anders, hopelijk kunnen ze een soort (of liefst echte) diagnose stellen..

Ik heb nu wel even genoeg van teams. Eerst een meeting met HR team en keihard gezongen voor onze leidinggevende (iedereen had thuis versieringen gemaakt of opgehangen achter zich), daarna een teamsmeeting met de "etage". en zojuist met een collega "geluncht". Doen wij iedere week en nu dus maar via teams.

Zoom ga ik vanavond maar eens op m'n eigen laptop installeren.
pi_192246072
quote:

[..]

_O-
pi_192246145
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:Tele6, dat het toch doorgaat. Ook al is het op een andere manier dan anders, hopelijk kunnen ze een soort (of liefst echte) diagnose stellen..

Ik heb nu wel even genoeg van teams. Eerst een meeting met HR team en keihard gezongen voor onze leidinggevende (iedereen had thuis versieringen gemaakt of opgehangen achter zich), daarna een teamsmeeting met de "etage". en zojuist met een collega "geluncht". Doen wij iedere week en nu dus maar via teams.

Zoom ga ik vanavond maar eens op m'n eigen laptop installeren.
Echt verschrikkelijk dat soort dingen. :D We zitten midden in een crisis, plannen ze om 16:00 uur een afscheidsborrel in voor een collega via Zoom. Nep gedoe. :') Dat is 1. niet tof en 2. we hebben wel belangrijkere dingen te doen.
pi_192246179
Doen ze dat soort dingen trouwens ook als het geen leidinggevende is, Kaatje? Ik krijg bij ons altijd de kriebels van mensen die vooraan staan wanneer een leidinggevende jarig is, terwijl je ze verder bij niemand ziet.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:16:10 #188
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192246269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat een onhandige collega!! Wat was zn excuus??
Oh sorry. Niet gezien. Maar het was 1 vd grote bazen dus het zal me aan m'n bips oxideren.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:20:59 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192246392
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Oh sorry. Niet gezien. Maar het was 1 vd grote bazen dus het zal me aan m'n bips oxideren.
Gheheh.. hup kan me voorstellen..
pi_192246403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:12 schreef Myraela het volgende:
Doen ze dat soort dingen trouwens ook als het geen leidinggevende is, Kaatje? Ik krijg bij ons altijd de kriebels van mensen die vooraan staan wanneer een leidinggevende jarig is, terwijl je ze verder bij niemand ziet.
Ja hoor. We zijn nu bezig om iets te organiseren voor een van de receptionistes. Die gaat volgens mij per 1 juli met pensioen en is op 1 april 40 jaar in dienst. Andere collega is 6 april jarig en die werkt dan niet, maar die zal de volgende dag worden toegezongen.
En dit was een begin van een gewone dagelijkse meeting. Enige verschil is dat we nu geen gebakje kregen (al had 1 collega een bosssche bol gekocht voor zichzelf, de jarige komt uit Den Bosch)
pi_192246419
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Oeps.... :')

quote:

[..]

Phoebe is wel heeul tof. Zolang ze dr gitaar er niet bij pakt althans :P

Wij hebben vrijdagavond een feestje voor vriendin die 30 is geworden via.... hangouts ofzo.
Vind het wel leuk hoor. :) Ik hou wel van zulke dingen. Op het werk hingen we ook altijd slingers voor iedereen op. O+

Ben nu bezig met een leuk (lekker) pakket samen te laten stellen door mijn favo banketbakster in BE voor het team vaste medewerkers van de uni-boerderij (tevens onze proffen/docenten/assistenten). Voor taart had ze de ingrediënten niet in huis vanwege al het gehamster, plus dat het niet zo handig is qua houdbaarheid (gezien er per dag 1-2 medewerkers zullen zijn.) Ze gaat er wat marsepein-beestjes bij doen (lama's, koeien, geiten, kat, paarden... ik geef haar vrije hand maar gewoon). Huisgenoot/studiegenoot wil het dan wel naar de boerderij gaan brengen om daar neer te zetten. Ik ga nog vragen of de rest van de vrijwillige stal-studenten ook mee wil doen. (niet qua kosten hoor, maar gewoon om het namens ons allen te doen.)

Ik mag het met lang niet alles eens zijn, maar ze moeten nu wel driedubbel zo hard werken, en ik wil ze toch even laten weten dat we ze graag zouden willen helpen - wat nu niet gaat, dus dan maar zo.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:25:27 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192246488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:21 schreef Candaasje het volgende:

Ben nu bezig met een leuk (lekker) pakket samen te laten stellen door mijn favo banketbakster in BE voor het team vaste medewerkers van de uni-boerderij (tevens onze proffen/docenten/assistenten). Voor taart had ze de ingrediënten niet in huis vanwege al het gehamster, plus dat het niet zo handig is qua houdbaarheid (gezien er per dag 1-2 medewerkers zullen zijn.) Ze gaat er wat marsepein-beestjes bij doen (lama's, koeien, geiten, kat, paarden... ik geef haar vrije hand maar gewoon). Huisgenoot/studiegenoot wil het dan wel naar de boerderij gaan brengen om daar neer te zetten. Ik ga nog vragen of de rest van de vrijwillige stal-studenten ook mee wil doen. (niet qua kosten hoor, maar gewoon om het namens ons allen te doen.)

Ik mag het met lang niet alles eens zijn, maar ze moeten nu wel driedubbel zo hard werken, en ik wil ze toch even laten weten dat we ze graag zouden willen helpen - wat nu niet gaat, dus dan maar zo.
Wat leuk O+

Ik heb zojuist maar weer eens pilates gedaan die goed helpt voor mijn zere been. Auw.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 13:33:24 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192246657
Ik zag zonnebadende adders in het Bargerveen. Eerste keer dat ik een slang in het wild zie in Nederland.

Geen digitale camera met teleobjectief mee en wil ze ook niet storen. (en ik weet eigenlijk niet hoe snel ze mensen aanvallen :@ )
pi_192246665
lunchwaggel met mijn lief

die altijd loopt alsof hij de trein wil halen dus... _O-
en dat op mijn nieuwe (nog dunnere) barefoot shoes

dat voel ik nu wel toch :)
pi_192246684
quote:

[..]

Sorry, wat zei je? Was even afgeleid door je aura.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:37:14 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192246734
Olympische Spelen met een jaar uitgesteld. Was te verwachten.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:38:04 #197
221912 minilot
Nancy boy
pi_192246749
-breekt in voor @AnneX -

De daghap! Veganuggets nu op, morgen weer wat anders. :)

Bijlees zodra dutje :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_192246760
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:38 schreef minilot het volgende:
-breekt in voor @:AnneX -

[ afbeelding ]
Was het wat? :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:41:56 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192246820
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sorry, wat zei je? Was even afgeleid door je aura.
pi_192246839
quote:
Oh sweet, sweet child of summer... welkom in de kantoorleef.

Als dit alles achter de rug is (en hopelijk onze financiële situatie niet te veel gaat afwijken van hoe we het bedacht hadden) toch eens kijken hoeveel inkomsten "genoeg" zijn en of ik die op een andere manier bij elkaar kan harken. Ik merk dat het me steeds meer moeite doet in deze onzin mee te draaien en collega's serieus te nemen die dat wel doen. Ik heb er de krrrrrrracht niet voor.

De man houdt echtecht van zn werk. Wat hij doet kan ook onder eigen vlag, maar hij is organisatorisch en administratief niet goed. Hij heeft wel eens genoemd dat hij meer zelfstandig werk zou willen doen als ik die shit maar voor em zou willen regelen... mogelijkheid... of bij een bakker werken ofzo, lijkt me heerlijk. Dat je weer eens fysiek moe bent aan het einde vd dag, niet bullshitmoe...

Naja eerst kerona maar overleven :r
pi_192246868
Ruzie voor de supermarkt tussen een wat oudere dame en 2 pubergassies die kennelijk steeds in en uit de super liepen en dwars door iedereen zonder afstand.
Liep nogal uit de hand, komt er een andere dame die bemiddelde door te zeggen dat oudere dame niet zo boos moest doen, dat de boodschap en de uitleg van afstand beter overkomt door het op een aardige toon te doen.
Kregen de dames onderling nogal mot, en joggies verdwenen weer in de super na een middelvinger naar allebei de dames....
pi_192246880
quote:

Als dit alles achter de rug is (en hopelijk onze financiële situatie niet te veel gaat afwijken van hoe we het bedacht hadden) toch eens kijken hoeveel inkomsten "genoeg" zijn en of ik die op een andere manier bij elkaar kan harken. Ik merk dat het me steeds meer moeite doet in deze onzin mee te draaien en collega's serieus te nemen die dat wel doen. Ik heb er de krrrrrrracht niet voor.

De man houdt echtecht van zn werk. Wat hij doet kan ook onder eigen vlag, maar hij is organisatorisch en administratief niet goed. Hij heeft wel eens genoemd dat hij meer zelfstandig werk zou willen doen als ik die shit maar voor em zou willen regelen... mogelijkheid... of bij een bakker werken ofzo, lijkt me heerlijk. Dat je weer eens fysiek moe bent aan het einde vd dag, niet bullshitmoe...

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:33 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag zonnebadende adders in het Bargerveen. Eerste keer dat ik een slang in het wild zie in Nederland.

Geen digitale camera met teleobjectief mee en wil ze ook niet storen. (en ik weet eigenlijk niet hoe snel ze mensen aanvallen :@ )
Aah zonde! Van de geen foto. Niet van de geen adder aan je arm :D
pi_192246950
Verder bij ons op het werk gemoederen die hoog oplopen.
Een onhandig geformuleerde mail van de TL's dat als er geen werk voor je is voorlopig, je naar rato van je werkuren dagen naar huis moet en als je weer nodig bent, ook avonden/weekenden, wanneer dan ook verplicht wordt die uren dat je thuis zat weer terug moet komen op afroep.
Klopt niet veel van, onhandig opgesteld, ligt nu bij OR en P&O.
Med. manager kwam zich ermee bemoeien, allereerst door ons een even flink te voorzien van heel veel waardering (dat horen we nooit van de TL's) en tegen dit mailtje in te gaan en het inzicht en de uitvoering geheel bij ons team neer te leggen _O_
pi_192246955
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:38 schreef minilot het volgende:
-breekt in voor @:AnneX -

[ afbeelding ]

Bijlees zodra dutje :W
Jouw kinderlunches. _O_
pi_192246966
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[..]

Aah zonde! Van de geen foto. Niet van de geen adder aan je arm :D
Als je niet op je plekkie zit is het wijs om eens rond te kijken ja, al dan niet gedwongen door deze situatie. Je bent w.s. nog jong en moet nog jaaaaaaaaaaaaren werken :)
pi_192246987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef Blues het volgende:
Een onhandig geformuleerde mail van de TL's dat als er geen werk voor je is voorlopig, je naar rato van je werkuren dagen naar huis moet en als je weer nodig bent, ook avonden/weekenden, wanneer dan ook verplicht wordt die uren dat je thuis zat weer terug moet komen op afroep.
Med. manager kwam zich ermee bemoeien, allereerst door ons een even flink te voorzien van heel veel waardering (dat horen we nooit van de TL's) en tegen dit mailtje in te gaan en het inzicht en de uitvoering geheel bij ons team neer te leggen _O_
Is het niet gewoon een hele onhandige manier van zeggen: 'Pak nu je rust, want het zou kunnen dat we straks iedereen nog harder nodig hebben.'?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:49:48 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192246998
Ik heb nog wel eens teruggedacht aan januari. Het kan best zijn dat ik patient zero ben in NL.

Ik kwam toen echt overal en ook wat chinezen uit Wuhan ontmoet (niet fysiek. :') ). Ergens rond die tijd ben ik een paar dagen echt benauwd geweest, alsof er geen lucht meer doorkwam.
DIt ging na 3 dagen weer over. Daarna nog wel een tijdje verrot, zo ook tijdens de fok-meet. 8-).

Zou wel mooi zijn als het zo was.Jammer dat er geen testjes voor thuis zijn die betrouwbaar zijn.
pi_192246999
Ik wil ook @minilot - lunches. :Y)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:50:54 #209
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192247021
quote:
ligt nu bij OR en P&O.
Welkom in Nederland. :').
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:53:46 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192247085
Coca Cola Peach is trouwens echt smerig. Ik hou van cola en van smaakjes erin, maar jezus wat een chemische smaak.
pi_192247088
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Als je niet op je plekkie zit is het wijs om eens rond te kijken ja, al dan niet gedwongen door deze situatie. Je bent w.s. nog jong en moet nog jaaaaaaaaaaaaren werken :)
Mja ik ben een banenslet, weet meestal niet hoe snel ik ergens weer weg wil en heb denk ik alleen aanleg voor een rijkeluisleven, maar geen rijkeluislevenbudget :'(
pi_192247090
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog wel eens teruggedacht aan januari. Het kan best zijn dat ik patient zero ben in NL.

Ik kwam toen echt overal en ook wat chinezen uit Wuhan ontmoet (niet fysiek. :') ). Ergens rond die tijd ben ik een paar dagen echt benauwd geweest, alsof er geen lucht meer doorkwam.
DIt ging na 3 dagen weer over. Daarna nog wel een tijdje verrot, zo ook tijdens de fok-meet. 8-).

Zou wel mooi zijn als het zo was.Jammer dat er geen testjes voor thuis zijn die betrouwbaar zijn.
Ik heb er ook wel eens aan gedacht; 3 fokking weken in januari ziek, stem kwijt, dik 1,5 week blaffen als een zeehond (deed ook echt zeer), en een aangestoken huisgenoot die ondanks ziekte van Crohn aangaf zich nooit 4 dagen lang zo dood gevoeld te hebben. En ik heb letterlijk nog nooit in mijn leven iets van de griep gehad. En voelde me eigenlijk voor die weken kiplekker en fit.

Maar ja..kan vanalles zijn geweest natuurlijk. En ik was niet benauwd.

Dus geen idee. Maar zou ergens wel fijn zijn, om die antistoffen al te hebben :D
pi_192247130
Dank je mini voor de fleurige lunch. ^O^
Net een bak havermout op, morgen eens blauwe bessen erbij doen.
Voldoende in de vriezer.

In het kader van klein leed: alle nagels zijn kaal, na 3 weken. Saai hoor. -O-

Het karakter Phoebe vind ik wel amusant.
Kijk graag naar een aflevering Friends voor het slapengaan.
Even onnozel de dag afsluiten.
#studentenhuis memories.

@Candaasje...wat een actie weer. Heb jij geen overvol hoofd?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:57:15 #214
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192247188
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:55 schreef AnneX het volgende:
Voldoende in de vriezer.
Goed nieuws. Vroeg het me al af.

:7.

(goed, ik ga weer wat doen. Sociaal isolement haalt de Krea in me naar boven)
pi_192247216
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:55 schreef AnneX het volgende:
Dank je mini voor de fleurige lunch. ^O^
Net een bak havermout op, morgen eens blauwe bessen erbij doen.
Voldoende in de vriezer.

In het kader van klein leed: alle nagels zijn kaal, na 3 weken. Saai hoor. -O-

Het karakter Phoebe vind ik wel amusant.
Kijk graag naar een aflevering Friends voor het slapengaan.
Even onnozel de dag afsluiten.
#studentenhuis memories.

@:Candaasje...wat een actie weer. Heb jij geen overvol hoofd?
:D Altijd en overal veel, en veel te vol.
Ik denk dat daar af en toe mijn hoofdpijnaanvallen ook wel vandaan komen. Maar doorgaans valt er prima mee te leven, hetzij een beetje hyper en onrustig af en toe ;)
pi_192247255
Teruggelezen...tja gaat hard in de tijd die ik nodig heb om een post te tikken.😢

Wat een gedoe op je werk Blues. Iedereen speelt baas-je.
En het werkt onduidelijkheid in de hand.
Over de supermarktstruggles lees ik meer. Vreemde mensen. :X
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:59:54 #217
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192247259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mja ik ben een banenslet, weet meestal niet hoe snel ik ergens weer weg wil en heb denk ik alleen aanleg voor een rijkeluisleven, maar geen rijkeluislevenbudget :'(
Ben jij mij? O+

Welke branche zit jij eigenlijk in ? Is het daar makkelijk om te slettebakken?
  dinsdag 24 maart 2020 @ 14:01:24 #218
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192247294
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef AnneX het volgende:
Teruggelezen...tja gaat hard in de tijd die ik nodig heb om een post te tikken.😢

Wat een gedoe op je werk Blues. Iedereen speelt baas-je.
En het werkt onduidelijkheid in de hand.
Over de supermarktstruggles lees ik meer. Vreemde mensen. :X
Vooral kut-pubers lees ik.. o|O
  dinsdag 24 maart 2020 @ 14:03:04 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192247340
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb er ook wel eens aan gedacht; 3 fokking weken in januari ziek, stem kwijt, dik 1,5 week blaffen als een zeehond (deed ook echt zeer), en een aangestoken huisgenoot die ondanks ziekte van Crohn aangaf zich nooit 4 dagen lang zo dood gevoeld te hebben. En ik heb letterlijk nog nooit in mijn leven iets van de griep gehad. En voelde me eigenlijk voor die weken kiplekker en fit.

Maar ja..kan vanalles zijn geweest natuurlijk. En ik was niet benauwd.

Dus geen idee. Maar zou ergens wel fijn zijn, om die antistoffen al te hebben :D
Wat mij eigenlijk wel verbaast, als ik het nieuws goed begrepen heb, is dat ze alleen kunnen testen of je het op dit moment hebt, maar niet of je het in het verleden hebt gehad.
Of heb ik dan wat gemist?
pi_192247372
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:37 schreef golfer het volgende:
Olympische Spelen met een jaar uitgesteld. Was te verwachten.
Duurde nog lang -O-
pi_192247386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat mij eigenlijk wel verbaast, als ik het nieuws goed begrepen heb, is dat ze alleen kunnen testen of je het op dit moment hebt, maar niet of je het in het verleden hebt gehad.
Ik weet niet welke immuunsystemen/responsen er precies plaats vinden. Of je echt memory-cellen aanmaakt, en of die per mutatie corona-virus allemaal ook echt verschillen, of meer 'breedspectrum' zijn.
pi_192247414
@fietsie (quote wil niet):
Ze kunnen ook testen of je al antistoffen hebt tegen corona. Dat is iets wat niet werkt voor mensen die nu ziek zijn, want die hebben vaak nog niet genoeg antistoffen kunnen aanmaken. Maar als je recent ziek geweest bent, zou je wel antistoffen moeten hebben.
Bij Sanquin gaan ze een extra test op het bloed van hun donors doen om te kijken of er daar mensen bij zitten die al immuun zijn. Het is niet een test die je 1-2-3 zomaar doet, dus hij wordt niet meer aangeboden dan dat of voor thuistesten of zo.

bron
  dinsdag 24 maart 2020 @ 14:08:15 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192247442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:06 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie (quote wil niet):
Ze kunnen ook testen of je al antistoffen hebt tegen corona. Dat is iets wat niet werkt voor mensen die nu ziek zijn, want die hebben vaak nog niet genoeg antistoffen kunnen aanmaken. Maar als je recent ziek geweest bent, zou je wel antistoffen moeten hebben.
Bij Sanquin gaan ze een extra test op het bloed van hun donors doen om te kijken of er daar mensen bij zitten die al immuun zijn. Het is niet een test die je 1-2-3 zomaar doet, dus hij wordt niet meer aangeboden dan dat of voor thuistesten of zo.

bron
Hmmmm maar hij zou dus wel nuttig kunnen zijn om bv van ziekenhuispersoneel vast te stellen wie er al immuun zijn?
(Achtergrond van de vraag: veel, zowel witte als blauwe (zorg vs kantoor) collega's melden zware griepklachten in de afgelopen 3 weken maar zijn volgens protocol (zowel RIVM als Noord-Nederland protocol) niet getest).

[ Bericht 4% gewijzigd door fietsie op 24-03-2020 14:13:30 ]
  dinsdag 24 maart 2020 @ 14:08:35 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192247449
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man houdt echtecht van zn werk. Wat hij doet kan ook onder eigen vlag, maar hij is organisatorisch en administratief niet goed. Hij heeft wel eens genoemd dat hij meer zelfstandig werk zou willen doen als ik die shit maar voor em zou willen regelen... mogelijkheid...
Zo zijn wij begonnen. Zijn businessplan was mijn afstudeeropdracht bij studie 1. Bij studie 2 ben ik blijven helpen. Toen werd ik ziek dus echt werken zit er niet meer in. Inmiddels hebben we 2 bedrijven en heb ik daarin ook mijn plek gevonden met zelfstandige werkzaamheden. J is nog steeds organisatorisch een sufferd. En het is helemaal niet altijd leuk om steeds andermans zooi op te moeten ruimen. Maar je doet het voor je eigen bedrijf en dat maakt het heel wat minder irritant.
Spoilers!
pi_192247538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ben jij mij? O+

Welke branche zit jij eigenlijk in ? Is het daar makkelijk om te slettebakken?
Geen specifieke branch, ik kan gewoon regelen, organiseren, opslaan en de boel in goede banen leiden. Ofzo. Ik heb nooit moeite gehad een nieuwe baan te vinden eigenlijk. Het was alleen meer van het zelfde :'(((
pi_192247540
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ze is leuk O+ Ook als ze dronken is. Of als jezelf dronken bent. :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 14:14:28 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192247591
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef Blues het volgende:
Ruzie voor de supermarkt tussen een wat oudere dame en 2 pubergassies die kennelijk steeds in en uit de super liepen en dwars door iedereen zonder afstand.
Liep nogal uit de hand, komt er een andere dame die bemiddelde door te zeggen dat oudere dame niet zo boos moest doen, dat de boodschap en de uitleg van afstand beter overkomt door het op een aardige toon te doen.
Kregen de dames onderling nogal mot, en joggies verdwenen weer in de super na een middelvinger naar allebei de dames....
Ik ben wel blij met B. die nog werkt en de boskippen haalt.
Ik zit zelf al een week in (vrijwillige) thuis quarantaine, wegens risicogroep qua leeftijd en chronische ziekten.
Kom voorlopig alleen buiten op balkon en in de tuin.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192247596
O+ springen en drinken met Tally O+
pi_192247606
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben hulp zat als ze willen, maar mijn vader wil niemand in hun huis hebben voorlopig. Mijn moeder heeft ook net een hartinfarct gehad, dus die moet nu niet ziek worden :{
Ik ben alleen bang dat mijn vader dit niet lang gaat volhouden, die wordt stapeldol zo.
(de hulpen die ze hebben werken ook nog in verzorgingshjuizen/met andere ouderen en één was al heel erg verkouden, maar moest gewoon blijven werken)

Ik vind de creativiteit ook erg leuk :Y Mijn ouders hadden nog nooit aan videobellen gedaan, maar nu dus wel. En Jross is ook heel creatief in het bedenken van materiaal om mee gewicht te heffen (nee, hij mocht mij niet gebruiken voor deadlifts en bench press :( )

En je ouders, ik vind het zo naar te lezen :{
pi_192247607
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:49 schreef Kreator het volgende:

En 2 dagen na de meet werd ik ziek. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ZO ziek was. ;(
pi_192247642
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo zijn wij begonnen. Zijn businessplan was mijn afstudeeropdracht bij studie 1. Bij studie 2 ben ik blijven helpen. Toen werd ik ziek dus echt werken zit er niet meer in. Inmiddels hebben we 2 bedrijven en heb ik daarin ook mijn plek gevonden met zelfstandige werkzaamheden. J is nog steeds organisatorisch een sufferd. En het is helemaal niet altijd leuk om steeds andermans zooi op te moeten ruimen. Maar je doet het voor je eigen bedrijf en dat maakt het heel wat minder irritant.
Ja ik zie mezelf nog wel naar dat idee toegroeien...
pi_192247659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ springen en drinken met Tally O+
Dat was erg leuk O+
Mijn eerste keer was dat en ook mijn laatste B-)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192247685
Dagboekpost:

Vanochtend vroeg lange wandeling gemaakt in de hoop dat het niet zo druk zou zijn overal. Het was FACKINGHOERIG DRUK in het park. ;(
Workout gedaan, viel tegen. Met bakkes in de zon gezeten, viel mee.
Met Dora naar Dex gewandeld alwaar ze lekker gespeeld hebben terwijl ik met de bakkes in de zon zat. Op anderhalve meter afstand van het Baasje van Dex.

Nieuwe e-mail gekregen van de webshop, die dus blijkbaar niet dicht is maar gewoon FACKING onduidelijk communiceert. :') Bestelling van gisteren geannuleerd, welke ik al betaald had en pas dit weekend mijn geld van terug krijg en dan dit weekend nieuwe bestelling doen.

Tevens mail van Crossfit, waarin ze vragen of we niet massaal abbo op willen zeggen omdat ze dan failliet gaan. Naast iedere dag een thuisworkout (met 10 minuten video en de mogelijkheid tot 1 op 1 coaching via whatsapp en zulks) en nu 3x per week 'live' workout via Zoom bieden ze ook nog het volgende:

SPOILER
Ik vin mooi. O+

Nu wacht ik op luch welke zal bestaan uit een broodje met gebakken ei en rookvlees.

Einde dagboek.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 14:22:25 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192247735
Mooi, weer videobellen met een accountant. Overhemd aan, kleed over de zooi achter me...
pi_192247755
Zo. Teams-meeting nr. 3 is klaar :{ Al dat gepraat...... :X

Ik heb wel vanmorgen een mooi boeket besteld voor mijn ouders zodat mijn moeder (longpatient en komt nu echt niet buiten) een beetje vrolijkheid ziet :D En voor een vriendin die net haar man verloren is en nu langzaam aan weer probeert te gaan werken. Die kon ook wel wat bloemen gebruiken denk ik :Y
pi_192247756
Als jullie allemaal al covid gehad hebben zou dat 'mooi' zijn ja :o
pi_192247783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hmmmm maar hij zou dus wel nuttig kunnen zijn om bv van ziekenhuispersoneel vast te stellen wie er al immuun zijn?
(Achtergrond van de vraag: veel, zowel witte als blauwe (zorg vs kantoor) collega's melden zware griepklachten in de afgelopen 3 weken maar zijn volgens protocol (zowel RIVM als Noord-Nederland protocol) niet getest).
Volgens Sanquin is de test niet betrouwbaar genoeg om op individueel niveau immuniteit vast te stellen, maar is hij alleen goed voor de statistiek. Dus ik denk dat er eerst een nieuwe test zou moeten komen voor je kunt doen wat jij zegt. Helaas.
Alsnog vind ik het wel een mooi initiatief van Sanquin. Ik hoop dat daar fijne, geruststellende cijfers uit gaan komen O-)
pi_192247785
#scullersfortheheeeeerd
pi_192247790
Fijn voor Tele trouwens ^O^

Lief P!

Ik kreeg net een rap op de video-app door kleinzoon J. O+ hij rapte mee met iets over 17 miljoen mensen, maar hij keek zo geconcentreerd om die tekst goed mee te kunnen rappen dat hij een soort vertraagde opname leek :D

edit, tekst liedje opgezocht, ik kende het niet natuurlijk :@ /oud
SPOILER
pi_192247816
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Dagboekpost:

Vanochtend vroeg lange wandeling gemaakt in de hoop dat het niet zo druk zou zijn overal. Het was FACKINGHOERIG DRUK in het park. ;(
Workout gedaan, viel tegen. Met bakkes in de zon gezeten, viel mee.
Met Dora naar Dex gewandeld alwaar ze lekker gespeeld hebben terwijl ik met de bakkes in de zon zat. Op anderhalve meter afstand van het Baasje van Dex.

Nieuwe e-mail gekregen van de webshop, die dus blijkbaar niet dicht is maar gewoon FACKING onduidelijk communiceert. :') Bestelling van gisteren geannuleerd, welke ik al betaald had en pas dit weekend mijn geld van terug krijg en dan dit weekend nieuwe bestelling doen.

Tevens mail van Crossfit, waarin ze vragen of we niet massaal abbo op willen zeggen omdat ze dan failliet gaan. Naast iedere dag een thuisworkout (met 10 minuten video en de mogelijkheid tot 1 op 1 coaching via whatsapp en zulks) en nu 3x per week 'live' workout via Zoom bieden ze ook nog het volgende:

SPOILER
Ik vin mooi. O+

Nu wacht ik op luch welke zal bestaan uit een broodje met gebakken ei en rookvlees.

Einde dagboek.
Wat voor workout was het dit keer? :*

Webshop is stom.
Crossfit is mooi.
Lunch klinkt goed. :Y
pi_192247823
pi_192247828
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_192247910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
Ik moest ook net iets te hard lachen :')
pi_192247940
https://www.slpoty.co.uk/(...)cGHhL1C7K5LtyLxYoMec

Voor de liefhebbers van het Schotse landschap O+
  dinsdag 24 maart 2020 @ 14:45:27 #245
221912 minilot
Nancy boy
pi_192248169
J. deed een egoïstische jippie toen gister duidelijk werd dat er tot minstens juni gethuiswerkt wordt. *)

*brengt nekmassage, thee en paaseitjes naar zolder*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 maart 2020 @ 14:49:13 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192248242
Sportcity heeft mijn abonnement 'bevroren'. Ze schrijven niets meer af. Abo gaat weer in, als de sportschool open gaat. Prima opgelost.

Vanmorgen diverse overleggen via Zoom/telefoon enz. Na 3,5 uur ben je dan wel gaar :+. Lekker uurtje gewandeld net. Langs het Spaarne is altijd fijn O+.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:02:33 #247
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192248456
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik moest ook net iets te hard lachen :')
Spoilers!
pi_192248482
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
Hoi, Collega,

INTERNAL USE ONLY.

DO NOT SEND TO CUSTOMER.

Groetjes,

Krea.

Beste klant,

blablabla,

Groetjes,

Collega.

_O-
Pffffff

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:26 schreef Barreltje het volgende:

Aan mij? :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wist ook nog niet echt van videobellen in groep af. ben ik mee geïntroduceerd afgelopen 2 dagen :D
Begrijp dat je ouders zich druk maken zeg. Met deze klote cijfers van vandaag wordt je dag niet vrolijker :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:04:39 #249
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192248491
Ik heb even mijn vriendin vermaakt. Ze is eenzaam en wil contact maar is al weken ziek met benauwdheid. Ik heb me maar opgeofferd om veel te ouwehoeren dus. Nu weer zin maken om te werken. Bummer.

Isa, ik heb helemaal over dat van je moeder heengelezen. Dat is niet mis zeg. Is haar gezondheid er erg op verslechterd?
Spoilers!
pi_192248494
Lees nou pas van Isa's moeder. Da's nog een extra zorg. Maar ik kan me voorstellen dat je vader nu even geen extra mensen in huis wil hebben.

Wat lief van je P. Bloemen zijn blijmakers. Voor de ontvangers en in deze tijd ook voor de bloemisten. Vriend van mij heeft het ook heel moeilijk momenteel.

Verstandig @Golfer. Thuisblijven is het beste voor jou ja.

En Lonaa's Crossfit ;( (en zoveel andere bedrijven) die het zo moeilijk hebben. Deze corona ellende zal vast nog heel lang dooretteren.
pi_192248543
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef Blues het volgende:
Nee :{ :{ :{
On-ge-loof-lijk :(

Gisteren bij de bakker ging ik in de hoek staan want was nog niet aan de beurt. Let een man totaal niet op. Ging heen en weer en ik ook iedere keer verplaatsen. Op een gegeven moment staat ie weer naast me. Vraag ik of hij alstublieft aan de afstand zou willen denken voor eenieder; zegt ie dat ik niet zo krampachtig moet doen.

quote:
Dat is beter nieuws. Fijn :)
pi_192248574
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zit zelf al een week in (vrijwillige) thuis quarantaine, wegens risicogroep qua leeftijd en chronische ziekten.
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Wel fijn dat jullie een tuin hebben. Ik heb een galerij maar vaak zitten de Surinaamse buren daar met veel vrienden en bijbehorende kinderen.
pi_192248765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

Wel fijn dat jullie een tuin hebben. Ik heb een galerij maar vaak zitten de Surinaamse buren daar met veel vrienden en bijbehorende kinderen.
Dat zou nu toch ook minder moeten worden.
pi_192248912
Ok een tripje naar de supermarkt liet ook wel weer zien dat er best veel mensen op deesaard zijn waar we toch best zonder zouden kunnen :@
pi_192248990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat zou nu toch ook minder moeten worden.
Zou je denken maar hoor ze nu nog.
Paar dagen geleden nog uitgebreid verjaardag gevierd daar met zowel binnen als buiten veel mensen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 15:46:25 #256
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192249145
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb even mijn vriendin vermaakt.
hehe.
pi_192249155
Mijn overburen zijn van die linksdraaiende macramee gekkies, die met een hoop andere linksdraaiende macrameegekkies een aantal panden in een slechte wijk hebben gekocht om daar lekker gezamenlijk linksdraaidend te macrameeen. Dus ook drie doorgetrokken tuinen met een kudde trampolinespelende Splinters en Annechientjes.
pi_192249202
Oh ik had er ook helemaal overheen gelezen Isa. Sterkte :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Paar dagen geleden nog uitgebreid verjaardag gevierd daar met zowel binnen als buiten veel mensen.
Ik zou ze vriendelijk verzoeken er mee te nokken..en anders de NSBer uit hangen :P

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

hehe.
:')

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn overburen zijn van die linksdraaiende macramee gekkies, die met een hoop andere linksdraaiende macrameegekkies een aantal panden in een slechte wijk hebben gekocht om daar lekker gezamenlijk linksdraaidend te macrameeen. Dus ook drie doorgetrokken tuinen met een kudde trampolinespelende Splinters en Annechientjes.
Wel gezellig! En als ze toch altijd al samen woonden...maakt het voor besmetting ook niet veel meer uit, mits ze gewoon blijven macrameeen.
pi_192249322
De koeien, pinken, kalfjes en stier gingen bij de buurboer naar buiten O+
pi_192249389
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hm lastig....

Ik ben niet zo van het nsb-en.. maar vind het nu toch wel anders..
pi_192249412
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:48 schreef Candaasje het volgende:
Oh ik had er ook helemaal overheen gelezen Isa. Sterkte :*
[..]

Ik zou ze vriendelijk verzoeken er mee te nokken..en anders de NSBer uit hangen :P
[..]

:')
[..]

Wel gezellig! En als ze toch altijd al samen woonden...maakt het voor besmetting ook niet veel meer uit, mits ze gewoon blijven macrameeen.
Ja sowieso! Het zijn gewoon mensen die in mijn irritatiezone zitten en hun kinderen zijn ook van die irritante kinderen die de hele tijd in discussie gaan met hun ouders en die ouders gaan daar dan heel linksdraaiend mee om en dat irriteert mij dan weer die met de ramen open probeert te fokken.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:15:14 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192249708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oow dan woon jij vast in de buurt van familie mijnerzijds. (Die macrameeen)

[ Bericht 1% gewijzigd door fietsie op 24-03-2020 16:21:57 ]
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:23:41 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192249873
Mensen, post eens iets. Ik moet vermaakt worden.
Spoilers!
pi_192249936
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moeder, die nooit zo van de sterke woorden is, heeft tegen haar vader (COPDpatient) gezegd dat als ie nou godverdomme nog een keer de deur uit gaat om boodschappen te doen, dat dat waarschijnlijk zijn dood wordt.

Not even not true. :X :')
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:27:27 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192249941
iets
pi_192249957
Tevens:

Moest opnieuw lachen :')
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:31:18 #267
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192250029
grr!! Ikea site overload...

hele inboedel bij elkaar gezocht.. ploef.. alles weg }:|

tot zover mijn enorm productieve dag O-)
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:32:15 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192250053
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef Lonaa het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]

Moest opnieuw lachen :')
De Proclaimers neem ik aan?
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:32:43 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192250063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef fietsie het volgende:
iets
Good boy.
Spoilers!
pi_192250078
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De Proclaimers neem ik aan?
Yes.
pi_192250086
Ja, oke, het is wel een heel flauw grapje. I know.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:37:39 #272
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192250157
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef Lonaa het volgende:
Ja, oke, het is wel een heel flauw grapje. I know.
Ja flauw. Wel grappig ook.

Ik ben logo's aan het ontwerpen voor een aantal websites die ik op wil zetten de komende maanden. Best geinig.
Spoilers!
pi_192250186
Ik heb precies niks gedaan van wat er op mijn lijstje stond voor vandaag *O*
pi_192250188
Oh, leugens. Ik heb gesport. :Y
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:39:49 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192250202
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef Barreltje het volgende:
grr!! Ikea site overload...

hele inboedel bij elkaar gezocht.. ploef.. alles weg }:|

tot zover mijn enorm productieve dag O-)
-O-
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:45:20 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192250320
Ik heb draadjesvlees met veel groenten voor morgen alvast gemaakt en die staat nu al een paar uur in de oven te pruttelen.
En ik heb voor straks alvast alles voorbereid voor Mexicaanse wraps.

En ik heb in de tuin allerlei laaggroeiende klimop, bodembedekkers/hedra eruit getrokken.
De groenbak die na het afgelopen weekend barstensvol zat en vandaag was geleegd, zit nu weer barstensvol.

#energie kwijt raken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192250343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja flauw. Wel grappig ook.

Ik ben logo's aan het ontwerpen voor een aantal websites die ik op wil zetten de komende maanden. Best geinig.
Wat voor sites?
pi_192250357
Ik heb net lekker zuurkool op :9 Was even klaar met werk dus maar vervroegd avondeten :P
pi_192250372
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:02 schreef AnneX het volgende:
Zeg...heeft Uniek zich al weer eens gemeld? met een medisch bulletin. :?
Iemand al wat gehoord van uniekhoorn?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:48:48 #280
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192250375
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat voor sites?
Iets met tekstschrijven, iets met voicemails inspreken, iets met kerstmis. en er zijn nog wat plannen voor receptensites maar dan moet deze periode wel gruwelijk lang gaan duren voor ik daar aan toe kom.

Wij eten straks okonomyaki. Ontzettend veel trek in. Maar eerst nog even een uurtje de tuin in.
Spoilers!
pi_192250433
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Achteraf kunnen anti-stoffen in het bloed worden vastgesteld, de grote donorbloedverzamelaar gaat daarop testen bij alle nieuwe donorbloed, om een (steekproef-)beeld te krijgen hoeveel resistentie er is/wordt opgebouwd in NL.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 17:01:44 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192250620
Gezellige dominee in Ede. Kan zo iemand niet onder die publieke gezondheidswetgeving opgeborgen worden? Of is "geloof" vrijstelling voor dat soort wetgeving?

(Dominee die stelt dat je moet geloven en dan gered wordt e.d.)
  dinsdag 24 maart 2020 @ 17:02:50 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192250637
Hier staat een Marokkaans stoofpotje (met dank aan fairtrade) op :Y)
Lekker met Libanees brood..
pi_192250683
Ik maak moussaka. :Y
pi_192250816
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:01 schreef fietsie het volgende:
Gezellige dominee in Ede. Kan zo iemand niet onder die publieke gezondheidswetgeving opgeborgen worden? Of is "geloof" vrijstelling voor dat soort wetgeving?

Als die vrijstelling er is is deze crisis weer een mooie aanleiding om daar korte metten mee te maken ipv jaren polderen.
pi_192250944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Vraag ik of hij alstublieft aan de afstand zou willen denken voor eenieder; zegt ie dat ik niet zo krampachtig moet doen.

Juist bij dit type mens zou ik zeker 3 meter afstand houden :o

Ik heb het ook niet in de slowchat gezegd at mijn moeder een infarct had gekregen, dat was 14 februari, op Valentijn -O- Mocht met 170 km per uur mee met de ambu met alle toeters en bellen naar een ander ziekenhuis, want hier kunnen ze geen spoedinterventies doen. Wel blij dat we toen normaal op bezoek mochten :@
pi_192250976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zie mijn youtubeje over onze buurmanboer.
pi_192251002
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet in de slowchat gezegd at mijn moeder een infarct had gekregen, dat was 14 februari, op Valentijn -O- Mocht met 170 km per uur mee met de ambu met alle toeters en bellen naar een ander ziekenhuis, want hier kunnen ze geen spoedinterventies doen. Wel blij dat we toen normaal op bezoek mochten :@
Poeh, ellende zeg :{
Idd fijn dat toen nog gewoon op bezoek mocht zonder afstand, zonder overvolle ziekenhuizen etc.
Hoop van harte dat het inmiddels beter gaat met je moeder :*
pi_192251032
quote:

Nee, ik dacht al dat ik dat gemist had, omdat ik vaak snel scroll :@
Is ze er 'goed' voor haar doen uitgekomen? En weer een shitload aan antistolling etc erbij gekregen zeker?
pi_192251038
Dora heeft met de kat van de buurvrouw gespeeld en de kat van de buurvrouw vond het nog leuk ook :D O+
pi_192251040
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:

Poeh, ellende zeg :{
Idd fijn dat toen nog gewoon op bezoek mocht zonder afstand, zonder overvolle ziekenhuizen etc.
Hoop van harte dat het inmiddels beter gaat met je moeder :*
Ze is heel erg moe. En alle afspraken met de cardioloog zijn voor nu afgezegd. Ook niet echt een prettig gevoel.

@Blues ja, 3 nieuwe medicijnen, 1 oude verwijderd.
pi_192251081
quote:

[..]

Oh bah, Isa -O- :*
pi_192251104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze is heel erg moe. En alle afspraken met de cardioloog zijn voor nu afgezegd. Ook niet echt een prettig gevoel.

@:Blues ja, 3 nieuwe medicijnen, 1 oude verwijderd.
Er is toch wel een belafspraak met de cardioloog mogelijk om even te horen van beide kanten hoe het gaat?
  dinsdag 24 maart 2020 @ 17:31:15 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192251114
Ik had dit kunnen schrijven:

Poef.....gone! ©golfer
pi_192251116
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:30 schreef Blues het volgende:

Er is toch wel een belafspraak met de cardioloog mogelijk om even te horen van beide kanten hoe het gaat?
Ze hebben nog niets terug gehoord van het ziekenhuis, behalve dat de afspraak niet door kon gaan.
pi_192251155
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:25 schreef Blues het volgende:
Fijn voor Tele trouwens ^O^

Lief P!

Ik kreeg net een rap op de video-app door kleinzoon J. O+ hij rapte mee met iets over 17 miljoen mensen, maar hij keek zo geconcentreerd om die tekst goed mee te kunnen rappen dat hij een soort vertraagde opname leek :D

edit, tekst liedje opgezocht, ik kende het niet natuurlijk :@ /oud
SPOILER
Ik heb wat moeite met dat nummer als boegbeeld.

Want hier
quote:
Zeventien miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die schrijf je niet de wetten voor
Die laat je in hun waarde
Gaat het dus op mis he. :7

Net mijn introductiebijeenkomst in het ziekenhuis gehad. In korte tijd hebben die daar een geweldige reorganisatie uitgevoerd _O_ Professioneel, alles goed geregeld, er heerst rust en wij nieuwelingen moeten vooral aangeven wat we wel en niet kunnen of willen als we aan de slag gaan.
Veel info, veel aandacht. Ik zat met drie andere mensen aan tafel, twee plegen en één jonge meid die daar ooit vakantiewerk had gedaan en wilde bijdragen in de ondersteuning O+ En zo heten ze deze week ruim 50 tijdelijke krachten welkom.

Nu in het bezit van badge en inlog voor korte elearning. Uniform gepast.
En wachten op inplanning. Wordt waarschijnlijk de ‘Corona verdachte’ afdeling. Beschermende maatregelen op de kamers dus en gewoon uniform in de gang. We kregen ook een rondleiding en liepen daar even doorheen. Heftig. Zowat het halve ziekenhuis is ingericht voor verdacht en bewezen positief en vandaag zijn ook diverse mensen naar andere ziekenhuizen doorgestuurd.

Nog één afdeling over voor reguliere zorg en daar ligt alles door elkaar.
pi_192251158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

@:Blues ja, 3 nieuwe medicijnen, 1 oude verwijderd.
Sterkte :{
pi_192251386
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb wat moeite met dat nummer als boegbeeld.

Want hier
[..]

Gaat het dus op mis he. :7

Net mijn introductiebijeenkomst in het ziekenhuis gehad. In korte tijd hebben die daar een geweldige reorganisatie uitgevoerd _O_ Professioneel, alles goed geregeld, er heerst rust en wij nieuwelingen moeten vooral aangeven wat we wel en niet kunnen of willen als we aan de slag gaan.
Veel info, veel aandacht. Ik zat met drie andere mensen aan tafel, twee plegen en één jonge meid die daar ooit vakantiewerk had gedaan en wilde bijdragen in de ondersteuning O+ En zo heten ze deze week ruim 50 tijdelijke krachten welkom.

Nu in het bezit van badge en inlog voor korte elearning. Uniform gepast.
En wachten op inplanning. Wordt waarschijnlijk de ‘Corona verdachte’ afdeling. Beschermende maatregelen op de kamers dus en gewoon uniform in de gang. We kregen ook een rondleiding en liepen daar even doorheen. Heftig. Zowat het halve ziekenhuis is ingericht voor verdacht en bewezen positief en vandaag zijn ook diverse mensen naar andere ziekenhuizen doorgestuurd.

Nog één afdeling over voor reguliere zorg en daar ligt alles door elkaar.
Heel veel succes ^O^
Wat goed zeg die reorganisatie.
pi_192251426
Het nadeel van niet zo vaak boodschappen meer doen is dat je ondanks een briefje en dankzij dat dromerige brein van me dingen vergeet. Tot 2x toe ook :+
Dus maar weer op de fiets gesprongen om gerapste kaas te kopen. Eigenlijk helemaal niet erg zo in het zonnetje nog een fietstochtje O+
pi_192251544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:01 schreef fietsie het volgende:

En als je dan toch dood gaat... was je geloof gewoon niet sterk genoeg.

Hij stelde je op de proef... en fail.
pi_192251572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Heel veel succes ^O^
Wat goed zeg die reorganisatie.
Ik las net van het gedoe op jouw werk. Kan er nog wel bij, onhandige en lompe communicatie :7
Zijn de gemoederen inmiddels bedaard?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')