Eerste hit op 'kringverjaardag'quote:Op maandag 23 maart 2020 19:43 schreef Barreltje het volgende:
Wat een heerlijk Nederlands kringgesprek..
@:golfer : dm ontvangen?
Kennis van me. En collega van me. Allebei niet toegestaan nu.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:
6 verjaardagen die niet doorgaan waaronder de 60e van mijn beste vriendin. En ik heb zomaar het idee dat mijn vakantie naar Engeland (weer) niet doorgaat
Maar je zal toch je bruiloft gepland hebben in deze tijd.
Oh ja 2x schouwburg niet. Geen iftar feestjes en vast nog veel meer nietquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Tele6 het volgende:
Concert waar ik naartoe zou gaan met mijn broertje gaat niet door, Pasen gaat niet gewoon gevierd worden, de survivalrun die mijn club organiseert gaat niet door, de Batavierenrace gaat niet door en de Marikenloop niet, de excursies naar chemiebedrijven gaan niet door.
Het evenement waar ik het hele jaar aan werk begint 2 juni en ze hebben gezegd dat ze het tweede deel ervan in juli afgelasten als de Olympische Spelen niet doorgaan, dus waarschijnlijk hebben we daar ook 2x niks.
De komende maanden gaan heel eentonig worden
Daarom. T is niet leuk, maar t motquote:Op maandag 23 maart 2020 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kennis van me. En collega van me. Allebei niet toegestaan nu.
Ik heb net mijn agenda eens doorgenomen, daar valt echt flink wat weg nu. Maar er zijn ergere dingen. Doodgaan bij voorbeeld.
Ik heb in mei twee weken vakantie opgenomen. Ik ga denk ik een beetje schuiven. 1 week vrij in mei en dan ook maar twee weken vrij in juni.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:
6 verjaardagen die niet doorgaan waaronder de 60e van mijn beste vriendin. En ik heb zomaar het idee dat mijn vakantie naar Engeland (weer) niet doorgaat
Maar je zal toch je bruiloft gepland hebben in deze tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 juno dus. En ik hou rekening met 1 september. En leef dag voor dag, want anders...
Gut, dat is inclusief zomervakantie...![]()
Ik denk dat meer mensen zo gaan redeneren. Terecht, maar de vraag is of dat allemaal haalbaar is qua continuïteit.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb in mei twee weken vakantie opgenomen. Ik ga denk ik een beetje schuiven. 1 week vrij in mei en dan ook maar twee weken vrij in juni.
Nee. niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag kwam het vaarschema binnen😢quote:Op maandag 23 maart 2020 20:22 schreef golfer het volgende:
Werk en begin seizoen Caprera: allebei dus voorlopig niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik toch af en toe ook wel een dag vrij neem, om toch een beetje door de dagen te komen.
Zojuist ook maar even wat geld (niet het hele bedrag) overgemaakt naar de hulp. Haar kosten gaan ook gewoon door en al haar klanten hebben afgezegd dus nul inkomenWe have far more in common than that which devides us..
Dat vind ik nou echt heel goed van jequote:Op maandag 23 maart 2020 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Zojuist ook maar even wat geld (niet het hele bedrag) overgemaakt naar de hulp. Haar kosten gaan ook gewoon door en al haar klanten hebben afgezegd dus nul inkomen
Voorlopig wachten we annuleringsbericht van Eliza af.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:35 schreef AnneX het volgende:
Vanmi
Hebben jullie de vakantie een jaar opgeschoven? Of 6 maanden?
Ik was het al van plan maar kreeg ook een tip van de organisatie erachter.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt heel goed van je!
Hmmm als het nodig is en er is vraag, dan komen die snel genoeg weer lijkt me?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zouden half Juni richting IJsland vertrekken. Maar ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat dat niet door gaat. Ik hoop dat we het meeste geld daar wel van terug krijgen want het is niet bepaald een goedkoop tripje![]()
En netjes Kaar dat je de hulp gewoon betaald. Ik snap al die mensendieck zeuren over de bijdrage voor bso ook niet zo. Als nu iedereen stopt met betalen is er straks geen bso meer.
Bij de ah zijn de plantaardige vivera kipstukjes in de aanbieding. Waren die nou lekker?
Lekker makkelijk van de "organisatie er achter"?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was het al van plan maar kreeg ook een tip van de organisatie erachter.
Nah zeg. Dus omdat het vervangbaar is moeten andere maar de ellende ingeholpen worden?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmmm als het nodig is en er is vraag, dan komen die snel genoeg weer lijkt me?
Die gaven het als tip. Is alleen een bemiddelaar. Ik wist ook niet wel bedrag en ik hen nu 75% gedaanquote:Op maandag 23 maart 2020 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lekker makkelijk van de "organisatie er achter"?
Ja, dat zijn wel de lekkerste vega kipstukjes.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij de ah zijn de plantaardige vivera kipstukjes in de aanbieding. Waren die nou lekker?
Die bemiddelaar verdient er ook lekker aan. Zien ze daar ook van af?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die gaven het als tip. Is alleen een bemiddelaar. Ik wist ook niet wel bedrag en ik hen nu 75% gedaan
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
Oh ja nu wel.Herkenbaar. Die van mij per 1/8. Nu vermoed ik dat dat niet zo’n vaart zal lopen maar toch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nee hoor, ik maak het direct naar haar over en zij levert geen werkbriefje inquote:Op maandag 23 maart 2020 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die bemiddelaar verdient er ook lekker aan. Zien ze daar ook van af?
Hebben hullie geen heli? Of istie te duur en te groot om te ontsmetten met alle knopjes...quote:Op maandag 23 maart 2020 20:42 schreef fietsie het volgende:
Geen kapper tot 1 juni. Dat wordt wel even een succes hier![]()
En de Amelander coronaboot ligt ook al klaar:
https://www.lc.nl/friesla(...)-varen-25491261.html
Ik ook. Zeker in de huidige onzekerheid qua baan. Het is echt een klap geld.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Thinkk-pinkk, ik snap de mensen die de eigen bijdrage voor kinderopvang terug willen, wel. Per maand rond de 300-400 euro (toeslag er al af) neertellen voor opvang en er geen gebruik van kunnen maken, doet best zeer hoor...
Wij kunnen op dit moment geen hond krijgen. Maar ik verwacht toch best wat aanwas ergens eind september. Zodanig dat ik keus heb.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Herkenbaar. Die van mij per 1/8. Nu vermoed ik dat dat niet zo’n vaart zal lopen maar toch....
Ja precies. Echt een klap geld, zeker als je baan op de tocht staatquote:Op maandag 23 maart 2020 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook. Zeker in de huidige onzekerheid qua baan. Het is echt een klap geld.
Wat dacht je dan van die hele sloot ziekenhuizen die de afgelopen maanden met man en macht bezig zware bezuinigingen op poten te zetten omdat de verzekeraar voor het zoveelste jaar op rij gekort had? Bezuinigingen op mensen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja precies. Echt een klap geld, zeker als je baan op de tocht staat
Tja, daarom moet je de caféhouder ook maar elke week een paar tientjes overmaken, de tankstationhouder en weet ik veel wat.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nah zeg. Dus omdat het vervangbaar is moeten andere maar de ellende ingeholpen worden?
Kijk als je zelf je baan kwijt bent geraakt snap ik het best hoor. Dan heb je je geld heel hard nodig .
Maar dit is een situatie waar we toch met zijn allen doorheen moeten en dan moet er iets meer vanuit de Wii positie gekeken worden ipv de ik positie. En dat is erg lastig .. dat bleek afgelopen weekend wel weer. Maar wel nodig.
Ik zeg ook helemaal niet dat ik alles terug wilquote:Op maandag 23 maart 2020 21:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, daarom moet je de caféhouder ook maar elke week een paar tientjes overmaken, de tankstationhouder en weet ik veel wat.
Je zegt zelf ook te hopen geld terug te krijgen voor je reis naar IJsland. Icelandair zal het ook wel zwaar hebben, de autoverhuur en hotels daar ook...
Maar dat is toch geregeld? De overheid gaf aan dat ze die kosten gaan vergoeden via de BSO's?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Thinkk-pinkk, ik snap de mensen die de eigen bijdrage voor kinderopvang terug willen, wel. Per maand rond de 300-400 euro (toeslag er al af) neertellen voor opvang en er geen gebruik van kunnen maken, doet best zeer hoor...
Je moet het alleen eerst nog doorbetalen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar dat is toch geregeld? De overheid gaf aan dat ze die kosten gaan vergoeden via de BSO's?
Kan je inschatten of jouw functie nog nodig is? Hope so voor je!quote:Op maandag 23 maart 2020 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Herkenbaar. Die van mij per 1/8. Nu vermoed ik dat dat niet zo’n vaart zal lopen maar toch....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor veel mensen die iets doen met microprocessoren gewoon dagelijkse realiteit hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 22:01 schreef fietsie het volgende:
Back in time; stukken firmware code uitcommenten omdat anders het gecompileerde resultaat niet in het werkgeheugen past
Ik vind dit leuker dan voor 50,- een nieuw moederbordje kopen en -plop- klaar.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is voor veel mensen die iets doen met microprocessoren gewoon dagelijkse realiteit hoor. 32kb geheugen, veel plezier.
quote:Op maandag 23 maart 2020 22:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Kan je inschatten of jouw functie nog nodig is? Hope so voor je!Ik vraag me af of mensen in dit soort beroepen ook een beetje hun eigen werk kunnen creeëren. Als schoonmaker voorstellen om nu eens echt een grote schoonmaak in een leegstaand gebouw te houden. Als klusjesman wat achterstallig onderhoud oppakken of inventariseren welke vuilnisbakken binnenkort aan vervanging toe zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me zo voorstellen dat er bij veel bedrijven ook ingelopen wordt op dingen die al langer op de plank liggen.Spoilers!
Geen eega die er met de tondeuse overheen kan?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:42 schreef fietsie het volgende:
Geen kapper tot 1 juni. Dat wordt wel even een succes hier![]()
En de Amelander coronaboot ligt ook al klaar:
https://www.lc.nl/friesla(...)-varen-25491261.html
Ik ben vrij gehecht aan een basisvoorziening van krullenquote:Op maandag 23 maart 2020 22:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Geen eega die er met de tondeuse overheen kan?
B en ik gingen dit weekend boodschappen brengen bij een verkouden bevriend stel. Hij had een muts op in huis, want z'n vriendin was iets te enthousiast geweest met de tondeuse
Ik ga waarschijnlijk binnenkort A knippen en verven. Beide heb ik al eens of meer gedaan, dus komt vast goed. Ik weet nog niet of ik hem met mijn haar vertrouw
Wij betalen ze ook door hoor, zelfs als we het niet terugkrijgen. Onze banen staan ook niet op de tocht. En het kan zijn dat hij er toch nog een paar keer heen moet.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:06 schreef Aure het volgende:
Ik had met alle liefde de facturen van de opvang betaald zonder tegemoetkoming, maar dat we het uiteindelijk terug krijgen is natuurlijk wel fijn. Bij ons gaat het netto om 500 euro dus het is ook best veel. Maar onze banen staan voorlopig nog niet op de tocht, dus dan kan ik dit ook makkelijk zeggen
quote:Op maandag 23 maart 2020 22:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Kan je inschatten of jouw functie nog nodig is? Hope so voor je!Mijn functie is nog wel nodig, maar in theorie minder dringend dan anderen en als het bedrijf moet bezuinigen kan ik me voorstellen dat mijn functie als eerste verdwijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Grumble...quote:Op maandag 23 maart 2020 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is voor veel mensen die iets doen met microprocessoren gewoon dagelijkse realiteit hoor. 32kb geheugen, veel plezier.
1 | region `text' overflowed by 8902 bytes |
Ik denk dat luxeproblemen fijne afleiding zijn van de echte problemen.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:33 schreef Candaasje het volgende:
Hm, tot juni geen kapper...dat wordt wel klote qua klitten en knopen. Veel vast dragen tegen die tijd dan maar.
(Zelf de schaar erin durf ik niet echt, tenzij het echt om een beetje grof onderaan gaat.)
Wel mooie gelegenheid om weer eens af te kicken van de shampoo. Dat is er toch weer teveel ingeslopen. Ik zie toch nauwelijks iemand
EDIT: compleet luxeprobleem dit natuurlijk hè![]()
Dat is ook wel heel erg. Blijf je wel in contact met je begeleiders, al is het maar telefonisch?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat luxeproblemen fijne afleiding zijn van de echte problemen.
Ik denk liever na over de manieren waarop A m'n kapsel kan verkloten dan over het feit dat mijn behandeling niet tot half april, maar minstens tot juni stilligt. En als ik weer bij het ziekenhuis terecht kan is het nog drie maanden voor we een behandeling kunnen plannen. Dat is zo lang.
En ja, in vergelijking met dat er mensen, misschien hele gezinnen ziek worden en doodgaan of maanden moeten herstellen en de mensen die zich over de kop moeten werken in de zorg en alle eenzame ouderen en de ouders die ineens met een bult kinderen de hele dag thuis moeten zitten en... In vergelijking met dat heb ik ook luxeproblemen. Ik ben in ieder geval gezond, woon prettig, heb een netwerk. Maar manmanman wat worden de komende maanden lange maanden.
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach die vakantie is het ergste niet. Alleen even zien hoe brexit gaat uitwerken of ik volgend jaar nog een poging ga wagen.
Ik blijf benieuwd hoe het met Z80 gaat, als hij terugkomt heeft hij waarschijnlijk een flink verhaal te vertellenGoed van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik toch af en toe ook wel een dag vrij neem, om toch een beetje door de dagen te komen.
Zojuist ook maar even wat geld (niet het hele bedrag) overgemaakt naar de hulp. Haar kosten gaan ook gewoon door en al haar klanten hebben afgezegd dus nul inkomen
Ik ga ook nog even bedenken hoe ik het netjes met de mijne kan regelen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mag je best van balen hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 22:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat luxeproblemen fijne afleiding zijn van de echte problemen.
Ik denk liever na over de manieren waarop A m'n kapsel kan verkloten dan over het feit dat mijn behandeling niet tot half april, maar minstens tot juni stilligt. En als ik weer bij het ziekenhuis terecht kan is het nog drie maanden voor we een behandeling kunnen plannen. Dat is zo lang.
En ja, in vergelijking met dat er mensen, misschien hele gezinnen ziek worden en doodgaan of maanden moeten herstellen en de mensen die zich over de kop moeten werken in de zorg en alle eenzame ouderen en de ouders die ineens met een bult kinderen de hele dag thuis moeten zitten en... In vergelijking met dat heb ik ook luxeproblemen. Ik ben in ieder geval gezond, woon prettig, heb een netwerk. Maar manmanman wat worden de komende maanden lange maanden.
Heb je zin om een keer te skypen?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb begeleiders die kunnen bellen, inderdaad. Het is geen behandeling, maar waarschijnlijk genoeg om me op de been te houden.
En misschien is op de been blijven gewoon genoeg voor komende tijd. Ik zou graag vooruitgaan en beter worden, maar ik weet niet hoe veel daarvan erin zit.
Dat is een vrij briljant plan.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Heb je zin om een keer te skypen?
Of we doen een CUL- Skype meet.. bakken/koken We allemaal hetzelfde en laten we zien hoe het geworden is
Da’s een goeiequote:Op maandag 23 maart 2020 23:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Of we doen een CUL- Skype meet.. bakken/koken We allemaal hetzelfde en laten we zien hoe het geworden is
?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef Barreltje het volgende:
ander restaurant serveert rauwe tartaar.. die hebben het niet helemaal begrepen..
Volgens de WHO moet je geen rauw vlees eten ..quote:
Rauw vleermuisvlees is minder gezond, maar een broodje tartaar of filet Americain moet toch wel kunnen?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:58 schreef Barreltje het volgende:
Volgens de WHO moet je geen rauw vlees eten ..
Jaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zoom is daar blijkbaar de app voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDat is een tof idee
Maar dan een grote meet. Weet alleen niet of Skype dat aankan
En nog gratis ook mits we een max van 100 deelnemers instellenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zoom is daar blijkbaar de app voor.
Wel gaaf idee
Dan word je er na 40 minuten uitgegooid. Je hebt één betaalde account (host) nodig voor groepsgesprekken zonder dat je eruit gegooid wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En nog gratis ook mits we een max van 100 deelnemers instellen
Zolang we geen jaarcontract hoeven af te sluiten waren die prijzen ook nog wel te overzienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan word je er na 40 minuten uitgegooid. Je hebt één betaalde account (host) nodig voor groepsgesprekken zonder dat je eruit gegooid wordt.
Mijn moeder is een dag eerder jarigquote:Op maandag 23 maart 2020 20:14 schreef Blues het volgende:
Mijn verjaardag mensen, 1 juni. Goed te doen zullen we maar zeggen.
Dan gaat onze vakantie ook niet door.
De mijne ook al, maar wat eerder. Die hadden een nieuwe datum voor de zomer in gedachten, maar houden er inmiddels ook rekening mee dat dat m niet wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Overigens zijn ze 5 juni 50 jaar getrouwdVoor nu zijn ze gestopt met het regelen van het feest.
Wat de fuck? Begrijp ik nou goed dat niet religieuzen niet meer mogen trouwen met geliefden erbij, en religieuzen wel? Alleen christelijke religieuzen of alle religies?quote:Alle gelegenheden waar mensen bij elkaar komen zijn verboden tot 1 juni. ... Er komen wel uitzonderingen voor uitvaarten en kerkelijke bruiloften.
De bos heeft hem goed overgenomen.. dat zeiden ze gister idd tijdens de persconferentie..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat de fuck? Begrijp ik nou goed dat niet religieuzen niet meer mogen trouwen met geliefden erbij, en religieuzen wel? Alleen christelijke religieuzen of alle religies?
En zou ik dan beledigd moeten zijn dat mijn soort niet meer mag, of blij dat ze dat verhoogde besmettingsrisico in elk geval beperken tot een groep waar ik niet toe behoor![]()
Wat een achterlijke regel (als de NOS 'm goed heeft overgenomen).
Dat is te kort door de bocht gelukkigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat de fuck? Begrijp ik nou goed dat niet religieuzen niet meer mogen trouwen met geliefden erbij, en religieuzen wel? Alleen christelijke religieuzen of alle religies?
En zou ik dan beledigd moeten zijn dat mijn soort niet meer mag, of blij dat ze dat verhoogde besmettingsrisico in elk geval beperken tot een groep waar ik niet toe behoor![]()
Wat een achterlijke regel (als de NOS 'm goed heeft overgenomen).
Ik heb alleen nog maar met 1 ander account geskyped.. voor vrijdag staat een borrel op de planning met 3 anderen.. gaat dat lukken met Skype? Of gaat dat beter met een ander programma?quote:
Want die hebben geen besmettingskans? Achterlijk gedoe. Stel het gewoon uit en maak het verboden. Ook voor die groep. Hun God gaat ze echt niet extra beschermen ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dat dat gaat over kerkelijke huwelijken waarvan de kerkelijke gemeente een burgelijk huwelijk niet erkent. Hier in de buurt een stel gehad, uiterst streng katholiek, die waren wel burgelijk getrouwd, woonden vanwege practisch, ook in 1 huis maar (hoorde ik weer van kennissen van hen) apart sliepen, tot na het kerkelijk huwelijk. En waarschijnlijk zal dat in de bible belt ook wel wel zo zijn.
Daarna kun je weer joinen. De 40 minuten is er af gehaald wegens corona. Je kan iig ongelimiteerd werken, normaal heb je maar 40 minuten per dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan word je er na 40 minuten uitgegooid. Je hebt één betaalde account (host) nodig voor groepsgesprekken zonder dat je eruit gegooid wordt.
Daar denken ze in Mississipi anders overquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Want die hebben geen besmettingskans? Achterlijk gedoe. Stel het gewoon uit en maak het verboden. Ook voor die groep. Hun God gaat ze echt niet extra beschermen ofzo.
Ik mis een facepalm smiley.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar denken ze in Mississipi anders over
De gouverneur daar wil geen maatregelen want met bidden hou je het virus ook buiten de deur. Dus. De VS.
Mexico ook bepaalde delen. Gingen festivals gewoon nog door. (Vernam ik van iemand die daar woonde).quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De gouverneur daar wil geen maatregelen want met bidden hou je het virus ook buiten de deur. Dus. De VS.
Als je een kind krijgt of samen een kind krijgt kan het een stuk praktischer zijn om te trouwen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:05 schreef Myraela het volgende:
Moet nog meer informatie over komen. Als een uitvaart al aangepast moet, dan zal een bruiloft ook wel enorm aangepast worden. Zou niet weten waarom iemand dat zou willen.
Wat is het toch een geweldig landquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp de Nederlandse 'en over een half uur alle horeca dicht' ineens beterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
En dan dacht ik dat wij gek waren![]()
![]()
https://www.nu.nl/279791/(...)regelen-johnson.html
Ja, het schijnt dat wapens daar ook enorm gehamsterd werdenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:40 schreef derLudolf het volgende:
Maar goed, ze hebben allemaal een mitrailleur gekocht de afgelopen weken. Dus ze kunnen het virus kapot schieten.
In Duitsland zijn er geloof ik aardig wat fiscale voordelen voor gezinnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je een kind krijgt of samen een kind krijgt kan het een stuk praktischer zijn om te trouwen.
Ook kan het soms financieel heel aantrekkelijk zijn. Een neef van me (niet getrouwd, destijds wel een dochter) kreeg een jaar of wat geleden bij zijn Duitse werkgever bij zijn loonstrookje een fictief loonstrookje in. Daarop stond er zo'n ¤200 meer onder de streep. "Heirate dich doch" stond er op geschreven
Je kunt gewoon zonder poespas je krabbel zetten bij de gemeente, als het uit praktische overwegingen is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je een kind krijgt of samen een kind krijgt kan het een stuk praktischer zijn om te trouwen.
Ook kan het soms financieel heel aantrekkelijk zijn. Een neef van me (niet getrouwd, destijds wel een dochter) kreeg een jaar of wat geleden bij zijn Duitse werkgever bij zijn loonstrookje een fictief loonstrookje in. Daarop stond er zo'n ¤200 meer onder de streep. "Heirate dich doch" stond er op geschreven
Maar je betaalt weer meer belasting als je ook bij een kerk hoort.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
In Duitsland zijn er geloof ik aardig wat fiscale voordelen voor gezinnen.
In Nederland heb je er ook 1 als je een kind hebt: inkomens afhankelijke combinatie korting. Dat geeft in ons geval ook iets van 230 euro netto meer per maand (het is een korting op je belasting).
Ok. Dan heb ik dat laatste gemist. We hebben voor werk iig twee betaalde accounts aangeschaft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daarna kun je weer joinen. De 40 minuten is er af gehaald wegens corona. Je kan iig ongelimiteerd werken, normaal heb je maar 40 minuten per dag.
Ze wijzen je gewoon op een leuk fiscaal regeltje, daar heeft het bedrijf niks over te zeggen. Als je het zelf onnodig vind om te tekens trouwen, zou ik het snappen dat je er ook geen problemen mee hebt om het wel te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:43 schreef Candaasje het volgende:
En dat tweede vind ik echt tenenkrommend onbeschoft... zouden ze van mij echt weerwoord op krijgen.
Edit: oh wacht, dat is iets vanuit de overheid? Ik vind dat zo bizar hè...
Daar ben ik het ook mee eens hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je betaalt weer meer belasting als je ook bij een kerk hoort.
Dat is in Zweden ook zo, overigens.
Overigens vind ik minder belasting betalen omdat je een kind hebt heel logisch. Minder belastign betalen omdat je toevallig getrouwd bent niet.
Prima toch? Ze leveren een dienst. En het werkt goed. Waarom dan niet voor betalen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ok. Dan heb ik dat laatste gemist. We hebben voor werk iig twee betaalde accounts aangeschaft.
Nouja, ik heb er dus wel problemen meequote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze wijzen je gewoon op een leuk fiscaal regeltje, daar heeft het bedrijf niks over te zeggen. Als je het zelf onnodig vind om te tekens trouwen, zou ik het snappen dat je er ook geen problemen mee hebt om het wel te doen
Duitsland is in sommige gevallen nog wat conservatief ingesteldquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er dus wel problemen meeIk wil heel niet trouwen, ook al zou het maar een krabbeltje zijn. Het gaat me echt om het principe; wat maakt een gehuwwd iemand beter dan een ongehuwd iemand?
Nee dat zegt die regel niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er dus wel problemen meeIk wil heel niet trouwen, ook al zou het maar een krabbeltje zijn. Het gaat me echt om het principe; wat maakt een gehuwwd iemand beter dan een ongehuwd iemand?
Dat dus. Ze zijn in sommige dingen écht anders dan wij.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duitsland is in sommige gevallen nog wat conservatief ingesteld
Wat zegt die regel dan precies? Waarom is er voordeel uit te halen als je trouwt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee dat zegt die regel niet.
En je kunt dan wel boos gaan lopen stampen dat je het stom vind, maar je kunt ook accepteren dat je geen korting krijgt.
Waarschijnlijk is de gedachte dat als men trouwt er ook kinderen komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat zegt die regel dan precies? Waarom is er voordeel uit te halen als je trouwt?
En ja, ik stamp graag tegen achterlijke denkbeelden![]()
Dus ik zou geen korting krijgen, maar ik zou wel een tegengeluid laten horen.
Het belastingtarief verandert als je getrouwd bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat zegt die regel dan precies? Waarom is er voordeel uit te halen als je trouwt?
En ja, ik stamp graag tegen achterlijke denkbeelden![]()
Dus ik zou geen korting krijgen, maar ik zou wel een tegengeluid laten horen.
Nee, daarom dat kleine EDITjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
Absoluut. Maar dat kun je de werkgever, die je erop wijst, niet kwalijk niet nemen
GEwoon eve de A1 afrije hehe.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:
Zo toch maar eens naar de winkel. Voor die kabel. Die van Krea is natuurlijk veel te ver weg.
Eens kijken hoeveel mensen ik boos aan moet kijken om ze op afstand te houden.
(Ik heb nog wel ergens een lange, zwarte 'gothic' jas.... misschien helpt dat)
quote:
Je bedoelt gewoon een hoepelrok?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
GEwoon eve de A1 afrije hehe.
Ik heb wel een gat in de markt gevonden. Een soort hoepel die anderhalve meter om je heen hangt aan bretels. Dat je automatisch die afstand creeert. Iedereen wil dit.
Ik geef hierbij iedereen mijn zegen om dit idee in praktijk te brengen en rijk te worden.
Yes. Maar dan anderhalve meter en ook voor mannen. In hippe kleuren, zonder rok.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een hoepelrok?
[ afbeelding ]
Waar kan ik aandelen kopen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yes. Maar dan anderhalve meter en ook voor mannen. In hippe kleuren, zonder rok.
Meer voer voor de katquote:
Die hoeft dan maar 75 cm te zijn, scheelt weer omvang. En dan wel iedereen zo'n ding.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef Kreator het volgende:
Ik heb wel een gat in de markt gevonden. Een soort hoepel die anderhalve meter om je heen hangt aan bretels. Dat je automatisch die afstand creeert. Iedereen wil dit.
Ik geef hierbij iedereen mijn zegen om dit idee in praktijk te brengen en rijk te worden.
Als iedereen hem draagt wel. Maar je hebt altijd mensen die vooruitgang in de weg staan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die hoeft dan maar 75 cm te zijn, scheelt weer omvang. En dan wel iedereen zo'n ding.
Tsskk...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Misschien ook eens gaan knutselen met een paraplu met diameter >75cm..als iedereen die nou om zn middel doet dan kan je niet eens bij je de 1.5 m komen van elkaar..
Was er niet sowieso zo'n unit al op de markt??
Lona schijnt op zoek te zijn naar goedkoop vers vlees voor Doraquote:
Goedkoop is altijd meevaller.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lona schijnt op zoek te zijn naar goedkoop vers vlees voor Dora
Ik moest ook weer lachen om die droge Paulien Cornelissen met haar viool.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:03 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, zijn juliie al aan het ‘werk’ zo vroeg op de ochtend...
Scrolde door de volkskrant en herkende veel goede tips bij Aaf.🤪
https://www.volkskrant.nl(...)-voorkomen~b7303135/
EINDELIJK excuus om altijd een hoepelrok te dragenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een hoepelrok?
[ afbeelding ]
Klinkt als flinke koortsquote:
Leuk! Ik zag mijn trainer net ook al iets met een keukentrapje doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Hahahaha. Iedere dag maken onze coaches een home-workout. Er worden zoveel mogelijk verschillende oefeningen gedaan, die enige creativiteit vergen soms.
Zo is er dus gewoon een lifting work-out vandaag. De coach deed het met een bezemsteel en 2 van die XXL pakken OMO wasmiddel.![]()
Gisteren zag ik een andere coach bent over rows maken met een rugtas voor bakstenen. Ik vin mooi
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:05 schreef Tele6 het volgende:
MIJN INTAKE VOOR DIAGNOSE MAG TOCH VIA VIDEO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komende maandag al![]()
Het wordt vast raar, maar zóveel beter dan niks
![]()
![]()
![]()
![]()
Komende maandag al![]()
Ja! En dan maken we buiginkjes en hoofdknikjes in plaats van handen schudden enzo. Zoals vroegahquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
EINDELIJK excuus om altijd een hoepelrok te dragen![]()
Ik las Bambixquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Vakantie een week ingekort, dat moet geld opgeleverd hebben.
Ik ga mezelf verwennen. Ik denk dat het de Bamix superbox wordt.
https://www.coolblue.nl/product/417695/bamix-superbox.html
Dees, maar dan niet van Coolblue want duuuur.
Je bent nu je klant kwijt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
Hoi, Collega,
INTERNAL USE ONLY.
Plaatje met INTERNAL USE ONLY.
DO NOT SEND TO CUSTOMER.
Groetjes,
Krea.
FW: INTERNAL USE ONLY.
Beste klant,
blablabla,
Groetjes,
Collega.
...........................................................gaylord.
![]()
![]()
![]()
![]()
Komende maandag al![]()
Boodschappen natuurlijk. Koop alle boodschappen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:26 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil ook geld uitgeven.. maar geen idee waaraan..![]()
Zo maar eens op Ikea site kijken voor een nieuwe uitzet..
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja! En dan maken we buiginkjes en hoofdknikjes in plaats van handen schudden enzo. Zoals vroegah![]()
Goed, tijd voor (opgewarmde, want eergisteren gemaakte) risotto
Ben benieuwd naar je ervaringen met Zoom. Volgens onze dirigente werkte het bij haar niet zo goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:32 schreef AnneX het volgende:
Jaa, ik hoor er ook bij![]()
Zoom geïnstalleerd voor de koorrepetitie morgenavond, met ruim 30 pp.
En mn.X voor overleg met de fotoclub en de radioclub.
Trekken hullie dat wel in deze barre tijden?
En wat een opluchting voor Tele.
Doet er ook een begeleider mee in het gesprek?
Maak je een lijstje van wat je kwijt wilt, buiten de vragen om!
Ze hebben hulp zat als ze willen, maar mijn vader wil niemand in hun huis hebben voorlopig. Mijn moeder heeft ook net een hartinfarct gehad, dus die moet nu niet ziek wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:03 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, zijn juliie al aan het ‘werk’ zo vroeg op de ochtend...
Scrolde door de volkskrant en herkende veel goede tips bij Aaf.🤪
https://www.volkskrant.nl(...)-voorkomen~b7303135/
@:Isa Wat sneu voor je ouders en het geplande feest! Redden zij zich verder met thuisblijven en boodschappen? Is er überhaupt hulp voor je moeder?
Wij kregen een save the date voor eind augustus en 100 jaar samen-feest.
I.p.v. een hoepelrok kun je ook met een paraplu of parasol gaan lopen...zo’n x grote voor 2 personen...
Alhoewel het in de polder niet noodzakelijk is.
Werk ze en zet het nieuws af en toe maar uit!
We hebben al een hotline met Albert..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boodschappen natuurlijk. Koop alle boodschappen.
Ga naar België om te tanken:quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
We hebben al een hotline met Albert..
quote:
Nee, maar hij weet nu wel hoeveel we verdienen aan elke omgeving.quote:
Ik weet na 20 jaar nog steeds niet hoe je eruit ziet en daardoor ben je nog steeds Phoebe van Friends. Alles wat je post is ook in die persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wilde ook nooit trouwen, maar wilde wel paar dingen netjes geregeld hebben. Trouwen bleek makkelijkst. Nu toch getrouwd
Blijf wel mn vriend zeggen, want ggggggggggatverdamme "mijn man"...
Die man wilde overigens heeel graag trouwen en zo theatraal mogelijk. Hij denkt ook dat we dat "nog wel een keer gaan doen", de schat
Wat een onhandige collega!! Wat was zn excuus??quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar hij weet nu wel hoeveel we verdienen aan elke omgeving.. Kost en verkoopprijs i de mail. Handig.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet na 20 jaar nog steeds niet hoe je eruit ziet en daardoor ben je nog steeds Phoebe van Friends. Alles wat je post is ook in die persoonlijkheid.
[..]
Ik weet na 20 jaar nog steeds niet hoe je eruit ziet en daardoor ben je nog steeds Phoebe van Friends. Alles wat je post is ook in die persoonlijkheid.
Echt verschrikkelijk dat soort dingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:Tele6, dat het toch doorgaat. Ook al is het op een andere manier dan anders, hopelijk kunnen ze een soort (of liefst echte) diagnose stellen..
Ik heb nu wel even genoeg van teams. Eerst een meeting met HR team en keihard gezongen voor onze leidinggevende (iedereen had thuis versieringen gemaakt of opgehangen achter zich), daarna een teamsmeeting met de "etage". en zojuist met een collega "geluncht". Doen wij iedere week en nu dus maar via teams.
Zoom ga ik vanavond maar eens op m'n eigen laptop installeren.
Oh sorry. Niet gezien. Maar het was 1 vd grote bazen dus het zal me aan m'n bips oxideren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat een onhandige collega!! Wat was zn excuus??
Gheheh.. hup kan me voorstellen..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh sorry. Niet gezien. Maar het was 1 vd grote bazen dus het zal me aan m'n bips oxideren.
Ja hoor. We zijn nu bezig om iets te organiseren voor een van de receptionistes. Die gaat volgens mij per 1 juli met pensioen en is op 1 april 40 jaar in dienst. Andere collega is 6 april jarig en die werkt dan niet, maar die zal de volgende dag worden toegezongen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:12 schreef Myraela het volgende:
Doen ze dat soort dingen trouwens ook als het geen leidinggevende is, Kaatje? Ik krijg bij ons altijd de kriebels van mensen die vooraan staan wanneer een leidinggevende jarig is, terwijl je ze verder bij niemand ziet.
Oeps....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar hij weet nu wel hoeveel we verdienen aan elke omgeving.. Kost en verkoopprijs i de mail. Handig.
[..]
Wat leukquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:21 schreef Candaasje het volgende:
Ben nu bezig met een leuk (lekker) pakket samen te laten stellen door mijn favo banketbakster in BE voor het team vaste medewerkers van de uni-boerderij (tevens onze proffen/docenten/assistenten). Voor taart had ze de ingrediënten niet in huis vanwege al het gehamster, plus dat het niet zo handig is qua houdbaarheid (gezien er per dag 1-2 medewerkers zullen zijn.) Ze gaat er wat marsepein-beestjes bij doen (lama's, koeien, geiten, kat, paarden... ik geef haar vrije hand maar gewoon). Huisgenoot/studiegenoot wil het dan wel naar de boerderij gaan brengen om daar neer te zetten. Ik ga nog vragen of de rest van de vrijwillige stal-studenten ook mee wil doen. (niet qua kosten hoor, maar gewoon om het namens ons allen te doen.)
Ik mag het met lang niet alles eens zijn, maar ze moeten nu wel driedubbel zo hard werken, en ik wil ze toch even laten weten dat we ze graag zouden willen helpen - wat nu niet gaat, dus dan maar zo.
Sorry, wat zei je? Was even afgeleid door je aura.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was het wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:38 schreef minilot het volgende:
-breekt in voor @:AnneX -
De daghap! Veganuggets nu op, morgen weer wat anders.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sorry, wat zei je? Was even afgeleid door je aura.
Oh sweet, sweet child of summer... welkom in de kantoorleef.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:12 schreef Myraela het volgende:
Doen ze dat soort dingen trouwens ook als het geen leidinggevende is, Kaatje? Ik krijg bij ons altijd de kriebels van mensen die vooraan staan wanneer een leidinggevende jarig is, terwijl je ze verder bij niemand ziet.
Oh sweet, sweet child of summer... welkom in de kantoorleef.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:12 schreef Myraela het volgende:
Aah zonde! Van de geen foto. Niet van de geen adder aan je armquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:33 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag zonnebadende adders in het Bargerveen. Eerste keer dat ik een slang in het wild zie in Nederland.
Geen digitale camera met teleobjectief mee en wil ze ook niet storen. (en ik weet eigenlijk niet hoe snel ze mensen aanvallen)
Jouw kinderlunches.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:38 schreef minilot het volgende:
-breekt in voor @:AnneX -
De daghap! Veganuggets nu op, morgen weer wat anders.
[ afbeelding ]
Bijlees zodra dutje![]()
Als je niet op je plekkie zit is het wijs om eens rond te kijken ja, al dan niet gedwongen door deze situatie. Je bent w.s. nog jong en moet nog jaaaaaaaaaaaaren werkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh sweet, sweet child of summer... welkom in de kantoorleef.
Als dit alles achter de rug is (en hopelijk onze financiële situatie niet te veel gaat afwijken van hoe we het bedacht hadden) toch eens kijken hoeveel inkomsten "genoeg" zijn en of ik die op een andere manier bij elkaar kan harken. Ik merk dat het me steeds meer moeite doet in deze onzin mee te draaien en collega's serieus te nemen die dat wel doen. Ik heb er de krrrrrrracht niet voor.
De man houdt echtecht van zn werk. Wat hij doet kan ook onder eigen vlag, maar hij is organisatorisch en administratief niet goed. Hij heeft wel eens genoemd dat hij meer zelfstandig werk zou willen doen als ik die shit maar voor em zou willen regelen... mogelijkheid... of bij een bakker werken ofzo, lijkt me heerlijk. Dat je weer eens fysiek moe bent aan het einde vd dag, niet bullshitmoe...
Naja eerst kerona maar overleven
[..]
Aah zonde! Van de geen foto. Niet van de geen adder aan je arm
Is het niet gewoon een hele onhandige manier van zeggen: 'Pak nu je rust, want het zou kunnen dat we straks iedereen nog harder nodig hebben.'?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef Blues het volgende:
Verder bij ons op het werk gemoederen die hoog oplopen.
Een onhandig geformuleerde mail van de TL's dat als er geen werk voor je is voorlopig, je naar rato van je werkuren dagen naar huis moet en als je weer nodig bent, ook avonden/weekenden, wanneer dan ook verplicht wordt die uren dat je thuis zat weer terug moet komen op afroep.
Klopt niet veel van, onhandig opgesteld, ligt nu bij OR en P&O.
Med. manager kwam zich ermee bemoeien, allereerst door ons een even flink te voorzien van heel veel waardering (dat horen we nooit van de TL's) en tegen dit mailtje in te gaan en het inzicht en de uitvoering geheel bij ons team neer te leggen
Mja ik ben een banenslet, weet meestal niet hoe snel ik ergens weer weg wil en heb denk ik alleen aanleg voor een rijkeluisleven, maar geen rijkeluislevenbudgetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Als je niet op je plekkie zit is het wijs om eens rond te kijken ja, al dan niet gedwongen door deze situatie. Je bent w.s. nog jong en moet nog jaaaaaaaaaaaaren werken
Ik heb er ook wel eens aan gedacht; 3 fokking weken in januari ziek, stem kwijt, dik 1,5 week blaffen als een zeehond (deed ook echt zeer), en een aangestoken huisgenoot die ondanks ziekte van Crohn aangaf zich nooit 4 dagen lang zo dood gevoeld te hebben. En ik heb letterlijk nog nooit in mijn leven iets van de griep gehad. En voelde me eigenlijk voor die weken kiplekker en fit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog wel eens teruggedacht aan januari. Het kan best zijn dat ik patient zero ben in NL.
Ik kwam toen echt overal en ook wat chinezen uit Wuhan ontmoet (niet fysiek.). Ergens rond die tijd ben ik een paar dagen echt benauwd geweest, alsof er geen lucht meer doorkwam.
DIt ging na 3 dagen weer over. Daarna nog wel een tijdje verrot, zo ook tijdens de fok-meet..
Zou wel mooi zijn als het zo was.Jammer dat er geen testjes voor thuis zijn die betrouwbaar zijn.
Goed nieuws. Vroeg het me al af.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:55 schreef AnneX het volgende:
Dank je mini voor de fleurige lunch.![]()
Net een bak havermout op, morgen eens blauwe bessen erbij doen.
Voldoende in de vriezer.
In het kader van klein leed: alle nagels zijn kaal, na 3 weken. Saai hoor.![]()
Het karakter Phoebe vind ik wel amusant.
Kijk graag naar een aflevering Friends voor het slapengaan.
Even onnozel de dag afsluiten.
#studentenhuis memories.
@:Candaasje...wat een actie weer. Heb jij geen overvol hoofd?
Ben jij mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja ik ben een banenslet, weet meestal niet hoe snel ik ergens weer weg wil en heb denk ik alleen aanleg voor een rijkeluisleven, maar geen rijkeluislevenbudget
Vooral kut-pubers lees ik..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef AnneX het volgende:
Teruggelezen...tja gaat hard in de tijd die ik nodig heb om een post te tikken.😢
Wat een gedoe op je werk Blues. Iedereen speelt baas-je.
En het werkt onduidelijkheid in de hand.
Over de supermarktstruggles lees ik meer. Vreemde mensen.
Wat mij eigenlijk wel verbaast, als ik het nieuws goed begrepen heb, is dat ze alleen kunnen testen of je het op dit moment hebt, maar niet of je het in het verleden hebt gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens aan gedacht; 3 fokking weken in januari ziek, stem kwijt, dik 1,5 week blaffen als een zeehond (deed ook echt zeer), en een aangestoken huisgenoot die ondanks ziekte van Crohn aangaf zich nooit 4 dagen lang zo dood gevoeld te hebben. En ik heb letterlijk nog nooit in mijn leven iets van de griep gehad. En voelde me eigenlijk voor die weken kiplekker en fit.
Maar ja..kan vanalles zijn geweest natuurlijk. En ik was niet benauwd.
Dus geen idee. Maar zou ergens wel fijn zijn, om die antistoffen al te hebben
Duurde nog langquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:37 schreef golfer het volgende:
Olympische Spelen met een jaar uitgesteld. Was te verwachten.
Ik weet niet welke immuunsystemen/responsen er precies plaats vinden. Of je echt memory-cellen aanmaakt, en of die per mutatie corona-virus allemaal ook echt verschillen, of meer 'breedspectrum' zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat mij eigenlijk wel verbaast, als ik het nieuws goed begrepen heb, is dat ze alleen kunnen testen of je het op dit moment hebt, maar niet of je het in het verleden hebt gehad.
Of heb ik dan wat gemist?
Hmmmm maar hij zou dus wel nuttig kunnen zijn om bv van ziekenhuispersoneel vast te stellen wie er al immuun zijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:06 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie (quote wil niet):
Ze kunnen ook testen of je al antistoffen hebt tegen corona. Dat is iets wat niet werkt voor mensen die nu ziek zijn, want die hebben vaak nog niet genoeg antistoffen kunnen aanmaken. Maar als je recent ziek geweest bent, zou je wel antistoffen moeten hebben.
Bij Sanquin gaan ze een extra test op het bloed van hun donors doen om te kijken of er daar mensen bij zitten die al immuun zijn. Het is niet een test die je 1-2-3 zomaar doet, dus hij wordt niet meer aangeboden dan dat of voor thuistesten of zo.
bron
Zo zijn wij begonnen. Zijn businessplan was mijn afstudeeropdracht bij studie 1. Bij studie 2 ben ik blijven helpen. Toen werd ik ziek dus echt werken zit er niet meer in. Inmiddels hebben we 2 bedrijven en heb ik daarin ook mijn plek gevonden met zelfstandige werkzaamheden. J is nog steeds organisatorisch een sufferd. En het is helemaal niet altijd leuk om steeds andermans zooi op te moeten ruimen. Maar je doet het voor je eigen bedrijf en dat maakt het heel wat minder irritant.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man houdt echtecht van zn werk. Wat hij doet kan ook onder eigen vlag, maar hij is organisatorisch en administratief niet goed. Hij heeft wel eens genoemd dat hij meer zelfstandig werk zou willen doen als ik die shit maar voor em zou willen regelen... mogelijkheid...
Geen specifieke branch, ik kan gewoon regelen, organiseren, opslaan en de boel in goede banen leiden. Ofzo. Ik heb nooit moeite gehad een nieuwe baan te vinden eigenlijk. Het was alleen meer van het zelfdequote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ben jij mij?![]()
Welke branche zit jij eigenlijk in ? Is het daar makkelijk om te slettebakken?
Ze is leukquote:
Ik ben wel blij met B. die nog werkt en de boskippen haalt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef Blues het volgende:
Ruzie voor de supermarkt tussen een wat oudere dame en 2 pubergassies die kennelijk steeds in en uit de super liepen en dwars door iedereen zonder afstand.
Liep nogal uit de hand, komt er een andere dame die bemiddelde door te zeggen dat oudere dame niet zo boos moest doen, dat de boodschap en de uitleg van afstand beter overkomt door het op een aardige toon te doen.
Kregen de dames onderling nogal mot, en joggies verdwenen weer in de super na een middelvinger naar allebei de dames....
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben hulp zat als ze willen, maar mijn vader wil niemand in hun huis hebben voorlopig. Mijn moeder heeft ook net een hartinfarct gehad, dus die moet nu niet ziek worden![]()
Ik ben alleen bang dat mijn vader dit niet lang gaat volhouden, die wordt stapeldol zo.
(de hulpen die ze hebben werken ook nog in verzorgingshjuizen/met andere ouderen en één was al heel erg verkouden, maar moest gewoon blijven werken)
Ik vind de creativiteit ook erg leukMijn ouders hadden nog nooit aan videobellen gedaan, maar nu dus wel. En Jross is ook heel creatief in het bedenken van materiaal om mee gewicht te heffen (nee, hij mocht mij niet gebruiken voor deadlifts en bench press
)
En 2 dagen na de meet werd ik ziek. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ZO ziek was.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog wel eens teruggedacht aan januari. Het kan best zijn dat ik patient zero ben in NL.
Ik kwam toen echt overal en ook wat chinezen uit Wuhan ontmoet (niet fysiek.). Ergens rond die tijd ben ik een paar dagen echt benauwd geweest, alsof er geen lucht meer doorkwam.
DIt ging na 3 dagen weer over. Daarna nog wel een tijdje verrot, zo ook tijdens de fok-meet..
Zou wel mooi zijn als het zo was.Jammer dat er geen testjes voor thuis zijn die betrouwbaar zijn.
Ja ik zie mezelf nog wel naar dat idee toegroeien...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo zijn wij begonnen. Zijn businessplan was mijn afstudeeropdracht bij studie 1. Bij studie 2 ben ik blijven helpen. Toen werd ik ziek dus echt werken zit er niet meer in. Inmiddels hebben we 2 bedrijven en heb ik daarin ook mijn plek gevonden met zelfstandige werkzaamheden. J is nog steeds organisatorisch een sufferd. En het is helemaal niet altijd leuk om steeds andermans zooi op te moeten ruimen. Maar je doet het voor je eigen bedrijf en dat maakt het heel wat minder irritant.
Dat was erg leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vin mooi.![]()
Nu wacht ik op luch welke zal bestaan uit een broodje met gebakken ei en rookvlees.
Einde dagboek.Sterkheidsbaas van alles.
Volgens Sanquin is de test niet betrouwbaar genoeg om op individueel niveau immuniteit vast te stellen, maar is hij alleen goed voor de statistiek. Dus ik denk dat er eerst een nieuwe test zou moeten komen voor je kunt doen wat jij zegt. Helaas.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmmm maar hij zou dus wel nuttig kunnen zijn om bv van ziekenhuispersoneel vast te stellen wie er al immuun zijn?
(Achtergrond van de vraag: veel, zowel witte als blauwe (zorg vs kantoor) collega's melden zware griepklachten in de afgelopen 3 weken maar zijn volgens protocol (zowel RIVM als Noord-Nederland protocol) niet getest).
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Dagboekpost:
Vanochtend vroeg lange wandeling gemaakt in de hoop dat het niet zo druk zou zijn overal. Het was FACKINGHOERIG DRUK in het park.![]()
Workout gedaan, viel tegen. Met bakkes in de zon gezeten, viel mee.
Met Dora naar Dex gewandeld alwaar ze lekker gespeeld hebben terwijl ik met de bakkes in de zon zat. Op anderhalve meter afstand van het Baasje van Dex.
Nieuwe e-mail gekregen van de webshop, die dus blijkbaar niet dicht is maar gewoon FACKING onduidelijk communiceert.Bestelling van gisteren geannuleerd, welke ik al betaald had en pas dit weekend mijn geld van terug krijg en dan dit weekend nieuwe bestelling doen.
Tevens mail van Crossfit, waarin ze vragen of we niet massaal abbo op willen zeggen omdat ze dan failliet gaan. Naast iedere dag een thuisworkout (met 10 minuten video en de mogelijkheid tot 1 op 1 coaching via whatsapp en zulks) en nu 3x per week 'live' workout via Zoom bieden ze ook nog het volgende:Wat voor workout was het dit keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vin mooi.![]()
Nu wacht ik op luch welke zal bestaan uit een broodje met gebakken ei en rookvlees.
Einde dagboek.
Webshop is stom.
Crossfit is mooi.
Lunch klinkt goed.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
Hoi, Collega,
INTERNAL USE ONLY.
Plaatje met INTERNAL USE ONLY.
DO NOT SEND TO CUSTOMER.
Groetjes,
Krea.
FW: INTERNAL USE ONLY.
Beste klant,
blablabla,
Groetjes,
Collega.
...........................................................gaylord.
Aan mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:26 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil ook geld uitgeven.. maar geen idee waaraan..![]()
Zo maar eens op Ikea site kijken voor een nieuwe uitzet..
Ik wist ook nog niet echt van videobellen in groep af. ben ik mee geïntroduceerd afgelopen 2 dagenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben hulp zat als ze willen, maar mijn vader wil niemand in hun huis hebben voorlopig. Mijn moeder heeft ook net een hartinfarct gehad, dus die moet nu niet ziek worden![]()
Ik ben alleen bang dat mijn vader dit niet lang gaat volhouden, die wordt stapeldol zo.
(de hulpen die ze hebben werken ook nog in verzorgingshjuizen/met andere ouderen en één was al heel erg verkouden, maar moest gewoon blijven werken)
Ik vind de creativiteit ook erg leukMijn ouders hadden nog nooit aan videobellen gedaan, maar nu dus wel. En Jross is ook heel creatief in het bedenken van materiaal om mee gewicht te heffen (nee, hij mocht mij niet gebruiken voor deadlifts en bench press
)
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef Blues het volgende:
Ruzie voor de supermarkt tussen een wat oudere dame en 2 pubergassies die kennelijk steeds in en uit de super liepen en dwars door iedereen zonder afstand.
Liep nogal uit de hand, komt er een andere dame die bemiddelde door te zeggen dat oudere dame niet zo boos moest doen, dat de boodschap en de uitleg van afstand beter overkomt door het op een aardige toon te doen.
Kregen de dames onderling nogal mot, en joggies verdwenen weer in de super na een middelvinger naar allebei de dames....
Dat is beter nieuws. Fijnquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef Blues het volgende:
Verder bij ons op het werk gemoederen die hoog oplopen.
Een onhandig geformuleerde mail van de TL's dat als er geen werk voor je is voorlopig, je naar rato van je werkuren dagen naar huis moet en als je weer nodig bent, ook avonden/weekenden, wanneer dan ook verplicht wordt die uren dat je thuis zat weer terug moet komen op afroep.
Klopt niet veel van, onhandig opgesteld, ligt nu bij OR en P&O.
Med. manager kwam zich ermee bemoeien, allereerst door ons een even flink te voorzien van heel veel waardering (dat horen we nooit van de TL's) en tegen dit mailtje in te gaan en het inzicht en de uitvoering geheel bij ons team neer te leggen
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met B. die nog werkt en de boskippen haalt.
Ik zit zelf al een week in (vrijwillige) thuis quarantaine, wegens risicogroep qua leeftijd en chronische ziekten.
Kom voorlopig alleen buiten op balkon en in de tuin.
Wel fijn dat jullie een tuin hebben. Ik heb een galerij maar vaak zitten de Surinaamse buren daar met veel vrienden en bijbehorende kinderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met B. die nog werkt en de boskippen haalt.
Ik zit zelf al een week in (vrijwillige) thuis quarantaine, wegens risicogroep qua leeftijd en chronische ziekten.
Kom voorlopig alleen buiten op balkon en in de tuin.
Dat zou nu toch ook minder moeten worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Wel fijn dat jullie een tuin hebben. Ik heb een galerij maar vaak zitten de Surinaamse buren daar met veel vrienden en bijbehorende kinderen.
Zou je denken maar hoor ze nu nog.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat zou nu toch ook minder moeten worden.
hehe.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb even mijn vriendin vermaakt.
Ik zou ze vriendelijk verzoeken er mee te nokken..en anders de NSBer uit hangenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zou je denken maar hoor ze nu nog.
Paar dagen geleden nog uitgebreid verjaardag gevierd daar met zowel binnen als buiten veel mensen.
quote:
Wel gezellig! En als ze toch altijd al samen woonden...maakt het voor besmetting ook niet veel meer uit, mits ze gewoon blijven macrameeen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn overburen zijn van die linksdraaiende macramee gekkies, die met een hoop andere linksdraaiende macrameegekkies een aantal panden in een slechte wijk hebben gekocht om daar lekker gezamenlijk linksdraaidend te macrameeen. Dus ook drie doorgetrokken tuinen met een kudde trampolinespelende Splinters en Annechientjes.
Hm lastig....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zou je denken maar hoor ze nu nog.
Paar dagen geleden nog uitgebreid verjaardag gevierd daar met zowel binnen als buiten veel mensen.
Ja sowieso! Het zijn gewoon mensen die in mijn irritatiezone zitten en hun kinderen zijn ook van die irritante kinderen die de hele tijd in discussie gaan met hun ouders en die ouders gaan daar dan heel linksdraaiend mee om en dat irriteert mij dan weer die met de ramen open probeert te fokken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:48 schreef Candaasje het volgende:
Oh ik had er ook helemaal overheen gelezen Isa. Sterkte
[..]
Ik zou ze vriendelijk verzoeken er mee te nokken..en anders de NSBer uit hangen
[..]
[..]
Wel gezellig! En als ze toch altijd al samen woonden...maakt het voor besmetting ook niet veel meer uit, mits ze gewoon blijven macrameeen.
Oow dan woon jij vast in de buurt van familie mijnerzijds. (Die macrameeen)quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn overburen zijn van die linksdraaiende macramee gekkies, die met een hoop andere linksdraaiende macrameegekkies een aantal panden in een slechte wijk hebben gekocht om daar lekker gezamenlijk linksdraaidend te macrameeen. Dus ook drie doorgetrokken tuinen met een kudde trampolinespelende Splinters en Annechientjes.
Mijn moeder, die nooit zo van de sterke woorden is, heeft tegen haar vader (COPDpatient) gezegd dat als ie nou godverdomme nog een keer de deur uit gaat om boodschappen te doen, dat dat waarschijnlijk zijn dood wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, post eens iets. Ik moet vermaakt worden.
De Proclaimers neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef Lonaa het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
Moest opnieuw lachen
Ja flauw. Wel grappig ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef Lonaa het volgende:
Ja, oke, het is wel een heel flauw grapje. I know.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef Barreltje het volgende:
grr!! Ikea site overload...
hele inboedel bij elkaar gezocht.. ploef.. alles weg![]()
tot zover mijn enorm productieve dag
Wat voor sites?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja flauw. Wel grappig ook.
Ik ben logo's aan het ontwerpen voor een aantal websites die ik op wil zetten de komende maanden. Best geinig.
Iemand al wat gehoord van uniekhoorn?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:02 schreef AnneX het volgende:
Zeg...heeft Uniek zich al weer eens gemeld? met een medisch bulletin.
Iets met tekstschrijven, iets met voicemails inspreken, iets met kerstmis. en er zijn nog wat plannen voor receptensites maar dan moet deze periode wel gruwelijk lang gaan duren voor ik daar aan toe kom.quote:
Achteraf kunnen anti-stoffen in het bloed worden vastgesteld, de grote donorbloedverzamelaar gaat daarop testen bij alle nieuwe donorbloed, om een (steekproef-)beeld te krijgen hoeveel resistentie er is/wordt opgebouwd in NL.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat mij eigenlijk wel verbaast, als ik het nieuws goed begrepen heb, is dat ze alleen kunnen testen of je het op dit moment hebt, maar niet of je het in het verleden hebt gehad.
Of heb ik dan wat gemist?
Als die vrijstelling er is is deze crisis weer een mooie aanleiding om daar korte metten mee te maken ipv jaren polderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:01 schreef fietsie het volgende:
Gezellige dominee in Ede. Kan zo iemand niet onder die publieke gezondheidswetgeving opgeborgen worden? Of is "geloof" vrijstelling voor dat soort wetgeving?
(Dominee die stelt dat je moet geloven en dan gered wordt e.d.)
Juist bij dit type mens zou ik zeker 3 meter afstand houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Vraag ik of hij alstublieft aan de afstand zou willen denken voor eenieder; zegt ie dat ik niet zo krampachtig moet doen.
Zie mijn youtubeje over onze buurmanboer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, post eens iets. Ik moet vermaakt worden.
Poeh, ellende zegquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist bij dit type mens zou ik zeker 3 meter afstand houden
Ik heb het ook niet in de slowchat gezegd at mijn moeder een infarct had gekregen, dat was 14 februari, op ValentijnMocht met 170 km per uur mee met de ambu met alle toeters en bellen naar een ander ziekenhuis, want hier kunnen ze geen spoedinterventies doen. Wel blij dat we toen normaal op bezoek mochten
Nee, ik dacht al dat ik dat gemist had, omdat ik vaak snel scrollquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het ook niet in de slowchat gezegd at mijn moeder een infarct had gekregen, dat was 14 februari, op ValentijnMocht met 170 km per uur mee met de ambu met alle toeters en bellen naar een ander ziekenhuis, want hier kunnen ze geen spoedinterventies doen. Wel blij dat we toen normaal op bezoek mochten
Ze is heel erg moe. En alle afspraken met de cardioloog zijn voor nu afgezegd. Ook niet echt een prettig gevoel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Poeh, ellende zeg
Idd fijn dat toen nog gewoon op bezoek mocht zonder afstand, zonder overvolle ziekenhuizen etc.
Hoop van harte dat het inmiddels beter gaat met je moeder
Oh bah, Isaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist bij dit type mens zou ik zeker 3 meter afstand houden
Er is toch wel een belafspraak met de cardioloog mogelijk om even te horen van beide kanten hoe het gaat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is heel erg moe. En alle afspraken met de cardioloog zijn voor nu afgezegd. Ook niet echt een prettig gevoel.
@:Blues ja, 3 nieuwe medicijnen, 1 oude verwijderd.
Ze hebben nog niets terug gehoord van het ziekenhuis, behalve dat de afspraak niet door kon gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:30 schreef Blues het volgende:
Er is toch wel een belafspraak met de cardioloog mogelijk om even te horen van beide kanten hoe het gaat?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:25 schreef Blues het volgende:
Fijn voor Tele trouwens
Lief P!
Ik kreeg net een rap op de video-app door kleinzoon J.hij rapte mee met iets over 17 miljoen mensen, maar hij keek zo geconcentreerd om die tekst goed mee te kunnen rappen dat hij een soort vertraagde opname leek
edit, tekst liedje opgezocht, ik kende het niet natuurlijk/oud
Ik heb wat moeite met dat nummer als boegbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want hierGaat het dus op mis he.quote:Zeventien miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die schrijf je niet de wetten voor
Die laat je in hun waarde
Net mijn introductiebijeenkomst in het ziekenhuis gehad. In korte tijd hebben die daar een geweldige reorganisatie uitgevoerdProfessioneel, alles goed geregeld, er heerst rust en wij nieuwelingen moeten vooral aangeven wat we wel en niet kunnen of willen als we aan de slag gaan.
Veel info, veel aandacht. Ik zat met drie andere mensen aan tafel, twee plegen en één jonge meid die daar ooit vakantiewerk had gedaan en wilde bijdragen in de ondersteuningEn zo heten ze deze week ruim 50 tijdelijke krachten welkom.
Nu in het bezit van badge en inlog voor korte elearning. Uniform gepast.
En wachten op inplanning. Wordt waarschijnlijk de ‘Corona verdachte’ afdeling. Beschermende maatregelen op de kamers dus en gewoon uniform in de gang. We kregen ook een rondleiding en liepen daar even doorheen. Heftig. Zowat het halve ziekenhuis is ingericht voor verdacht en bewezen positief en vandaag zijn ook diverse mensen naar andere ziekenhuizen doorgestuurd.
Nog één afdeling over voor reguliere zorg en daar ligt alles door elkaar.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Sterktequote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is heel erg moe. En alle afspraken met de cardioloog zijn voor nu afgezegd. Ook niet echt een prettig gevoel.
@:Blues ja, 3 nieuwe medicijnen, 1 oude verwijderd.
Heel veel succesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met dat nummer als boegbeeld.
Want hier
[..]
Gaat het dus op mis he.
Net mijn introductiebijeenkomst in het ziekenhuis gehad. In korte tijd hebben die daar een geweldige reorganisatie uitgevoerdProfessioneel, alles goed geregeld, er heerst rust en wij nieuwelingen moeten vooral aangeven wat we wel en niet kunnen of willen als we aan de slag gaan.
Veel info, veel aandacht. Ik zat met drie andere mensen aan tafel, twee plegen en één jonge meid die daar ooit vakantiewerk had gedaan en wilde bijdragen in de ondersteuningEn zo heten ze deze week ruim 50 tijdelijke krachten welkom.
Nu in het bezit van badge en inlog voor korte elearning. Uniform gepast.
En wachten op inplanning. Wordt waarschijnlijk de ‘Corona verdachte’ afdeling. Beschermende maatregelen op de kamers dus en gewoon uniform in de gang. We kregen ook een rondleiding en liepen daar even doorheen. Heftig. Zowat het halve ziekenhuis is ingericht voor verdacht en bewezen positief en vandaag zijn ook diverse mensen naar andere ziekenhuizen doorgestuurd.
Nog één afdeling over voor reguliere zorg en daar ligt alles door elkaar.
En als je dan toch dood gaat... was je geloof gewoon niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:01 schreef fietsie het volgende:
Gezellige dominee in Ede. Kan zo iemand niet onder die publieke gezondheidswetgeving opgeborgen worden? Of is "geloof" vrijstelling voor dat soort wetgeving?
(Dominee die stelt dat je moet geloven en dan gered wordt e.d.)
Ik las net van het gedoe op jouw werk. Kan er nog wel bij, onhandige en lompe communicatiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Heel veel succes
Wat goed zeg die reorganisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |