quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:05 schreef Tele6 het volgende:
MIJN INTAKE VOOR DIAGNOSE MAG TOCH VIA VIDEO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komende maandag al![]()
Het wordt vast raar, maar zóveel beter dan niks
![]()
![]()
![]()
![]()
Komende maandag al![]()
Ja! En dan maken we buiginkjes en hoofdknikjes in plaats van handen schudden enzo. Zoals vroegahquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
EINDELIJK excuus om altijd een hoepelrok te dragen![]()
Ik las Bambixquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Vakantie een week ingekort, dat moet geld opgeleverd hebben.
Ik ga mezelf verwennen. Ik denk dat het de Bamix superbox wordt.
https://www.coolblue.nl/product/417695/bamix-superbox.html
Dees, maar dan niet van Coolblue want duuuur.
Je bent nu je klant kwijt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
Hoi, Collega,
INTERNAL USE ONLY.
Plaatje met INTERNAL USE ONLY.
DO NOT SEND TO CUSTOMER.
Groetjes,
Krea.
FW: INTERNAL USE ONLY.
Beste klant,
blablabla,
Groetjes,
Collega.
...........................................................gaylord.
![]()
![]()
![]()
![]()
Komende maandag al![]()
Boodschappen natuurlijk. Koop alle boodschappen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:26 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil ook geld uitgeven.. maar geen idee waaraan..![]()
Zo maar eens op Ikea site kijken voor een nieuwe uitzet..
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja! En dan maken we buiginkjes en hoofdknikjes in plaats van handen schudden enzo. Zoals vroegah![]()
Goed, tijd voor (opgewarmde, want eergisteren gemaakte) risotto
Ben benieuwd naar je ervaringen met Zoom. Volgens onze dirigente werkte het bij haar niet zo goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:32 schreef AnneX het volgende:
Jaa, ik hoor er ook bij![]()
Zoom geïnstalleerd voor de koorrepetitie morgenavond, met ruim 30 pp.
En mn.X voor overleg met de fotoclub en de radioclub.
Trekken hullie dat wel in deze barre tijden?
En wat een opluchting voor Tele.
Doet er ook een begeleider mee in het gesprek?
Maak je een lijstje van wat je kwijt wilt, buiten de vragen om!
Ze hebben hulp zat als ze willen, maar mijn vader wil niemand in hun huis hebben voorlopig. Mijn moeder heeft ook net een hartinfarct gehad, dus die moet nu niet ziek wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:03 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, zijn juliie al aan het ‘werk’ zo vroeg op de ochtend...
Scrolde door de volkskrant en herkende veel goede tips bij Aaf.🤪
https://www.volkskrant.nl(...)-voorkomen~b7303135/
@:Isa Wat sneu voor je ouders en het geplande feest! Redden zij zich verder met thuisblijven en boodschappen? Is er überhaupt hulp voor je moeder?
Wij kregen een save the date voor eind augustus en 100 jaar samen-feest.
I.p.v. een hoepelrok kun je ook met een paraplu of parasol gaan lopen...zo’n x grote voor 2 personen...
Alhoewel het in de polder niet noodzakelijk is.
Werk ze en zet het nieuws af en toe maar uit!
We hebben al een hotline met Albert..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boodschappen natuurlijk. Koop alle boodschappen.
Ga naar België om te tanken:quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
We hebben al een hotline met Albert..
quote:
Nee, maar hij weet nu wel hoeveel we verdienen aan elke omgeving.quote:
Ik weet na 20 jaar nog steeds niet hoe je eruit ziet en daardoor ben je nog steeds Phoebe van Friends. Alles wat je post is ook in die persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wilde ook nooit trouwen, maar wilde wel paar dingen netjes geregeld hebben. Trouwen bleek makkelijkst. Nu toch getrouwd
Blijf wel mn vriend zeggen, want ggggggggggatverdamme "mijn man"...
Die man wilde overigens heeel graag trouwen en zo theatraal mogelijk. Hij denkt ook dat we dat "nog wel een keer gaan doen", de schat
Wat een onhandige collega!! Wat was zn excuus??quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar hij weet nu wel hoeveel we verdienen aan elke omgeving.. Kost en verkoopprijs i de mail. Handig.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet na 20 jaar nog steeds niet hoe je eruit ziet en daardoor ben je nog steeds Phoebe van Friends. Alles wat je post is ook in die persoonlijkheid.
[..]
Ik weet na 20 jaar nog steeds niet hoe je eruit ziet en daardoor ben je nog steeds Phoebe van Friends. Alles wat je post is ook in die persoonlijkheid.
Echt verschrikkelijk dat soort dingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:Tele6, dat het toch doorgaat. Ook al is het op een andere manier dan anders, hopelijk kunnen ze een soort (of liefst echte) diagnose stellen..
Ik heb nu wel even genoeg van teams. Eerst een meeting met HR team en keihard gezongen voor onze leidinggevende (iedereen had thuis versieringen gemaakt of opgehangen achter zich), daarna een teamsmeeting met de "etage". en zojuist met een collega "geluncht". Doen wij iedere week en nu dus maar via teams.
Zoom ga ik vanavond maar eens op m'n eigen laptop installeren.
Oh sorry. Niet gezien. Maar het was 1 vd grote bazen dus het zal me aan m'n bips oxideren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat een onhandige collega!! Wat was zn excuus??
Gheheh.. hup kan me voorstellen..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh sorry. Niet gezien. Maar het was 1 vd grote bazen dus het zal me aan m'n bips oxideren.
Ja hoor. We zijn nu bezig om iets te organiseren voor een van de receptionistes. Die gaat volgens mij per 1 juli met pensioen en is op 1 april 40 jaar in dienst. Andere collega is 6 april jarig en die werkt dan niet, maar die zal de volgende dag worden toegezongen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:12 schreef Myraela het volgende:
Doen ze dat soort dingen trouwens ook als het geen leidinggevende is, Kaatje? Ik krijg bij ons altijd de kriebels van mensen die vooraan staan wanneer een leidinggevende jarig is, terwijl je ze verder bij niemand ziet.
Oeps....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar hij weet nu wel hoeveel we verdienen aan elke omgeving.. Kost en verkoopprijs i de mail. Handig.
[..]
Wat leukquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:21 schreef Candaasje het volgende:
Ben nu bezig met een leuk (lekker) pakket samen te laten stellen door mijn favo banketbakster in BE voor het team vaste medewerkers van de uni-boerderij (tevens onze proffen/docenten/assistenten). Voor taart had ze de ingrediënten niet in huis vanwege al het gehamster, plus dat het niet zo handig is qua houdbaarheid (gezien er per dag 1-2 medewerkers zullen zijn.) Ze gaat er wat marsepein-beestjes bij doen (lama's, koeien, geiten, kat, paarden... ik geef haar vrije hand maar gewoon). Huisgenoot/studiegenoot wil het dan wel naar de boerderij gaan brengen om daar neer te zetten. Ik ga nog vragen of de rest van de vrijwillige stal-studenten ook mee wil doen. (niet qua kosten hoor, maar gewoon om het namens ons allen te doen.)
Ik mag het met lang niet alles eens zijn, maar ze moeten nu wel driedubbel zo hard werken, en ik wil ze toch even laten weten dat we ze graag zouden willen helpen - wat nu niet gaat, dus dan maar zo.
Sorry, wat zei je? Was even afgeleid door je aura.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was het wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:38 schreef minilot het volgende:
-breekt in voor @:AnneX -
De daghap! Veganuggets nu op, morgen weer wat anders.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sorry, wat zei je? Was even afgeleid door je aura.
Oh sweet, sweet child of summer... welkom in de kantoorleef.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:12 schreef Myraela het volgende:
Doen ze dat soort dingen trouwens ook als het geen leidinggevende is, Kaatje? Ik krijg bij ons altijd de kriebels van mensen die vooraan staan wanneer een leidinggevende jarig is, terwijl je ze verder bij niemand ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |