abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2020 @ 11:55:44 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192244629
Wat een gepuzzel. We willen een nieuw energiecontract. Hoewel Eneco allerlei data verstrekt, maken ze het wel zo moeilijk mogelijk om over te stappen dus veel van de data moet je zelf nog herberekenen.
Maar ik ben er uit. We zijn sinds de elektrische auto in het laagtarief 183% meer gaan verbruiken en in het hoogtarief niets. Het laagtarief is blijkbaar al vanaf 21.00 door de week in Brabant.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 12:00:53 #152
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192244732
Hoi, Collega,

INTERNAL USE ONLY.

Plaatje met INTERNAL USE ONLY.

DO NOT SEND TO CUSTOMER.

Groetjes,

Krea.

FW: INTERNAL USE ONLY.

Beste klant,

blablabla,

Groetjes,

Collega.

...........................................................gaylord.
pi_192244739
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kruiwagen?
Kut :')

met bakstenen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192244822
Is gaylord in kreataal een geuzennaam of zo? :P
pi_192244827
MIJN INTAKE VOOR DIAGNOSE MAG TOCH VIA VIDEO *O* *O* *O* :o :o :o

Komende maandag al :o

Het wordt vast raar, maar zóveel beter dan niks :Y
  dinsdag 24 maart 2020 @ 12:05:44 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192244837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:05 schreef Tele6 het volgende:

*O*
Spoilers!
pi_192244892
Over sport gesproken, ik moet voortaan denk ik eerder opstaan voor mijn hardlooprondje, want om 8:30 zijn er veel te veel hondenuitlaters in het bos. Het is een "honden aangelijnd welkom" bos, maar werkelijk iedereen heeft er lak aan.

Ik krijg continu honden achter me aan of honden die mijn weg versperren of honden die me bijna omver lopen :( Oh en de gevechten tussen honden waar de baasjes dan op een afstandje "nee, doe niet, laat los" naar staan te roepen |:(
Mensen, als je geen controle hebt over wat je hond doet, laat hem dan niet loslopen :(

Ik loop een route die door de beheerders van het bos is aangemerkt als hardlooproute, ik loop rustig aan één kant van het pad, ik doe niks verkeerd.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 12:09:14 #158
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192244910
Oh Tele!! Wat fijn!

Ik hou echt van de creativiteit die mensen nu tentoon spreiden.. niet alleen qua sporten maar ook het video bellen etc..

In ons bedrijf gaan nu ook weer meer stemmen op om 2 dagen per week thuis werken toe te staan.. ^O^

En ik mag "straks" ook 1 dag per week thuis werken.. in NL..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192245077
quote:

*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192245116
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

EINDELIJK excuus om altijd een hoepelrok te dragen *O* O+
Ja! En dan maken we buiginkjes en hoofdknikjes in plaats van handen schudden enzo. Zoals vroegah O+

Goed, tijd voor (opgewarmde, want eergisteren gemaakte) risotto :9
pi_192245167
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D

Vakantie een week ingekort, dat moet geld opgeleverd hebben.

Ik ga mezelf verwennen. Ik denk dat het de Bamix superbox wordt.
https://www.coolblue.nl/product/417695/bamix-superbox.html
Dees, maar dan niet van Coolblue want duuuur.
Ik las Bambix ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 12:25:31 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192245185
Ik heb nog wel de hoepelrok van mn oude trouwjurk O+

Tevens moeten we deze week maar eens de lijst is voor volgend jaar vast gaan leggen.. want mensen gaan nu hun trouwdag verplaatsen naar volgend jaar..
pi_192245205
Oh jullie waren al een pagina verder zie ik nu.... *terugleest*
  dinsdag 24 maart 2020 @ 12:26:36 #164
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192245209
Ik wil ook geld uitgeven.. maar geen idee waaraan.. :@

Zo maar eens op Ikea site kijken voor een nieuwe uitzet.. :+
pi_192245260
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
Hoi, Collega,

INTERNAL USE ONLY.

Plaatje met INTERNAL USE ONLY.

DO NOT SEND TO CUSTOMER.

Groetjes,

Krea.

FW: INTERNAL USE ONLY.

Beste klant,

blablabla,

Groetjes,

Collega.

...........................................................gaylord.
Je bent nu je klant kwijt? :P
pi_192245265
quote:

*O* Fijn!
pi_192245306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:26 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil ook geld uitgeven.. maar geen idee waaraan.. :@

Zo maar eens op Ikea site kijken voor een nieuwe uitzet.. :+
Boodschappen natuurlijk. Koop alle boodschappen.
pi_192245323
Ik heb gisteren nieuwe schoenen besteld, ook voor m'n vriend. En toen zei die dat hij nog nieuwe schoenen van de vorige keer dat er goede aanbiedingen waren ongedragen in de kast had staan. :@ Maar het was zo'n goede aanbieding. :') Achja. Hij verslijt ze ook als een malle zodra hij ze wel gaat dragen.
pi_192245324
Jaa, ik hoor er ook bij *O*
Zoom geïnstalleerd voor de koorrepetitie morgenavond, met ruim 30 pp.
En mn.X voor overleg met de fotoclub en de radioclub.
Trekken hullie dat wel in deze barre tijden?

En wat een opluchting voor Tele.
Doet er ook een begeleider mee in het gesprek?
Maak je een lijstje van wat je kwijt wilt, buiten de vragen om!
pi_192245351
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja! En dan maken we buiginkjes en hoofdknikjes in plaats van handen schudden enzo. Zoals vroegah O+

Goed, tijd voor (opgewarmde, want eergisteren gemaakte) risotto :9
Jij begrijpt het *;
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192245382
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:32 schreef AnneX het volgende:
Jaa, ik hoor er ook bij *O*
Zoom geïnstalleerd voor de koorrepetitie morgenavond, met ruim 30 pp.
En mn.X voor overleg met de fotoclub en de radioclub.
Trekken hullie dat wel in deze barre tijden?

En wat een opluchting voor Tele.
Doet er ook een begeleider mee in het gesprek?
Maak je een lijstje van wat je kwijt wilt, buiten de vragen om!
Ben benieuwd naar je ervaringen met Zoom. Volgens onze dirigente werkte het bij haar niet zo goed.
Maar ons koor gaat vrijdag ook proberen hoe het werkt. Als repeteren niet lukt kunnen we elkaar in ieder geval even ‘ontmoeten’.
pi_192245410
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:03 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, zijn juliie al aan het ‘werk’ zo vroeg op de ochtend...
Scrolde door de volkskrant en herkende veel goede tips bij Aaf.🤪
https://www.volkskrant.nl(...)-voorkomen~b7303135/

@:Isa Wat sneu voor je ouders en het geplande feest! Redden zij zich verder met thuisblijven en boodschappen? Is er überhaupt hulp voor je moeder?
Wij kregen een save the date voor eind augustus en 100 jaar samen-feest.

I.p.v. een hoepelrok kun je ook met een paraplu of parasol gaan lopen...zo’n x grote voor 2 personen...
Alhoewel het in de polder niet noodzakelijk is.

Werk ze en zet het nieuws af en toe maar uit!
Ze hebben hulp zat als ze willen, maar mijn vader wil niemand in hun huis hebben voorlopig. Mijn moeder heeft ook net een hartinfarct gehad, dus die moet nu niet ziek worden :{
Ik ben alleen bang dat mijn vader dit niet lang gaat volhouden, die wordt stapeldol zo.
(de hulpen die ze hebben werken ook nog in verzorgingshjuizen/met andere ouderen en één was al heel erg verkouden, maar moest gewoon blijven werken)

Ik vind de creativiteit ook erg leuk :Y Mijn ouders hadden nog nooit aan videobellen gedaan, maar nu dus wel. En Jross is ook heel creatief in het bedenken van materiaal om mee gewicht te heffen (nee, hij mocht mij niet gebruiken voor deadlifts en bench press :( )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192245422
Repeteren lijkt me geen succes. :D Benieuwd hoe dat gaat. Wij hebben hebben op kantoor al dat mensen soms even wegvallen, en dan is dat een kleine groep jonge social media collega's die over het algemeen prima laptops hebben en met techniek overweg kunnen. :D
  dinsdag 24 maart 2020 @ 12:37:56 #174
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192245428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Boodschappen natuurlijk. Koop alle boodschappen.
We hebben al een hotline met Albert.. :+
pi_192245476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]

We hebben al een hotline met Albert.. :+
Ga naar België om te tanken:

https://gocar.be/nl/auton(...)SxyVwrXJ0sfnj5fBkk1M
pi_192245506
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij begrijpt het *;
^) ?

(Oh nee, daar deed ik niet aan :D )

Oh maar ik weet dat het een geromantiseerd beeld is en vrouwen geen rechten hadden ditdatzuszo.... maar dromen over galante mannen met deftige mantels en die hun hoed voor je afnemen..... O+
pi_192245571
Wilde ook nooit trouwen, maar wilde wel paar dingen netjes geregeld hebben. Trouwen bleek makkelijkst. Nu toch getrouwd :')

Blijf wel mn vriend zeggen, want ggggggggggatverdamme "mijn man"...

Die man wilde overigens heeel graag trouwen en zo theatraal mogelijk. Hij denkt ook dat we dat "nog wel een keer gaan doen", de schat :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192245597
Ach, Isa ... :* wat een zorg.
En van je moeder en recent infarct heb ik niet meegekregen.
Hoe is het een beetje te verzachten voor je vader (en moeder!).
Jij door de voordeur naar binnen en alle voorzorgsmaatregelen en hij via achterdeur even luchten?
Ik noem maar wat.

Zangjuf had met een kleiner koor al gerepeteerd en was tevreden.
Wij gaan het meemaken.

Mn.X belt nu met digibete en wereldvreemde broer, over een ontmoeting eind mei die niet kan doorgaan bij het familiegraf.
Lastig om zaken uit te leggen aan iemand, die de krant niet leest, geen tv. heeft.
Heel lastig.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:04:47 #179
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192245974
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je bent nu je klant kwijt? :P
Nee, maar hij weet nu wel hoeveel we verdienen aan elke omgeving. :'). Kost en verkoopprijs i de mail. Handig.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:06:09 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:06:19 #181
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192246006
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wilde ook nooit trouwen, maar wilde wel paar dingen netjes geregeld hebben. Trouwen bleek makkelijkst. Nu toch getrouwd :')

Blijf wel mn vriend zeggen, want ggggggggggatverdamme "mijn man"...

Die man wilde overigens heeel graag trouwen en zo theatraal mogelijk. Hij denkt ook dat we dat "nog wel een keer gaan doen", de schat :')
Ik weet na 20 jaar nog steeds niet hoe je eruit ziet en daardoor ben je nog steeds Phoebe van Friends. Alles wat je post is ook in die persoonlijkheid.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:06:37 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192246016
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, maar hij weet nu wel hoeveel we verdienen aan elke omgeving. :'). Kost en verkoopprijs i de mail. Handig.
Wat een onhandige collega!! Wat was zn excuus??
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:07:09 #183
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192246035
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik weet na 20 jaar nog steeds niet hoe je eruit ziet en daardoor ben je nog steeds Phoebe van Friends. Alles wat je post is ook in die persoonlijkheid.
_O-
pi_192246043
Wat fijn @Tele6, dat het toch doorgaat. Ook al is het op een andere manier dan anders, hopelijk kunnen ze een soort (of liefst echte) diagnose stellen..

Ik heb nu wel even genoeg van teams. Eerst een meeting met HR team en keihard gezongen voor onze leidinggevende (iedereen had thuis versieringen gemaakt of opgehangen achter zich), daarna een teamsmeeting met de "etage". en zojuist met een collega "geluncht". Doen wij iedere week en nu dus maar via teams.

Zoom ga ik vanavond maar eens op m'n eigen laptop installeren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_192246072
quote:

[..]

_O-
pi_192246145
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:Tele6, dat het toch doorgaat. Ook al is het op een andere manier dan anders, hopelijk kunnen ze een soort (of liefst echte) diagnose stellen..

Ik heb nu wel even genoeg van teams. Eerst een meeting met HR team en keihard gezongen voor onze leidinggevende (iedereen had thuis versieringen gemaakt of opgehangen achter zich), daarna een teamsmeeting met de "etage". en zojuist met een collega "geluncht". Doen wij iedere week en nu dus maar via teams.

Zoom ga ik vanavond maar eens op m'n eigen laptop installeren.
Echt verschrikkelijk dat soort dingen. :D We zitten midden in een crisis, plannen ze om 16:00 uur een afscheidsborrel in voor een collega via Zoom. Nep gedoe. :') Dat is 1. niet tof en 2. we hebben wel belangrijkere dingen te doen.
pi_192246179
Doen ze dat soort dingen trouwens ook als het geen leidinggevende is, Kaatje? Ik krijg bij ons altijd de kriebels van mensen die vooraan staan wanneer een leidinggevende jarig is, terwijl je ze verder bij niemand ziet.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:16:10 #188
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192246269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat een onhandige collega!! Wat was zn excuus??
Oh sorry. Niet gezien. Maar het was 1 vd grote bazen dus het zal me aan m'n bips oxideren.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:20:59 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192246392
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Oh sorry. Niet gezien. Maar het was 1 vd grote bazen dus het zal me aan m'n bips oxideren.
Gheheh.. hup kan me voorstellen..
pi_192246403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:12 schreef Myraela het volgende:
Doen ze dat soort dingen trouwens ook als het geen leidinggevende is, Kaatje? Ik krijg bij ons altijd de kriebels van mensen die vooraan staan wanneer een leidinggevende jarig is, terwijl je ze verder bij niemand ziet.
Ja hoor. We zijn nu bezig om iets te organiseren voor een van de receptionistes. Die gaat volgens mij per 1 juli met pensioen en is op 1 april 40 jaar in dienst. Andere collega is 6 april jarig en die werkt dan niet, maar die zal de volgende dag worden toegezongen.
En dit was een begin van een gewone dagelijkse meeting. Enige verschil is dat we nu geen gebakje kregen (al had 1 collega een bosssche bol gekocht voor zichzelf, de jarige komt uit Den Bosch)
pi_192246419
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Oeps.... :')

quote:

[..]

:D

Phoebe is wel heeul tof. Zolang ze dr gitaar er niet bij pakt althans :P

Wij hebben vrijdagavond een feestje voor vriendin die 30 is geworden via.... hangouts ofzo.
Vind het wel leuk hoor. :) Ik hou wel van zulke dingen. Op het werk hingen we ook altijd slingers voor iedereen op. O+

Ben nu bezig met een leuk (lekker) pakket samen te laten stellen door mijn favo banketbakster in BE voor het team vaste medewerkers van de uni-boerderij (tevens onze proffen/docenten/assistenten). Voor taart had ze de ingrediënten niet in huis vanwege al het gehamster, plus dat het niet zo handig is qua houdbaarheid (gezien er per dag 1-2 medewerkers zullen zijn.) Ze gaat er wat marsepein-beestjes bij doen (lama's, koeien, geiten, kat, paarden... ik geef haar vrije hand maar gewoon). Huisgenoot/studiegenoot wil het dan wel naar de boerderij gaan brengen om daar neer te zetten. Ik ga nog vragen of de rest van de vrijwillige stal-studenten ook mee wil doen. (niet qua kosten hoor, maar gewoon om het namens ons allen te doen.)

Ik mag het met lang niet alles eens zijn, maar ze moeten nu wel driedubbel zo hard werken, en ik wil ze toch even laten weten dat we ze graag zouden willen helpen - wat nu niet gaat, dus dan maar zo.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:25:27 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192246488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:21 schreef Candaasje het volgende:

Ben nu bezig met een leuk (lekker) pakket samen te laten stellen door mijn favo banketbakster in BE voor het team vaste medewerkers van de uni-boerderij (tevens onze proffen/docenten/assistenten). Voor taart had ze de ingrediënten niet in huis vanwege al het gehamster, plus dat het niet zo handig is qua houdbaarheid (gezien er per dag 1-2 medewerkers zullen zijn.) Ze gaat er wat marsepein-beestjes bij doen (lama's, koeien, geiten, kat, paarden... ik geef haar vrije hand maar gewoon). Huisgenoot/studiegenoot wil het dan wel naar de boerderij gaan brengen om daar neer te zetten. Ik ga nog vragen of de rest van de vrijwillige stal-studenten ook mee wil doen. (niet qua kosten hoor, maar gewoon om het namens ons allen te doen.)

Ik mag het met lang niet alles eens zijn, maar ze moeten nu wel driedubbel zo hard werken, en ik wil ze toch even laten weten dat we ze graag zouden willen helpen - wat nu niet gaat, dus dan maar zo.
Wat leuk O+

Ik heb zojuist maar weer eens pilates gedaan die goed helpt voor mijn zere been. Auw.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 13:33:24 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192246657
Ik zag zonnebadende adders in het Bargerveen. Eerste keer dat ik een slang in het wild zie in Nederland.

Geen digitale camera met teleobjectief mee en wil ze ook niet storen. (en ik weet eigenlijk niet hoe snel ze mensen aanvallen :@ )
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192246665
lunchwaggel met mijn lief

die altijd loopt alsof hij de trein wil halen dus... _O-
en dat op mijn nieuwe (nog dunnere) barefoot shoes

dat voel ik nu wel toch :)
pi_192246684
quote:

[..]

Sorry, wat zei je? Was even afgeleid door je aura.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:37:14 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192246734
Olympische Spelen met een jaar uitgesteld. Was te verwachten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 24 maart 2020 @ 13:38:04 #197
221912 minilot
Nancy boy
pi_192246749
-breekt in voor @AnneX -

De daghap! Veganuggets nu op, morgen weer wat anders. :)

Bijlees zodra dutje :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_192246760
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:38 schreef minilot het volgende:
-breekt in voor @:AnneX -

De daghap! Veganuggets nu op, morgen weer wat anders. :)

[ afbeelding ]
Was het wat? :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2020 @ 13:41:56 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192246820
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sorry, wat zei je? Was even afgeleid door je aura.
pi_192246839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:12 schreef Myraela het volgende:
Oh sweet, sweet child of summer... welkom in de kantoorleef.

Als dit alles achter de rug is (en hopelijk onze financiële situatie niet te veel gaat afwijken van hoe we het bedacht hadden) toch eens kijken hoeveel inkomsten "genoeg" zijn en of ik die op een andere manier bij elkaar kan harken. Ik merk dat het me steeds meer moeite doet in deze onzin mee te draaien en collega's serieus te nemen die dat wel doen. Ik heb er de krrrrrrracht niet voor.

De man houdt echtecht van zn werk. Wat hij doet kan ook onder eigen vlag, maar hij is organisatorisch en administratief niet goed. Hij heeft wel eens genoemd dat hij meer zelfstandig werk zou willen doen als ik die shit maar voor em zou willen regelen... mogelijkheid... of bij een bakker werken ofzo, lijkt me heerlijk. Dat je weer eens fysiek moe bent aan het einde vd dag, niet bullshitmoe...

Naja eerst kerona maar overleven :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')