quote:
Je bedoelt gewoon een hoepelrok?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
GEwoon eve de A1 afrije hehe.
Ik heb wel een gat in de markt gevonden. Een soort hoepel die anderhalve meter om je heen hangt aan bretels. Dat je automatisch die afstand creeert. Iedereen wil dit.
Ik geef hierbij iedereen mijn zegen om dit idee in praktijk te brengen en rijk te worden.
Yes. Maar dan anderhalve meter en ook voor mannen. In hippe kleuren, zonder rok.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een hoepelrok?
[ afbeelding ]
Waar kan ik aandelen kopen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yes. Maar dan anderhalve meter en ook voor mannen. In hippe kleuren, zonder rok.
Meer voer voor de katquote:
Die hoeft dan maar 75 cm te zijn, scheelt weer omvang. En dan wel iedereen zo'n ding.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef Kreator het volgende:
Ik heb wel een gat in de markt gevonden. Een soort hoepel die anderhalve meter om je heen hangt aan bretels. Dat je automatisch die afstand creeert. Iedereen wil dit.
Ik geef hierbij iedereen mijn zegen om dit idee in praktijk te brengen en rijk te worden.
Als iedereen hem draagt wel. Maar je hebt altijd mensen die vooruitgang in de weg staan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die hoeft dan maar 75 cm te zijn, scheelt weer omvang. En dan wel iedereen zo'n ding.
Tsskk...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Misschien ook eens gaan knutselen met een paraplu met diameter >75cm..als iedereen die nou om zn middel doet dan kan je niet eens bij je de 1.5 m komen van elkaar..
Was er niet sowieso zo'n unit al op de markt??
Lona schijnt op zoek te zijn naar goedkoop vers vlees voor Doraquote:
Goedkoop is altijd meevaller.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lona schijnt op zoek te zijn naar goedkoop vers vlees voor Dora
Ik moest ook weer lachen om die droge Paulien Cornelissen met haar viool.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:03 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, zijn juliie al aan het ‘werk’ zo vroeg op de ochtend...
Scrolde door de volkskrant en herkende veel goede tips bij Aaf.🤪
https://www.volkskrant.nl(...)-voorkomen~b7303135/
EINDELIJK excuus om altijd een hoepelrok te dragenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een hoepelrok?
[ afbeelding ]
Klinkt als flinke koortsquote:
Leuk! Ik zag mijn trainer net ook al iets met een keukentrapje doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Hahahaha. Iedere dag maken onze coaches een home-workout. Er worden zoveel mogelijk verschillende oefeningen gedaan, die enige creativiteit vergen soms.
Zo is er dus gewoon een lifting work-out vandaag. De coach deed het met een bezemsteel en 2 van die XXL pakken OMO wasmiddel.![]()
Gisteren zag ik een andere coach bent over rows maken met een rugtas voor bakstenen. Ik vin mooi
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |