abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2020 @ 12:31:09 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203427
Overigens staat er op de Televaag een foto van een viskraam met een rij mensen.

Valt dat dan weer niet onder het restaurantverbod?
Dat een drive open mag zijn vind ik logisch omdat men in een auto zit, maar zo....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192203453
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:21 schreef fietsie het volgende:
Het lastige is dat de richtlijnen heel troebel zijn, waardoor je niet echt hard kunt laten optreden
[..]

Ik heb afgelopen meerdere van die mannen aan de lijn gehad ivp die verbouwing bij schoonouders.
De bedrijven die ik sprak hadden allemaal maatregelen, inc wassen e.d.
En deden ook expliciet het verzoek hen los in te plannen, als anderen er niet waren.

Ik hoop dat jouw cv monteur er ook zo over denkt.
Ik hoop het....
pi_192203457
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:31 schreef fietsie het volgende:

Dat een drive open mag zijn vind ik logisch omdat men in een auto zit, maar zo....
Afhalen mag. Die constructie is in veel gevallen wel wat slecht, ja.
pi_192203471
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet in dezelfde ruimte zijn. Als hij weg is even de deurknoppen en wat hij eventueel verder heeft aangeraakt afnemen met liefst een chlooroplossing. Anders gewoon sopje.
Dat laatste is een goede, dankjewel ^O^
pi_192203526
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:31 schreef fietsie het volgende:

Die was op de markt in Spijkenisse ook open, maar wel met plakband afstanden van 1,5 meter voor de kraan aangegeven. En bestellen was daarna gelijk weer terug naar die 1,5 meter.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 22 maart 2020 @ 12:37:46 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203560
Ik hoop dat de politiek de ballen heeft om een tussenvorm van totale lockdown toe te passen zodat werkenden nog worden ontzien: iedere vorm van recreatie in de openbare ruimte verbieden, met uitzondering van sportbeoefening met maximaal 2 personen die nog steeds 1.5 meter afstand houden.

En ook expliciet stellen dat dit voor kinderen ook geldt.

Natuurgebieden op slot, stranden op slot, wandelpaden, pleinen, bankjes. "Hangen" enz. Meteen hard ingrijpen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192203581
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Zeg Cat.. het zal wel aan mij liggen.. maar jij hebt nog best veel irl menselijk contact.. vind je dat nou echt ze enorm nodig?
Hoezo? Misschien heb ik hier een verkeerd beeld afgegeven?
Sinds afgelopen dinsdag is hier niemand in huis geweest. Ik heb wel boodschappen gedaan en daar afstand gehouden.
Vandaag zou ik mijn verjaardagsfeest hebben: afgezegd.

Ouders komen daarom morgen (op de dag zelf en als niemand ziek is en we ons allemaal er oké bij voelen) op anderhalve meter afstand een kopje koffie drinken.

En die avond komt een vriendin. Ook als het oké voor ons voelt en niemand ziek is en niet als mijn ouders er zijn zodat we afstand kunnen houden.

En dinsdagavond dan schoonzus om iets aan de deur op te halen.

Ik heb afgelopen week niet in de zorg gewerkt, en vertrouw erop dat mijn bezoekers het melden als ze ziek zijn.
En dan vind ik het -op dit moment- nog wel verantwoord.

Gisteren werd ik uitgenodigd voor de verjaardag van diezelfde vriendin die morgen naar mijn verjaardag komt. Die vierde ze met een andere vriend en nog iemand en daar ben ik niet naartoe geweest. We zien elkaar morgen toch en dat vond ik teveel mensen bij elkaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 maart 2020 @ 12:39:30 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203604
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die was op de markt in Spijkenisse ook open, maar wel met plakband afstanden van 1,5 meter voor de kraan aangegeven. En bestellen was daarna gelijk weer terug naar die 1,5 meter.
Ik vond de oplossing van een bakker van de week op tv ook creatief.. dranghekken met om de 1.5 meter een rood/wit lint..
Het is allemaal zo moeilijk niet..

Misschien ook eens gaan knutselen met een paraplu met diameter >75cm.. :+ als iedereen die nou om zn middel doet dan kan je niet eens bij je de 1.5 m komen van elkaar..
Was er niet sowieso zo'n unit al op de markt??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 22 maart 2020 @ 12:39:37 #134
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203606
Je geeft dus het beeld dat je iig 4 mensen gaat zien, in 2 situaties, die beiden prima uit te stellen lijken :P
pi_192203608
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:37 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dat de politiek de ballen heeft om een tussenvorm van totale lockdown toe te passen zodat werkenden nog worden ontzien: iedere vorm van recreatie in de openbare ruimte verbieden, met uitzondering van sportbeoefening met maximaal 2 personen die nog steeds 1.5 meter afstand houden.

Natuurgebieden op slot, stranden op slot, wandelpaden, pleinen, bankjes. "Hangen" enz. Meteen hard ingrijpen.
Werkenden moeten juist niet ontzien worden. Iedereen blijft gewoon komen zolang de baas het verplicht.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 22 maart 2020 @ 12:39:59 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203617
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En stonden de mensen die stonden te wachten ook op 1.5 meter van elkaar?
pi_192203622
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Afhalen mag. Die constructie is in veel gevallen wel wat slecht, ja.
Ik kreeg net een lijstje van restaurants die afhalen en/of thuisbezorgen. Afhalen ga ik niet doen.
Als ze het niet goed geregeld hebben sta je daar een half uur andermans adem te delen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 maart 2020 @ 12:41:20 #138
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203651
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:37 schreef fietsie het volgende:

Ik vraag me wel af hoe je dat met kinderen voor elkaar gaat krijgen als je in een flatje op 3 hoog achter woont..

Alhoewel.. in Spanje en Italië doen ze het ook..
pi_192203667
Ik weet soms ook niet meer waar je goed aan doet. Ik ben vanochtend een uur door het dorp gaan wandelen. Wel dicht naast mijn vriend, voor de rest met boogjes om iedereen heen.

Hoor je dan ook bij de gekkies die de ernst van de zaak niet inzien?

Ik had gewoon wat beweging en frisse lucht nodig.
pi_192203673
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef fietsie het volgende:
Je geeft dus het beeld dat je iig 4 mensen gaat zien, in 2 situaties, die beiden prima uit te stellen lijken :P
Klopt. Het is niet 100% noodzakelijk.
En zodra er een lockdown komt gaat het sowieso niet door.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:42:23 #141
217702 Lonaa
Honger!
pi_192203675
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:44:55 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203742
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af hoe je dat met kinderen voor elkaar gaat krijgen als je in een flatje op 3 hoog achter woont..

Alhoewel.. in Spanje en Italië doen ze het ook..
Heel makkelijk: "Nee. Je blijft binnen."
En dan zul je wat energie moeten steken in wat er dan gedaan wordt
pi_192203755
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:
Ik weet soms ook niet meer waar je goed aan doet. Ik ben vanochtend een uur door het dorp gaan wandelen. Wel dicht naast mijn vriend, voor de rest met boogjes om iedereen heen.

Gisteren ook wezen wandelen, niet heel druk, maar toch merk je dat het lastig is wanneer anderen het niet serieus nemen. Werd gisteren rakelings ingehaald door een hijgende jogger. Lekker dan, hoop dat je hielspoor oploopt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 22 maart 2020 @ 12:45:50 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203760
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:

Is dat laatste werkelijk zo? Of is dat iets wat sommige mensen zich aanpraten.
Frisse lucht krijg je ook als je een stoel bij je achterdeur zet en een kop koffie drinkt.
pi_192203771
Wat verwarrend: zitten presentator en gasten in Buitenhof in de lillike witte stoelen van wakker nederland.
(Zouden de stoelen gesopt zijn tussendoor?)
#Is niet bijdehand bedoeld.

@fietsie wat een geregel met een verhuizing in deze weken! :X
Kunnen de schoonouders wel eten laten komen als tafeltje dekje oid?
En veel fruit erbij?
  zondag 22 maart 2020 @ 12:46:58 #146
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203787
Mia wat mij betreft is het vooral blijf in je eigen ei en ga alleen naar buiten of heb alleen contacten als het ECHT noodzakelijk is..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:48:26 #147
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203819
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Frisse lucht krijg je ook als je een stoel bij je achterdeur zet en een kop koffie drinkt.
Ja.. of als je een tuin hebt ga je net zoals Loon lekker in de tuin sporten.. ^O^

Beweging + frisse lucht!!
pi_192203834
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:45 schreef fietsie het volgende:
Ik heb wat moeite met niet werken terwijl ik thuis ben. Dus even de deur uit, helpt wel, ja.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:49:10 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192203839
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:46 schreef AnneX het volgende:

@:fietsie wat een geregel met een verhuizing in deze weken! :X
Kunnen de schoonouders wel eten laten komen als tafeltje dekje oid?
En veel fruit erbij?
Maandag wordt er in hun "nieuwe" garage een kooktoestel gezet, en is er als het goed is koud water.

Dan kunnen ze iig koken daar, en de slaapkamer is als er komende week gewerkt mag blijven worden donderdag klaar.
  zondag 22 maart 2020 @ 12:49:38 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192203850
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb wat moeite met niet werken terwijl ik thuis ben. Dus even de deur uit, helpt wel, ja.
Hoe komt het dat je daar zo'n moeite mee hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')