Ik hoop het....quote:Op zondag 22 maart 2020 12:21 schreef fietsie het volgende:
Het lastige is dat de richtlijnen heel troebel zijn, waardoor je niet echt hard kunt laten optreden
[..]
Ik heb afgelopen meerdere van die mannen aan de lijn gehad ivp die verbouwing bij schoonouders.
De bedrijven die ik sprak hadden allemaal maatregelen, inc wassen e.d.
En deden ook expliciet het verzoek hen los in te plannen, als anderen er niet waren.
Ik hoop dat jouw cv monteur er ook zo over denkt.
Afhalen mag. Die constructie is in veel gevallen wel wat slecht, ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:31 schreef fietsie het volgende:
Overigens staat er op de Televaag een foto van een viskraam met een rij mensen.
Valt dat dan weer niet onder het restaurantverbod?
Dat een drive open mag zijn vind ik logisch omdat men in een auto zit, maar zo....
Dat laatste is een goede, dankjewelquote:Op zondag 22 maart 2020 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet in dezelfde ruimte zijn. Als hij weg is even de deurknoppen en wat hij eventueel verder heeft aangeraakt afnemen met liefst een chlooroplossing. Anders gewoon sopje.
Die was op de markt in Spijkenisse ook open, maar wel met plakband afstanden van 1,5 meter voor de kraan aangegeven. En bestellen was daarna gelijk weer terug naar die 1,5 meter.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:31 schreef fietsie het volgende:
Overigens staat er op de Televaag een foto van een viskraam met een rij mensen.
Valt dat dan weer niet onder het restaurantverbod?
Dat een drive open mag zijn vind ik logisch omdat men in een auto zit, maar zo....
Hoezo? Misschien heb ik hier een verkeerd beeld afgegeven?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zeg Cat.. het zal wel aan mij liggen.. maar jij hebt nog best veel irl menselijk contact.. vind je dat nou echt ze enorm nodig?
Ik vond de oplossing van een bakker van de week op tv ook creatief.. dranghekken met om de 1.5 meter een rood/wit lint..quote:Op zondag 22 maart 2020 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die was op de markt in Spijkenisse ook open, maar wel met plakband afstanden van 1,5 meter voor de kraan aangegeven. En bestellen was daarna gelijk weer terug naar die 1,5 meter.
Werkenden moeten juist niet ontzien worden. Iedereen blijft gewoon komen zolang de baas het verplicht.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:37 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dat de politiek de ballen heeft om een tussenvorm van totale lockdown toe te passen zodat werkenden nog worden ontzien: iedere vorm van recreatie in de openbare ruimte verbieden, met uitzondering van sportbeoefening met maximaal 2 personen die nog steeds 1.5 meter afstand houden.
En ook expliciet stellen dat dit voor kinderen ook geldt.
Natuurgebieden op slot, stranden op slot, wandelpaden, pleinen, bankjes. "Hangen" enz. Meteen hard ingrijpen.
En stonden de mensen die stonden te wachten ook op 1.5 meter van elkaar?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die was op de markt in Spijkenisse ook open, maar wel met plakband afstanden van 1,5 meter voor de kraan aangegeven. En bestellen was daarna gelijk weer terug naar die 1,5 meter.
Ik kreeg net een lijstje van restaurants die afhalen en/of thuisbezorgen. Afhalen ga ik niet doen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afhalen mag. Die constructie is in veel gevallen wel wat slecht, ja.
Ik vraag me wel af hoe je dat met kinderen voor elkaar gaat krijgen als je in een flatje op 3 hoog achter woont..quote:Op zondag 22 maart 2020 12:37 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dat de politiek de ballen heeft om een tussenvorm van totale lockdown toe te passen zodat werkenden nog worden ontzien: iedere vorm van recreatie in de openbare ruimte verbieden, met uitzondering van sportbeoefening met maximaal 2 personen die nog steeds 1.5 meter afstand houden.
En ook expliciet stellen dat dit voor kinderen ook geldt.
Natuurgebieden op slot, stranden op slot, wandelpaden, pleinen, bankjes. "Hangen" enz. Meteen hard ingrijpen.
Klopt. Het is niet 100% noodzakelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef fietsie het volgende:
Je geeft dus het beeld dat je iig 4 mensen gaat zien, in 2 situaties, die beiden prima uit te stellen lijken
Heel makkelijk: "Nee. Je blijft binnen."quote:Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe je dat met kinderen voor elkaar gaat krijgen als je in een flatje op 3 hoog achter woont..
Alhoewel.. in Spanje en Italië doen ze het ook..
Gisteren ook wezen wandelen, niet heel druk, maar toch merk je dat het lastig is wanneer anderen het niet serieus nemen. Werd gisteren rakelings ingehaald door een hijgende jogger. Lekker dan, hoop dat je hielspoor oploopt.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:
Ik weet soms ook niet meer waar je goed aan doet. Ik ben vanochtend een uur door het dorp gaan wandelen. Wel dicht naast mijn vriend, voor de rest met boogjes om iedereen heen.
Hoor je dan ook bij de gekkies die de ernst van de zaak niet inzien?
Ik had gewoon wat beweging en frisse lucht nodig.
Is dat laatste werkelijk zo? Of is dat iets wat sommige mensen zich aanpraten.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:
Ik weet soms ook niet meer waar je goed aan doet. Ik ben vanochtend een uur door het dorp gaan wandelen. Wel dicht naast mijn vriend, voor de rest met boogjes om iedereen heen.
Hoor je dan ook bij de gekkies die de ernst van de zaak niet inzien?
Ik had gewoon wat beweging en frisse lucht nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja.. of als je een tuin hebt ga je net zoals Loon lekker in de tuin sporten..quote:Op zondag 22 maart 2020 12:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat laatste werkelijk zo? Of is dat iets wat sommige mensen zich aanpraten.
Frisse lucht krijg je ook als je een stoel bij je achterdeur zet en een kop koffie drinkt.
Ik heb wat moeite met niet werken terwijl ik thuis ben. Dus even de deur uit, helpt wel, ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:45 schreef fietsie het volgende:
Is dat laatste werkelijk zo? Of is dat iets wat sommige mensen zich aanpraten.
Frisse lucht krijg je ook als je een stoel bij je achterdeur zet en een kop koffie drinkt.
Maandag wordt er in hun "nieuwe" garage een kooktoestel gezet, en is er als het goed is koud water.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:46 schreef AnneX het volgende:
@:fietsie wat een geregel met een verhuizing in deze weken!![]()
Kunnen de schoonouders wel eten laten komen als tafeltje dekje oid?
En veel fruit erbij?
Hoe komt het dat je daar zo'n moeite mee hebt?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met niet werken terwijl ik thuis ben. Dus even de deur uit, helpt wel, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |