abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192247540
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ze is leuk O+ Ook als ze dronken is. Of als jezelf dronken bent. :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 14:14:28 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192247591
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef Blues het volgende:
Ruzie voor de supermarkt tussen een wat oudere dame en 2 pubergassies die kennelijk steeds in en uit de super liepen en dwars door iedereen zonder afstand.
Liep nogal uit de hand, komt er een andere dame die bemiddelde door te zeggen dat oudere dame niet zo boos moest doen, dat de boodschap en de uitleg van afstand beter overkomt door het op een aardige toon te doen.
Kregen de dames onderling nogal mot, en joggies verdwenen weer in de super na een middelvinger naar allebei de dames....
Ik ben wel blij met B. die nog werkt en de boskippen haalt.
Ik zit zelf al een week in (vrijwillige) thuis quarantaine, wegens risicogroep qua leeftijd en chronische ziekten.
Kom voorlopig alleen buiten op balkon en in de tuin.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192247596
O+ springen en drinken met Tally O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192247606
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben hulp zat als ze willen, maar mijn vader wil niemand in hun huis hebben voorlopig. Mijn moeder heeft ook net een hartinfarct gehad, dus die moet nu niet ziek worden :{
Ik ben alleen bang dat mijn vader dit niet lang gaat volhouden, die wordt stapeldol zo.
(de hulpen die ze hebben werken ook nog in verzorgingshjuizen/met andere ouderen en één was al heel erg verkouden, maar moest gewoon blijven werken)

Ik vind de creativiteit ook erg leuk :Y Mijn ouders hadden nog nooit aan videobellen gedaan, maar nu dus wel. En Jross is ook heel creatief in het bedenken van materiaal om mee gewicht te heffen (nee, hij mocht mij niet gebruiken voor deadlifts en bench press :( )
:D

En je ouders, ik vind het zo naar te lezen :{
pi_192247607
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog wel eens teruggedacht aan januari. Het kan best zijn dat ik patient zero ben in NL.

Ik kwam toen echt overal en ook wat chinezen uit Wuhan ontmoet (niet fysiek. :') ). Ergens rond die tijd ben ik een paar dagen echt benauwd geweest, alsof er geen lucht meer doorkwam.
DIt ging na 3 dagen weer over. Daarna nog wel een tijdje verrot, zo ook tijdens de fok-meet. 8-).

Zou wel mooi zijn als het zo was.Jammer dat er geen testjes voor thuis zijn die betrouwbaar zijn.
En 2 dagen na de meet werd ik ziek. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ZO ziek was. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192247642
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo zijn wij begonnen. Zijn businessplan was mijn afstudeeropdracht bij studie 1. Bij studie 2 ben ik blijven helpen. Toen werd ik ziek dus echt werken zit er niet meer in. Inmiddels hebben we 2 bedrijven en heb ik daarin ook mijn plek gevonden met zelfstandige werkzaamheden. J is nog steeds organisatorisch een sufferd. En het is helemaal niet altijd leuk om steeds andermans zooi op te moeten ruimen. Maar je doet het voor je eigen bedrijf en dat maakt het heel wat minder irritant.
Ja ik zie mezelf nog wel naar dat idee toegroeien...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192247659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ springen en drinken met Tally O+
Dat was erg leuk O+
Mijn eerste keer was dat en ook mijn laatste B-)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192247685
Dagboekpost:

Vanochtend vroeg lange wandeling gemaakt in de hoop dat het niet zo druk zou zijn overal. Het was FACKINGHOERIG DRUK in het park. ;(
Workout gedaan, viel tegen. Met bakkes in de zon gezeten, viel mee.
Met Dora naar Dex gewandeld alwaar ze lekker gespeeld hebben terwijl ik met de bakkes in de zon zat. Op anderhalve meter afstand van het Baasje van Dex.

Nieuwe e-mail gekregen van de webshop, die dus blijkbaar niet dicht is maar gewoon FACKING onduidelijk communiceert. :') Bestelling van gisteren geannuleerd, welke ik al betaald had en pas dit weekend mijn geld van terug krijg en dan dit weekend nieuwe bestelling doen.

Tevens mail van Crossfit, waarin ze vragen of we niet massaal abbo op willen zeggen omdat ze dan failliet gaan. Naast iedere dag een thuisworkout (met 10 minuten video en de mogelijkheid tot 1 op 1 coaching via whatsapp en zulks) en nu 3x per week 'live' workout via Zoom bieden ze ook nog het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vin mooi. O+

Nu wacht ik op luch welke zal bestaan uit een broodje met gebakken ei en rookvlees.

Einde dagboek.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 14:22:25 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192247735
Mooi, weer videobellen met een accountant. Overhemd aan, kleed over de zooi achter me...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192247755
Zo. Teams-meeting nr. 3 is klaar :{ Al dat gepraat...... :X

Ik heb wel vanmorgen een mooi boeket besteld voor mijn ouders zodat mijn moeder (longpatient en komt nu echt niet buiten) een beetje vrolijkheid ziet :D En voor een vriendin die net haar man verloren is en nu langzaam aan weer probeert te gaan werken. Die kon ook wel wat bloemen gebruiken denk ik :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192247756
Als jullie allemaal al covid gehad hebben zou dat 'mooi' zijn ja :o
pi_192247783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hmmmm maar hij zou dus wel nuttig kunnen zijn om bv van ziekenhuispersoneel vast te stellen wie er al immuun zijn?
(Achtergrond van de vraag: veel, zowel witte als blauwe (zorg vs kantoor) collega's melden zware griepklachten in de afgelopen 3 weken maar zijn volgens protocol (zowel RIVM als Noord-Nederland protocol) niet getest).
Volgens Sanquin is de test niet betrouwbaar genoeg om op individueel niveau immuniteit vast te stellen, maar is hij alleen goed voor de statistiek. Dus ik denk dat er eerst een nieuwe test zou moeten komen voor je kunt doen wat jij zegt. Helaas.
Alsnog vind ik het wel een mooi initiatief van Sanquin. Ik hoop dat daar fijne, geruststellende cijfers uit gaan komen O-)
pi_192247785
#scullersfortheheeeeerd
pi_192247790
Fijn voor Tele trouwens ^O^

Lief P!

Ik kreeg net een rap op de video-app door kleinzoon J. O+ hij rapte mee met iets over 17 miljoen mensen, maar hij keek zo geconcentreerd om die tekst goed mee te kunnen rappen dat hij een soort vertraagde opname leek :D

edit, tekst liedje opgezocht, ik kende het niet natuurlijk :@ /oud
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192247816
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Dagboekpost:

Vanochtend vroeg lange wandeling gemaakt in de hoop dat het niet zo druk zou zijn overal. Het was FACKINGHOERIG DRUK in het park. ;(
Workout gedaan, viel tegen. Met bakkes in de zon gezeten, viel mee.
Met Dora naar Dex gewandeld alwaar ze lekker gespeeld hebben terwijl ik met de bakkes in de zon zat. Op anderhalve meter afstand van het Baasje van Dex.

Nieuwe e-mail gekregen van de webshop, die dus blijkbaar niet dicht is maar gewoon FACKING onduidelijk communiceert. :') Bestelling van gisteren geannuleerd, welke ik al betaald had en pas dit weekend mijn geld van terug krijg en dan dit weekend nieuwe bestelling doen.

Tevens mail van Crossfit, waarin ze vragen of we niet massaal abbo op willen zeggen omdat ze dan failliet gaan. Naast iedere dag een thuisworkout (met 10 minuten video en de mogelijkheid tot 1 op 1 coaching via whatsapp en zulks) en nu 3x per week 'live' workout via Zoom bieden ze ook nog het volgende:

SPOILER
Ik vin mooi. O+

Nu wacht ik op luch welke zal bestaan uit een broodje met gebakken ei en rookvlees.

Einde dagboek.
Wat voor workout was het dit keer? :*

Webshop is stom.
Crossfit is mooi.
Lunch klinkt goed. :Y
pi_192247823
pi_192247828
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192247910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
Ik moest ook net iets te hard lachen :')
pi_192247940
https://www.slpoty.co.uk/(...)cGHhL1C7K5LtyLxYoMec

Voor de liefhebbers van het Schotse landschap O+
  dinsdag 24 maart 2020 @ 14:45:27 #245
221912 minilot
Nancy boy
pi_192248169
J. deed een egoïstische jippie toen gister duidelijk werd dat er tot minstens juni gethuiswerkt wordt. *)

*brengt nekmassage, thee en paaseitjes naar zolder*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 maart 2020 @ 14:49:13 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192248242
Sportcity heeft mijn abonnement 'bevroren'. Ze schrijven niets meer af. Abo gaat weer in, als de sportschool open gaat. Prima opgelost.

Vanmorgen diverse overleggen via Zoom/telefoon enz. Na 3,5 uur ben je dan wel gaar :+. Lekker uurtje gewandeld net. Langs het Spaarne is altijd fijn O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:02:33 #247
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192248456
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik moest ook net iets te hard lachen :')
Spoilers!
pi_192248482
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
Hoi, Collega,

INTERNAL USE ONLY.

Plaatje met INTERNAL USE ONLY.

DO NOT SEND TO CUSTOMER.

Groetjes,

Krea.

FW: INTERNAL USE ONLY.

Beste klant,

blablabla,

Groetjes,

Collega.

...........................................................gaylord.
_O-
Pffffff

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:26 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil ook geld uitgeven.. maar geen idee waaraan.. :@

Zo maar eens op Ikea site kijken voor een nieuwe uitzet.. :+
Aan mij? :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben hulp zat als ze willen, maar mijn vader wil niemand in hun huis hebben voorlopig. Mijn moeder heeft ook net een hartinfarct gehad, dus die moet nu niet ziek worden :{
Ik ben alleen bang dat mijn vader dit niet lang gaat volhouden, die wordt stapeldol zo.
(de hulpen die ze hebben werken ook nog in verzorgingshjuizen/met andere ouderen en één was al heel erg verkouden, maar moest gewoon blijven werken)

Ik vind de creativiteit ook erg leuk :Y Mijn ouders hadden nog nooit aan videobellen gedaan, maar nu dus wel. En Jross is ook heel creatief in het bedenken van materiaal om mee gewicht te heffen (nee, hij mocht mij niet gebruiken voor deadlifts en bench press :( )
Ik wist ook nog niet echt van videobellen in groep af. ben ik mee geïntroduceerd afgelopen 2 dagen :D
Begrijp dat je ouders zich druk maken zeg. Met deze klote cijfers van vandaag wordt je dag niet vrolijker :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:04:39 #249
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192248491
Ik heb even mijn vriendin vermaakt. Ze is eenzaam en wil contact maar is al weken ziek met benauwdheid. Ik heb me maar opgeofferd om veel te ouwehoeren dus. Nu weer zin maken om te werken. Bummer.

Isa, ik heb helemaal over dat van je moeder heengelezen. Dat is niet mis zeg. Is haar gezondheid er erg op verslechterd?
Spoilers!
pi_192248494
Lees nou pas van Isa's moeder. Da's nog een extra zorg. Maar ik kan me voorstellen dat je vader nu even geen extra mensen in huis wil hebben.

Wat lief van je P. Bloemen zijn blijmakers. Voor de ontvangers en in deze tijd ook voor de bloemisten. Vriend van mij heeft het ook heel moeilijk momenteel.

Verstandig @Golfer. Thuisblijven is het beste voor jou ja.

En Lonaa's Crossfit ;( (en zoveel andere bedrijven) die het zo moeilijk hebben. Deze corona ellende zal vast nog heel lang dooretteren.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')