abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:45:20 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192250320
Ik heb draadjesvlees met veel groenten voor morgen alvast gemaakt en die staat nu al een paar uur in de oven te pruttelen.
En ik heb voor straks alvast alles voorbereid voor Mexicaanse wraps.

En ik heb in de tuin allerlei laaggroeiende klimop, bodembedekkers/hedra eruit getrokken.
De groenbak die na het afgelopen weekend barstensvol zat en vandaag was geleegd, zit nu weer barstensvol.

#energie kwijt raken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192250343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja flauw. Wel grappig ook.

Ik ben logo's aan het ontwerpen voor een aantal websites die ik op wil zetten de komende maanden. Best geinig.
Wat voor sites?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192250357
Ik heb net lekker zuurkool op :9 Was even klaar met werk dus maar vervroegd avondeten :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192250372
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:02 schreef AnneX het volgende:
Zeg...heeft Uniek zich al weer eens gemeld? met een medisch bulletin. :?
Iemand al wat gehoord van uniekhoorn?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:48:48 #280
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192250375
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat voor sites?
Iets met tekstschrijven, iets met voicemails inspreken, iets met kerstmis. en er zijn nog wat plannen voor receptensites maar dan moet deze periode wel gruwelijk lang gaan duren voor ik daar aan toe kom.

Wij eten straks okonomyaki. Ontzettend veel trek in. Maar eerst nog even een uurtje de tuin in.
Spoilers!
pi_192250433
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat mij eigenlijk wel verbaast, als ik het nieuws goed begrepen heb, is dat ze alleen kunnen testen of je het op dit moment hebt, maar niet of je het in het verleden hebt gehad.
Of heb ik dan wat gemist?
Achteraf kunnen anti-stoffen in het bloed worden vastgesteld, de grote donorbloedverzamelaar gaat daarop testen bij alle nieuwe donorbloed, om een (steekproef-)beeld te krijgen hoeveel resistentie er is/wordt opgebouwd in NL.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2020 @ 17:01:44 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192250620
Gezellige dominee in Ede. Kan zo iemand niet onder die publieke gezondheidswetgeving opgeborgen worden? Of is "geloof" vrijstelling voor dat soort wetgeving?

(Dominee die stelt dat je moet geloven en dan gered wordt e.d.)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 24 maart 2020 @ 17:02:50 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192250637
Hier staat een Marokkaans stoofpotje (met dank aan fairtrade) op :Y)
Lekker met Libanees brood..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192250683
Ik maak moussaka. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192250816
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:01 schreef fietsie het volgende:
Gezellige dominee in Ede. Kan zo iemand niet onder die publieke gezondheidswetgeving opgeborgen worden? Of is "geloof" vrijstelling voor dat soort wetgeving?

Als die vrijstelling er is is deze crisis weer een mooie aanleiding om daar korte metten mee te maken ipv jaren polderen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192250944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Vraag ik of hij alstublieft aan de afstand zou willen denken voor eenieder; zegt ie dat ik niet zo krampachtig moet doen.

Juist bij dit type mens zou ik zeker 3 meter afstand houden :o

Ik heb het ook niet in de slowchat gezegd at mijn moeder een infarct had gekregen, dat was 14 februari, op Valentijn -O- Mocht met 170 km per uur mee met de ambu met alle toeters en bellen naar een ander ziekenhuis, want hier kunnen ze geen spoedinterventies doen. Wel blij dat we toen normaal op bezoek mochten :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192250976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, post eens iets. Ik moet vermaakt worden.
Zie mijn youtubeje over onze buurmanboer.
pi_192251002
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet in de slowchat gezegd at mijn moeder een infarct had gekregen, dat was 14 februari, op Valentijn -O- Mocht met 170 km per uur mee met de ambu met alle toeters en bellen naar een ander ziekenhuis, want hier kunnen ze geen spoedinterventies doen. Wel blij dat we toen normaal op bezoek mochten :@
Poeh, ellende zeg :{
Idd fijn dat toen nog gewoon op bezoek mocht zonder afstand, zonder overvolle ziekenhuizen etc.
Hoop van harte dat het inmiddels beter gaat met je moeder :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192251032
quote:

Nee, ik dacht al dat ik dat gemist had, omdat ik vaak snel scroll :@
Is ze er 'goed' voor haar doen uitgekomen? En weer een shitload aan antistolling etc erbij gekregen zeker?
pi_192251038
Dora heeft met de kat van de buurvrouw gespeeld en de kat van de buurvrouw vond het nog leuk ook :D O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192251040
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:

Poeh, ellende zeg :{
Idd fijn dat toen nog gewoon op bezoek mocht zonder afstand, zonder overvolle ziekenhuizen etc.
Hoop van harte dat het inmiddels beter gaat met je moeder :*
Ze is heel erg moe. En alle afspraken met de cardioloog zijn voor nu afgezegd. Ook niet echt een prettig gevoel.

@Blues ja, 3 nieuwe medicijnen, 1 oude verwijderd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192251081
quote:

[..]

Oh bah, Isa -O- :*
pi_192251104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze is heel erg moe. En alle afspraken met de cardioloog zijn voor nu afgezegd. Ook niet echt een prettig gevoel.

@:Blues ja, 3 nieuwe medicijnen, 1 oude verwijderd.
Er is toch wel een belafspraak met de cardioloog mogelijk om even te horen van beide kanten hoe het gaat?
  dinsdag 24 maart 2020 @ 17:31:15 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192251114
Ik had dit kunnen schrijven:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192251116
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:30 schreef Blues het volgende:

Er is toch wel een belafspraak met de cardioloog mogelijk om even te horen van beide kanten hoe het gaat?
Ze hebben nog niets terug gehoord van het ziekenhuis, behalve dat de afspraak niet door kon gaan.
pi_192251155
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:25 schreef Blues het volgende:
Fijn voor Tele trouwens ^O^

Lief P!

Ik kreeg net een rap op de video-app door kleinzoon J. O+ hij rapte mee met iets over 17 miljoen mensen, maar hij keek zo geconcentreerd om die tekst goed mee te kunnen rappen dat hij een soort vertraagde opname leek :D

edit, tekst liedje opgezocht, ik kende het niet natuurlijk :@ /oud
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wat moeite met dat nummer als boegbeeld.

Want hier
quote:
Zeventien miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die schrijf je niet de wetten voor
Die laat je in hun waarde
Gaat het dus op mis he. :7

Net mijn introductiebijeenkomst in het ziekenhuis gehad. In korte tijd hebben die daar een geweldige reorganisatie uitgevoerd _O_ Professioneel, alles goed geregeld, er heerst rust en wij nieuwelingen moeten vooral aangeven wat we wel en niet kunnen of willen als we aan de slag gaan.
Veel info, veel aandacht. Ik zat met drie andere mensen aan tafel, twee plegen en één jonge meid die daar ooit vakantiewerk had gedaan en wilde bijdragen in de ondersteuning O+ En zo heten ze deze week ruim 50 tijdelijke krachten welkom.

Nu in het bezit van badge en inlog voor korte elearning. Uniform gepast.
En wachten op inplanning. Wordt waarschijnlijk de ‘Corona verdachte’ afdeling. Beschermende maatregelen op de kamers dus en gewoon uniform in de gang. We kregen ook een rondleiding en liepen daar even doorheen. Heftig. Zowat het halve ziekenhuis is ingericht voor verdacht en bewezen positief en vandaag zijn ook diverse mensen naar andere ziekenhuizen doorgestuurd.

Nog één afdeling over voor reguliere zorg en daar ligt alles door elkaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192251158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

@:Blues ja, 3 nieuwe medicijnen, 1 oude verwijderd.
Sterkte :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192251386
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb wat moeite met dat nummer als boegbeeld.

Want hier
[..]

Gaat het dus op mis he. :7

Net mijn introductiebijeenkomst in het ziekenhuis gehad. In korte tijd hebben die daar een geweldige reorganisatie uitgevoerd _O_ Professioneel, alles goed geregeld, er heerst rust en wij nieuwelingen moeten vooral aangeven wat we wel en niet kunnen of willen als we aan de slag gaan.
Veel info, veel aandacht. Ik zat met drie andere mensen aan tafel, twee plegen en één jonge meid die daar ooit vakantiewerk had gedaan en wilde bijdragen in de ondersteuning O+ En zo heten ze deze week ruim 50 tijdelijke krachten welkom.

Nu in het bezit van badge en inlog voor korte elearning. Uniform gepast.
En wachten op inplanning. Wordt waarschijnlijk de ‘Corona verdachte’ afdeling. Beschermende maatregelen op de kamers dus en gewoon uniform in de gang. We kregen ook een rondleiding en liepen daar even doorheen. Heftig. Zowat het halve ziekenhuis is ingericht voor verdacht en bewezen positief en vandaag zijn ook diverse mensen naar andere ziekenhuizen doorgestuurd.

Nog één afdeling over voor reguliere zorg en daar ligt alles door elkaar.
Heel veel succes ^O^
Wat goed zeg die reorganisatie.
pi_192251426
Het nadeel van niet zo vaak boodschappen meer doen is dat je ondanks een briefje en dankzij dat dromerige brein van me dingen vergeet. Tot 2x toe ook :+
Dus maar weer op de fiets gesprongen om gerapste kaas te kopen. Eigenlijk helemaal niet erg zo in het zonnetje nog een fietstochtje O+
pi_192251544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:01 schreef fietsie het volgende:

En als je dan toch dood gaat... was je geloof gewoon niet sterk genoeg.

Hij stelde je op de proef... en fail.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')