Wat voor sites?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja flauw. Wel grappig ook.
Ik ben logo's aan het ontwerpen voor een aantal websites die ik op wil zetten de komende maanden. Best geinig.
Iemand al wat gehoord van uniekhoorn?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:02 schreef AnneX het volgende:
Zeg...heeft Uniek zich al weer eens gemeld? met een medisch bulletin.
Iets met tekstschrijven, iets met voicemails inspreken, iets met kerstmis. en er zijn nog wat plannen voor receptensites maar dan moet deze periode wel gruwelijk lang gaan duren voor ik daar aan toe kom.quote:
Achteraf kunnen anti-stoffen in het bloed worden vastgesteld, de grote donorbloedverzamelaar gaat daarop testen bij alle nieuwe donorbloed, om een (steekproef-)beeld te krijgen hoeveel resistentie er is/wordt opgebouwd in NL.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat mij eigenlijk wel verbaast, als ik het nieuws goed begrepen heb, is dat ze alleen kunnen testen of je het op dit moment hebt, maar niet of je het in het verleden hebt gehad.
Of heb ik dan wat gemist?
Als die vrijstelling er is is deze crisis weer een mooie aanleiding om daar korte metten mee te maken ipv jaren polderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:01 schreef fietsie het volgende:
Gezellige dominee in Ede. Kan zo iemand niet onder die publieke gezondheidswetgeving opgeborgen worden? Of is "geloof" vrijstelling voor dat soort wetgeving?
(Dominee die stelt dat je moet geloven en dan gered wordt e.d.)
Juist bij dit type mens zou ik zeker 3 meter afstand houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Vraag ik of hij alstublieft aan de afstand zou willen denken voor eenieder; zegt ie dat ik niet zo krampachtig moet doen.
Zie mijn youtubeje over onze buurmanboer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, post eens iets. Ik moet vermaakt worden.
Poeh, ellende zegquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist bij dit type mens zou ik zeker 3 meter afstand houden
Ik heb het ook niet in de slowchat gezegd at mijn moeder een infarct had gekregen, dat was 14 februari, op ValentijnMocht met 170 km per uur mee met de ambu met alle toeters en bellen naar een ander ziekenhuis, want hier kunnen ze geen spoedinterventies doen. Wel blij dat we toen normaal op bezoek mochten
Nee, ik dacht al dat ik dat gemist had, omdat ik vaak snel scrollquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het ook niet in de slowchat gezegd at mijn moeder een infarct had gekregen, dat was 14 februari, op ValentijnMocht met 170 km per uur mee met de ambu met alle toeters en bellen naar een ander ziekenhuis, want hier kunnen ze geen spoedinterventies doen. Wel blij dat we toen normaal op bezoek mochten
Ze is heel erg moe. En alle afspraken met de cardioloog zijn voor nu afgezegd. Ook niet echt een prettig gevoel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Poeh, ellende zeg
Idd fijn dat toen nog gewoon op bezoek mocht zonder afstand, zonder overvolle ziekenhuizen etc.
Hoop van harte dat het inmiddels beter gaat met je moeder
Oh bah, Isaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist bij dit type mens zou ik zeker 3 meter afstand houden
Er is toch wel een belafspraak met de cardioloog mogelijk om even te horen van beide kanten hoe het gaat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is heel erg moe. En alle afspraken met de cardioloog zijn voor nu afgezegd. Ook niet echt een prettig gevoel.
@:Blues ja, 3 nieuwe medicijnen, 1 oude verwijderd.
Ze hebben nog niets terug gehoord van het ziekenhuis, behalve dat de afspraak niet door kon gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:30 schreef Blues het volgende:
Er is toch wel een belafspraak met de cardioloog mogelijk om even te horen van beide kanten hoe het gaat?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:25 schreef Blues het volgende:
Fijn voor Tele trouwens
Lief P!
Ik kreeg net een rap op de video-app door kleinzoon J.hij rapte mee met iets over 17 miljoen mensen, maar hij keek zo geconcentreerd om die tekst goed mee te kunnen rappen dat hij een soort vertraagde opname leek
edit, tekst liedje opgezocht, ik kende het niet natuurlijk/oud
Ik heb wat moeite met dat nummer als boegbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want hierGaat het dus op mis he.quote:Zeventien miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die schrijf je niet de wetten voor
Die laat je in hun waarde
Net mijn introductiebijeenkomst in het ziekenhuis gehad. In korte tijd hebben die daar een geweldige reorganisatie uitgevoerdProfessioneel, alles goed geregeld, er heerst rust en wij nieuwelingen moeten vooral aangeven wat we wel en niet kunnen of willen als we aan de slag gaan.
Veel info, veel aandacht. Ik zat met drie andere mensen aan tafel, twee plegen en één jonge meid die daar ooit vakantiewerk had gedaan en wilde bijdragen in de ondersteuningEn zo heten ze deze week ruim 50 tijdelijke krachten welkom.
Nu in het bezit van badge en inlog voor korte elearning. Uniform gepast.
En wachten op inplanning. Wordt waarschijnlijk de ‘Corona verdachte’ afdeling. Beschermende maatregelen op de kamers dus en gewoon uniform in de gang. We kregen ook een rondleiding en liepen daar even doorheen. Heftig. Zowat het halve ziekenhuis is ingericht voor verdacht en bewezen positief en vandaag zijn ook diverse mensen naar andere ziekenhuizen doorgestuurd.
Nog één afdeling over voor reguliere zorg en daar ligt alles door elkaar.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Sterktequote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is heel erg moe. En alle afspraken met de cardioloog zijn voor nu afgezegd. Ook niet echt een prettig gevoel.
@:Blues ja, 3 nieuwe medicijnen, 1 oude verwijderd.
Heel veel succesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met dat nummer als boegbeeld.
Want hier
[..]
Gaat het dus op mis he.
Net mijn introductiebijeenkomst in het ziekenhuis gehad. In korte tijd hebben die daar een geweldige reorganisatie uitgevoerdProfessioneel, alles goed geregeld, er heerst rust en wij nieuwelingen moeten vooral aangeven wat we wel en niet kunnen of willen als we aan de slag gaan.
Veel info, veel aandacht. Ik zat met drie andere mensen aan tafel, twee plegen en één jonge meid die daar ooit vakantiewerk had gedaan en wilde bijdragen in de ondersteuningEn zo heten ze deze week ruim 50 tijdelijke krachten welkom.
Nu in het bezit van badge en inlog voor korte elearning. Uniform gepast.
En wachten op inplanning. Wordt waarschijnlijk de ‘Corona verdachte’ afdeling. Beschermende maatregelen op de kamers dus en gewoon uniform in de gang. We kregen ook een rondleiding en liepen daar even doorheen. Heftig. Zowat het halve ziekenhuis is ingericht voor verdacht en bewezen positief en vandaag zijn ook diverse mensen naar andere ziekenhuizen doorgestuurd.
Nog één afdeling over voor reguliere zorg en daar ligt alles door elkaar.
En als je dan toch dood gaat... was je geloof gewoon niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:01 schreef fietsie het volgende:
Gezellige dominee in Ede. Kan zo iemand niet onder die publieke gezondheidswetgeving opgeborgen worden? Of is "geloof" vrijstelling voor dat soort wetgeving?
(Dominee die stelt dat je moet geloven en dan gered wordt e.d.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |