Als je niet op je plekkie zit is het wijs om eens rond te kijken ja, al dan niet gedwongen door deze situatie. Je bent w.s. nog jong en moet nog jaaaaaaaaaaaaren werkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh sweet, sweet child of summer... welkom in de kantoorleef.
Als dit alles achter de rug is (en hopelijk onze financiële situatie niet te veel gaat afwijken van hoe we het bedacht hadden) toch eens kijken hoeveel inkomsten "genoeg" zijn en of ik die op een andere manier bij elkaar kan harken. Ik merk dat het me steeds meer moeite doet in deze onzin mee te draaien en collega's serieus te nemen die dat wel doen. Ik heb er de krrrrrrracht niet voor.
De man houdt echtecht van zn werk. Wat hij doet kan ook onder eigen vlag, maar hij is organisatorisch en administratief niet goed. Hij heeft wel eens genoemd dat hij meer zelfstandig werk zou willen doen als ik die shit maar voor em zou willen regelen... mogelijkheid... of bij een bakker werken ofzo, lijkt me heerlijk. Dat je weer eens fysiek moe bent aan het einde vd dag, niet bullshitmoe...
Naja eerst kerona maar overleven
[..]
Aah zonde! Van de geen foto. Niet van de geen adder aan je arm
Is het niet gewoon een hele onhandige manier van zeggen: 'Pak nu je rust, want het zou kunnen dat we straks iedereen nog harder nodig hebben.'?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef Blues het volgende:
Verder bij ons op het werk gemoederen die hoog oplopen.
Een onhandig geformuleerde mail van de TL's dat als er geen werk voor je is voorlopig, je naar rato van je werkuren dagen naar huis moet en als je weer nodig bent, ook avonden/weekenden, wanneer dan ook verplicht wordt die uren dat je thuis zat weer terug moet komen op afroep.
Klopt niet veel van, onhandig opgesteld, ligt nu bij OR en P&O.
Med. manager kwam zich ermee bemoeien, allereerst door ons een even flink te voorzien van heel veel waardering (dat horen we nooit van de TL's) en tegen dit mailtje in te gaan en het inzicht en de uitvoering geheel bij ons team neer te leggen
Mja ik ben een banenslet, weet meestal niet hoe snel ik ergens weer weg wil en heb denk ik alleen aanleg voor een rijkeluisleven, maar geen rijkeluislevenbudgetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Als je niet op je plekkie zit is het wijs om eens rond te kijken ja, al dan niet gedwongen door deze situatie. Je bent w.s. nog jong en moet nog jaaaaaaaaaaaaren werken
Ik heb er ook wel eens aan gedacht; 3 fokking weken in januari ziek, stem kwijt, dik 1,5 week blaffen als een zeehond (deed ook echt zeer), en een aangestoken huisgenoot die ondanks ziekte van Crohn aangaf zich nooit 4 dagen lang zo dood gevoeld te hebben. En ik heb letterlijk nog nooit in mijn leven iets van de griep gehad. En voelde me eigenlijk voor die weken kiplekker en fit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog wel eens teruggedacht aan januari. Het kan best zijn dat ik patient zero ben in NL.
Ik kwam toen echt overal en ook wat chinezen uit Wuhan ontmoet (niet fysiek.). Ergens rond die tijd ben ik een paar dagen echt benauwd geweest, alsof er geen lucht meer doorkwam.
DIt ging na 3 dagen weer over. Daarna nog wel een tijdje verrot, zo ook tijdens de fok-meet..
Zou wel mooi zijn als het zo was.Jammer dat er geen testjes voor thuis zijn die betrouwbaar zijn.
Goed nieuws. Vroeg het me al af.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:55 schreef AnneX het volgende:
Dank je mini voor de fleurige lunch.![]()
Net een bak havermout op, morgen eens blauwe bessen erbij doen.
Voldoende in de vriezer.
In het kader van klein leed: alle nagels zijn kaal, na 3 weken. Saai hoor.![]()
Het karakter Phoebe vind ik wel amusant.
Kijk graag naar een aflevering Friends voor het slapengaan.
Even onnozel de dag afsluiten.
#studentenhuis memories.
@:Candaasje...wat een actie weer. Heb jij geen overvol hoofd?
Ben jij mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja ik ben een banenslet, weet meestal niet hoe snel ik ergens weer weg wil en heb denk ik alleen aanleg voor een rijkeluisleven, maar geen rijkeluislevenbudget
Vooral kut-pubers lees ik..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef AnneX het volgende:
Teruggelezen...tja gaat hard in de tijd die ik nodig heb om een post te tikken.😢
Wat een gedoe op je werk Blues. Iedereen speelt baas-je.
En het werkt onduidelijkheid in de hand.
Over de supermarktstruggles lees ik meer. Vreemde mensen.
Wat mij eigenlijk wel verbaast, als ik het nieuws goed begrepen heb, is dat ze alleen kunnen testen of je het op dit moment hebt, maar niet of je het in het verleden hebt gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens aan gedacht; 3 fokking weken in januari ziek, stem kwijt, dik 1,5 week blaffen als een zeehond (deed ook echt zeer), en een aangestoken huisgenoot die ondanks ziekte van Crohn aangaf zich nooit 4 dagen lang zo dood gevoeld te hebben. En ik heb letterlijk nog nooit in mijn leven iets van de griep gehad. En voelde me eigenlijk voor die weken kiplekker en fit.
Maar ja..kan vanalles zijn geweest natuurlijk. En ik was niet benauwd.
Dus geen idee. Maar zou ergens wel fijn zijn, om die antistoffen al te hebben
Duurde nog langquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:37 schreef golfer het volgende:
Olympische Spelen met een jaar uitgesteld. Was te verwachten.
Ik weet niet welke immuunsystemen/responsen er precies plaats vinden. Of je echt memory-cellen aanmaakt, en of die per mutatie corona-virus allemaal ook echt verschillen, of meer 'breedspectrum' zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat mij eigenlijk wel verbaast, als ik het nieuws goed begrepen heb, is dat ze alleen kunnen testen of je het op dit moment hebt, maar niet of je het in het verleden hebt gehad.
Of heb ik dan wat gemist?
Hmmmm maar hij zou dus wel nuttig kunnen zijn om bv van ziekenhuispersoneel vast te stellen wie er al immuun zijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:06 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie (quote wil niet):
Ze kunnen ook testen of je al antistoffen hebt tegen corona. Dat is iets wat niet werkt voor mensen die nu ziek zijn, want die hebben vaak nog niet genoeg antistoffen kunnen aanmaken. Maar als je recent ziek geweest bent, zou je wel antistoffen moeten hebben.
Bij Sanquin gaan ze een extra test op het bloed van hun donors doen om te kijken of er daar mensen bij zitten die al immuun zijn. Het is niet een test die je 1-2-3 zomaar doet, dus hij wordt niet meer aangeboden dan dat of voor thuistesten of zo.
bron
Zo zijn wij begonnen. Zijn businessplan was mijn afstudeeropdracht bij studie 1. Bij studie 2 ben ik blijven helpen. Toen werd ik ziek dus echt werken zit er niet meer in. Inmiddels hebben we 2 bedrijven en heb ik daarin ook mijn plek gevonden met zelfstandige werkzaamheden. J is nog steeds organisatorisch een sufferd. En het is helemaal niet altijd leuk om steeds andermans zooi op te moeten ruimen. Maar je doet het voor je eigen bedrijf en dat maakt het heel wat minder irritant.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man houdt echtecht van zn werk. Wat hij doet kan ook onder eigen vlag, maar hij is organisatorisch en administratief niet goed. Hij heeft wel eens genoemd dat hij meer zelfstandig werk zou willen doen als ik die shit maar voor em zou willen regelen... mogelijkheid...
Geen specifieke branch, ik kan gewoon regelen, organiseren, opslaan en de boel in goede banen leiden. Ofzo. Ik heb nooit moeite gehad een nieuwe baan te vinden eigenlijk. Het was alleen meer van het zelfdequote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ben jij mij?![]()
Welke branche zit jij eigenlijk in ? Is het daar makkelijk om te slettebakken?
Ze is leukquote:
Ik ben wel blij met B. die nog werkt en de boskippen haalt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef Blues het volgende:
Ruzie voor de supermarkt tussen een wat oudere dame en 2 pubergassies die kennelijk steeds in en uit de super liepen en dwars door iedereen zonder afstand.
Liep nogal uit de hand, komt er een andere dame die bemiddelde door te zeggen dat oudere dame niet zo boos moest doen, dat de boodschap en de uitleg van afstand beter overkomt door het op een aardige toon te doen.
Kregen de dames onderling nogal mot, en joggies verdwenen weer in de super na een middelvinger naar allebei de dames....
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben hulp zat als ze willen, maar mijn vader wil niemand in hun huis hebben voorlopig. Mijn moeder heeft ook net een hartinfarct gehad, dus die moet nu niet ziek worden![]()
Ik ben alleen bang dat mijn vader dit niet lang gaat volhouden, die wordt stapeldol zo.
(de hulpen die ze hebben werken ook nog in verzorgingshjuizen/met andere ouderen en één was al heel erg verkouden, maar moest gewoon blijven werken)
Ik vind de creativiteit ook erg leukMijn ouders hadden nog nooit aan videobellen gedaan, maar nu dus wel. En Jross is ook heel creatief in het bedenken van materiaal om mee gewicht te heffen (nee, hij mocht mij niet gebruiken voor deadlifts en bench press
)
En 2 dagen na de meet werd ik ziek. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ZO ziek was.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog wel eens teruggedacht aan januari. Het kan best zijn dat ik patient zero ben in NL.
Ik kwam toen echt overal en ook wat chinezen uit Wuhan ontmoet (niet fysiek.). Ergens rond die tijd ben ik een paar dagen echt benauwd geweest, alsof er geen lucht meer doorkwam.
DIt ging na 3 dagen weer over. Daarna nog wel een tijdje verrot, zo ook tijdens de fok-meet..
Zou wel mooi zijn als het zo was.Jammer dat er geen testjes voor thuis zijn die betrouwbaar zijn.
Ja ik zie mezelf nog wel naar dat idee toegroeien...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo zijn wij begonnen. Zijn businessplan was mijn afstudeeropdracht bij studie 1. Bij studie 2 ben ik blijven helpen. Toen werd ik ziek dus echt werken zit er niet meer in. Inmiddels hebben we 2 bedrijven en heb ik daarin ook mijn plek gevonden met zelfstandige werkzaamheden. J is nog steeds organisatorisch een sufferd. En het is helemaal niet altijd leuk om steeds andermans zooi op te moeten ruimen. Maar je doet het voor je eigen bedrijf en dat maakt het heel wat minder irritant.
Dat was erg leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vin mooi.![]()
Nu wacht ik op luch welke zal bestaan uit een broodje met gebakken ei en rookvlees.
Einde dagboek.Sterkheidsbaas van alles.
Volgens Sanquin is de test niet betrouwbaar genoeg om op individueel niveau immuniteit vast te stellen, maar is hij alleen goed voor de statistiek. Dus ik denk dat er eerst een nieuwe test zou moeten komen voor je kunt doen wat jij zegt. Helaas.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmmm maar hij zou dus wel nuttig kunnen zijn om bv van ziekenhuispersoneel vast te stellen wie er al immuun zijn?
(Achtergrond van de vraag: veel, zowel witte als blauwe (zorg vs kantoor) collega's melden zware griepklachten in de afgelopen 3 weken maar zijn volgens protocol (zowel RIVM als Noord-Nederland protocol) niet getest).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Dagboekpost:
Vanochtend vroeg lange wandeling gemaakt in de hoop dat het niet zo druk zou zijn overal. Het was FACKINGHOERIG DRUK in het park.![]()
Workout gedaan, viel tegen. Met bakkes in de zon gezeten, viel mee.
Met Dora naar Dex gewandeld alwaar ze lekker gespeeld hebben terwijl ik met de bakkes in de zon zat. Op anderhalve meter afstand van het Baasje van Dex.
Nieuwe e-mail gekregen van de webshop, die dus blijkbaar niet dicht is maar gewoon FACKING onduidelijk communiceert.Bestelling van gisteren geannuleerd, welke ik al betaald had en pas dit weekend mijn geld van terug krijg en dan dit weekend nieuwe bestelling doen.
Tevens mail van Crossfit, waarin ze vragen of we niet massaal abbo op willen zeggen omdat ze dan failliet gaan. Naast iedere dag een thuisworkout (met 10 minuten video en de mogelijkheid tot 1 op 1 coaching via whatsapp en zulks) en nu 3x per week 'live' workout via Zoom bieden ze ook nog het volgende:Wat voor workout was het dit keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vin mooi.![]()
Nu wacht ik op luch welke zal bestaan uit een broodje met gebakken ei en rookvlees.
Einde dagboek.
Webshop is stom.
Crossfit is mooi.
Lunch klinkt goed.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
Hoi, Collega,
INTERNAL USE ONLY.
Plaatje met INTERNAL USE ONLY.
DO NOT SEND TO CUSTOMER.
Groetjes,
Krea.
FW: INTERNAL USE ONLY.
Beste klant,
blablabla,
Groetjes,
Collega.
...........................................................gaylord.
Aan mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:26 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil ook geld uitgeven.. maar geen idee waaraan..![]()
Zo maar eens op Ikea site kijken voor een nieuwe uitzet..
Ik wist ook nog niet echt van videobellen in groep af. ben ik mee geïntroduceerd afgelopen 2 dagenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben hulp zat als ze willen, maar mijn vader wil niemand in hun huis hebben voorlopig. Mijn moeder heeft ook net een hartinfarct gehad, dus die moet nu niet ziek worden![]()
Ik ben alleen bang dat mijn vader dit niet lang gaat volhouden, die wordt stapeldol zo.
(de hulpen die ze hebben werken ook nog in verzorgingshjuizen/met andere ouderen en één was al heel erg verkouden, maar moest gewoon blijven werken)
Ik vind de creativiteit ook erg leukMijn ouders hadden nog nooit aan videobellen gedaan, maar nu dus wel. En Jross is ook heel creatief in het bedenken van materiaal om mee gewicht te heffen (nee, hij mocht mij niet gebruiken voor deadlifts en bench press
)
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef Blues het volgende:
Ruzie voor de supermarkt tussen een wat oudere dame en 2 pubergassies die kennelijk steeds in en uit de super liepen en dwars door iedereen zonder afstand.
Liep nogal uit de hand, komt er een andere dame die bemiddelde door te zeggen dat oudere dame niet zo boos moest doen, dat de boodschap en de uitleg van afstand beter overkomt door het op een aardige toon te doen.
Kregen de dames onderling nogal mot, en joggies verdwenen weer in de super na een middelvinger naar allebei de dames....
Dat is beter nieuws. Fijnquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef Blues het volgende:
Verder bij ons op het werk gemoederen die hoog oplopen.
Een onhandig geformuleerde mail van de TL's dat als er geen werk voor je is voorlopig, je naar rato van je werkuren dagen naar huis moet en als je weer nodig bent, ook avonden/weekenden, wanneer dan ook verplicht wordt die uren dat je thuis zat weer terug moet komen op afroep.
Klopt niet veel van, onhandig opgesteld, ligt nu bij OR en P&O.
Med. manager kwam zich ermee bemoeien, allereerst door ons een even flink te voorzien van heel veel waardering (dat horen we nooit van de TL's) en tegen dit mailtje in te gaan en het inzicht en de uitvoering geheel bij ons team neer te leggen
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met B. die nog werkt en de boskippen haalt.
Ik zit zelf al een week in (vrijwillige) thuis quarantaine, wegens risicogroep qua leeftijd en chronische ziekten.
Kom voorlopig alleen buiten op balkon en in de tuin.
Wel fijn dat jullie een tuin hebben. Ik heb een galerij maar vaak zitten de Surinaamse buren daar met veel vrienden en bijbehorende kinderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met B. die nog werkt en de boskippen haalt.
Ik zit zelf al een week in (vrijwillige) thuis quarantaine, wegens risicogroep qua leeftijd en chronische ziekten.
Kom voorlopig alleen buiten op balkon en in de tuin.
Dat zou nu toch ook minder moeten worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Wel fijn dat jullie een tuin hebben. Ik heb een galerij maar vaak zitten de Surinaamse buren daar met veel vrienden en bijbehorende kinderen.
Zou je denken maar hoor ze nu nog.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat zou nu toch ook minder moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |