Eerste hit op 'kringverjaardag'quote:Op maandag 23 maart 2020 19:43 schreef Barreltje het volgende:
Wat een heerlijk Nederlands kringgesprek..
@:golfer : dm ontvangen?
Kennis van me. En collega van me. Allebei niet toegestaan nu.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:
6 verjaardagen die niet doorgaan waaronder de 60e van mijn beste vriendin. En ik heb zomaar het idee dat mijn vakantie naar Engeland (weer) niet doorgaat
Maar je zal toch je bruiloft gepland hebben in deze tijd.
Oh ja 2x schouwburg niet. Geen iftar feestjes en vast nog veel meer nietquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Tele6 het volgende:
Concert waar ik naartoe zou gaan met mijn broertje gaat niet door, Pasen gaat niet gewoon gevierd worden, de survivalrun die mijn club organiseert gaat niet door, de Batavierenrace gaat niet door en de Marikenloop niet, de excursies naar chemiebedrijven gaan niet door.
Het evenement waar ik het hele jaar aan werk begint 2 juni en ze hebben gezegd dat ze het tweede deel ervan in juli afgelasten als de Olympische Spelen niet doorgaan, dus waarschijnlijk hebben we daar ook 2x niks.
De komende maanden gaan heel eentonig worden
Daarom. T is niet leuk, maar t motquote:Op maandag 23 maart 2020 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kennis van me. En collega van me. Allebei niet toegestaan nu.
Ik heb net mijn agenda eens doorgenomen, daar valt echt flink wat weg nu. Maar er zijn ergere dingen. Doodgaan bij voorbeeld.
Ik heb in mei twee weken vakantie opgenomen. Ik ga denk ik een beetje schuiven. 1 week vrij in mei en dan ook maar twee weken vrij in juni.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:
6 verjaardagen die niet doorgaan waaronder de 60e van mijn beste vriendin. En ik heb zomaar het idee dat mijn vakantie naar Engeland (weer) niet doorgaat
Maar je zal toch je bruiloft gepland hebben in deze tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 juno dus. En ik hou rekening met 1 september. En leef dag voor dag, want anders...
Gut, dat is inclusief zomervakantie...![]()
Ik denk dat meer mensen zo gaan redeneren. Terecht, maar de vraag is of dat allemaal haalbaar is qua continuïteit.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb in mei twee weken vakantie opgenomen. Ik ga denk ik een beetje schuiven. 1 week vrij in mei en dan ook maar twee weken vrij in juni.
Nee. niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag kwam het vaarschema binnen😢quote:Op maandag 23 maart 2020 20:22 schreef golfer het volgende:
Werk en begin seizoen Caprera: allebei dus voorlopig niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik toch af en toe ook wel een dag vrij neem, om toch een beetje door de dagen te komen.
Zojuist ook maar even wat geld (niet het hele bedrag) overgemaakt naar de hulp. Haar kosten gaan ook gewoon door en al haar klanten hebben afgezegd dus nul inkomenWe have far more in common than that which devides us..
Dat vind ik nou echt heel goed van jequote:Op maandag 23 maart 2020 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Zojuist ook maar even wat geld (niet het hele bedrag) overgemaakt naar de hulp. Haar kosten gaan ook gewoon door en al haar klanten hebben afgezegd dus nul inkomen
Voorlopig wachten we annuleringsbericht van Eliza af.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:35 schreef AnneX het volgende:
Vanmi
Hebben jullie de vakantie een jaar opgeschoven? Of 6 maanden?
Ik was het al van plan maar kreeg ook een tip van de organisatie erachter.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt heel goed van je!
Hmmm als het nodig is en er is vraag, dan komen die snel genoeg weer lijkt me?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zouden half Juni richting IJsland vertrekken. Maar ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat dat niet door gaat. Ik hoop dat we het meeste geld daar wel van terug krijgen want het is niet bepaald een goedkoop tripje![]()
En netjes Kaar dat je de hulp gewoon betaald. Ik snap al die mensendieck zeuren over de bijdrage voor bso ook niet zo. Als nu iedereen stopt met betalen is er straks geen bso meer.
Bij de ah zijn de plantaardige vivera kipstukjes in de aanbieding. Waren die nou lekker?
Lekker makkelijk van de "organisatie er achter"?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was het al van plan maar kreeg ook een tip van de organisatie erachter.
Nah zeg. Dus omdat het vervangbaar is moeten andere maar de ellende ingeholpen worden?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmmm als het nodig is en er is vraag, dan komen die snel genoeg weer lijkt me?
Die gaven het als tip. Is alleen een bemiddelaar. Ik wist ook niet wel bedrag en ik hen nu 75% gedaanquote:Op maandag 23 maart 2020 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lekker makkelijk van de "organisatie er achter"?
Ja, dat zijn wel de lekkerste vega kipstukjes.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij de ah zijn de plantaardige vivera kipstukjes in de aanbieding. Waren die nou lekker?
Die bemiddelaar verdient er ook lekker aan. Zien ze daar ook van af?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die gaven het als tip. Is alleen een bemiddelaar. Ik wist ook niet wel bedrag en ik hen nu 75% gedaan
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
Oh ja nu wel.Herkenbaar. Die van mij per 1/8. Nu vermoed ik dat dat niet zo’n vaart zal lopen maar toch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nee hoor, ik maak het direct naar haar over en zij levert geen werkbriefje inquote:Op maandag 23 maart 2020 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die bemiddelaar verdient er ook lekker aan. Zien ze daar ook van af?
Hebben hullie geen heli? Of istie te duur en te groot om te ontsmetten met alle knopjes...quote:Op maandag 23 maart 2020 20:42 schreef fietsie het volgende:
Geen kapper tot 1 juni. Dat wordt wel even een succes hier![]()
En de Amelander coronaboot ligt ook al klaar:
https://www.lc.nl/friesla(...)-varen-25491261.html
Ik ook. Zeker in de huidige onzekerheid qua baan. Het is echt een klap geld.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Thinkk-pinkk, ik snap de mensen die de eigen bijdrage voor kinderopvang terug willen, wel. Per maand rond de 300-400 euro (toeslag er al af) neertellen voor opvang en er geen gebruik van kunnen maken, doet best zeer hoor...
Wij kunnen op dit moment geen hond krijgen. Maar ik verwacht toch best wat aanwas ergens eind september. Zodanig dat ik keus heb.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Herkenbaar. Die van mij per 1/8. Nu vermoed ik dat dat niet zo’n vaart zal lopen maar toch....
Ja precies. Echt een klap geld, zeker als je baan op de tocht staatquote:Op maandag 23 maart 2020 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook. Zeker in de huidige onzekerheid qua baan. Het is echt een klap geld.
Wat dacht je dan van die hele sloot ziekenhuizen die de afgelopen maanden met man en macht bezig zware bezuinigingen op poten te zetten omdat de verzekeraar voor het zoveelste jaar op rij gekort had? Bezuinigingen op mensen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja precies. Echt een klap geld, zeker als je baan op de tocht staat
Tja, daarom moet je de caféhouder ook maar elke week een paar tientjes overmaken, de tankstationhouder en weet ik veel wat.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nah zeg. Dus omdat het vervangbaar is moeten andere maar de ellende ingeholpen worden?
Kijk als je zelf je baan kwijt bent geraakt snap ik het best hoor. Dan heb je je geld heel hard nodig .
Maar dit is een situatie waar we toch met zijn allen doorheen moeten en dan moet er iets meer vanuit de Wii positie gekeken worden ipv de ik positie. En dat is erg lastig .. dat bleek afgelopen weekend wel weer. Maar wel nodig.
Ik zeg ook helemaal niet dat ik alles terug wilquote:Op maandag 23 maart 2020 21:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, daarom moet je de caféhouder ook maar elke week een paar tientjes overmaken, de tankstationhouder en weet ik veel wat.
Je zegt zelf ook te hopen geld terug te krijgen voor je reis naar IJsland. Icelandair zal het ook wel zwaar hebben, de autoverhuur en hotels daar ook...
Maar dat is toch geregeld? De overheid gaf aan dat ze die kosten gaan vergoeden via de BSO's?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Thinkk-pinkk, ik snap de mensen die de eigen bijdrage voor kinderopvang terug willen, wel. Per maand rond de 300-400 euro (toeslag er al af) neertellen voor opvang en er geen gebruik van kunnen maken, doet best zeer hoor...
Je moet het alleen eerst nog doorbetalen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar dat is toch geregeld? De overheid gaf aan dat ze die kosten gaan vergoeden via de BSO's?
Kan je inschatten of jouw functie nog nodig is? Hope so voor je!quote:Op maandag 23 maart 2020 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Herkenbaar. Die van mij per 1/8. Nu vermoed ik dat dat niet zo’n vaart zal lopen maar toch....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor veel mensen die iets doen met microprocessoren gewoon dagelijkse realiteit hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 22:01 schreef fietsie het volgende:
Back in time; stukken firmware code uitcommenten omdat anders het gecompileerde resultaat niet in het werkgeheugen past
Ik vind dit leuker dan voor 50,- een nieuw moederbordje kopen en -plop- klaar.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is voor veel mensen die iets doen met microprocessoren gewoon dagelijkse realiteit hoor. 32kb geheugen, veel plezier.
quote:Op maandag 23 maart 2020 22:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Kan je inschatten of jouw functie nog nodig is? Hope so voor je!Ik vraag me af of mensen in dit soort beroepen ook een beetje hun eigen werk kunnen creeëren. Als schoonmaker voorstellen om nu eens echt een grote schoonmaak in een leegstaand gebouw te houden. Als klusjesman wat achterstallig onderhoud oppakken of inventariseren welke vuilnisbakken binnenkort aan vervanging toe zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me zo voorstellen dat er bij veel bedrijven ook ingelopen wordt op dingen die al langer op de plank liggen.Spoilers!
Geen eega die er met de tondeuse overheen kan?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:42 schreef fietsie het volgende:
Geen kapper tot 1 juni. Dat wordt wel even een succes hier![]()
En de Amelander coronaboot ligt ook al klaar:
https://www.lc.nl/friesla(...)-varen-25491261.html
Ik ben vrij gehecht aan een basisvoorziening van krullenquote:Op maandag 23 maart 2020 22:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Geen eega die er met de tondeuse overheen kan?
B en ik gingen dit weekend boodschappen brengen bij een verkouden bevriend stel. Hij had een muts op in huis, want z'n vriendin was iets te enthousiast geweest met de tondeuse
Ik ga waarschijnlijk binnenkort A knippen en verven. Beide heb ik al eens of meer gedaan, dus komt vast goed. Ik weet nog niet of ik hem met mijn haar vertrouw
Wij betalen ze ook door hoor, zelfs als we het niet terugkrijgen. Onze banen staan ook niet op de tocht. En het kan zijn dat hij er toch nog een paar keer heen moet.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:06 schreef Aure het volgende:
Ik had met alle liefde de facturen van de opvang betaald zonder tegemoetkoming, maar dat we het uiteindelijk terug krijgen is natuurlijk wel fijn. Bij ons gaat het netto om 500 euro dus het is ook best veel. Maar onze banen staan voorlopig nog niet op de tocht, dus dan kan ik dit ook makkelijk zeggen
quote:Op maandag 23 maart 2020 22:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Kan je inschatten of jouw functie nog nodig is? Hope so voor je!Mijn functie is nog wel nodig, maar in theorie minder dringend dan anderen en als het bedrijf moet bezuinigen kan ik me voorstellen dat mijn functie als eerste verdwijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Grumble...quote:Op maandag 23 maart 2020 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is voor veel mensen die iets doen met microprocessoren gewoon dagelijkse realiteit hoor. 32kb geheugen, veel plezier.
1 | region `text' overflowed by 8902 bytes |
Ik denk dat luxeproblemen fijne afleiding zijn van de echte problemen.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:33 schreef Candaasje het volgende:
Hm, tot juni geen kapper...dat wordt wel klote qua klitten en knopen. Veel vast dragen tegen die tijd dan maar.
(Zelf de schaar erin durf ik niet echt, tenzij het echt om een beetje grof onderaan gaat.)
Wel mooie gelegenheid om weer eens af te kicken van de shampoo. Dat is er toch weer teveel ingeslopen. Ik zie toch nauwelijks iemand
EDIT: compleet luxeprobleem dit natuurlijk hè![]()
Dat is ook wel heel erg. Blijf je wel in contact met je begeleiders, al is het maar telefonisch?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat luxeproblemen fijne afleiding zijn van de echte problemen.
Ik denk liever na over de manieren waarop A m'n kapsel kan verkloten dan over het feit dat mijn behandeling niet tot half april, maar minstens tot juni stilligt. En als ik weer bij het ziekenhuis terecht kan is het nog drie maanden voor we een behandeling kunnen plannen. Dat is zo lang.
En ja, in vergelijking met dat er mensen, misschien hele gezinnen ziek worden en doodgaan of maanden moeten herstellen en de mensen die zich over de kop moeten werken in de zorg en alle eenzame ouderen en de ouders die ineens met een bult kinderen de hele dag thuis moeten zitten en... In vergelijking met dat heb ik ook luxeproblemen. Ik ben in ieder geval gezond, woon prettig, heb een netwerk. Maar manmanman wat worden de komende maanden lange maanden.
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach die vakantie is het ergste niet. Alleen even zien hoe brexit gaat uitwerken of ik volgend jaar nog een poging ga wagen.
Ik blijf benieuwd hoe het met Z80 gaat, als hij terugkomt heeft hij waarschijnlijk een flink verhaal te vertellenGoed van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik toch af en toe ook wel een dag vrij neem, om toch een beetje door de dagen te komen.
Zojuist ook maar even wat geld (niet het hele bedrag) overgemaakt naar de hulp. Haar kosten gaan ook gewoon door en al haar klanten hebben afgezegd dus nul inkomen
Ik ga ook nog even bedenken hoe ik het netjes met de mijne kan regelen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mag je best van balen hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 22:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat luxeproblemen fijne afleiding zijn van de echte problemen.
Ik denk liever na over de manieren waarop A m'n kapsel kan verkloten dan over het feit dat mijn behandeling niet tot half april, maar minstens tot juni stilligt. En als ik weer bij het ziekenhuis terecht kan is het nog drie maanden voor we een behandeling kunnen plannen. Dat is zo lang.
En ja, in vergelijking met dat er mensen, misschien hele gezinnen ziek worden en doodgaan of maanden moeten herstellen en de mensen die zich over de kop moeten werken in de zorg en alle eenzame ouderen en de ouders die ineens met een bult kinderen de hele dag thuis moeten zitten en... In vergelijking met dat heb ik ook luxeproblemen. Ik ben in ieder geval gezond, woon prettig, heb een netwerk. Maar manmanman wat worden de komende maanden lange maanden.
Heb je zin om een keer te skypen?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb begeleiders die kunnen bellen, inderdaad. Het is geen behandeling, maar waarschijnlijk genoeg om me op de been te houden.
En misschien is op de been blijven gewoon genoeg voor komende tijd. Ik zou graag vooruitgaan en beter worden, maar ik weet niet hoe veel daarvan erin zit.
Dat is een vrij briljant plan.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Heb je zin om een keer te skypen?
Of we doen een CUL- Skype meet.. bakken/koken We allemaal hetzelfde en laten we zien hoe het geworden is
Da’s een goeiequote:Op maandag 23 maart 2020 23:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Of we doen een CUL- Skype meet.. bakken/koken We allemaal hetzelfde en laten we zien hoe het geworden is
?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef Barreltje het volgende:
ander restaurant serveert rauwe tartaar.. die hebben het niet helemaal begrepen..
Volgens de WHO moet je geen rauw vlees eten ..quote:
Rauw vleermuisvlees is minder gezond, maar een broodje tartaar of filet Americain moet toch wel kunnen?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:58 schreef Barreltje het volgende:
Volgens de WHO moet je geen rauw vlees eten ..
Jaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zoom is daar blijkbaar de app voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDat is een tof idee
Maar dan een grote meet. Weet alleen niet of Skype dat aankan
En nog gratis ook mits we een max van 100 deelnemers instellenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zoom is daar blijkbaar de app voor.
Wel gaaf idee
Dan word je er na 40 minuten uitgegooid. Je hebt één betaalde account (host) nodig voor groepsgesprekken zonder dat je eruit gegooid wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En nog gratis ook mits we een max van 100 deelnemers instellen
Zolang we geen jaarcontract hoeven af te sluiten waren die prijzen ook nog wel te overzienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan word je er na 40 minuten uitgegooid. Je hebt één betaalde account (host) nodig voor groepsgesprekken zonder dat je eruit gegooid wordt.
Mijn moeder is een dag eerder jarigquote:Op maandag 23 maart 2020 20:14 schreef Blues het volgende:
Mijn verjaardag mensen, 1 juni. Goed te doen zullen we maar zeggen.
Dan gaat onze vakantie ook niet door.
De mijne ook al, maar wat eerder. Die hadden een nieuwe datum voor de zomer in gedachten, maar houden er inmiddels ook rekening mee dat dat m niet wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Overigens zijn ze 5 juni 50 jaar getrouwdVoor nu zijn ze gestopt met het regelen van het feest.
Wat de fuck? Begrijp ik nou goed dat niet religieuzen niet meer mogen trouwen met geliefden erbij, en religieuzen wel? Alleen christelijke religieuzen of alle religies?quote:Alle gelegenheden waar mensen bij elkaar komen zijn verboden tot 1 juni. ... Er komen wel uitzonderingen voor uitvaarten en kerkelijke bruiloften.
De bos heeft hem goed overgenomen.. dat zeiden ze gister idd tijdens de persconferentie..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat de fuck? Begrijp ik nou goed dat niet religieuzen niet meer mogen trouwen met geliefden erbij, en religieuzen wel? Alleen christelijke religieuzen of alle religies?
En zou ik dan beledigd moeten zijn dat mijn soort niet meer mag, of blij dat ze dat verhoogde besmettingsrisico in elk geval beperken tot een groep waar ik niet toe behoor![]()
Wat een achterlijke regel (als de NOS 'm goed heeft overgenomen).
Dat is te kort door de bocht gelukkigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat de fuck? Begrijp ik nou goed dat niet religieuzen niet meer mogen trouwen met geliefden erbij, en religieuzen wel? Alleen christelijke religieuzen of alle religies?
En zou ik dan beledigd moeten zijn dat mijn soort niet meer mag, of blij dat ze dat verhoogde besmettingsrisico in elk geval beperken tot een groep waar ik niet toe behoor![]()
Wat een achterlijke regel (als de NOS 'm goed heeft overgenomen).
Ik heb alleen nog maar met 1 ander account geskyped.. voor vrijdag staat een borrel op de planning met 3 anderen.. gaat dat lukken met Skype? Of gaat dat beter met een ander programma?quote:
Want die hebben geen besmettingskans? Achterlijk gedoe. Stel het gewoon uit en maak het verboden. Ook voor die groep. Hun God gaat ze echt niet extra beschermen ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dat dat gaat over kerkelijke huwelijken waarvan de kerkelijke gemeente een burgelijk huwelijk niet erkent. Hier in de buurt een stel gehad, uiterst streng katholiek, die waren wel burgelijk getrouwd, woonden vanwege practisch, ook in 1 huis maar (hoorde ik weer van kennissen van hen) apart sliepen, tot na het kerkelijk huwelijk. En waarschijnlijk zal dat in de bible belt ook wel wel zo zijn.
Daarna kun je weer joinen. De 40 minuten is er af gehaald wegens corona. Je kan iig ongelimiteerd werken, normaal heb je maar 40 minuten per dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan word je er na 40 minuten uitgegooid. Je hebt één betaalde account (host) nodig voor groepsgesprekken zonder dat je eruit gegooid wordt.
Daar denken ze in Mississipi anders overquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Want die hebben geen besmettingskans? Achterlijk gedoe. Stel het gewoon uit en maak het verboden. Ook voor die groep. Hun God gaat ze echt niet extra beschermen ofzo.
Ik mis een facepalm smiley.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar denken ze in Mississipi anders over
De gouverneur daar wil geen maatregelen want met bidden hou je het virus ook buiten de deur. Dus. De VS.
Mexico ook bepaalde delen. Gingen festivals gewoon nog door. (Vernam ik van iemand die daar woonde).quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De gouverneur daar wil geen maatregelen want met bidden hou je het virus ook buiten de deur. Dus. De VS.
Als je een kind krijgt of samen een kind krijgt kan het een stuk praktischer zijn om te trouwen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:05 schreef Myraela het volgende:
Moet nog meer informatie over komen. Als een uitvaart al aangepast moet, dan zal een bruiloft ook wel enorm aangepast worden. Zou niet weten waarom iemand dat zou willen.
Wat is het toch een geweldig landquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |