In de VS moet het ergste nog komen. Hier waarschijnlijk ook nog.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Als ik de cijfers van rond de wereld zo eens bekijk van vandaag lijkt het erop dat we het ergste achter de rug hebben!
twitter:FerdiGiugliano twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:06:50Today's death toll in Lombardy falls to 320, from 361 yesterday and 546 on Saturday. 🇮🇹
The situation is tragic - but the trend is improving.
Social distancing appears to be working.
#COVIDー19 reageer retweet
Goed nieuwsquote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:FerdiGiugliano twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:06:50Today's death toll in Lombardy falls to 320, from 361 yesterday and 546 on Saturday. 🇮🇹
Oh, daalt dus ook.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Is nu ook zo'n 2 weken sinds de maatregelen dus als het nu niet werkt dan zou het wel heel penibel worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik zie maar 1 dode tussen 55-59 jaar. Dat klopt niet. Gisteren was de jongste 57. Vandaag is de jongste 55quote:Op maandag 23 maart 2020 16:16 schreef Tourniquet het volgende:
Was dit document al gepost? Bevat wat meer statistieken afkomstig van het RIVM, bijvoorbeeld de leeftijdsverdeling en de percentages van onderliggende aandoeningen.
PDF op https://www.rivm.nl/docum(...)land-23-maart-2020-0
[ afbeelding ]
quote:
Da's gunstig. Totaal aantal doden Italië vandaag rondom de 450? Niet fantastisch maar zou t.o.v. voorgaande dagen zéker een verbetering zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Eindelijk! Belangrijkste blijkt dus te zijn Social Distancing! Dan weten we dat hiet in Nederland!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Zondag effect?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
je ziet het overal...
zou het de lente zijn die aankomt?
18.30 --> 19.00quote:Op maandag 23 maart 2020 17:18 schreef delano.888 het volgende:
Hoe laat/waar was nou persco vanavond?
Ik hoop hetquote:Op maandag 23 maart 2020 17:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
je ziet het overal...
19:00 npo1 oaquote:Op maandag 23 maart 2020 17:18 schreef delano.888 het volgende:
Nou met deze extreme maatregelen mag ik hopen dat ook dat er iets mee te maken heeftquote:Op maandag 23 maart 2020 17:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
je ziet het overal...
In het archief voor het nageslacht deze.quote:
Je bedoelt half 7 tot 7? En welke zender? Staat niks in de online gitsenquote:
Ja omdat ze ondanks lockdown niet heel anders doen dan hier blijkt.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:18 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Eindelijk! Belangrijkste blijkt dus te zijn Social Distancing! Dan weten we dat hiet in Nederland!
Het zou om 18.30 beginnen, maar dat is uitgesteld tot 19.00 en ik lees hier dat het o.a. op NPO1 komt.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt half 7 tot 7? En welke zender? Staat niks in de online gitsen
Om 19.00 uur ergens in Den Haag heb ik vernomenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:18 schreef delano.888 het volgende:
Misschien kunnen we het even in de OP zettenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt half 7 tot 7? En welke zender? Staat niks in de online gitsen
Ik vind het weer de afgelopen dagen onnodig vals, ziet er heerlijk uit, maar dan als je buiten komt...quote:
Je klauwen vriezen er afquote:Op maandag 23 maart 2020 17:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik vind het weer de afgelopen dagen onnodig vals, ziet er heerlijk uit, maar dan als je buiten komt...
Het is nog geen weer om in de blote kont in het hoge gras achter elkaar aan te rennen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik vind het weer de afgelopen dagen onnodig vals, ziet er heerlijk uit, maar dan als je buiten komt...
Dat is toch positief, mogelijk hebben we een verbetering te pakken. We weten het alleen nog niet zeker.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Doe nou positief, niet als testresultaat overigens
je zou geen dm's openbarenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is nog geen weer om in de blote kont in het hoge gras achter elkaar aan te rennen.
Daar is het nog niet lang genoeg voor:quote:Op maandag 23 maart 2020 17:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is nog geen weer om in de blote kont in het hoge gras achter elkaar aan te rennen.
Komt dat ooit nog.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, Brabant is zeker geen normale provincie, maar dat je met verkoudheid op werk mag komen, is natuurlijk een drama-advies.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In het archief voor het nageslacht deze.
Zodra we weer kunnen fitten op elkaar omdat je van boven/beneden de rivieren komt.
In de elleboog!quote:
Je zou eens een kijkje op een homo ontmoetingsplaats moeten nemen dan.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Weinig anders dan gisteren.quote:
goed nieuws! nu maar hopen dat de andere regio's niet afzonderlijk allemaal stijgenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Heb jij niet getekend voor geheimhoudingsplicht?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je zou eens een kijkje op een homo ontmoetingsplaats moeten nemen dan.
Flinke daling zelfs tov zaterdag. Mooi.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
USA: hold my beer!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Stuk minder cases vandaag.
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:24 schreef _I het volgende:
[..]
Heb jij niet getekend voor geheimhoudingsplicht?
Flink contrast met wat een aantal dagen geleden naar buiten werd gebracht op verschillende media. Moet erbij melden dat ik niet bekend ben met al die sites;quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Nee sowieso, ik bedoel belgie. Spanje gaat ook de verkeerde kant op.quote:
Lekker met het coronavirus boodschappen doentwitter:BrazzaPietro twitterde op maandag 23-03-2020 om 15:37:40Kennis in Tiel is zeer ziek. Krijgt GEEN test!
Nu is zijn dochter ook ziek. Koorts, hoesten, hoofdpijn.... En nog steeds!!! GEEN tests!
Ze gaan zelf naar de supermarkt (geen kennissen in de buurt). Bizar bizar. HOEZO NIET TESTEN!!!?
#gaafland hoor @MinPres Rutte. reageer retweet
Dank! Hier was ik al een tijdje benieuwd naar.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:16 schreef Tourniquet het volgende:
Was dit document al gepost? Bevat wat meer statistieken afkomstig van het RIVM, bijvoorbeeld de leeftijdsverdeling en de percentages van onderliggende aandoeningen.
PDF op https://www.rivm.nl/docum(...)land-23-maart-2020-0
[ afbeelding ]
Maakt niet uit. Je moet toch binnenblijven.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik meet mijn temperatuur meerdere malen op een dag. Vanmorgen voor het eerst koorts (38.1), net was het 37.8. Al weken snotterig en kriebelhoest, vanmorgen ook koppijn.
Ik zit nu lekker in de zon in de tuin, verse jus en straks weer gezond eten.
Griep heerst ook toch? Los daarvan heb ik altijd lichte hooikoortsklachten, de pollen waaien letterlijk in het rond.
Corona/griep/hooikoorts-seizoen. Wie van de drie?
Hoezo zelf boodschappen doen? Volslagen debiel.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef Jojoke het volgende:
Lekker met het coronavirus boodschappen doentwitter:BrazzaPietro twitterde op maandag 23-03-2020 om 15:37:40Kennis in Tiel is zeer ziek. Krijgt GEEN test!
Nu is zijn dochter ook ziek. Koorts, hoesten, hoofdpijn.... En nog steeds!!! GEEN tests!
Ze gaan zelf naar de supermarkt (geen kennissen in de buurt). Bizar bizar. HOEZO NIET TESTEN!!!?
#gaafland hoor @:MinPres Rutte. reageer retweet
Jupp daar dacht ik ook al aan!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef 0108daniel het volgende:
Aan de ene kant jammer dat er minder besmettingen zijn bijgekomen.
We blijven de hoop houden op een flinke toename aan besmettingen.
Dit mbt de bevolking wat een muur moet kunnen opbouw aan imuniteit.
Tevens moet ruim de helft het virus krijgen om zo goed weerstand te kunnen bieden.
Je hebt een test nodig om na te kunnen denken?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef Jojoke het volgende:
Niet bekend/onbekend, groot deel (onderaan de tabellen)quote:Op maandag 23 maart 2020 17:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 dode tussen 55-59 jaar. Dat klopt niet. Gisteren was de jongste 57. Vandaag is de jongste 55
https://www.nu.nl/279597/(...)s-met-je-longen.htmlquote:Op maandag 23 maart 2020 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik meet mijn temperatuur meerdere malen op een dag. Vanmorgen voor het eerst koorts (38.1), net was het 37.8. Al weken snotterig en kriebelhoest, vanmorgen ook koppijn.
Griep heerst ook toch? Los daarvan heb ik altijd lichte hooikoortsklachten, de pollen waaien letterlijk in het rond.
Scheelt verplaatsingen van patienten.naar het noorden. Denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:28 schreef Kyran het volgende:
Dat hotels gereed worden gemaakt voor patiënten is ook niet echt heel geruststellend moet ik zeggen.
Er is niet getest dus helemaal niet bekend of ze corona heeft.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef Jojoke het volgende:
je kunt wel testen of iemand nog kan nadenkenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Je hebt een test nodig om na te kunnen denken?
Daarom hebben we ook een soort flexlockdown. Gaat het te langzaam dan wat afzwakken. Gaat het te snel dan weer aanscherpen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef 0108daniel het volgende:
Aan de ene kant jammer dat er minder besmettingen zijn bijgekomen.
We blijven de hoop houden op een flinke toename aan besmettingen.
Dit mbt de bevolking wat een muur moet kunnen opbouw aan imuniteit.
Tevens moet ruim de helft het virus krijgen om zo goed weerstand te kunnen bieden.
Zou fijn zijn maar lijkt onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
je ziet het overal...
In principe niet, maar ik heb alles bij elkaar toch wel het idee dat we het goed regelen hier in Nederland en dat er waarschijnlijk geen Italiaanse toestanden gaan ontstaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:28 schreef Kyran het volgende:
Dat hotels gereed worden gemaakt voor patiënten is ook niet echt heel geruststellend moet ik zeggen.
Ik zie een nieuw topic - Selfie met je eigengemaakt mondkapje.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:30 schreef Snowpea het volgende:
Heb inmiddels de dubbele vaatdoek mondkap geprobeerd vandaag.
97% minder kans op besmetting met virussen maar 98% minder kans op zuurstof inhalatie.
Ughekuche mmmmpf dat je't weet
Uit de wind prima te doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zou idd ook meer verbolgen zijn over het feit dat ze gewoon nog buiten komen dan dat ze geen test krijgen... die test is geen redmiddel ofzoquote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben nog niet positief getest dus ik ga zometeen even een uurtje willekeurige mensen een tongzoen geven en in het gezicht hoesten.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
in de toekomst hebben ze vast een medicijnquote:Op maandag 23 maart 2020 17:29 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Jupp daar dacht ik ook al aan!
Het moet wel in gelijke mate gebeuren maar als het er nu al minder worden ziet het er niet best uit voor de toekomst....
Hoe meer besmettingen in de loop der tijd hoe beter dat voor ons is.
Hoop dat 2 dagen geleden niet al de top was....
Nog geen 24 uur geleden was je aan het oreren dat het een kwalijke zaak was dat ze niet van worst case scenarios uitgingen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:28 schreef Kyran het volgende:
Dat is lastig met mijn werkquote:Op maandag 23 maart 2020 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je moet toch binnenblijven.
Ik heb de wedstrijd gevonden waar ik het laatst over had.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef Kyran het volgende:
Mooie cijfers uit Lombardije, zover je van mooi kan spreken in dit soort situaties. Hopen dat het doorzet en niet een maandag dip is.
Ik weet niet maar koorts en droge hoest klinkt wel erg corona achtig, beterschap/quote:Op maandag 23 maart 2020 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
Hebben ze niet van online bestellen gehoord?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef Jojoke het volgende:
Het is wel bekend, want op hun hoofdpagina stond gister 57 en vandaag 55.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:29 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Niet bekend/onbekend, groot deel (onderaan de tabellen)
yesquote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef Tengano het volgende:
Weet iemand misschien wanneer die personconferentie komt
Ik denk dat je ook last cq pijn in je longen moet hebben. Het is in eerste instantie een longvirus.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik weet niet maar koorts en droge hoest klinkt wel erg corona achtig, beterschap/
Zo erg als in Italië gaat het niet hopelijk niet worden nee, maar heb nog wel flinke twijfels omtrent IC capaciteit.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In principe niet, maar ik heb alles bij elkaar toch wel het idee dat we het goed regelen hier in Nederland en dat er waarschijnlijk geen Italiaanse toestanden gaan ontstaan.
Zijn die benaderd vanuit d eoverheid?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:28 schreef Kyran het volgende:
Zelfs als je geen kennissen hebt, dan kan je nog bij de gemeente je probleem aangeven. Het is van de gekke dat deze mensen zelf naar de supermarkt gaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hoezo zelf boodschappen doen? Volslagen debiel.
Als je maar 1,5 meter afstand doet bewaren mag alles.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Kut Groningers, jullie testen te veel!!!quote:De Jonge baalt van Gronings testgedrag: 'zo ga je geen crisis te lijf'
Minister de Jonge is niet te spreken over het bericht dat zorgpersoneel in het noorden eerder getest zou worden op corona dan elders in het land. "Ieder voor zich is niet de manier waarop je deze crisis te lijf gaat", zei hij voorafgaand aan het crisisberaad in Den Haag.
Landelijk is het beleid om terughoudend te zijn met testen, onder andere vanwege tekorten die er zijn. Maar gisteren berichtte De Groene Amsterdammer dat het UMCG in Groningen er ander beleid op nahoudt. "Wij hebben ons losgekoppeld van het landelijke beleid en doen het gewoon bij zorgverleners: testen, testen, testen", zei een arts tegen het weekblad.
"We werken aan een richtlijn over wie we testen en wie niet in de zorg. Daarin is juist de bedoeling dat je samen optrekt", reageert De Jonge daar vandaag op.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-in-hotelkamers.html
Helaas ik doe niet aan selfies, maar als je je geroepen voelt ga vooral je gangquote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef _I het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw topic - Selfie met je eigengemaakt mondkapje.
Ik voel mij ook ziekig, maar wel mild. Beetje koppijn en ook droge hoest maar (nog?) geen koorts volgens mij (ik heb geen thermometer). Ik blijf nu wel 2 weken binnen en ga teren op mijn prep-voorraad.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
Het meeste scheelt dat we ''uitbehandelde'' patiënten niet meer opnemen op de ICs .quote:Op maandag 23 maart 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In principe niet, maar ik heb alles bij elkaar toch wel het idee dat we het goed regelen hier in Nederland en dat er waarschijnlijk geen Italiaanse toestanden gaan ontstaan.
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef _I het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw topic - Selfie met je eigengemaakt mondkapje.
Bible Belt gekkies.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
Is dit al voorbijgekomen?https://www.rtvoost.nl/ni(...)rus-is-straf-van-God
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Kut Groningers, jullie testen te veel!!!
ze kunnen ook meer testen bestellen natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Gewoon oppakken voor het verspreiden van nepnieuws die luiquote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
Folder verspreid in Rijssen: 'Virus is straf van God'
🤣🤣🤣quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het slecht vindt, maar je hebt een punt. Het hoeft niks te betekenen en kan voorzorg zijn en dan is het inderdaad een goede actie.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog geen 24 uur geleden was je aan het oreren dat het een kwalijke zaak was dat ze niet van worst case scenarios uitgingen.
Is toch ook zo?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
Goeie actie van de Jongequote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Volgens mij staat er trouwens niet dat dit virus een straf van god is. De folder gaat over de 'zonde' als virus. Nogsteeds een kansloze folder hoor daar niet van.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet. Gisteren was er og een pastor op nieuwsuur die zei dat het geen straf van God is....quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
Zo jammer.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Helaas ik doe niet aan selfies, maar als je je geroepen voelt ga vooral je gang
Ik heb een oorthermometer en zo'n ding dat je in je reet stopt. De tweede is accurater. Koop je toch gewoon bij Kruidvat?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik voel mij ook ziekig, maar wel mild. Beetje koppijn en ook droge hoest maar (nog?) geen koorts volgens mij (ik heb geen thermometer). Ik blijf nu wel 2 weken binnen en ga teren op mijn prep-voorraad.
Denk dat Jaap straks vervangen word door Abquote:Op maandag 23 maart 2020 17:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Goed zo, sluiten die laboratoria en die artsen ontslaan. Zomaar een beetje testen. Straks gaan ze in het ziekenhuis ook nog mensen behandelen zonder het met Hugo te overleggen.
Sowieso zou Jaap van Dissel-GOAT de macht moeten krijgen om afwijkende standpunten vooraf in te zien en te censureren.
Straf? Virussen hebben juist waarschijnlijk gezorgd voor meercellig leven. En nu spijt hebben zeker dat die meercellige de aarde overnemen.quote:
Bedoel wellicht hebben ze die onder het kopje niet bekend geschaard. Ik weet het ook niet meer met het RIVMquote:Op maandag 23 maart 2020 17:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is wel bekend, want op hun hoofdpagina stond gister 57 en vandaag 55.
Volgens Groningen is er dus geen tekort.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Goeie actie van de JongeTests zijn spaarzaam en zo moet je er dan ook mee omgaan.
Groningen doet dus aan verspilling.
Dit staat er in de bijbel:quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
quote:Lucas 21:11 11 En er zullen grote aardbevingen wezen in verscheidene plaatsen, en hongersnoden, en pestilentien; er zullen ook schrikkelijke dingen, en grote tekenen van den hemel geschieden.
Dat heeft lang niet iedereen. Maar die diagnose valt sws niet te stellen zonder test, laat staan via internet.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook last cq pijn in je longen moet hebben. Het is in eerste instantie een longvirus.
Buttplug meet niets he, maar blijf vooral gebruiken als het je helpt.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb een oorthermometer en zo'n ding dat je in je reet stopt. De tweede is accurater. Koop je toch gewoon bij Kruidvat?
Dit schijnt onzin te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Goeie actie van de JongeTests zijn spaarzaam en zo moet je er dan ook mee omgaan.
Hoezo? Ze hebben hun eigen lab om testen te doen niks mis mee.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
|Ik hoop het niet, Ab is een meeloper en die hebben we al genoeg.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:37 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Denk dat Jaap straks vervangen word door Ab
Maar wie is er in een betere positie om dat voor het hele land te beoordelen denk je?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens Groningen is er dus geen tekort.
blijkbaar is zijn oorthermometer dan accurater,vreemd maar okeequote:Op maandag 23 maart 2020 17:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Buttplug meet niets he, maar blijf vooral gebruiken als het je helpt.
Groningen gaf juist aan dat er helemaal geen tekorten zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Je weet niet of het ook om het coronavirus gaat. Maar ongetest met die symptomen isquote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef Jojoke het volgende:
proberen een test af te dwingen omdat je aangeeft dat je boodschappen blijft doen is de tactiek waarschijnlijkquote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je weet niet of het ook om het coronavirus gaat. Maar ongetest met die symptomen is
Als enige plek ter wereld.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Groningen gaf juist aan dat er helemaal geen tekorten zijn.
Jullie denken te veel aan de volksgezondheid!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
dat laatste mis ik nog, de rest gebeurt al minstens 2000 jaar.quote:
Dat is nog triesterquote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef Fukushima het volgende:
[..]
proberen een test af te dwingen omdat je aangeeft dat je boodschappen blijft doen is de tactiek waarschijnlijk
Ja want ze zijn zooooo religieus in China...quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
Zo Waar Is Dit!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Straf? Virussen hebben juist waarschijnlijk gezorgd voor meercellig leven. En nu spijt hebben zeker dat die meercellige de aarde overnemen.Moedertje natuur kan een blokje om gaan lopen.
bron anders bdquote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef Vasilevski het volgende:
Alle verloven bij Defensie ingetrokken, ze gaan naar Groningen om een einde te brengen aan het test-terrorisme van het UMCG. Een War on Testing.
testen heeft weinig zin, want direct na de test kan je besmet worden....quote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef junkiexp het volgende:
Waarom hebben wij als NL zo weinig testen eigenlijk, zijn we daarin afhankelijk van anderen landen of kunnen we deze niet zelf maken?
Als ik zie wat er in de VS wordt getest...
Alex Friedrichquote:Op maandag 23 maart 2020 17:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
|Ik hoop het niet, Ab is een meeloper en die hebben we al genoeg.
We hebben iemand nodig die zijn rug recht houdt, balle heeft, en overal tegenin durft te gaan met argumentatie.
Ik hoor hier een Chinoloog dames en heren!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja want ze zijn zooooo religieus in China...
In Tsjernobyl had je ook van die koekwauzen en aluhoedjes die zomaar gingen roepen dat er misschien iets mis ging. Dat waren dus echt geen teamplayers. Als die gewoon hun bek hadden gehouden, was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie denken te veel aan de volksgezondheid!Wil je daar wel eens mee ophouden en solidair in de pas lopen met de rest?
We doen het met z'n allen weet je nog. Als je het er niet mee eens bent dan stem je zoiets af met je collega orgnisaties cq politiek. Het laatste wat je wilt in een crisis is verdeeldheid.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:38 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben hun eigen lab om testen te doen niks mis mee.
3.6 roentgenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:41 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
In Tsjernobyl had je ook van die koekwauzen en aluhoedjes die zomaar gingen roepen dat er misschien iets mis ging. Dat waren dus echt geen teamplayers. Als die gewoon hun bek hadden gehouden, was er niks aan de hand geweest.
En waarom zuinig met die testen? Waarvoor wil je die dan wel gebruiken?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef junkiexp het volgende:
Waarom hebben wij als NL zo weinig testen eigenlijk, zijn we daarin afhankelijk van anderen landen of kunnen we deze niet zelf maken?
Als ik zie wat er in de VS wordt getest...
Maar het is voor mensen in de risicogroep toch wel fijn om een goede diagnose te kunnen stellen?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
t direct na de test kan je besmet worden....
Eerst de War on Mondkapjes en nu de War on Testen. Het RIVM heeft vreemde prioriteiten.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef Vasilevski het volgende:
Alle verloven bij Defensie ingetrokken, ze gaan naar Groningen om een einde te brengen aan het test-terrorisme van het UMCG. Een War on Testing.
Normaal gesproken RIVM, maar tsjaquote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar wie is er in een betere positie om dat voor het hele land te beoordelen denk je?
op dat ene moment en direct daarna weer in onzekerheid te leven?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:42 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar het is voor mensen in de risicogroep toch wel fijn om een goede diagnose te kunnen stellen?
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
We moeten nog eventjes geduld hebben mss.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat laatste mis ik nog, de rest gebeurt al minstens 2000 jaar.
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:41 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
In Tsjernobyl had je ook van die koekwauzen en aluhoedjes die zomaar gingen roepen dat er misschien iets mis ging. Dat waren dus echt geen teamplayers. Als die gewoon hun bek hadden gehouden, was er niks aan de hand geweest.
roep mij maar weer als de paarden uit de hemel komen en mozes bij de tempeberg predikt en met vuur spuwt.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
We moeten nog eventjes geduld hebben mss.
Nee dat lees jequote:Op maandag 23 maart 2020 17:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik hoor hier een Chinoloog dames en heren!
Is al een week beleid om mensen niet te testen die zich aanstellen. Hoge koorts en hoesten, wat een jankerdsquote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je weet niet of het ook om het coronavirus gaat. Maar ongetest met die symptomen is
Yes Sir! Iedereen in het gelid! En vooral niet je eigen hersens gebruiken!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
We doen het met z'n allen weet je nog. Als je het er niet mee eens bent dan stem je zoiets af met je collega orgnisaties cq politiek. Het laatste wat je wilt in een crisis is verdeeldheid.
Ik denk dat de bouwmarkten enzulks dicht gaan. Maar sowieso geen complete lockdownquote:Op maandag 23 maart 2020 17:44 schreef Hexagon het volgende:
Ik vermoed dat Rutte gaat melden dat burgemeesters meer bevoegdheid krijgen om groepjes mensen te kunnen aanpakken.
gaat inderdaad de goede kant opquote:
Gaat hard in de VS. Ik zie veel staten exponentieel groeien nu. En vliegverkeer binnen de VS gaat vrolijk door.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:38 schreef Dr88 het volgende:
Laatste half uur behoorlijk wat cases en deaths erbij. Wereldwijd dan.
wellicht verliezen ze landigsrechten als ze stoppen?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat hard in de VS. Ik zie veel staten exponentieel groeien nu. En vliegverkeer binnen de VS gaat vrolijk door.
zou kunnen en die zijn volgens mij sowieso niet meer tot 21h00 open, anders krijg je daar weer een stormloop op.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat de bouwmarkten enzulks dicht gaan. Maar sowieso geen complete lockdown
Facebook staat vol met mensen die aanbieden boodschappen te doen tot zelfs maaltijden brengen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Is al een week beleid om mensen niet te testen die zich aanstellen. Hoge koorts en hoesten, wat een jankerds.
Zat mensen in Tiel waar je even aan kan vragen om boodschappen te halen, vooral in deze tijd.
Kun je lang wachten!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
roep mij maar weer als de paarden uit de hemel komen en mozes bij de tempeberg predikt en met vuur spuwt.
Die hebben dan nooit Klokhuis gekeken gok ikquote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige users maken er een sport van om algemene kennis steeds in twijfel te trekken.
nou zuid europa kan los gaanquote:17:45
De EU-ministers van Financiën zijn akkoord met het voorstel van de Europese Commissie om de begrotingsregels in verband met de coronacrisis tijdelijk los te laten. Dat zijn ze tijdens een videoconferentie overeengekomen, om 'zoveel als nodig is in de economieën te kunnen pompen'
Niet essentiële winkels dicht en max aantal mensen samen op straat. (nog) geen complete lockdownquote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat de bouwmarkten enzulks dicht gaan. Maar sowieso geen complete lockdown
Die waren immuun toch volgens Erdolf?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk een uitzondering, anders moet er toch iets beter in het Turks gecommuniceerd worden.
Ik wacht niet, daarom wil ik ook geroepen worden.quote:
Dat verwacht ik eigenlijk niet. Ik denk ook dat die wel hun grootste piek weer achter de rug hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat de bouwmarkten enzulks dicht gaan.
in het turks zou dit handiger zijn....quote:Op maandag 23 maart 2020 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk een uitzondering, anders moet er toch iets beter in het Turks gecommuniceerd worden.
quote:
wtf, ik dacht dat mensen klonen niet mocht....quote:Op maandag 23 maart 2020 17:48 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die maken gewoon nieuwe medewerkers!
ongelooflijk!!
Dat denk ik ook, daarom denk ik deels ook dat ze dat nu gaan afkondigen t/m 6 april. Een soort non-maatregel om beide partijen niet tegen de haren te strijken. Mensen die echt dingen wilden kopen hadden dat al kunnen doen, maar we gaan wel 'strengere' maatregelen nemen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk niet. Ik denk ook dat die wel hun grootste piek weer achter de rug hebben.
nee opsluiten is voor niemand goed. En je kan echt wel een rondje lopen in je eigen omgeving. Net ook gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zelf gekweekte zorgmedewerkersquote:Op maandag 23 maart 2020 17:48 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die maken gewoon nieuwe medewerkers!
ongelooflijk!!
Voor straf vergoeden we geen aardbevingsschade meer.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
*zucht* mensen die zo'n bullcrap verzinnen verdienen echt hun laatste spuitje...quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Tengano het volgende:
Kan deze even in de OP svp
[ afbeelding ]
Rondje lopen alleen is niet voldoende (mijn inziens). Men moet wel in gesloten kring gematigd kunnen afspreken. En vooral in het openbaar geen groepsvorming meer. Maar er is niets op tegen dat de ene alleenwonende afspreekt met de andere alleenwonende. Zo ook de argumenten vanuit Duitsland.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee opsluiten is voor niemand goed. En je kan echt wel een rondje lopen in je eigen omgeving. Net ook gedaan.
Dit gaat niet zo zeer over Corona, maar over het virus ''de zonde''.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet gaan ze aan je voorbij.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik wacht niet, daarom wil ik ook geroepen worden.
Nee deze kan gewoon bij het papierafval.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee, ziekte van lyme wordt veroorzaakt door een bacterie namelijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:51 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom verspreidt deze virus zich zoveel duidelijker dan bijvoorbeeld lyme? Ik vraag me af hoeveel mensen ernstig ziek worden van lyme in nl.
Heel Italië 601quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Indien dat ook verboden gaat worden zie je een stormvloed van andere ellende. Mensen die wegkwijnen, toename zelfmoorden enzovoort.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Rondje lopen alleen is niet voldoende (mijn inziens). Men moet wel in gesloten kring gematigd kunnen afspreken. En vooral in het openbaar geen groepsvorming meer. Maar er is niets op tegen dat de ene alleenwonende afspreekt met de andere alleenwonende. Zo ook de argumenten vanuit Duitsland.
Belgen ook. Uiteindelijk zal de rekening wel weer bij de Nederland en Duitsland terecht komen.quote:
Er gaat niets boven Groningen. Over een paar maand weer lekker jenevertje drinken met een paar door het UMCG zelf gekweekte zusters in veel te korte pakjes. Als ze tenminste niet worden weggekaapt door de 900 goddelijke Vindicat-studenten die door pure wilskracht kerngezond zijn teruggekeerd uit noord-Italië.twitter:rtvnoord twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:06:16Niet om te drinken: Hooghoudt maakt alcohol voor de zorg https://t.co/ZxMfZK55K5 reageer retweet
Doe normaalquote:Op maandag 23 maart 2020 17:53 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Indien dat ook verboden gaat worden zie je een stormvloed van andere ellende. Mensen die wegkwijnen, toename zelfmoorden enzovoort.
Niemand leest het hequote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
begrotingsregels loslaten lijkt mij niet de oplossing, zorg dan voor een fonds.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat er mis is met mensen als jij.
Vraag dat aan de teken?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:51 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom verspreidt deze virus zich zoveel duidelijker dan bijvoorbeeld lyme? Ik vraag me af hoeveel mensen ernstig ziek worden van lyme in nl.
Dit zei ik ookquote:Op maandag 23 maart 2020 17:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niemand leest het heNiet dat ik het verdedig, maar het gaat over 'de zonde' als virus. Niet corona.
dat is eigenlijk wel weer heel veel....quote:
Oostenrijk en Zwitserland zullen snel stabiliseren. De rest kan ik geen uitspraken over doen, maar ik vrees ervoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Dr88 het volgende:
USA wordt volgende probleem. Oostenrijk en Zwitserland stijgen ook weer sneller. Portugal, Australië en Brazilië ook stijgend in cases.
Wij gaan morgen ook weer stijgen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Dr88 het volgende:
USA wordt volgende probleem. Oostenrijk en Zwitserland stijgen ook weer sneller. Portugal, Australië en Brazilië ook stijgend in cases.
USA is al een probleemquote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Dr88 het volgende:
America firstquote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Dr88 het volgende:
Komt op hetzelfde neer. De Amerikanen denken in triljoenen en hier denkt iedereen dat de echte bazen bij de boekhouding zitten mquote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Fukushima het volgende:
[..]
begrotingsregels loslaten lijkt mij niet de oplossing, zorg dan voor een fonds.
NL second, want wij hebben lee towersquote:
Ja, denk dat het zwaartepunt van deze hele Coronacrisis idd gaat verplaatsen naar het westen (Brazilië, VS, VK)quote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Dr88 het volgende:
UK komt pas laat (tussen 6 en 7) met volledige cijfers altijd.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:57 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
In Uk testen ze alleen bijna dooie mensen ofzo?
+154
En 54 overleden
Ah oké checkquote:Op maandag 23 maart 2020 17:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
UK komt pas laat (tussen 6 en 7) met volledige cijfers altijd.
edit: want dat is van Wales enzo geloof ik.
Ik zag het, wat een verspilling van ons belastinggeldquote:
Ronald is geen natuurtalent in dat autocue.twitter:RonaldKoeman twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:56:25We were looking forward to the EURO’s so much, but we are now facing a much bigger challenge. Stick to all guidelines and help Gillette to raise funds for @RodeKruis. For every LIKE and SHARE, Gillette donates ¤1 to fight COVID-19, up to an amount of ¤50.000. Take care fans! https://t.co/V86FHlFxpc reageer retweet
Er zit vandaag denk ik niemand te posten bij het Catshuis.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog niks uitgelekt over wat de nieuwe maatregelen (kunnen) gaan worden?
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Er zit vandaag denk ik niemand te posten bij het Catshuis.
Onze zorgverleners zijn bussen vol met Brabantse carnavalsonverantwoordelijken aan het helpen. Mogen die mensen misschien zelf goed in de gaten gehouden worden?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Er was wel een vrouw die aan het tweeten was gisterquote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Logische stap.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef michiel_merk het volgende:
Samenscholingsverbod waarschijnelijk volgens RTL nieuws
Denk dat dat wel eens te maken kan hebben met dat er überhaupt minder omgevingsgeluid is.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Tengano het volgende:
Het valt mij trouwens op dat ik de laatste tijd vaker sirenes hoor dan anders. Is dat bij jullie ook zo?
Lockdown, gehandhaafd door Apache-gevechtshelikopters. Wie niet horen wil moet maar exploderen.quote:
Zit tussen je oren.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Tengano het volgende:
Het valt mij trouwens op dat ik de laatste tijd vaker sirenes hoor dan anders. Is dat bij jullie ook zo?
Is niet erg. Dan valt het tenminste niet meer op dat ik geen vrienden heb.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef michiel_merk het volgende:
Zoals in duitsland? Wat moet ik mij hier bij voorstellen?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef michiel_merk het volgende:
Denk dat je er meer op let.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Tengano het volgende:
Ja, maar het ziekenhuis zit hiernaastquote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Tengano het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onze zorgverleners zijn bussen vol met Brabantse carnavalsonverantwoordelijken aan het helpen. Mogen die mensen misschien zelf goed in de gaten gehouden worden?
We laten de grenzen voor altijd dicht heb ik van Geert gehoord.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Dr88 het volgende:
Probleem is een beetje waar ik mee zit. Stel wij hebben corona het land uit gewerkt.
Feest, vlaggen en alles.
Dan hebben we het als handelsnatie toch zo weer binnen de landsgrenzen?
Vraag het nog 10 keerquote:Op maandag 23 maart 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
al iets uitgelekt van het crisisoverleg?
Ja, ik dacht aan ademhalingsproblemen. Maar mss heb ik idd wel meer de focus daarop. Hoop dat dat het is.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk dat je er meer op let.
Want waarom zouden ze met sirene naar een case gaan? Dan moet iemand het heel lang genegeerd hebben en dan opeens niet meer kunnen ademen oid. Het is zelden spoed volgens mij.
Dat trekt onze economie toch nooit?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
We laten de grenzen voor altijd dicht heb ik van Geert gehoord.
laten we dit maar aan experts over ok?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:03 schreef _I het volgende:
[ afbeelding ]
link
Ook best vreemd. Paars is China, Rood is de US, groen zijn wij. Er is hier dus een mutatie die niet terug lijkt te linken naar eerdere gevallen in China (tot begin december).
Italian doctors saw strange pneumonia cases before China’s Covid-19 outbreak
Zal vast niets zijn.
Zeker weten!quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onze zorgverleners zijn bussen vol met Brabantse carnavalsonverantwoordelijken aan het helpen. Mogen die mensen misschien zelf goed in de gaten gehouden worden?
Dat is wel apart.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:03 schreef _I het volgende:
[ afbeelding ]
link
Ook best vreemd. Paars is China, Rood is de US, groen zijn wij. Er is hier dus een mutatie die niet terug lijkt te linken naar eerdere gevallen in China (tot begin december).
Italian doctors saw strange pneumonia cases before China’s Covid-19 outbreak
Zal vast niets zijn.
Ik woon ook aardig dicht bij een ziekenhuis, maar hoor eerder minder ambulances.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar het ziekenhuis zit hiernaast
Heel de gasbel Groningen leegpompen. Ieder voor zich toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Kan niet wachten.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
laten we dit maar aan experts over ok?
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef Snikkelbeer het volgende:
Ron Fresen zegt dat er nieuwe maatregelen komen.
Oh gelukkig, dan ligt het aan mij.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik woon ook aardig dicht bij een ziekenhuis, maar hoor eerder minder ambulances.
Ja, daarom heet het een Pandemie.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Dr88 het volgende:
Probleem is een beetje waar ik mee zit. Stel wij hebben corona het land uit gewerkt.
Feest, vlaggen en alles.
Dan hebben we het als handelsnatie toch zo weer binnen de landsgrenzen?
Hij heeft wel een mooi eigen topic die ik echt kan aanraden: COR / Nextstrainquote:Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Die heeft altijd insiders, dus hij kan het weten.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef Snikkelbeer het volgende:
Dat kan een burgemeester eigenlijk al langquote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef michiel_merk het volgende:
Lekker betrouwbaar.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef Snikkelbeer het volgende:
Ja ik ook, maar de A2 was toen ook propvolquote:Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik woon ook aardig dicht bij een ziekenhuis, maar hoor eerder minder ambulances.
Jaquote:Op maandag 23 maart 2020 18:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Racisme gegens Brabanders wordt steeds meer genormaliseerd...
Is dat ooit abnormaal geweest dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Racisme gegens Brabanders wordt steeds meer genormaliseerd...
dat die bonnenschrijvers, als ze durven, hangjongeren ernstig toespreken om uit elkaar te gaan en afstand te houden.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zoals in duitsland? Wat moet ik mij hier bij voorstellen?
Moeten ze hier ook doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat die bonnenschrijvers, als ze durven, hangjongeren ernstig toespreken om uit elkaar te gaan en afstand te houden.
In Spanje komt de Guardia civil langs met gummiknuppels van 1,5M en worden ze uit elkaar geramd.
Zouden ze hier ook moeten doen!quote:Op maandag 23 maart 2020 18:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat die bonnenschrijvers, als ze durven, hangjongeren ernstig toespreken om uit elkaar te gaan en afstand te houden.
In Spanje komt de Guardia civil langs met gummiknuppels van 1,5M en worden ze uit elkaar geramd.
Zelfs het corona virus wil daar niet wonenquote:Op maandag 23 maart 2020 18:10 schreef Maver24 het volgende:
MAANDAG 23 MAART 2020, 16:27
Geen nieuwe coronadoden in regio Rijnmond
In de regio Rijnmond zijn in 24 uur tijd geen bevestigde corona-patiënten overleden. Dat blijkt uit de meest recente cijfers van de GGD Rotterdam-Rijnmond van maandag 16:00 uur
😁😁😁
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooi eigen topic die ik echt kan aanraden: COR / Nextstrain
twitter:mousmar twitterde op maandag 23-03-2020 om 18:11:14602 doden vandaag. Weer minder dan gisteren. Bijna 200 minder dan de dag daarvoor. 4789 nieuwe geregistreerde besmettingen. Heel fors minder dan gisteren. Ik wacht liever nog op morgen voor we een lockdowneffect kunnen benoemen, maar de signalen wijzen erop. https://t.co/m7vQW64yCJ reageer retweet
@kyranquote:Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
hoop het voor zequote:Op maandag 23 maart 2020 18:11 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:mousmar twitterde op maandag 23-03-2020 om 18:11:14602 doden vandaag. Weer minder dan gisteren. Bijna 200 minder dan de dag daarvoor. 4789 nieuwe geregistreerde besmettingen. Heel fors minder dan gisteren. Ik wacht liever nog op morgen voor we een lockdowneffect kunnen benoemen, maar de signalen wijzen erop. https://t.co/m7vQW64yCJ reageer retweet
Ach, jezus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |