Helaas ik doe niet aan selfies, maar als je je geroepen voelt ga vooral je gangquote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef _I het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw topic - Selfie met je eigengemaakt mondkapje.
Ik voel mij ook ziekig, maar wel mild. Beetje koppijn en ook droge hoest maar (nog?) geen koorts volgens mij (ik heb geen thermometer). Ik blijf nu wel 2 weken binnen en ga teren op mijn prep-voorraad.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik meet mijn temperatuur meerdere malen op een dag. Vanmorgen voor het eerst koorts (38.1), net was het 37.8. Al weken snotterig en kriebelhoest, vanmorgen ook koppijn.
Ik zit nu lekker in de zon in de tuin, verse jus en straks weer gezond eten.
Griep heerst ook toch? Los daarvan heb ik altijd lichte hooikoortsklachten, de pollen waaien letterlijk in het rond.
Corona/griep/hooikoorts-seizoen. Wie van de drie?
Het meeste scheelt dat we ''uitbehandelde'' patiënten niet meer opnemen op de ICs .quote:Op maandag 23 maart 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In principe niet, maar ik heb alles bij elkaar toch wel het idee dat we het goed regelen hier in Nederland en dat er waarschijnlijk geen Italiaanse toestanden gaan ontstaan.
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef _I het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw topic - Selfie met je eigengemaakt mondkapje.
Bible Belt gekkies.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
Is dit al voorbijgekomen?https://www.rtvoost.nl/ni(...)rus-is-straf-van-God
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Kut Groningers, jullie testen te veel!!!
ze kunnen ook meer testen bestellen natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Gewoon oppakken voor het verspreiden van nepnieuws die luiquote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
Folder verspreid in Rijssen: 'Virus is straf van God'
🤣🤣🤣quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het slecht vindt, maar je hebt een punt. Het hoeft niks te betekenen en kan voorzorg zijn en dan is het inderdaad een goede actie.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog geen 24 uur geleden was je aan het oreren dat het een kwalijke zaak was dat ze niet van worst case scenarios uitgingen.
Is toch ook zo?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
Goeie actie van de Jongequote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Volgens mij staat er trouwens niet dat dit virus een straf van god is. De folder gaat over de 'zonde' als virus. Nogsteeds een kansloze folder hoor daar niet van.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Je hebt een test nodig om na te kunnen denken?
dat kan helemaal niet. Gisteren was er og een pastor op nieuwsuur die zei dat het geen straf van God is....quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef michiel_merk het volgende:
Zo jammer.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Helaas ik doe niet aan selfies, maar als je je geroepen voelt ga vooral je gang
Ik heb een oorthermometer en zo'n ding dat je in je reet stopt. De tweede is accurater. Koop je toch gewoon bij Kruidvat?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik voel mij ook ziekig, maar wel mild. Beetje koppijn en ook droge hoest maar (nog?) geen koorts volgens mij (ik heb geen thermometer). Ik blijf nu wel 2 weken binnen en ga teren op mijn prep-voorraad.
Denk dat Jaap straks vervangen word door Abquote:Op maandag 23 maart 2020 17:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Goed zo, sluiten die laboratoria en die artsen ontslaan. Zomaar een beetje testen. Straks gaan ze in het ziekenhuis ook nog mensen behandelen zonder het met Hugo te overleggen.
Sowieso zou Jaap van Dissel-GOAT de macht moeten krijgen om afwijkende standpunten vooraf in te zien en te censureren.
Straf? Virussen hebben juist waarschijnlijk gezorgd voor meercellig leven. En nu spijt hebben zeker dat die meercellige de aarde overnemen.quote:
Bedoel wellicht hebben ze die onder het kopje niet bekend geschaard. Ik weet het ook niet meer met het RIVMquote:Op maandag 23 maart 2020 17:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is wel bekend, want op hun hoofdpagina stond gister 57 en vandaag 55.
Volgens Groningen is er dus geen tekort.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Goeie actie van de JongeTests zijn spaarzaam en zo moet je er dan ook mee omgaan.
Groningen doet dus aan verspilling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |