Heb jij niet getekend voor geheimhoudingsplicht?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je zou eens een kijkje op een homo ontmoetingsplaats moeten nemen dan.
Flinke daling zelfs tov zaterdag. Mooi.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:FerdiGiugliano twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:06:50Today's death toll in Lombardy falls to 320, from 361 yesterday and 546 on Saturday. 🇮🇹
The situation is tragic - but the trend is improving.
Social distancing appears to be working.
#COVIDー19 reageer retweet
USA: hold my beer!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Stuk minder cases vandaag.
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:24 schreef _I het volgende:
[..]
Heb jij niet getekend voor geheimhoudingsplicht?
Flink contrast met wat een aantal dagen geleden naar buiten werd gebracht op verschillende media. Moet erbij melden dat ik niet bekend ben met al die sites;quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:FerdiGiugliano twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:06:50Today's death toll in Lombardy falls to 320, from 361 yesterday and 546 on Saturday. 🇮🇹
The situation is tragic - but the trend is improving.
Social distancing appears to be working.
#COVIDー19 reageer retweet
Nee sowieso, ik bedoel belgie. Spanje gaat ook de verkeerde kant op.quote:
Lekker met het coronavirus boodschappen doentwitter:BrazzaPietro twitterde op maandag 23-03-2020 om 15:37:40Kennis in Tiel is zeer ziek. Krijgt GEEN test!
Nu is zijn dochter ook ziek. Koorts, hoesten, hoofdpijn.... En nog steeds!!! GEEN tests!
Ze gaan zelf naar de supermarkt (geen kennissen in de buurt). Bizar bizar. HOEZO NIET TESTEN!!!?
#gaafland hoor @MinPres Rutte. reageer retweet
Dank! Hier was ik al een tijdje benieuwd naar.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:16 schreef Tourniquet het volgende:
Was dit document al gepost? Bevat wat meer statistieken afkomstig van het RIVM, bijvoorbeeld de leeftijdsverdeling en de percentages van onderliggende aandoeningen.
PDF op https://www.rivm.nl/docum(...)land-23-maart-2020-0
[ afbeelding ]
Maakt niet uit. Je moet toch binnenblijven.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik meet mijn temperatuur meerdere malen op een dag. Vanmorgen voor het eerst koorts (38.1), net was het 37.8. Al weken snotterig en kriebelhoest, vanmorgen ook koppijn.
Ik zit nu lekker in de zon in de tuin, verse jus en straks weer gezond eten.
Griep heerst ook toch? Los daarvan heb ik altijd lichte hooikoortsklachten, de pollen waaien letterlijk in het rond.
Corona/griep/hooikoorts-seizoen. Wie van de drie?
Hoezo zelf boodschappen doen? Volslagen debiel.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef Jojoke het volgende:
Lekker met het coronavirus boodschappen doentwitter:BrazzaPietro twitterde op maandag 23-03-2020 om 15:37:40Kennis in Tiel is zeer ziek. Krijgt GEEN test!
Nu is zijn dochter ook ziek. Koorts, hoesten, hoofdpijn.... En nog steeds!!! GEEN tests!
Ze gaan zelf naar de supermarkt (geen kennissen in de buurt). Bizar bizar. HOEZO NIET TESTEN!!!?
#gaafland hoor @:MinPres Rutte. reageer retweet
Jupp daar dacht ik ook al aan!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef 0108daniel het volgende:
Aan de ene kant jammer dat er minder besmettingen zijn bijgekomen.
We blijven de hoop houden op een flinke toename aan besmettingen.
Dit mbt de bevolking wat een muur moet kunnen opbouw aan imuniteit.
Tevens moet ruim de helft het virus krijgen om zo goed weerstand te kunnen bieden.
Je hebt een test nodig om na te kunnen denken?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef Jojoke het volgende:
Niet bekend/onbekend, groot deel (onderaan de tabellen)quote:Op maandag 23 maart 2020 17:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 dode tussen 55-59 jaar. Dat klopt niet. Gisteren was de jongste 57. Vandaag is de jongste 55
https://www.nu.nl/279597/(...)s-met-je-longen.htmlquote:Op maandag 23 maart 2020 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik meet mijn temperatuur meerdere malen op een dag. Vanmorgen voor het eerst koorts (38.1), net was het 37.8. Al weken snotterig en kriebelhoest, vanmorgen ook koppijn.
Ik zit nu lekker in de zon in de tuin, verse jus en straks weer gezond eten.
Griep heerst ook toch? Los daarvan heb ik altijd lichte hooikoortsklachten, de pollen waaien letterlijk in het rond.
Corona/griep/hooikoorts-seizoen. Wie van de drie?
Scheelt verplaatsingen van patienten.naar het noorden. Denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:28 schreef Kyran het volgende:
Dat hotels gereed worden gemaakt voor patiënten is ook niet echt heel geruststellend moet ik zeggen.
Er is niet getest dus helemaal niet bekend of ze corona heeft.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:27 schreef Jojoke het volgende:
je kunt wel testen of iemand nog kan nadenkenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Je hebt een test nodig om na te kunnen denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |