Ja omdat ze ondanks lockdown niet heel anders doen dan hier blijkt.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:18 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Eindelijk! Belangrijkste blijkt dus te zijn Social Distancing! Dan weten we dat hiet in Nederland!
Het zou om 18.30 beginnen, maar dat is uitgesteld tot 19.00 en ik lees hier dat het o.a. op NPO1 komt.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt half 7 tot 7? En welke zender? Staat niks in de online gitsen
Om 19.00 uur ergens in Den Haag heb ik vernomenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:18 schreef delano.888 het volgende:
Hoe laat/waar was nou persco vanavond?
Misschien kunnen we het even in de OP zettenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt half 7 tot 7? En welke zender? Staat niks in de online gitsen
Ik vind het weer de afgelopen dagen onnodig vals, ziet er heerlijk uit, maar dan als je buiten komt...quote:
Je klauwen vriezen er afquote:Op maandag 23 maart 2020 17:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik vind het weer de afgelopen dagen onnodig vals, ziet er heerlijk uit, maar dan als je buiten komt...
Het is nog geen weer om in de blote kont in het hoge gras achter elkaar aan te rennen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik vind het weer de afgelopen dagen onnodig vals, ziet er heerlijk uit, maar dan als je buiten komt...
Dat is toch positief, mogelijk hebben we een verbetering te pakken. We weten het alleen nog niet zeker.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Doe nou positief, niet als testresultaat overigens
je zou geen dm's openbarenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is nog geen weer om in de blote kont in het hoge gras achter elkaar aan te rennen.
Daar is het nog niet lang genoeg voor:quote:Op maandag 23 maart 2020 17:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is nog geen weer om in de blote kont in het hoge gras achter elkaar aan te rennen.
Komt dat ooit nog.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, Brabant is zeker geen normale provincie, maar dat je met verkoudheid op werk mag komen, is natuurlijk een drama-advies.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In het archief voor het nageslacht deze.
Zodra we weer kunnen fitten op elkaar omdat je van boven/beneden de rivieren komt.
In de elleboog!quote:
Je zou eens een kijkje op een homo ontmoetingsplaats moeten nemen dan.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Weinig anders dan gisteren.quote:
goed nieuws! nu maar hopen dat de andere regio's niet afzonderlijk allemaal stijgenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:FerdiGiugliano twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:06:50Today's death toll in Lombardy falls to 320, from 361 yesterday and 546 on Saturday. 🇮🇹
The situation is tragic - but the trend is improving.
Social distancing appears to be working.
#COVIDー19 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |