Alex Friedrichquote:Op maandag 23 maart 2020 17:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
|Ik hoop het niet, Ab is een meeloper en die hebben we al genoeg.
We hebben iemand nodig die zijn rug recht houdt, balle heeft, en overal tegenin durft te gaan met argumentatie.
Ik hoor hier een Chinoloog dames en heren!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja want ze zijn zooooo religieus in China...
In Tsjernobyl had je ook van die koekwauzen en aluhoedjes die zomaar gingen roepen dat er misschien iets mis ging. Dat waren dus echt geen teamplayers. Als die gewoon hun bek hadden gehouden, was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie denken te veel aan de volksgezondheid!Wil je daar wel eens mee ophouden en solidair in de pas lopen met de rest?
We doen het met z'n allen weet je nog. Als je het er niet mee eens bent dan stem je zoiets af met je collega orgnisaties cq politiek. Het laatste wat je wilt in een crisis is verdeeldheid.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:38 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben hun eigen lab om testen te doen niks mis mee.
3.6 roentgenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:41 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
In Tsjernobyl had je ook van die koekwauzen en aluhoedjes die zomaar gingen roepen dat er misschien iets mis ging. Dat waren dus echt geen teamplayers. Als die gewoon hun bek hadden gehouden, was er niks aan de hand geweest.
En waarom zuinig met die testen? Waarvoor wil je die dan wel gebruiken?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef junkiexp het volgende:
Waarom hebben wij als NL zo weinig testen eigenlijk, zijn we daarin afhankelijk van anderen landen of kunnen we deze niet zelf maken?
Als ik zie wat er in de VS wordt getest...
Maar het is voor mensen in de risicogroep toch wel fijn om een goede diagnose te kunnen stellen?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
t direct na de test kan je besmet worden....
Eerst de War on Mondkapjes en nu de War on Testen. Het RIVM heeft vreemde prioriteiten.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef Vasilevski het volgende:
Alle verloven bij Defensie ingetrokken, ze gaan naar Groningen om een einde te brengen aan het test-terrorisme van het UMCG. Een War on Testing.
Normaal gesproken RIVM, maar tsjaquote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar wie is er in een betere positie om dat voor het hele land te beoordelen denk je?
op dat ene moment en direct daarna weer in onzekerheid te leven?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:42 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar het is voor mensen in de risicogroep toch wel fijn om een goede diagnose te kunnen stellen?
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:FerdiGiugliano twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:06:50Today's death toll in Lombardy falls to 320, from 361 yesterday and 546 on Saturday. 🇮🇹
The situation is tragic - but the trend is improving.
Social distancing appears to be working.
#COVIDー19 reageer retweet
We moeten nog eventjes geduld hebben mss.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat laatste mis ik nog, de rest gebeurt al minstens 2000 jaar.
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:41 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
In Tsjernobyl had je ook van die koekwauzen en aluhoedjes die zomaar gingen roepen dat er misschien iets mis ging. Dat waren dus echt geen teamplayers. Als die gewoon hun bek hadden gehouden, was er niks aan de hand geweest.
roep mij maar weer als de paarden uit de hemel komen en mozes bij de tempeberg predikt en met vuur spuwt.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
We moeten nog eventjes geduld hebben mss.
Nee dat lees jequote:Op maandag 23 maart 2020 17:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik hoor hier een Chinoloog dames en heren!
Is al een week beleid om mensen niet te testen die zich aanstellen. Hoge koorts en hoesten, wat een jankerdsquote:Op maandag 23 maart 2020 17:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je weet niet of het ook om het coronavirus gaat. Maar ongetest met die symptomen is
Yes Sir! Iedereen in het gelid! En vooral niet je eigen hersens gebruiken!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
We doen het met z'n allen weet je nog. Als je het er niet mee eens bent dan stem je zoiets af met je collega orgnisaties cq politiek. Het laatste wat je wilt in een crisis is verdeeldheid.
Ik denk dat de bouwmarkten enzulks dicht gaan. Maar sowieso geen complete lockdownquote:Op maandag 23 maart 2020 17:44 schreef Hexagon het volgende:
Ik vermoed dat Rutte gaat melden dat burgemeesters meer bevoegdheid krijgen om groepjes mensen te kunnen aanpakken.
gaat inderdaad de goede kant opquote:
Gaat hard in de VS. Ik zie veel staten exponentieel groeien nu. En vliegverkeer binnen de VS gaat vrolijk door.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:38 schreef Dr88 het volgende:
Laatste half uur behoorlijk wat cases en deaths erbij. Wereldwijd dan.
wellicht verliezen ze landigsrechten als ze stoppen?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat hard in de VS. Ik zie veel staten exponentieel groeien nu. En vliegverkeer binnen de VS gaat vrolijk door.
zou kunnen en die zijn volgens mij sowieso niet meer tot 21h00 open, anders krijg je daar weer een stormloop op.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat de bouwmarkten enzulks dicht gaan. Maar sowieso geen complete lockdown
Facebook staat vol met mensen die aanbieden boodschappen te doen tot zelfs maaltijden brengen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Is al een week beleid om mensen niet te testen die zich aanstellen. Hoge koorts en hoesten, wat een jankerds.
Zat mensen in Tiel waar je even aan kan vragen om boodschappen te halen, vooral in deze tijd.
Kun je lang wachten!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
roep mij maar weer als de paarden uit de hemel komen en mozes bij de tempeberg predikt en met vuur spuwt.
Die hebben dan nooit Klokhuis gekeken gok ikquote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige users maken er een sport van om algemene kennis steeds in twijfel te trekken.
nou zuid europa kan los gaanquote:17:45
De EU-ministers van Financiën zijn akkoord met het voorstel van de Europese Commissie om de begrotingsregels in verband met de coronacrisis tijdelijk los te laten. Dat zijn ze tijdens een videoconferentie overeengekomen, om 'zoveel als nodig is in de economieën te kunnen pompen'
Niet essentiële winkels dicht en max aantal mensen samen op straat. (nog) geen complete lockdownquote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat de bouwmarkten enzulks dicht gaan. Maar sowieso geen complete lockdown
Die waren immuun toch volgens Erdolf?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk een uitzondering, anders moet er toch iets beter in het Turks gecommuniceerd worden.
Ik wacht niet, daarom wil ik ook geroepen worden.quote:
Dat verwacht ik eigenlijk niet. Ik denk ook dat die wel hun grootste piek weer achter de rug hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat de bouwmarkten enzulks dicht gaan.
in het turks zou dit handiger zijn....quote:Op maandag 23 maart 2020 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk een uitzondering, anders moet er toch iets beter in het Turks gecommuniceerd worden.
quote:
wtf, ik dacht dat mensen klonen niet mocht....quote:Op maandag 23 maart 2020 17:48 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die maken gewoon nieuwe medewerkers!
ongelooflijk!!
Dat denk ik ook, daarom denk ik deels ook dat ze dat nu gaan afkondigen t/m 6 april. Een soort non-maatregel om beide partijen niet tegen de haren te strijken. Mensen die echt dingen wilden kopen hadden dat al kunnen doen, maar we gaan wel 'strengere' maatregelen nemen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk niet. Ik denk ook dat die wel hun grootste piek weer achter de rug hebben.
nee opsluiten is voor niemand goed. En je kan echt wel een rondje lopen in je eigen omgeving. Net ook gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zelf gekweekte zorgmedewerkersquote:Op maandag 23 maart 2020 17:48 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die maken gewoon nieuwe medewerkers!
ongelooflijk!!
Voor straf vergoeden we geen aardbevingsschade meer.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Kut Groningers, jullie testen te veel!!!
*zucht* mensen die zo'n bullcrap verzinnen verdienen echt hun laatste spuitje...quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Tengano het volgende:
Kan deze even in de OP svp
[ afbeelding ]
Rondje lopen alleen is niet voldoende (mijn inziens). Men moet wel in gesloten kring gematigd kunnen afspreken. En vooral in het openbaar geen groepsvorming meer. Maar er is niets op tegen dat de ene alleenwonende afspreekt met de andere alleenwonende. Zo ook de argumenten vanuit Duitsland.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee opsluiten is voor niemand goed. En je kan echt wel een rondje lopen in je eigen omgeving. Net ook gedaan.
Dit gaat niet zo zeer over Corona, maar over het virus ''de zonde''.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet gaan ze aan je voorbij.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik wacht niet, daarom wil ik ook geroepen worden.
Nee deze kan gewoon bij het papierafval.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee, ziekte van lyme wordt veroorzaakt door een bacterie namelijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:51 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom verspreidt deze virus zich zoveel duidelijker dan bijvoorbeeld lyme? Ik vraag me af hoeveel mensen ernstig ziek worden van lyme in nl.
Heel Italië 601quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:FerdiGiugliano twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:06:50Today's death toll in Lombardy falls to 320, from 361 yesterday and 546 on Saturday. 🇮🇹
The situation is tragic - but the trend is improving.
Social distancing appears to be working.
#COVIDー19 reageer retweet
Indien dat ook verboden gaat worden zie je een stormvloed van andere ellende. Mensen die wegkwijnen, toename zelfmoorden enzovoort.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Rondje lopen alleen is niet voldoende (mijn inziens). Men moet wel in gesloten kring gematigd kunnen afspreken. En vooral in het openbaar geen groepsvorming meer. Maar er is niets op tegen dat de ene alleenwonende afspreekt met de andere alleenwonende. Zo ook de argumenten vanuit Duitsland.
Belgen ook. Uiteindelijk zal de rekening wel weer bij de Nederland en Duitsland terecht komen.quote:
Er gaat niets boven Groningen. Over een paar maand weer lekker jenevertje drinken met een paar door het UMCG zelf gekweekte zusters in veel te korte pakjes. Als ze tenminste niet worden weggekaapt door de 900 goddelijke Vindicat-studenten die door pure wilskracht kerngezond zijn teruggekeerd uit noord-Italië.twitter:rtvnoord twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:06:16Niet om te drinken: Hooghoudt maakt alcohol voor de zorg https://t.co/ZxMfZK55K5 reageer retweet
Doe normaalquote:Op maandag 23 maart 2020 17:53 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Indien dat ook verboden gaat worden zie je een stormvloed van andere ellende. Mensen die wegkwijnen, toename zelfmoorden enzovoort.
Niemand leest het hequote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
begrotingsregels loslaten lijkt mij niet de oplossing, zorg dan voor een fonds.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat er mis is met mensen als jij.
Vraag dat aan de teken?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:51 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom verspreidt deze virus zich zoveel duidelijker dan bijvoorbeeld lyme? Ik vraag me af hoeveel mensen ernstig ziek worden van lyme in nl.
Dit zei ik ookquote:Op maandag 23 maart 2020 17:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niemand leest het heNiet dat ik het verdedig, maar het gaat over 'de zonde' als virus. Niet corona.
dat is eigenlijk wel weer heel veel....quote:
Oostenrijk en Zwitserland zullen snel stabiliseren. De rest kan ik geen uitspraken over doen, maar ik vrees ervoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Dr88 het volgende:
USA wordt volgende probleem. Oostenrijk en Zwitserland stijgen ook weer sneller. Portugal, Australië en Brazilië ook stijgend in cases.
Wij gaan morgen ook weer stijgen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Dr88 het volgende:
USA wordt volgende probleem. Oostenrijk en Zwitserland stijgen ook weer sneller. Portugal, Australië en Brazilië ook stijgend in cases.
USA is al een probleemquote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Dr88 het volgende:
America firstquote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Dr88 het volgende:
Komt op hetzelfde neer. De Amerikanen denken in triljoenen en hier denkt iedereen dat de echte bazen bij de boekhouding zitten mquote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Fukushima het volgende:
[..]
begrotingsregels loslaten lijkt mij niet de oplossing, zorg dan voor een fonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |