Maak daar maar de terugblik van 2021 van.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Als er eind december een terugblik 2020 wordt uitgezonden roept iedereen: O ja, dat Corona-gedoe in maart, dat hadden we ook nog afgelopen jaar.
Als Corendon nu al alle vluchten tot juni afzegt, de Formule 1 de eerste race van juni afzegt, etc. dan vermoed ik dat we er wel wat langer in zitten.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Als er eind december een terugblik 2020 wordt uitgezonden roept iedereen: O ja, dat Corona-gedoe in maart, dat hadden we ook nog afgelopen jaar.
Dat was niks vergeleken met SARS-CoV-3!quote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Je niet beseffen dat we in een jarenlange crisis terecht zijn gekomen inmiddelsquote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik denk ook niet voor juni.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Corendon nu al alle vluchten tot juni afzegt, de Formule 1 de eerste race van juni afzegt, etc. dan vermoed ik dat we er wel wat langer in zitten.
Wat doet je vermoeden dat het in april beter zou gaan dan nu?
Dit.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Een versoepeling aankondigen voor na 6 april gaan ze echt niet doen, dan zien veel mensen dit juist weer als een vrijbrief om nu al weer bij elkaar te komen "want het valt allemaal wel mee"
"Ik heb er genoeg van, jullie kunnen me de boom in"quote:Op maandag 23 maart 2020 16:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is weinig veranderd, en na vorig weekend zal ie nu niet in 1 keer zeggen: Mensen allemaal naar het Bos.
Dan ben ik wel benieuwd wat ons nog te wachten staat, als deze periode dan al min of meer vergeten isquote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
nee dan beginnen de chimpansees slimmer te wordenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:00 schreef skrn het volgende:
[..]
Dat was niks vergeleken met SARS-CoV-3!
dat denk ik niet, kijkend naar alle annuleringen tot in de zomer aan toequote:Op maandag 23 maart 2020 17:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat ons nog te wachten staat, als deze periode dan al min of meer vergeten is
We zijn de curve aan het flattenen....quote:Op maandag 23 maart 2020 17:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Corendon nu al alle vluchten tot juni afzegt, de Formule 1 de eerste race van juni afzegt, etc. dan vermoed ik dat we er wel wat langer in zitten.
Wat doet je vermoeden dat het in april beter zou gaan dan nu?
In Italie zag je in het begin ook dipjes en afnames in de curve.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Als ik de cijfers van rond de wereld zo eens bekijk van vandaag lijkt het erop dat we het ergste achter de rug hebben!
Die snappen het echt niet en ben bang dat het even duurt voor ze het gaan snappen. Je leest hier en daar ook dat ze enkel denken dat Brabant dit probleem heeft.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit.
Dat gaan ze toch niet doen joh? De cijfers vallen vandaag gelukkig mee maar dat kan morgen en de rest van de week weer anders zijn. En bovendien, als ze nu het signaal gaan afgeven dat het na 6 april weer wat losser kan allemaal geef je eigenlijk een vrijbrief aan het grote publiek om weer relaxter om te gaan met de regels en minder voorzichtig te zijn.
Geen goed idee dus, lijkt me. Laten we eerst deze week maar eens afwachten of het echt de betere kant opgaat. Echt vertrouwen heb ik nog niet meteen, ook gezien de vele mensen die toch nog naar parken, bossen, strand en markten gaan met zijn allen (lekker op een kluitje).
nog niet op https://nvic.nl/quote:Op maandag 23 maart 2020 17:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zijn de cijfers van het aantal IC-bedden al binnen trouwens?
Bruh. Dat zou een farce zijn. Hoezo geen nieuwe maatregelen. Waarom dan een crisis overleg. Voor niks? Weer hetzelfde riedeltje aanhoren. Daar ben ik nu wel klaar meequote:Op maandag 23 maart 2020 16:59 schreef Snikkelbeer het volgende:
Het altijd goed geïnformeerde Hart van Nederland meldt ook dat er waarschijnlijk geen nieuwe maatregelen genomen worden
https://www.hartvannederl(...)-corona-maatregelen/
Sowieso gaat de economische schade (die nu al gedaan is) nog zeker een jaar zichtbaar blijven. Ookal zou het vandaag magisch opgelost zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:02 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dat denk ik niet, kijkend naar alle annuleringen tot in de zomer aan toe
Als Brabander snap ik niet helemaal waarom Brabant voorop en vooral alleen liep met maatregelen. Ja, ik snap het wel, maar juist daarom werkt het de frame in de hand.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Die snappen het echt niet en ben bang dat het even duurt voor ze het gaan snappen. Je leest hier en daar ook dat ze enkel denken dat Brabant dit probleem heeft.
het kan nog een korte recessie worden als alles een beetje op tijd opgelost gaat wordenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso gaat de economische schade (die nu al gedaan is) nog zeker een jaar zichtbaar blijven. Ookal zou het vandaag magisch opgelost zijn.
Alle virussen gaan kapot van ozon, en dat niet alleen. Slechts edelmetalen als platinum en goud kunnen tegen ozon. Ozon is een gruwelijke oxidator.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:03 schreef polderturk het volgende:
Interessant artikel.
Dr Rowen had Ozon therapie succesvol toegepast op Ebola, en denkt dat het ook gaat werken bij Corona.
https://drrowendrsu.com/o(...)virus-ozone-therapy/
Dat is een zelfde soort statement in de trant van oh wat is het koud vandaag, wat nou global warming?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Als ik de cijfers van rond de wereld zo eens bekijk van vandaag lijkt het erop dat we het ergste achter de rug hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |