Denk dat dat wel eens te maken kan hebben met dat er überhaupt minder omgevingsgeluid is.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Tengano het volgende:
Het valt mij trouwens op dat ik de laatste tijd vaker sirenes hoor dan anders. Is dat bij jullie ook zo?
Lockdown, gehandhaafd door Apache-gevechtshelikopters. Wie niet horen wil moet maar exploderen.quote:
Zit tussen je oren.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Tengano het volgende:
Het valt mij trouwens op dat ik de laatste tijd vaker sirenes hoor dan anders. Is dat bij jullie ook zo?
Is niet erg. Dan valt het tenminste niet meer op dat ik geen vrienden heb.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef michiel_merk het volgende:
Samenscholingsverbod waarschijnelijk volgens RTL nieuws
Zoals in duitsland? Wat moet ik mij hier bij voorstellen?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef michiel_merk het volgende:
Samenscholingsverbod waarschijnelijk volgens RTL nieuws
Denk dat je er meer op let.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Tengano het volgende:
Ja, maar het ziekenhuis zit hiernaastquote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Tengano het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onze zorgverleners zijn bussen vol met Brabantse carnavalsonverantwoordelijken aan het helpen. Mogen die mensen misschien zelf goed in de gaten gehouden worden?
We laten de grenzen voor altijd dicht heb ik van Geert gehoord.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Dr88 het volgende:
Probleem is een beetje waar ik mee zit. Stel wij hebben corona het land uit gewerkt.
Feest, vlaggen en alles.
Dan hebben we het als handelsnatie toch zo weer binnen de landsgrenzen?
Vraag het nog 10 keerquote:Op maandag 23 maart 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
al iets uitgelekt van het crisisoverleg?
Ja, ik dacht aan ademhalingsproblemen. Maar mss heb ik idd wel meer de focus daarop. Hoop dat dat het is.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk dat je er meer op let.
Want waarom zouden ze met sirene naar een case gaan? Dan moet iemand het heel lang genegeerd hebben en dan opeens niet meer kunnen ademen oid. Het is zelden spoed volgens mij.
Dat trekt onze economie toch nooit?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
We laten de grenzen voor altijd dicht heb ik van Geert gehoord.
laten we dit maar aan experts over ok?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:03 schreef _I het volgende:
[ afbeelding ]
link
Ook best vreemd. Paars is China, Rood is de US, groen zijn wij. Er is hier dus een mutatie die niet terug lijkt te linken naar eerdere gevallen in China (tot begin december).
Italian doctors saw strange pneumonia cases before China’s Covid-19 outbreak
Zal vast niets zijn.
Zeker weten!quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onze zorgverleners zijn bussen vol met Brabantse carnavalsonverantwoordelijken aan het helpen. Mogen die mensen misschien zelf goed in de gaten gehouden worden?
Dat is wel apart.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:03 schreef _I het volgende:
[ afbeelding ]
link
Ook best vreemd. Paars is China, Rood is de US, groen zijn wij. Er is hier dus een mutatie die niet terug lijkt te linken naar eerdere gevallen in China (tot begin december).
Italian doctors saw strange pneumonia cases before China’s Covid-19 outbreak
Zal vast niets zijn.
Ik woon ook aardig dicht bij een ziekenhuis, maar hoor eerder minder ambulances.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar het ziekenhuis zit hiernaast
Heel de gasbel Groningen leegpompen. Ieder voor zich toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Kut Groningers, jullie testen te veel!!!
Kan niet wachten.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
laten we dit maar aan experts over ok?
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef Snikkelbeer het volgende:
Ron Fresen zegt dat er nieuwe maatregelen komen.
Oh gelukkig, dan ligt het aan mij.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik woon ook aardig dicht bij een ziekenhuis, maar hoor eerder minder ambulances.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |