Eén schaaplengte.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:14 schreef Tengano het volgende:
Ik heb ook het idee dat onze minder inheemse medelanders eveneens andere inzichten hebben over hoeveel 1,5 meter nou eigenlijk is.
Laagste procentuele stijging.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe verhouden die groeicijfers zich ten opzichte van gisteren (en eersgisteren)?
Hoe gaat het met je vriendin?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er wonen daar 300 miljoen mensen
Veel testen, dan tref je ook meer aan.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waar komen die +14000 nieuwe cases van de VS nou vandaan?
https://www.worldometers.info/coronavirus/
klopt toch niet lijkt me.
lijkt mij gewoon ontopicquote:Op zondag 22 maart 2020 19:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Moest even flink zoeken maar heb gevonden welke verwijderd was
Aangezien je daarom vroeg eerder
Als je op USA klikt en ver naar beneden scrolt zie je in welke staten en op basis van welke bronnen het getal is!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
updates per uur?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die zijn pas enkele dagen echt aan het testen. Als wij alle Europese landen bij elkaar optellen komen we rond de zelfde cijfers uit.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zucht, ik bedoel dat nergens zoveel cases vermeld worden. Alleen in NY vandaag 4000. Geen enkele andere staat meldt duizenden cases.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel testen, dan tref je ook meer aan.
New York is al lang de 10k gepasseerdquote:Op zondag 22 maart 2020 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zucht, ik bedoel dat nergens zoveel cases vermeld worden. Alleen in NY vandaag 4000. Geen enkele andere staat meldt duizenden cases.
Volgens mij is het glitch op worldometers want andere bronnen melden dit ook niet.
Dat is toch wel voorzichtig positief te noemen, voorzover je die situatie zo kunt noemen.quote:
maar niet in 1 dag. Waar ik op doel is dat worldometers +14000 nieuwe cases aangeeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
New York is al lang de 10k gepasseerd
+13960 vandaag, gister 4860, eergister 5594, aantal gevallen per dag loopt rap op daar ja. Verschillende staten (New York, Michigan, Louisiana oa) hebben een hogere infectie-graad dan NL.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:11 schreef wokkelfok het volgende:
Amerika op +94 vandaag. Dat kan wel eens hard gaan nu, maar met 300 miljoen inwoners gat het sowieso hard.
Klopt, maar wel zorgwekkend met hun krakkemikkige zorgsysteem wat onbetaalbaar is voor velen. Enorme kloof tussen arm en rijk, dakloosheid en ieder voor zich cultuur met makkelijk ontslagrecht. Ze leven daar al jaren boven hun stand. Niet raar als het finaal mis gaat.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:18 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
VS gaat snel italie voorbij, niet heel verwonderlijk imo.
Dat is inderdaad wat afwijkend, zie het niet zo 123 terug in andere meters.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
maar niet in 1 dag. Waar ik op doel is dat worldometers +14000 nieuwe cases aangeeft.
edit: mogelijk dus een glitch. We wachten af.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
maar niet in 1 dag. Waar ik op doel is dat worldometers +14000 nieuwe cases aangeeft.
Het is volgens mij een glitch. Wordt ook gemeld op reddit. Als je alle aantallen van afzonderlijke staten optelt kom je hoogstend op +8000 voor vandaag. niet +14000.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
+13960 vandaag, gister 4860, eergister 5594, aantal gevallen per dag loopt rap op daar ja. Verschillende staten (New York, Michigan, Louisiana oa) hebben een hogere infectie-graad dan NL.
Zag gisteren op het journaal dat men ondanks ziek te zijn gewoon doorwerken want anders geen inkomsten.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik vraag me echt af wat er in de VS gaat gebeuren qua doden, met zoveel mensen zonder zorgverzekering..
Zie het al idd, totaal aantal cases is per ongeluk als nieuwe cases erbij opgeteld. NYS had vandaag 4000 nieuwe cases.quote:
De regering is het leidende resultaat van de samenleving.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:10 schreef Stefanovich het volgende:
Gaan we regering verantwoordelijk houden als over 2 weken blijkt dat we italie achterna zijn gegaan? Of ligt de schuld dan met name bij de samenleving zelf? Ik vind dat er al harder opgetreden moet worden. Het is al lang tijd voor een samenscholingsverbod.
Ben bang dat die cijfers gekleurd zijn ivm de zorg kosten daar.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:18 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
VS gaat snel italie voorbij, niet heel verwonderlijk imo.
En dat blijft ook wel de Amerikaanse mentaliteit ja, daarom werkte Obama-care daar ook niet (of in ieder geval niet zoals het de bedoeling was)quote:Op zondag 22 maart 2020 19:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zag gisteren op het journaal dat men ondanks ziek te zijn gewoon doorwerken want anders geen inkomsten.
#TeDomOmTePoepenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:24 schreef Fukushima het volgende:
Kijk wij vinden Peter
hier een verschrikkelijke nar, maar zo’n iemand mag eigenlijk niet dit soort berichten plaatsen, want hij heeft genoeg volgers.
Nu krijg je onderstaand, dit is dus mijn buurman die lekker met zijn allen aan het bbq’en zijn nu![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel in Italië?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:25 schreef KingRoland het volgende:
die +46 van China is echt lachwekkend
1.5 miljard inwoners en dan zo weinig
twitter:AzG_nl twitterde op zondag 22-03-2020 om 15:43:22We hebben een opblaasbaar noodziekenhuis met 50 bedden naar Iran gestuurd. Een team van 9 artsen gaat samen met lokaal medisch personeel ernstig zieke coronapatiënten behandelen. #corona #coronavirus #COVID19 https://t.co/BN9xRMkh4p reageer retweet
mja,quote:Op zondag 22 maart 2020 19:20 schreef speknek het volgende:
Italië "maar" 651, na 793 gisteren is mooi. Hopelijk is het een trend en niet een eendaagse aberratie.
horrorquote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik vraag me echt af wat er in de VS gaat gebeuren qua doden, met zoveel mensen zonder zorgverzekering..
Want we hebben die artsen niet in NL nodig?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:26 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:AzG_nl twitterde op zondag 22-03-2020 om 15:43:22We hebben een opblaasbaar noodziekenhuis met 50 bedden naar Iran gestuurd. Een team van 9 artsen gaat samen met lokaal medisch personeel ernstig zieke coronapatiënten behandelen. #corona #coronavirus #COVID19 https://t.co/BN9xRMkh4p reageer retweet
1.4quote:Op zondag 22 maart 2020 19:25 schreef KingRoland het volgende:
Maar Peter heeft overal verstand van, dus als hij het zegt...quote:Op zondag 22 maart 2020 19:24 schreef Fukushima het volgende:
Kijk wij vinden Peter hier een verschrikkelijke nar, maar zo’n iemand mag eigenlijk niet dit soort berichten plaatsen, want hij heeft genoeg volgers.
Nu krijg je onderstaand, dit is dus mijn buurman die lekker met zijn allen aan het bbq’en zijn nu![]()
[ afbeelding ]
Ze schatten dat het je gemiddeld $35.000 kost als je voor corona behandeld moet worden.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Klopt, maar wel zorgwekkend met hun krakkemikkige zorgsysteem wat onbetaalbaar is voor velen. Enorme kloof tussen arm en rijk, dakloosheid en ieder voor zich cultuur met makkelijk ontslagrecht. Ze leven daar al jaren boven hun stand. Niet raar als het finaal mis gaat.
Ja, dat dus. En bedden. Bizar.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Want we hebben die artsen niet in NL nodig?
Maar de stijging wordt wel minder hoog.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:26 schreef crystal_meth het volgende:
mja,
345, 473, 429, 625, 793, 651
Dan lijkt de trend nog steeds stijgend...
Niet alleen in Italië, denk dat in veel landen overledenen (zonder in het ziekenhuis terecht te zijn gekomen) niet meer getest worden op coronaquote:Op zondag 22 maart 2020 19:26 schreef VacaLoca het volgende:
Zou in de hectiek in Italië elke overledene nog wel getest zijn/worden op corona? Anders krijg je dat mensen die overlijden aan gewone griep nu toegekend gaan worden aan corona.
Ook wel benieuwd naar wat oversterfte straks blijkt te zijn geweest. Wellicht door alle maatregelen stuk stuk minder doden door gewone griep en ook overlap in mensen die als ze niet aan corona dood waren gegaan wel dood gegaan waren aan de gewone griep.
Genoeg mensen die het geloven.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:25 schreef KingRoland het volgende:
over een maandje misschien nog maar 0.9 als ze de lockdown opheffenquote:
Al kostte het 2000$, dat kunnen veel mensen daar gewoonweg niet betalen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ze schatten dat het je gemiddeld $35.000 kost als je voor corona behandeld moet worden.
Die 9-11 actie valt straks helemaal in het nietquote:Op zondag 22 maart 2020 19:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zag gisteren op het journaal dat men ondanks ziek te zijn gewoon doorwerken want anders geen inkomsten.
Ik vraag me af wat er in de bovenkamer van dit soort besluitnemers gaande is.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:26 schreef tompsv18 het volgende:
Enorm probleem dusquote:Op zondag 22 maart 2020 19:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ze schatten dat het je gemiddeld $35.000 kost als je voor corona behandeld moet worden.
En dat in combinatie met het wapenbezitquote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Dat was in Irak toch, dat die 300.000-400.000 man naar dat heiligdom gingen?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Lekker hulp naar Iran sturen terwijl die mensen door overheids barricade breken om toch maar bij hun heilige kutplek te komen.
Is dit vandaag?quote:
Ik vind het wel goed dat zoveel mensen zich beschikbaar stellen voor het grote herd immunity experiment.quote:
Dat doen ze serieus?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Lekker hulp naar Iran sturen terwijl die mensen door overheids barricade breken om toch maar bij hun heilige kutplek te komen.
Wie is Steve?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:22 schreef HeatWave het volgende:
Steve is weer live, maar Youtube vertikt het om notificaties te sturen of hem in de subscription te laten zien, voor de zoveelste keer.
quote:
twitter:alimkheraj twitterde op zondag 22-03-2020 om 14:57:30totally cool and fine scenes in victoria park right now https://t.co/0y9gdjHQdH reageer retweet
Een flat clicker!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:31 schreef -XOR- het volgende:
In Zwitserland kreeg je gister blijkbaar een muismat en een sleutelhanger als je je liet testen:
Switzerland 6,863 +1,248 80 +24
quote:
twitter:TPlattss twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:44:02This country is full of absolute morons. https://t.co/8lcYHuk9K4 reageer retweet
Wat?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:31 schreef -XOR- het volgende:
In Zwitserland kreeg je gister blijkbaar een muismat en een sleutelhanger als je je liet testen:
Dat kettinkje is zeker de 100 personen scheiding of wat ze daar ook hanterenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat zoveel mensen zich beschikbaar stellen voor het grote herd immunity experiment.
het is hier in Nederland op veel plekken niet anders hoorquote:Op zondag 22 maart 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat zoveel mensen zich beschikbaar stellen voor het grote herd immunity experiment.
Gates heeft meer gedaan voor de mensheid dan alle conspiracy gekkies bij elkaar. Deel dit soort onzin niet aub.quote:
We benne op de wereld om elkaar om elkaar te helpen nietwaar?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er in de bovenkamer van dit soort besluitnemers gaande is.
Allemaal infected zombies.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]twitter:TPlattss twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:44:02This country is full of absolute morons. https://t.co/8lcYHuk9K4 reageer retweet
Een vleermuismat?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:31 schreef -XOR- het volgende:
Nee, natuurlijk niet , dat was een grapje. Maar die hadden gister wel een extreem hoog aantal nieuwe besmettingen. Denk dat mensen gewoon hebben gewacht tot het weekend.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Je krijgt hier trouwens ook promotiespul als je bloed gaat doneren, en bij elke 5x ofzo wordt het cadeau groter tot aan een weekend weg aan toe
Er zit onder ander een verpleegkundige en een apothekersassistente bij die BBQ. Vinden alles zwaaaar overtrokken en schermen met die rivm griep cijfersquote:Op zondag 22 maart 2020 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar Peter heeft overal verstand van, dus als hij het zegt...![]()
Dat ze die flapdrol nog overal uitnodigenprima als het gaat over criminele zaken, maar laat die gast voor de rest lekker thuis.
Dit vind ik lastig te geloven.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:35 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Er zit onder ander een verpleegkundige en een apothekersassistente bij die BBQ. Vinden alles zwaaaar overtrokken en schermen met die rivm griep cijfers
Ha ja, want zo gedraagt heel het land zich natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2020 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Dat van cadeaus bij het bloed doneren was overigens geen grapquote:Op zondag 22 maart 2020 19:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet , dat was een grapje. Maar die hadden gister wel een extreem hoog aantal nieuwe besmettingen. Denk dat mensen gewoon hebben gewacht tot het weekend.
Dus toch niet iets 'typisch Nederlands' wat ook hier regelmatig gezegd wordt.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]twitter:TPlattss twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:44:02This country is full of absolute morons. https://t.co/8lcYHuk9K4 reageer retweet
Ja, nu gaat het geweldige medische stelsel eens goed op de pijnbankquote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dat in combinatie met het wapenbezit![]()
Dat kon daar wel eens heel erg vervelend gaan worden.
#Feelgood , ik ken ook zo'n muts die aan de andere kant van de wereld gaat redden en hier haar zorgbehoevende moeder+vader naar de compleet ontoereikende dagbesteding laat gaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er in de bovenkamer van dit soort besluitnemers gaande is.
Verschrikkelijk, rood met witte rok en zwarte legging met witte sneakers. Totaal geen smaak die lui.quote:
Uit de EU flikkeren, dat tuig.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, rood met witte rok en zwarte legging met witte sneakers. Totaal geen smaak die lui.
Dat is wel heel gek, normaal rijden die harder....quote:Op zondag 22 maart 2020 19:37 schreef Sfancta het volgende:
Net wezen lopen met de hond, even snel. Totaal niemand op straat, geen personenauto's, en in de verte zag ik een poltieauto rustig rijden. Hele rare gewaarwording.
Nee, Nederlanders zijn tamelijk gezagsgetrouw richting overheid.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus toch niet iets 'typisch Nederlands' wat ook hier regelmatig gezegd wordt.
Beter dan wat ik vandaag en helemaal gisteren gezien heb op straat.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:37 schreef Sfancta het volgende:
Net wezen lopen met de hond, even snel. Totaal niemand op straat, geen personenauto's, en in de verte zag ik een poltieauto rustig rijden. Hele rare gewaarwording.
Dat roept men hier gewoon graag. Net zoals hamsteren niet typisch Nederlands is.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus toch niet iets 'typisch Nederlands' wat ook hier regelmatig gezegd wordt.
Ik ook. Sowieso het verhaal. En wie gaat er nu met dit weer bbqen. En dan zit deze user blijkbaar ook nog de gesprekken af te luisteren.quote:
Hihaho-posts en trollpogingen voegen niks toe aan de discussie en verslechteren de leesbaarheid. We begrijpen dat het leeft maar gelieve ontopic en relevant te posten. Ook stellen we bronvermelding zeer op prijs.quote:
Klinkt alijd zo dom, dat 'typisch Nederlands'quote:Op zondag 22 maart 2020 19:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat roept men hier gewoon graag. Net zoals hamsteren niet typisch Nederlands is.
Maar als een aantal van hen enkele uren eerder of later gestorven waren (of als de cijfers eerder of later waren doorgegeven), zodat ze bij de vorige of volgende dag waren meegeteld, dan had het er ook zo uit kunnen zien:quote:Op zondag 22 maart 2020 19:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar de stijging wordt wel minder hoog.
Ff gegoogled:quote:
Dat was in Iraq dacht ik.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb al een bron gepostquote:
Thanksquote:Op zondag 22 maart 2020 19:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
https://corona-scanner.com/country/norway
twitter:Fashiorexia twitterde op zondag 22-03-2020 om 17:47:17In Noorwegen leek het even goed mis te gaan qua besmettingen, maar omdat mensen daar heel goed zijn in uit elkaars buurt blijven, is er geen exponentiële groei in besmettingen meer en zijn er al 3 dagen geen mensen overleden. ❤ reageer retweet
Morgen, denk ikquote:Op zondag 22 maart 2020 19:43 schreef Harlekien het volgende:
Wanneer komt de lockdown dames en heren?
Nederlanders hebben bovendien ook een heel ander beeld van 'typisch Nederlands' dan wat buitenstaanders constateren.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klinkt alijd zo dom, dat 'typisch Nederlands'
In ruime tegenstelling tegen bijvoorbeeld Fransen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders zijn tamelijk gezagsgetrouw richting overheid.
Die zitten er goed bovenop zo te zien.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Voro jou niet misschien..
Noorwegen:
Getest: 54.393
Geïnfecteerd: 2.132 (+206)
Overleden: 7
Opname ziekenhuis: 169
Opname IC: 39
De gemiddelde leeftijd van de geïnfecteerden is 47 jaar, 45,3 procent is vrouw en 54,7 procent is man.
1.014 mensen zijn besmet in Noorwegen en 915 mensen in het buitenland. Van 203 wordt de infectieplaats nog onderzocht..
Dinsdagmiddag 12 uur. Wel 2 dagen te vroeg, maar afin.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:43 schreef Harlekien het volgende:
Dat weten wij niet. Misschien wel nooit.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:43 schreef Harlekien het volgende:
Typisch Nederlands is zichzelf beter voelen dan anderen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klinkt alijd zo dom, dat 'typisch Nederlands'
Niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:43 schreef Harlekien het volgende:
Ja, en Italianen bijvoorbeeld...quote:Op zondag 22 maart 2020 19:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
In ruime tegenstelling tegen bijvoorbeeld Fransen.
of amerikanen, daarbij heeft de overheid bijna niks te zeggen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
In ruime tegenstelling tegen bijvoorbeeld Fransen.
Mensen die die bewoording gebruiken wel ja. Maar ik vind ze juist erg dom overkomen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands is zichzelf beter voelen dan anderen.
Of Spanjaarden, extreemlinkse partijen hebben en die landen daarom vaak ook een hoog aantal stemmers en veel anarchisten.quote:
Goh, in Noorwegen is het GÉÉN staatsgeheim hoeveel mensen er getest zijn?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Noorwegen:
Getest: 54.393
Geïnfecteerd: 2.132 (+206)
Overleden: 7
Opname ziekenhuis: 169
Opname IC: 39
De gemiddelde leeftijd van de geïnfecteerden is 47 jaar, 45,3 procent is vrouw en 54,7 procent is man.
1.014 mensen zijn besmet in Noorwegen en 915 mensen in het buitenland. Van 203 wordt de infectieplaats nog onderzocht..
Eigen land eerst, hier gaat het net zo hard nodig zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
We benne op de wereld om elkaar om elkaar te helpen nietwaar?
https://www.1limburg.nl/m(...)sten-coronapatientenquote:
Read later
In de loop van maandagmiddag wordt bij het academisch ziekenhuis in Maastricht (MUMC+) de triagetent in gebruik genomen.
In die tent krijgen patiënten die mogelijk met het coronavirus zijn besmet een eerste snelle scan.
CT-scanner
De tent staat naast de ingang van de eerste hulp (SEH) en is om een ct-scanner heen gebouwd. Met behulp van die scanner kan snel gezien worden hoe de toestand van de longen van een patiënt is. Als er een virale luchtweginfectie wordt vastgesteld, wordt de patiënt doorgestuurd naar het ziekenhuis zelf. Daar volgen dan verdere tests om coronabesmetting met zekerheid te kunnen vaststellen of uitsluiten.
Voorbereid
Afgelopen zaterdag is begonnen met de bouw van de tent. Er staan 14 bedden voor patiënten. Verder zijn er een ontvangstbalie en een ontsmettingsstraat. De triagetent is bedoeld voor als er een grote toeloop van patiënten komt.
Lees ook: MUMC+: 'We zijn voorbereid op grote toeloop patiënten'
Niet voor algemeen publiek
Het is niet de bedoeling dat iedereen die zichzelf wil laten checken op eigen houtje naar de tent bij het MUMC gaat. Mensen kunnen er pas terecht als ze door een (huis)arts worden doorgestuurd.
In Amerika wílt de overheid niks zeggen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
of amerikanen, daarbij heeft de overheid bijna niks te zeggen.
Als ze niet luisteren zou ik het ook niet willen, met al die wapens daar.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
In Amerika wílt de overheid niks zeggen.
Nu heb je die in Duitsland ook veel, daar zijn ze natuurlijk wel behoorlijk gezagsgetrouw. Maar wij lijken veel meer op degelijke, conservatieve en conformistische Duitsers dan op Zuid-Europeanen of Engelsen. Belgen (ook Vlamingen) zijn weer veel Zuid-Europeser.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Of Spanjaarden, extreemlinkse partijen hebben en die landen daarom vaak ook een hoog aantal stemmers en veel anarchisten.
Anarchisten komen in Nederland op de krakers na niet voor.
Benieuwd naar de beurs morgen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ben benieuwd naar de beurs futures straks van de US....
Welja de wapens zijn juist een van de gevolgen dat de overheid niks wilt zeggen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als ze niet luisteren zou ik het ook niet willen, met al die wapens daar.
Dat lijkt me ook.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet.
Eerst gaan alle winkels nog dicht.
Zo slecht hebben we het niet. Alleen wat weinig IC bedden.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:51 schreef KingRoland het volgende:
waar ik bang voor ben is dat Nederland op het moment dat deze crisis is opgelost geen lessen hieruit trekt en dan bedoel dat we rustig doorgaan met bezuinigingen op de zorg, handhaving enz..
Eerder op nutteloze dingen als subsidie op kunst en religie, de kerk zal gewoon belasting moeten betalen etc.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:51 schreef KingRoland het volgende:
waar ik bang voor ben is dat Nederland op het moment dat deze crisis is opgelost geen lessen hieruit trekt en dan bedoel dat we rustig doorgaan met bezuinigingen op de zorg, handhaving enz..
Het ging prima met Nederland voor deze ellende Hans.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:51 schreef KingRoland het volgende:
Die 3 winkels die nog open zijn?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet.
Eerst gaan alle winkels nog dicht.
Dat dus. Vreselijke stemmingmakerij hierquote:Op zondag 22 maart 2020 19:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het ging prima met Nederland voor deze ellende Hans.
Achja gelukkig hebben we minister Van Rijn niet meer die voor bezuinigen in de zorg zorgde dat als gevolg daarvan zijn ouders niet meer mochten poepen. (http://www.volkskrant.nl/(...)n-van-rijn~a3782725/)quote:Op zondag 22 maart 2020 19:51 schreef KingRoland het volgende:
Op de zorg wordt nauwelijks bezuinigd.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:51 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |