Eén schaaplengte.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:14 schreef Tengano het volgende:
Ik heb ook het idee dat onze minder inheemse medelanders eveneens andere inzichten hebben over hoeveel 1,5 meter nou eigenlijk is.
Laagste procentuele stijging.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe verhouden die groeicijfers zich ten opzichte van gisteren (en eersgisteren)?
Hoe gaat het met je vriendin?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er wonen daar 300 miljoen mensen
Veel testen, dan tref je ook meer aan.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waar komen die +14000 nieuwe cases van de VS nou vandaan?
https://www.worldometers.info/coronavirus/
klopt toch niet lijkt me.
lijkt mij gewoon ontopicquote:Op zondag 22 maart 2020 19:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Moest even flink zoeken maar heb gevonden welke verwijderd was
Aangezien je daarom vroeg eerder
Als je op USA klikt en ver naar beneden scrolt zie je in welke staten en op basis van welke bronnen het getal is!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
updates per uur?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die zijn pas enkele dagen echt aan het testen. Als wij alle Europese landen bij elkaar optellen komen we rond de zelfde cijfers uit.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zucht, ik bedoel dat nergens zoveel cases vermeld worden. Alleen in NY vandaag 4000. Geen enkele andere staat meldt duizenden cases.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel testen, dan tref je ook meer aan.
New York is al lang de 10k gepasseerdquote:Op zondag 22 maart 2020 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zucht, ik bedoel dat nergens zoveel cases vermeld worden. Alleen in NY vandaag 4000. Geen enkele andere staat meldt duizenden cases.
Volgens mij is het glitch op worldometers want andere bronnen melden dit ook niet.
Dat is toch wel voorzichtig positief te noemen, voorzover je die situatie zo kunt noemen.quote:
maar niet in 1 dag. Waar ik op doel is dat worldometers +14000 nieuwe cases aangeeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
New York is al lang de 10k gepasseerd
+13960 vandaag, gister 4860, eergister 5594, aantal gevallen per dag loopt rap op daar ja. Verschillende staten (New York, Michigan, Louisiana oa) hebben een hogere infectie-graad dan NL.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:11 schreef wokkelfok het volgende:
Amerika op +94 vandaag. Dat kan wel eens hard gaan nu, maar met 300 miljoen inwoners gat het sowieso hard.
Klopt, maar wel zorgwekkend met hun krakkemikkige zorgsysteem wat onbetaalbaar is voor velen. Enorme kloof tussen arm en rijk, dakloosheid en ieder voor zich cultuur met makkelijk ontslagrecht. Ze leven daar al jaren boven hun stand. Niet raar als het finaal mis gaat.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:18 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
VS gaat snel italie voorbij, niet heel verwonderlijk imo.
Dat is inderdaad wat afwijkend, zie het niet zo 123 terug in andere meters.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
maar niet in 1 dag. Waar ik op doel is dat worldometers +14000 nieuwe cases aangeeft.
edit: mogelijk dus een glitch. We wachten af.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
maar niet in 1 dag. Waar ik op doel is dat worldometers +14000 nieuwe cases aangeeft.
Het is volgens mij een glitch. Wordt ook gemeld op reddit. Als je alle aantallen van afzonderlijke staten optelt kom je hoogstend op +8000 voor vandaag. niet +14000.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
+13960 vandaag, gister 4860, eergister 5594, aantal gevallen per dag loopt rap op daar ja. Verschillende staten (New York, Michigan, Louisiana oa) hebben een hogere infectie-graad dan NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |