Is dit vandaag?quote:
Ik vind het wel goed dat zoveel mensen zich beschikbaar stellen voor het grote herd immunity experiment.quote:
Dat doen ze serieus?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Lekker hulp naar Iran sturen terwijl die mensen door overheids barricade breken om toch maar bij hun heilige kutplek te komen.
Wie is Steve?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:22 schreef HeatWave het volgende:
Steve is weer live, maar Youtube vertikt het om notificaties te sturen of hem in de subscription te laten zien, voor de zoveelste keer.
quote:
twitter:alimkheraj twitterde op zondag 22-03-2020 om 14:57:30totally cool and fine scenes in victoria park right now https://t.co/0y9gdjHQdH reageer retweet
Een flat clicker!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:31 schreef -XOR- het volgende:
In Zwitserland kreeg je gister blijkbaar een muismat en een sleutelhanger als je je liet testen:
Switzerland 6,863 +1,248 80 +24
quote:
twitter:TPlattss twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:44:02This country is full of absolute morons. https://t.co/8lcYHuk9K4 reageer retweet
Wat?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:31 schreef -XOR- het volgende:
In Zwitserland kreeg je gister blijkbaar een muismat en een sleutelhanger als je je liet testen:
Dat kettinkje is zeker de 100 personen scheiding of wat ze daar ook hanterenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat zoveel mensen zich beschikbaar stellen voor het grote herd immunity experiment.
het is hier in Nederland op veel plekken niet anders hoorquote:Op zondag 22 maart 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat zoveel mensen zich beschikbaar stellen voor het grote herd immunity experiment.
Gates heeft meer gedaan voor de mensheid dan alle conspiracy gekkies bij elkaar. Deel dit soort onzin niet aub.quote:
We benne op de wereld om elkaar om elkaar te helpen nietwaar?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er in de bovenkamer van dit soort besluitnemers gaande is.
Allemaal infected zombies.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]twitter:TPlattss twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:44:02This country is full of absolute morons. https://t.co/8lcYHuk9K4 reageer retweet
Een vleermuismat?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:31 schreef -XOR- het volgende:
Nee, natuurlijk niet , dat was een grapje. Maar die hadden gister wel een extreem hoog aantal nieuwe besmettingen. Denk dat mensen gewoon hebben gewacht tot het weekend.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Je krijgt hier trouwens ook promotiespul als je bloed gaat doneren, en bij elke 5x ofzo wordt het cadeau groter tot aan een weekend weg aan toe
Er zit onder ander een verpleegkundige en een apothekersassistente bij die BBQ. Vinden alles zwaaaar overtrokken en schermen met die rivm griep cijfersquote:Op zondag 22 maart 2020 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar Peter heeft overal verstand van, dus als hij het zegt...![]()
Dat ze die flapdrol nog overal uitnodigenprima als het gaat over criminele zaken, maar laat die gast voor de rest lekker thuis.
Dit vind ik lastig te geloven.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:35 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Er zit onder ander een verpleegkundige en een apothekersassistente bij die BBQ. Vinden alles zwaaaar overtrokken en schermen met die rivm griep cijfers
Ha ja, want zo gedraagt heel het land zich natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2020 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Lekker hulp naar Iran sturen terwijl die mensen door overheids barricade breken om toch maar bij hun heilige kutplek te komen.
Dat van cadeaus bij het bloed doneren was overigens geen grapquote:Op zondag 22 maart 2020 19:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet , dat was een grapje. Maar die hadden gister wel een extreem hoog aantal nieuwe besmettingen. Denk dat mensen gewoon hebben gewacht tot het weekend.
Dus toch niet iets 'typisch Nederlands' wat ook hier regelmatig gezegd wordt.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]twitter:TPlattss twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:44:02This country is full of absolute morons. https://t.co/8lcYHuk9K4 reageer retweet
Ja, nu gaat het geweldige medische stelsel eens goed op de pijnbankquote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dat in combinatie met het wapenbezit![]()
Dat kon daar wel eens heel erg vervelend gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |