En dat blijft ook wel de Amerikaanse mentaliteit ja, daarom werkte Obama-care daar ook niet (of in ieder geval niet zoals het de bedoeling was)quote:Op zondag 22 maart 2020 19:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zag gisteren op het journaal dat men ondanks ziek te zijn gewoon doorwerken want anders geen inkomsten.
#TeDomOmTePoepenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:24 schreef Fukushima het volgende:
Kijk wij vinden Peter
hier een verschrikkelijke nar, maar zo’n iemand mag eigenlijk niet dit soort berichten plaatsen, want hij heeft genoeg volgers.
Nu krijg je onderstaand, dit is dus mijn buurman die lekker met zijn allen aan het bbq’en zijn nu![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel in Italië?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:25 schreef KingRoland het volgende:
die +46 van China is echt lachwekkend
1.5 miljard inwoners en dan zo weinig
twitter:AzG_nl twitterde op zondag 22-03-2020 om 15:43:22We hebben een opblaasbaar noodziekenhuis met 50 bedden naar Iran gestuurd. Een team van 9 artsen gaat samen met lokaal medisch personeel ernstig zieke coronapatiënten behandelen. #corona #coronavirus #COVID19 https://t.co/BN9xRMkh4p reageer retweet
mja,quote:Op zondag 22 maart 2020 19:20 schreef speknek het volgende:
Italië "maar" 651, na 793 gisteren is mooi. Hopelijk is het een trend en niet een eendaagse aberratie.
horrorquote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik vraag me echt af wat er in de VS gaat gebeuren qua doden, met zoveel mensen zonder zorgverzekering..
Want we hebben die artsen niet in NL nodig?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:26 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:AzG_nl twitterde op zondag 22-03-2020 om 15:43:22We hebben een opblaasbaar noodziekenhuis met 50 bedden naar Iran gestuurd. Een team van 9 artsen gaat samen met lokaal medisch personeel ernstig zieke coronapatiënten behandelen. #corona #coronavirus #COVID19 https://t.co/BN9xRMkh4p reageer retweet
1.4quote:Op zondag 22 maart 2020 19:25 schreef KingRoland het volgende:
Maar Peter heeft overal verstand van, dus als hij het zegt...quote:Op zondag 22 maart 2020 19:24 schreef Fukushima het volgende:
Kijk wij vinden Peter hier een verschrikkelijke nar, maar zo’n iemand mag eigenlijk niet dit soort berichten plaatsen, want hij heeft genoeg volgers.
Nu krijg je onderstaand, dit is dus mijn buurman die lekker met zijn allen aan het bbq’en zijn nu![]()
[ afbeelding ]
Ze schatten dat het je gemiddeld $35.000 kost als je voor corona behandeld moet worden.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Klopt, maar wel zorgwekkend met hun krakkemikkige zorgsysteem wat onbetaalbaar is voor velen. Enorme kloof tussen arm en rijk, dakloosheid en ieder voor zich cultuur met makkelijk ontslagrecht. Ze leven daar al jaren boven hun stand. Niet raar als het finaal mis gaat.
Ja, dat dus. En bedden. Bizar.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Want we hebben die artsen niet in NL nodig?
Maar de stijging wordt wel minder hoog.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:26 schreef crystal_meth het volgende:
mja,
345, 473, 429, 625, 793, 651
Dan lijkt de trend nog steeds stijgend...
Niet alleen in Italië, denk dat in veel landen overledenen (zonder in het ziekenhuis terecht te zijn gekomen) niet meer getest worden op coronaquote:Op zondag 22 maart 2020 19:26 schreef VacaLoca het volgende:
Zou in de hectiek in Italië elke overledene nog wel getest zijn/worden op corona? Anders krijg je dat mensen die overlijden aan gewone griep nu toegekend gaan worden aan corona.
Ook wel benieuwd naar wat oversterfte straks blijkt te zijn geweest. Wellicht door alle maatregelen stuk stuk minder doden door gewone griep en ook overlap in mensen die als ze niet aan corona dood waren gegaan wel dood gegaan waren aan de gewone griep.
Genoeg mensen die het geloven.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:25 schreef KingRoland het volgende:
over een maandje misschien nog maar 0.9 als ze de lockdown opheffenquote:
Al kostte het 2000$, dat kunnen veel mensen daar gewoonweg niet betalen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ze schatten dat het je gemiddeld $35.000 kost als je voor corona behandeld moet worden.
Die 9-11 actie valt straks helemaal in het nietquote:Op zondag 22 maart 2020 19:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zag gisteren op het journaal dat men ondanks ziek te zijn gewoon doorwerken want anders geen inkomsten.
Ik vraag me af wat er in de bovenkamer van dit soort besluitnemers gaande is.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:26 schreef tompsv18 het volgende:
Enorm probleem dusquote:Op zondag 22 maart 2020 19:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ze schatten dat het je gemiddeld $35.000 kost als je voor corona behandeld moet worden.
En dat in combinatie met het wapenbezitquote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik vraag me echt af wat er in de VS gaat gebeuren qua doden, met zoveel mensen zonder zorgverzekering..
Dat was in Irak toch, dat die 300.000-400.000 man naar dat heiligdom gingen?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Lekker hulp naar Iran sturen terwijl die mensen door overheids barricade breken om toch maar bij hun heilige kutplek te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |