SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* De debatten zijn te volgen op:
- Ziggo kanaal 502
- KPN kanaal 81
- NOS.nl
- https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
- NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
ik denk trouwens dat het wel mee speelt dat wij in nederland niet nodeloos door blijven behandelen e mensen sneller hier aan kunnen geven er klaar mee te zijn.
Das redelijk uniek toch in europa?![]()
Volgens de hoogleraar niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ze meer mensen testen en het aantal doden dus een realistischer percentage is dan in Nederland waar niemand buiten het ziekenhuis getest wordt.Vakman pur sang![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Vandaar relatief hoge % dat buiten IC overlijdt hier. Dat geeft ook weer iets minder druk op de IC's wat ons "geluk" is op dit moment.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
ik denk trouwens dat het wel mee speelt dat wij in nederland niet nodeloos door blijven behandelen e mensen sneller hier aan kunnen geven er klaar mee te zijn.
Das redelijk uniek toch in europa?![]()
Dus Nederland heeft eigenlijk veel meer besmettingen? (en dat is dus gunstig als het merendeel mild is?)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel testen. Dan tel je ook veel meer milde gevallen mee in de statistieken.![]()
Vrijwel alle sporthorloges kunnen dit al, net zoals veel Samsung telefoons.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
https://www.icreatemagazi(...)gehalte-bloed-meten/
Laat dit ding snel in de markt komen AUB![]()
Is 0fux eigenlijk al met een update gekomen in deze tijd?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Laat dit ding snel in de markt komen AUBVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)illem-alexander.htmlquote:quote:Koning Willem-Alexander houdt om 19.00 uur een toespraak naar aanleiding van de crisis rond het coronavirus. De toespraak is bij de NOS te volgen via de volgende kanalen:
Op NPO 1
Met gebarentolk op NPO Nieuws (op digitale tv: Ziggo kanaal 501, KPN kanaal 43) of online: Klik hier
Via een livestream op de site en app: Klik hier
Via de livestream op NPO start: Klik hier
Via de Facebookpagina van de NOS: Klik hier
Via het NOS-YouTube-kanaal: Klik hierCum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Wat nou weer dan?quote:
Ik wilde dat ze bij de NPO gewoon maar eens 1 kanaal zouden gebruiken.I´m back.![]()
Veel mensen sterven in verpleeghuizen. Een gemiddeld verpleeghuis bezoeker zit er 6 maanden. Die gaat niet meer naar een IC.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Das redelijk uniek toch in europa?Vakman pur sang![]()
Ja wij testen nauwelijks. Het daadwerkelijke aantal besmettingen is een veelvoud van het officiële aantal.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Dus Nederland heeft eigenlijk veel meer besmettingen? (en dat is dus gunstig als het merendeel mild is?)And what rough beast, its hour come round at last,
Gewoon op NPO1 hoor... En dit is gewoon het wekelijke gesprek met de MP.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Ik wilde dat ze bij de NPO gewoon maar eens 1 kanaal zouden gebruiken.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Hoe mediterraner hoe meer mensen aanraakbaar en closed-in zijn ingesteld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:17 schreef Felixa het volgende:
Italianen hebben schijt aan de lockdown. Ze geven er echt niks om.
Dit weer in tegenstelling tot bv (ik generaliseer) de "Aziaat" die vanuit hun cultuur/gewoon sws meer hygiënische afstand houdt..... wat een reden kan zijn dat zij vanwege die social-distance nu nog "minder" impact ondervind. Echter, ook daar zal het virus, geleidelijker, om zich blijven grijpen.
Ik hou straks mij hart vast in/voor Afrika en minder "verzorgde" vuchtelingenlocaties."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ah nu weer op NPO1, lekker hoor. Stelletje dorks.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)illem-alexander.html
[..]I´m back.![]()
Gelijk even kijkenquote:
DankVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lockdown Italië begon 11 dagen geleden. Infectie tot overlijden is zo'n 2-3 weken meen ik. Die nu overlijden dus besmet vóór de lockdown. Hopelijk is dit ongeveer de piek wel, anders iig na nog een week.![]()
Gesprek met de minpres. Iedere week op vrijdag om half 7quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Ik wilde dat ze bij de NPO gewoon maar eens 1 kanaal zouden gebruiken.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Wtf is dit nou weerquote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
O, okee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gesprek met de minpres. Iedere week op vrijdag om half 7I´m back.![]()
Alles is tot nu toe op NPO1. Alleen het Kamerdebat niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah nu weer op NPO1, lekker hoor. Stelletje dorks.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Die persco vanmiddag niet hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alles is tot nu toe op NPO1. Alleen het Kamerdebat niet.I´m back.![]()
Geen ruimte in de programmering van npo 1 voor 5 uur lang geneuzel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alles is tot nu toe op NPO1. Alleen het Kamerdebat niet.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag kwam zo'n zuurstofmeetapparaatje via bol.com hier binnen, wie weet komt dat nog van pas straks.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Laat dit ding snel in de markt komen AUBAnd what rough beast, its hour come round at last,
Iemand die net als veel mensen hier al heel vroeg met de voorspelling kwam dat het uit de hand ging lopenquote:![]()
Dat was gewoon zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad. Dat is niet per se coronagerelateerd. Alle grote onderwerpen zijn op NPO1. Alles wat daar niet is, heeft geen urgentie.quote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Bij de stichting waar ik werk is het gemiddelde inmiddels 4 maanden qua bezetting van bewoner, we noemen ze niet 'bezoeker' trouwensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel mensen sterven in verpleeghuizen. Een gemiddeld verpleeghuis bezoeker zit er 6 maanden. Die gaat niet meer naar een IC.![]()
Lijkt erop dat de hoofdreden dat Duitsland zo weinig doden heeft vooral is dat ze niet retroactief testen. Als je overlijdt zonder een positieve corona test, tel je niet mee in de statistieken.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Vrienden van mij wonen daar. 's Ochtends staan de metrostations in Milaan vol met forenzen. Groepjes moeders met kinderen in het park. Masker is verplicht maar die zitten zo lastig, dus doen ze 'm maar omlaag.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
iemand zei hier dat de italianen zich niet houden aan de lockdown? Komen ze nog steeds gezamelijk buiten dan?
Ik heb alleen die filmpjes gezien van die reporter van de nos en leek er op alsof mensen binnen bleven.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
ß ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar hebben ze Angela Merkel die schaft daß.
Als je interessant wilt doen doe het dan goed."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
En zo creëert iedereen zijn eigen cijfers.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:41 schreef speknek het volgende:
Lijkt erop dat de hoofdreden dat Duitsland zo weinig doden heeft vooral is dat ze niet retroactief testen. Als je overlijdt zonder een positieve corona test, tel je niet mee in de statistieken.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
waar gaan ze allemaal heen dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vrienden van mij wonen daar. 's Ochtends staan de metrostations in Milaan vol met forenzen. Groepjes moeders met kinderen in het park. Masker is verplicht maar die zitten zo lastig, dus doen ze 'm maar omlaag.![]()
Van de nu.nl liveblogquote:Het coronavirus duikt ook steeds meer op in Afrikaanse landen. Vrijdag testte voor het eerst iemand positief in Madagaskar.![]()
Even. voor mijn gemoedsstand. Het gros heeft milde klachten en voelt er niet zo heel veel van toch? Als je dit topic en het nieuws volgt krijg je het idee dat iedereen straks dood is.![]()
Haten op Mathijsquote:
Evenstar
![]()
Niet alleen de mondkapjes, maar ook de jasjes etc. zijn bijna op bij ons ....![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen ruimte in de programmering van npo 1 voor 5 uur lang geneuzel.Wie verwachten ze dan te bereiken? Mensen hier op Fok! of mensen die toevallig op het politiekkanaal zitten? Nutteloze persco zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen ruimte in de programmering van npo 1 voor 5 uur lang geneuzel.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het merendeel van dit topic krijgt niet meer dan wat keelpijn maar denken aan de buikbeademing te moeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:43 schreef JortKelder het volgende:
Even. voor mijn gemoedsstand. Het gros heeft milde klachten en voelt er niet zo heel veel van toch? Als je dit topic en het nieuws volgt krijg je het idee dat iedereen straks dood is.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Chinaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik vermoed dat een anti-Chinese onderbuik een rol speelt.
Namelijk een best hoge fatality rate in China: 4.8% in Hubei, 0.9% in de rest van China. Totaal 3.6%.
China is vooral gered door dit soort systeem-maatregelen, waar alle bedrijven en inwoners aan meehielpen:
.![]()
Dit soort maatregelen zijn wel effectief. Ook dat kereltje bij die toegangspoort die tegen de mensen schreeuwt dat ze niet allemaal tegelijk naar binnen moeten, iedereen direct een stap terug. Hier krijg je dan al meteen een middelvinger en een grote bek.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2020 18:44:38 ]![]()
Patiënten met een kleine overlevingskans gaan niet naar de IC.twitter:nrc twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:23:34Het merendeel van de coronapatiënten sterft in Nederland niet op de intensive care, in het buitenland wel. Hoe kan dat? "We wegen sterk mee wat de patiënt en de naasten willen." https://t.co/IySKJQdcqV reageer retweet
![]()
Je moet ook vooral dit topic niet lezen, dan denk je echt dat het einde der tijden eraan komt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:43 schreef JortKelder het volgende:
Even. voor mijn gemoedsstand. Het gros heeft milde klachten en voelt er niet zo heel veel van toch? Als je dit topic en het nieuws volgt krijg je het idee dat iedereen straks dood is.![]()
Milde klachten zijn toch aardig beroerd en hevige koorts.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:43 schreef JortKelder het volgende:
Klopt, het grootste deel heeft milde klachten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:43 schreef JortKelder het volgende:
Even. voor mijn gemoedsstand. Het gros heeft milde klachten en voelt er niet zo heel veel van toch? Als je dit topic en het nieuws volgt krijg je het idee dat iedereen straks dood is.
Het probleem waar we wel tegenaan lopen is wat er nu in Italië en Spanje aan de hand is: meer patiënten dan dat we op de IC's kwijt kunnen.
En dat moet je zien te voorkomen.![]()
mja heftig man, gaat nog tricky worden allemaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:43 schreef Kyran het volgende:
Niet alleen de mondkapjes, maar ook de jasjes etc. zijn bijna op bij ons ....Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik had vorige week 4 dagen keelpijn. Zo mooi zijn als dat het was en ik nu immuun ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het merendeel van dit topic krijgt niet meer dan wat keelpijn maar denken aan de buikbeademing te moeten.![]()
Een vinger oximeter is 20-25 euro en veel accurater dan een watch.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Laat dit ding snel in de markt komen AUBThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Een deel heeft echt milde klachten, volgens mij niet bepaald 'het gros'.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:43 schreef JortKelder het volgende:
Even. voor mijn gemoedsstand. Het gros heeft milde klachten en voelt er niet zo heel veel van toch? Als je dit topic en het nieuws volgt krijg je het idee dat iedereen straks dood is.
Precieze cijfers zijn er niet omdat niemand precies weet hoeveel mensen er nu echt besmet zijn.
En onder mild versta ik dus niet twee weken totaal van de kaart, wat je ook best vaak hoort.And what rough beast, its hour come round at last,
Gebeurt dat niet dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet ook vooral dit topic niet lezen, dan denk je echt dat het einde der tijden eraan komt.
RutteGod![]()
![]()
627 doden, dat is bijna 40% van het totaal aantal doden dat je in normale omstandigheden verwacht in heel Italië. (Italië heeft een jaarlijkse mortality rate van ongeveer 1%: pakweg 600.000 per jaar of 1650 per dag)quote:are we infinite or am I alone![]()
Ik ben nog nooit zo blij geweest met dit kabinet en Rutte. Het geeft vertrouwen dat de politiek ten minste nog wel helder nadenkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gebeurt dat niet dan?
RutteGod![]()
Je bedoelt dat corona net zo gewogen wordt als iedere andere opname op de IC? Ok.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef polderturk het volgende:
Patiënten met een kleine overlevingskans gaan niet naar de IC.twitter:nrc twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:23:34Het merendeel van de coronapatiënten sterft in Nederland niet op de intensive care, in het buitenland wel. Hoe kan dat? "We wegen sterk mee wat de patiënt en de naasten willen." https://t.co/IySKJQdcqV reageer retweet
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Bron?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:41 schreef speknek het volgende:
Lijkt erop dat de hoofdreden dat Duitsland zo weinig doden heeft vooral is dat ze niet retroactief testen. Als je overlijdt zonder een positieve corona test, tel je niet mee in de statistieken.are we infinite or am I alone![]()
Kan best. Kan ook een ander virus zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had vorige week 4 dagen keelpijn. Zo mooi zijn als dat het was en ik nu immuun ben.And what rough beast, its hour come round at last,
Mooi dat we in Nederland deze zelfbeschikking hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef polderturk het volgende:
![]()
![]()
Die gaan gewoon elders zuipen met zijn allen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
In Engeland gaan alle pubs dicht
Rip Engeland![]()
Inderdaad. Wellicht is dat meegerekend in de modellenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:47 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Mooi dat we in Nederland deze zelfbeschikking hebben![]()
![]()
Thuis, op de bank.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het merendeel van dit topic krijgt niet meer dan wat keelpijn maar denken aan de buikbeademing te moeten.![]()
Naar hun werk! Ze mogen gewoon nog werken. Niet iedereen durft naar zijn werk te gaan, maar de lockdown is gewoon veel te losjes. Er staan boetes op maar controle is (nog) niet aanwezig.quote:
Zie hier ook mijn post uit het Italië-topic over hoe mensen gewoon met koorts blijven reizen.
COR / Italië in quarantaine.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Evenstar
![]()
Bij oGrootste deel heeft geen, milde of matige klachten (bronnen zeggen 80% maar ik denk eigenlijk dat dit hoger ligt).quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:43 schreef JortKelder het volgende:
Dan heb je nog een deel met ernstige klachten waarvan weer een groot deel het alsnog thuis kunnen uitzieken, een klein deel wordt opgenomen en en nog een kleiner deel naar IC moet.
De wereld vergaat niet. Grootste probleem is en blijft IC capaciteit.![]()
oh dat zal ik straks lezen., thnxquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Naar hun werk! Ze mogen gewoon nog werken. Niet iedereen durft naar zijn werk te gaan, maar de lockdown is gewoon veel te losjes. Er staan boetes op maar controle is (nog) niet aanwezig.
Zie hier ook mijn post uit het Italië-topic over hoe mensen gewoon met koorts blijven reizen.
COR / Italië in quarantaine.![]()
![]()
Die reacties eronder van alle BJ-lovers.twitter:BorisJohnson twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:43:30We are telling cafes, pubs, bars and restaurants to close tonight as soon as they reasonably can, and not to open tomorrow.
As far as possible we want you to stay at home.
That’s how we can protect our NHS and save lives.
➡ https://t.co/kdHUGOW5he https://t.co/8Hko4bfBnh reageer retweet
Net zoals de eerste iwatches, waar zelfs de GPS slecht functioneren, laat staan de hartslagmeter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Laat dit ding snel in de markt komen AUB
Nou dan mag Apple nog wel een jaartje wachten en verder weken aan ontwikkeling.![]()
Evenstar
![]()
Ingang van UMC Utrecht is nu ook zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef Dejannn het volgende:
[..]
China![]()
Dit soort maatregelen zijn wel effectief. Ook dat kereltje bij die toegangspoort die tegen de mensen schreeuwt dat ze niet allemaal tegelijk naar binnen moeten, iedereen direct een stap terug. Hier krijg je dan al meteen een middelvinger en een grote bek.
Twee draaideuren, 1 voor personen met klachten en 1 zonder. Bij die voor zonder klachten wordt je alsnog gevraagd of je echt geen klachten hebt en mag je met maximaal 2 personen tegelijk door draaideur lopen.
In de rij die daardoor ontstaat staat iedereen ook echt netjes 1,5 - 2 meter van elkaar afWas best onder de indruk
![]()
![]()
Een nichtje en man van mij hebben corona gehad schijnbaar twee dagen flinke koorts en nu weer beterquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een deel heeft echt milde klachten, volgens mij niet bepaald 'het gros'.
Precieze cijfers zijn er niet omdat niemand precies weet hoeveel mensen er nu echt besmet zijn.
En onder mild versta ik dus niet twee weken totaal van de kaart, wat je ook best vaak hoort.![]()
![]()
BREAKING: Italy reports 5,986 new cases of coronavirus and 627 new deaths, raising total to 47,021 cases and 4,032 dead![]()
![]()
Truequote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet ook vooral dit topic niet lezen, dan denk je echt dat het einde der tijden eraan komt.
Maar inmiddels blijf ik het maar lezen. Tegen beter weten in.
Ook in de hoop om iets positiefs te lezen. Nou euh...Go hard or go home![]()
Nog steeds alleen maar 60 plussers?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:50 schreef Momo het volgende:
BREAKING: Italy reports 5,986 new cases of coronavirus and 627 new deaths, raising total to 47,021 cases and 4,032 dead![]()
Dit is nog een soort van geruststellend. Doe ze dit in Engeland ook trouwens? Het dodenaantal is daar ook fors ten opzichte van de besmettingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef polderturk het volgende:
![]()
Was het ook getest? Want iedereen gooit nu alles op corona lijkt het. Zelfs verkoudheidjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:50 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Een nichtje en man hebben corona gehad schijnbaar twee dagen flinke koorts en nu weer beter"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Lul niet. In Nederland zou men ook achteruit gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef Dejannn het volgende:
[..]
China![]()
Misschien dat hooguit 1 op de 1000 mensen een tokkie is zoals jij beschrijft.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ik ken 2 positief geteste mensen en die hadden nergens last van. Ziekenhuispersoneel dus daarom getest en kwamen terug van de wintersport.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Milde klachten zijn toch aardig beroerd en hevige koorts.Go hard or go home![]()
Evenstar
![]()
Twee van mijn collega's zijn besmet geraak tijdens vakantie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:50 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Een nichtje en man hebben corona gehad schijnbaar twee dagen flinke koorts en nu weer beter
Een had 1 dag koorts en voelde zich daarna beter. Tweede voelde zich 1 dag wat minder, maar niet echt ziek. Had zich alleen laten testen omdat ze dus samen met die collega op vakantie was.
Nu kan die tweede natuurlijk alsnog klachten krijgen, maar tot nu toe bijna niks.![]()
Jammer dat DWDD de laatste tijd allemaal zendtijd af moet staan terwijl ze bijna stoppen
Beetje doorheen filteren en dan is het prima. Staat in het forum wel ergens een positiviteits-topicquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:50 schreef Noek het volgende:
[..]
True
Maar inmiddels blijf ik het maar lezen. Tegen beter weten in.
Ook in de hoop om iets positiefs te lezen. Nou euh...
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Dat kan niet kloppen. Italië heeft 60 mio inwoners. Als men gemiddeld 80 jaar oud wordt, zou je per dag 2.000 sterfgevallen verwachten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
627 doden, dat is bijna 40% van het totaal aantal doden dat je in normale omstandigheden verwacht in heel Italië. (Italië heeft een jaarlijkse mortality rate van ongeveer 1%: pakweg 600.000 per jaar of 1650 per dag)
Of wat doe ik fout?![]()
Het werd net tijdens een persconferentie genoemd. Ik heb helaas geen betere bron dan een ander forumquote:
https://www.resetera.com/(...)171547/post-30081678They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Hangt af van de opbouw van die leeftijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen. Italië heeft 60 mio inwoners. Als men gemiddeld 80 jaar oud wordt, zou je per dag 2.000 sterfgevallen verwachten.
Of wat doe ik fout?
Als iedereen in een land 80+ is heb je een ander sterftecijfer dan wanneer de hele bevolking 20 is.![]()
Ik kom net binnen, wat zijn de nieuwe cijfers van Italie?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Damn 281 IC plekken. Gaat veel te hard zo."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
10% van de tests (die worden uitgevoerd bij mensen met zeer typische klachten en vaak risicoassociatie), zij slechts positief. 9 van de 10 mensen die dus zeggen dat ze anders nooit zo ziek zijn, nu anders voelt, ze het zeker weten maar geen test mochten, hebben waarschijnlijk dus toch een ander virusje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:51 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Was het ook getest? Want iedereen gooit nu alles op corona lijkt het. Zelfs verkoudheidjes.![]()
Want die is opeens viroloog?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:55 schreef superniger het volgende:
Q&A met Diederik Jekel nu bij RTL BOULEVARD.Dit is gewoon raar :l![]()
Wat een inspirerend leider.twitter:kenvogel twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 17:41:00.@PeterAlexander presses TRUMP on whether he is offering false hope by touting the potential of a drug to treat coronavirus & what he has to say to Americans who are scared.
TRUMP: "I say that you're a terrible reporter, that's what I say ... that's a very nasty question." https://t.co/0JhDxEBTkp reageer retweetTreurig dat uitgerekend in de waarschijnlijk grootste niet-oorlogse crisis deze man aan het roer staat.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Daar kijk je toch niet naar manquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:55 schreef superniger het volgende:
Q&A met Diederik Jekel nu bij RTL BOULEVARD.![]()
![]()
Oei.. 71 erbij op 210.quote:"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Woohquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:55 schreef SamCooke het volgende:
Damn 281 IC plekken. Gaat veel te hard zo.![]()
Ik hou mijn hart vast voor volgende week, en de weken daarna.
Dat wordt een slagveld vrees ik.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
WetenschapsGOEROEquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Want die is opeens viroloog?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Willem live straks. Even opletten of hij niet hoest of kortademig is na zijn tripjes naar Oostenrijk en Indonesië.![]()
Iemand al gesmst naar 3009?"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Heb je in andere landen ook. Maar misschien wordt men daar niet op dezelfde manier beïnvloed...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:47 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Mooi dat we in Nederland deze zelfbeschikking hebbenIk lees elders dat patienten wanneer ze het zikenhuis bereiken vaak zo'n ademnnood hebben dat communicatie nauwelijks mogelijk is, maar in Nederland worden patienten die nog helder zijn en goed kunnen praten verteld dat hun kans op overleven zeer laag is?quote:Een collega van Nardo van der Meer voerde afgelopen week zo’n gesprek met een coronapatiënt. Het ‘goede gesprek’ heet dat onder artsen. Over sterven en wat de patiënt nog wil. „Hij zei: wij schatten de kans dat u een opname op de intensive care overleeft, heel laag in.’” „Dan hoeft het niet”, had de patiënt geantwoord.
De patiënt overleed.are we infinite or am I alone![]()
En 34% lijkt misschien niet zo veel als je naar de pure aantallen kijkt, maar stel dat dat zakt naar 30% en dat houdt een tijdje aan:quote:
22-03-20 365,30
23-03-20 474,89
24-03-20 617,36
25-03-20 802,56
26-03-20 1.043,33
27-03-20 1.356,33
28-03-20 1.763,23
29-03-20 2.292,20
30-03-20 2.979,86
31-03-20 3.873,82
01-04-20 5.035,97
02-04-20 6.546,76
03-04-20 8.510,79
04-04-20 11.064,03
05-04-20 14.383,24
06-04-20 18.698,21![]()
Ik krijg eerder de indruk dat hij naast het roer staat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat een inspirerend leider.twitter:kenvogel twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 17:41:00.@:PeterAlexander presses TRUMP on whether he is offering false hope by touting the potential of a drug to treat coronavirus & what he has to say to Americans who are scared.
TRUMP: "I say that you're a terrible reporter, that's what I say ... that's a very nasty question." https://t.co/0JhDxEBTkp reageer retweetTreurig dat uitgerekend in de waarschijnlijk grootste niet-oorlogse crisis deze man aan het roer staat.
![]()
Groei van zowel doen als ook van IC bedden gebruik 30%+
Daarop afgaand lijken we intussen al harder te gaan dan Italië."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
En over een paar maand iedereen op de IC of doodquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En 34% lijkt misschien niet zo veel als je naar de pure aantallen kijkt, maar stel dat dat zakt naar 30% en dat houdt een tijdje aan:
22-03-20 365,3
23-03-20 474,89
24-03-20 617,357
25-03-20 802,5641
26-03-20 1043,33333
27-03-20 1356,333329
28-03-20 1763,2333277
29-03-20 2292,20332601
30-03-20 2979,864323813
31-03-20 3873,8236209569
01-04-20 5035,97070724397
02-04-20 6546,76191941716
03-04-20 8510,79049524231
04-04-20 11064,027643815
05-04-20 14383,2359369595
06-04-20 18698,2067180474![]()
![]()
Hou toch op met die ongefundeerde stemmingmakerijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En 34% lijkt misschien niet zo veel als je naar de pure aantallen kijkt, maar stel dat dat zakt naar 30% en dat houdt een tijdje aan:
22-03-20 365,3
23-03-20 474,89
24-03-20 617,357
25-03-20 802,5641
26-03-20 1043,33333
27-03-20 1356,333329
28-03-20 1763,2333277
29-03-20 2292,20332601
30-03-20 2979,864323813
31-03-20 3873,8236209569
01-04-20 5035,97070724397
02-04-20 6546,76191941716
03-04-20 8510,79049524231
04-04-20 11064,027643815
05-04-20 14383,2359369595
06-04-20 18698,2067180474![]()
![]()
Verwachte piek in de toestroom is pas over een week ofzo.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Geen gebaren vrouwtje naast de Koning?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Leuke fotoVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Rutte was overtuigender
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Klopt ja, valt me op hoe weinig testen positief zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:55 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
10% van de tests (die worden uitgevoerd bij mensen met zeer typische klachten en vaak risicoassociatie), zij slechts positief. 9 van de 10 mensen die dus zeggen dat ze anders nooit zo ziek zijn, nu anders voelt, ze het zeker weten maar geen test mochten, hebben waarschijnlijk dus toch een ander virusje.
Hier van de 129 die vandaag gedaan zijn bijvoorbeeld 17.
Klopt het dat (hydroxy)chloroquine synthetische vormen van quinine zijn dat jij weet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
heywoodu
![]()
Ik wil hier heel graag een LuckyTV van
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Greenscreenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Nee wel met huisarts besproken dus die zal dat hebben gedacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:51 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Was het ook getest? Want iedereen gooit nu alles op corona lijkt het. Zelfs verkoudheidjes.![]()
nani?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Fantastisch. Lekker oprecht, lekker enthousiast.graag op anoniem![]()
Ja hij heeft talent.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Fantastisch. Lekker oprecht, lekker enthousiast.And what rough beast, its hour come round at last,
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
die boom is een poster, hij zit gewoon in een bunker![]()
Wie postte vanochtend/vanmiddag nou de toespraak (op de gok?). Roos94 ofzo toch?
Die zat er niet ver naast volgens mij. Heeft iemand die post nog?"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Wel handig als er snel goede testcapaciteit komt die betrouwbaar vaststelt of je het gehad hebt. Kan wel belangrijk gaan worden de komende tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:55 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
10% van de tests (die worden uitgevoerd bij mensen met zeer typische klachten en vaak risicoassociatie), zij slechts positief. 9 van de 10 mensen die dus zeggen dat ze anders nooit zo ziek zijn, nu anders voelt, ze het zeker weten maar geen test mochten, hebben waarschijnlijk dus toch een ander virusje.![]()
Ik voel echt nul oprechtheid hier.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Maxima op de achtergrond
😂quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:02 schreef Confetti het volgende:
Waarom buiten laten zien? Een donkere setting was beter geweest. We zitten in een ramp.![]()
Het zal me jeuken wat pwc doetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heeft pwc nog onderzoek gedaan naar de effecten van corona?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:02 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft wel een rustige luisterboekstem![]()
Tsja, wat anders valt er te zeggen?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Thoughts and prayers.
Ik ben absoluut geen Rutte-fan, maar hij heeft wel veel meer persoonlijkheid dan onze koning.![]()
Wim-Lex op storytel
Is toch juist fijn dat de koning dit doet? Roept men al ik weet niet hoe lang om. En nu doet hij het, en is het wéér niet goed
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Je ziet 'm ondertussen denken aan die stoeipartij met Maxima van gisteravond.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Het is om aan te geven wat een 30% stijging doet als je het niet kan remmen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hou toch op met die ongefundeerde stemmingmakerij
Is geen stemmingmakerij, slechts een rekensom.![]()
Niet veel idd, waarom doet-ie het dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Tsja, wat anders valt er te zeggen?I´m back.![]()
heywoodu
![]()
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is toch juist fijn dat de koning dit doet? Roept men al ik weet niet hoe lang om. En nu doet hij het, en is het wéér niet goed
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
geef even een vlaams bron jezus zegquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:03 schreef riazop het volgende:
Belgie sluit grenzen met Nederland
https://www.lesoir.be/288(...)-le-fret-ou-un-motifgraag op anoniem![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is toch juist fijn dat de koning dit doet? Roept men al ik weet niet hoe lang om. En nu doet hij het, en is het wéér niet goed![]()
![]()
![]()
![]()
komt ie met een franstalige bron die haten de vlamingen en nederlanders dat is per definitie niet betrouwbaargraag op anoniem![]()
F1 teams aim for coronavirus ventilator plan 'in next few days'
https://www.bbc.co.uk/sport/formula1/51975690![]()
Nou hij heeft alle doelgroepen gehad onderhandEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
De tijd, na de volgende toon, is....Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ja, en met Luxemburg, en met Frankrijk, en met Duitsland.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:03 schreef riazop het volgende:
https://www.lesoir.be/288(...)-le-fret-ou-un-motifIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Wie roept daar om? Ik ben dat letterlijk 0,0 x tegengekomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is toch juist fijn dat de koning dit doet? Roept men al ik weet niet hoe lang om. En nu doet hij het, en is het wéér niet goedI´m back.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:04 schreef RipCity het volgende:
Nou hij heeft alle doelgroepen gehad onderhandgraag op anoniem![]()
heywoodu
![]()
Dit is echt bizar slecht...Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ditquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:02 schreef Newone82 het volgende:
Wat een poppenkast dit.
Ruttegod deed dit beter.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Helemaal niet. Alleen controleren. Geen toeristen binnenkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:03 schreef riazop het volgende:
https://www.lesoir.be/288(...)-le-fret-ou-un-motifEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:04 schreef THEFXR het volgende:
F1 teams aim for coronavirus ventilator plan 'in next few days'
https://www.bbc.co.uk/sport/formula1/51975690![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Willem is gewoon een gezellige man. Hij is gewoon geen geboren dictator. Ik denk dat we straks met Amalia weer een echte Queen krijgen.![]()
Ook het Wilhelmus er achteraan?
Ditquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is toch juist fijn dat de koning dit doet? Roept men al ik weet niet hoe lang om. En nu doet hij het, en is het wéér niet goed![]()
Ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie roept daar om? Ik ben dat letterlijk 0,0 x tegengekomen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
WHO waarschuwt: "Veel coronapatiënten jonger dan 50"
Mensen onder de vijftig jaar maken een aanzienlijk deel uit van de coronapatiënten waarvoor opname in het ziekenhuis is vereist. Dat benadrukte het hoofd van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), Tedros Adhanom Ghebreyesus.
Hij wijst op de gegevens van talrijke landen, die dat "duidelijk laten zien". Hij waarschuwde jonge mensen dat zij niet onoverwinnelijk zijn. Het virus kan je weken naar een ziekenhuis sturen of zelfs doden, zei hij.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dit is echt precies zoals iemand al eerder in dit topic schreef vanmorgen![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
heywoodu
![]()
Waarom maar van één kind een foto achter zich? Of twee, afhankelijk van wie er op dat paard zit.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
OnLiNe coMMuNiCatIeMiDDeLeNquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh er zijn online communicatiemiddelengraag op anoniem![]()
Dit had eigenlijk niet gehoeven
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit is echt precies zoals iemand al eerder in dit topic schreef vanmorgen![]()
![]()
Roos94quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit is echt precies zoals iemand al eerder in dit topic schreef vanmorgen
Hij zal koekhappen en WC pot gooien wel gaan missen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dat paard is Amalia.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef heywoodu het volgende:
Waarom maar van één kind een foto achter zich? Of twee, afhankelijk van wie er op dat paard zit.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef RipCity het volgende:
Mensen onder de vijftig jaar maken een aanzienlijk deel uit van de coronapatiënten waarvoor opname in het ziekenhuis is vereist. Dat benadrukte het hoofd van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), Tedros Adhanom Ghebreyesus.
Hij wijst op de gegevens van talrijke landen, die dat "duidelijk laten zien". Hij waarschuwde jonge mensen dat zij niet onoverwinnelijk zijn. Het virus kan je weken naar een ziekenhuis sturen of zelfs doden, zei hij.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik heb de roep erom wel gezien. Ik heb het zelf niet geroepen.quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helemaal niet. Alleen controleren. Geen toeristen binnenkomengesloten voor niet-essentieel verkeer.quote:La Belgique a décidé vendredi de fermer ses frontières pour tout déplacement « non essentielIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
D'r is precies niets van zijn verhaal blijven hangen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Nou weer 7 minuten vergooid... Niet dat er veel anders te doen was."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Hij zal het zien als zijn taak en misschien dat wat meer koningsgezind volk het prettig vindt?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet veel idd, waarom doet-ie het dan?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik vond Rutte beterYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Komt dat niet omdat gemiddeld gezien de 40 jarige in veel van die landen de conditie hebben van een bejaarde in ons land?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef RipCity het volgende:
Hij wijst op de gegevens van talrijke landen, die dat "duidelijk laten zien". Hij waarschuwde jonge mensen dat zij niet onoverwinnelijk zijn. Het virus kan je weken naar een ziekenhuis sturen of zelfs doden, zei hij.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:37 schreef roos94 het volgende:
We bevinden ons momenteel in een crisis. Allereerst betuig ik mijn medeleven aan de nabestaanden van de slachtoffers. Het moet een uiterst moeilijke tijd zijn om dit verlies te kunnen verwerken. Vele hardwerkende mensen zullen diep geraakt worden door de gevolgen van het Corona virus. Denk aan de mensen in de zorg, die nu onder grote druk hun uiterste best doen om alle patiënten zo daadkrachtig bij te staan.
Maar ook aan de ZZP'ers, die plots hun werkzaamheden niet meer kunnen uitvoeren op de manier waarvan zij dat gewend zijn. Of de leraren op onze scholen, die nu overgeleverd zijn aan digitaal materiaal.
Het corona virus raakt ons allen. Het is al meermaals gezegd, maar ik verzoek alle Nederlanders dringend de adviezen van het RIVM op te volgen. Schud geen handen, houdt 1.5 meter afstand, blijf binnen waar mogelijk. Let op elkaar en vergeet ook de oudere medemens niet. Bel eens uw oude buurman op, of bied aan hen te helpen bij het doen van boodschappen.
Samen kunnen wij dit virus overwinnen. Daar geloof ik in. Dank u wel.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ik dus niet. Letterlijk niet 1 x.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de roep erom wel gezien. Ik heb het zelf niet geroepen.I´m back.![]()
Omotie
Prima dat ie zijn werk doet maar ik voel me niet bepaald opgepept of geïnspireerd.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Het enige wat ik gehoord heb is samenhorigheid. Of misschien heeft ie dat niet eens gezegd, maar dat komt normaal in elke speech van 'm voor![]()
![]()
Pure PR. Cruciaal voor het voortbestaan van het koningshuis.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij zal het zien als zijn taak en misschien dat wat meer koningsgezind volk het prettig vindt?Dit is gewoon raar :l![]()
Onoprecht man, speech zonder geloofwaardigheid, puur voorleeswerk zonder interesse. Wat moeten we met deze vent.![]()
Heb je gewoon een moment dat heel Nederland klaar zit en naar je luistert, doe je dit.
Wat een afgang.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Aan het eenzaamheidsvirus kunnen we in ieder geval wel wat doen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Iran heeft dan geen varkens, het heeft wel veel koeien:
De Iraanse melkveehouderij wordt gedomineerd door grootschalige bedrijven met veestapels van 500 tot meer dan 5.000 koeien. De totale melkproductie ligt op zo’n 9 miljard kilo per jaar. Daarmee is het land ongeveer zelfvoorzienend.
https://www.agroberichten(...)rond/zuivelkwaliteit![]()
En Woensdrecht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ondertussen is er één Brabants dorpje dat dapper weerstand blijft bieden:
[ afbeelding ]I´m back.![]()
Sorry hoor maar wat was dit afstandelijkAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef Slobeend het volgende:
Was dit net voor of na z’n middagdutje?![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Leek wel een AI dat een mens probeerde te imiteren.
Ontzettend slecht...![]()
Zal blijven verbinden i.i.g. Dat is mooi. Troost ook.vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.![]()
Idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:08 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Onoprecht man, speech zonder geloofwaardigheid, puur voorleeswerk zonder interesse. Wat moeten we met deze vent.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:08 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Leve de Koning, hoera hoera hoera![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: