Komt dat niet omdat gemiddeld gezien de 40 jarige in veel van die landen de conditie hebben van een bejaarde in ons land?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef RipCity het volgende:
WHO waarschuwt: "Veel coronapatiënten jonger dan 50"
Mensen onder de vijftig jaar maken een aanzienlijk deel uit van de coronapatiënten waarvoor opname in het ziekenhuis is vereist. Dat benadrukte het hoofd van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), Tedros Adhanom Ghebreyesus.
Hij wijst op de gegevens van talrijke landen, die dat "duidelijk laten zien". Hij waarschuwde jonge mensen dat zij niet onoverwinnelijk zijn. Het virus kan je weken naar een ziekenhuis sturen of zelfs doden, zei hij.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:37 schreef roos94 het volgende:
We bevinden ons momenteel in een crisis. Allereerst betuig ik mijn medeleven aan de nabestaanden van de slachtoffers. Het moet een uiterst moeilijke tijd zijn om dit verlies te kunnen verwerken. Vele hardwerkende mensen zullen diep geraakt worden door de gevolgen van het Corona virus. Denk aan de mensen in de zorg, die nu onder grote druk hun uiterste best doen om alle patiënten zo daadkrachtig bij te staan.
Maar ook aan de ZZP'ers, die plots hun werkzaamheden niet meer kunnen uitvoeren op de manier waarvan zij dat gewend zijn. Of de leraren op onze scholen, die nu overgeleverd zijn aan digitaal materiaal.
Het corona virus raakt ons allen. Het is al meermaals gezegd, maar ik verzoek alle Nederlanders dringend de adviezen van het RIVM op te volgen. Schud geen handen, houdt 1.5 meter afstand, blijf binnen waar mogelijk. Let op elkaar en vergeet ook de oudere medemens niet. Bel eens uw oude buurman op, of bied aan hen te helpen bij het doen van boodschappen.
Samen kunnen wij dit virus overwinnen. Daar geloof ik in. Dank u wel.
Ik dus niet. Letterlijk niet 1 x.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de roep erom wel gezien. Ik heb het zelf niet geroepen.
Prima dat ie zijn werk doet maar ik voel me niet bepaald opgepept of geïnspireerd.quote:
Pure PR. Cruciaal voor het voortbestaan van het koningshuis.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij zal het zien als zijn taak en misschien dat wat meer koningsgezind volk het prettig vindt?
En Woensdrecht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ondertussen is er één Brabants dorpje dat dapper weerstand blijft bieden:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef Slobeend het volgende:
Was dit net voor of na z’n middagdutje?
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Leek wel een AI dat een mens probeerde te imiteren.
Idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:08 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Onoprecht man, speech zonder geloofwaardigheid, puur voorleeswerk zonder interesse. Wat moeten we met deze vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |