SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* De debatten zijn te volgen op:
- Ziggo kanaal 502
- KPN kanaal 81
- NOS.nl
- https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
- NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
ik denk trouwens dat het wel mee speelt dat wij in nederland niet nodeloos door blijven behandelen e mensen sneller hier aan kunnen geven er klaar mee te zijn.
Das redelijk uniek toch in europa?![]()
Volgens de hoogleraar niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ze meer mensen testen en het aantal doden dus een realistischer percentage is dan in Nederland waar niemand buiten het ziekenhuis getest wordt.Vakman pur sang![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Vandaar relatief hoge % dat buiten IC overlijdt hier. Dat geeft ook weer iets minder druk op de IC's wat ons "geluk" is op dit moment.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
ik denk trouwens dat het wel mee speelt dat wij in nederland niet nodeloos door blijven behandelen e mensen sneller hier aan kunnen geven er klaar mee te zijn.
Das redelijk uniek toch in europa?![]()
Dus Nederland heeft eigenlijk veel meer besmettingen? (en dat is dus gunstig als het merendeel mild is?)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel testen. Dan tel je ook veel meer milde gevallen mee in de statistieken.![]()
Vrijwel alle sporthorloges kunnen dit al, net zoals veel Samsung telefoons.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
https://www.icreatemagazi(...)gehalte-bloed-meten/
Laat dit ding snel in de markt komen AUB![]()
Is 0fux eigenlijk al met een update gekomen in deze tijd?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Laat dit ding snel in de markt komen AUBVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)illem-alexander.htmlquote:quote:Koning Willem-Alexander houdt om 19.00 uur een toespraak naar aanleiding van de crisis rond het coronavirus. De toespraak is bij de NOS te volgen via de volgende kanalen:
Op NPO 1
Met gebarentolk op NPO Nieuws (op digitale tv: Ziggo kanaal 501, KPN kanaal 43) of online: Klik hier
Via een livestream op de site en app: Klik hier
Via de livestream op NPO start: Klik hier
Via de Facebookpagina van de NOS: Klik hier
Via het NOS-YouTube-kanaal: Klik hierCum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Wat nou weer dan?quote:
Ik wilde dat ze bij de NPO gewoon maar eens 1 kanaal zouden gebruiken.I´m back.![]()
Veel mensen sterven in verpleeghuizen. Een gemiddeld verpleeghuis bezoeker zit er 6 maanden. Die gaat niet meer naar een IC.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Das redelijk uniek toch in europa?Vakman pur sang![]()
Ja wij testen nauwelijks. Het daadwerkelijke aantal besmettingen is een veelvoud van het officiële aantal.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Dus Nederland heeft eigenlijk veel meer besmettingen? (en dat is dus gunstig als het merendeel mild is?)And what rough beast, its hour come round at last,
Gewoon op NPO1 hoor... En dit is gewoon het wekelijke gesprek met de MP.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Ik wilde dat ze bij de NPO gewoon maar eens 1 kanaal zouden gebruiken.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Hoe mediterraner hoe meer mensen aanraakbaar en closed-in zijn ingesteld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:17 schreef Felixa het volgende:
Italianen hebben schijt aan de lockdown. Ze geven er echt niks om.
Dit weer in tegenstelling tot bv (ik generaliseer) de "Aziaat" die vanuit hun cultuur/gewoon sws meer hygiënische afstand houdt..... wat een reden kan zijn dat zij vanwege die social-distance nu nog "minder" impact ondervind. Echter, ook daar zal het virus, geleidelijker, om zich blijven grijpen.
Ik hou straks mij hart vast in/voor Afrika en minder "verzorgde" vuchtelingenlocaties."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ah nu weer op NPO1, lekker hoor. Stelletje dorks.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)illem-alexander.html
[..]I´m back.![]()
Gelijk even kijkenquote:
DankVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lockdown Italië begon 11 dagen geleden. Infectie tot overlijden is zo'n 2-3 weken meen ik. Die nu overlijden dus besmet vóór de lockdown. Hopelijk is dit ongeveer de piek wel, anders iig na nog een week.![]()
Gesprek met de minpres. Iedere week op vrijdag om half 7quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Ik wilde dat ze bij de NPO gewoon maar eens 1 kanaal zouden gebruiken.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Wtf is dit nou weerquote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
O, okee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gesprek met de minpres. Iedere week op vrijdag om half 7I´m back.![]()
Alles is tot nu toe op NPO1. Alleen het Kamerdebat niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah nu weer op NPO1, lekker hoor. Stelletje dorks.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Die persco vanmiddag niet hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alles is tot nu toe op NPO1. Alleen het Kamerdebat niet.I´m back.![]()
Geen ruimte in de programmering van npo 1 voor 5 uur lang geneuzel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alles is tot nu toe op NPO1. Alleen het Kamerdebat niet.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag kwam zo'n zuurstofmeetapparaatje via bol.com hier binnen, wie weet komt dat nog van pas straks.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Laat dit ding snel in de markt komen AUBAnd what rough beast, its hour come round at last,
Iemand die net als veel mensen hier al heel vroeg met de voorspelling kwam dat het uit de hand ging lopenquote:![]()
Dat was gewoon zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad. Dat is niet per se coronagerelateerd. Alle grote onderwerpen zijn op NPO1. Alles wat daar niet is, heeft geen urgentie.quote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Bij de stichting waar ik werk is het gemiddelde inmiddels 4 maanden qua bezetting van bewoner, we noemen ze niet 'bezoeker' trouwensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel mensen sterven in verpleeghuizen. Een gemiddeld verpleeghuis bezoeker zit er 6 maanden. Die gaat niet meer naar een IC.![]()
Lijkt erop dat de hoofdreden dat Duitsland zo weinig doden heeft vooral is dat ze niet retroactief testen. Als je overlijdt zonder een positieve corona test, tel je niet mee in de statistieken.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Vrienden van mij wonen daar. 's Ochtends staan de metrostations in Milaan vol met forenzen. Groepjes moeders met kinderen in het park. Masker is verplicht maar die zitten zo lastig, dus doen ze 'm maar omlaag.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
iemand zei hier dat de italianen zich niet houden aan de lockdown? Komen ze nog steeds gezamelijk buiten dan?
Ik heb alleen die filmpjes gezien van die reporter van de nos en leek er op alsof mensen binnen bleven.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
ß ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar hebben ze Angela Merkel die schaft daß.
Als je interessant wilt doen doe het dan goed."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
En zo creëert iedereen zijn eigen cijfers.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:41 schreef speknek het volgende:
Lijkt erop dat de hoofdreden dat Duitsland zo weinig doden heeft vooral is dat ze niet retroactief testen. Als je overlijdt zonder een positieve corona test, tel je niet mee in de statistieken.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
waar gaan ze allemaal heen dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vrienden van mij wonen daar. 's Ochtends staan de metrostations in Milaan vol met forenzen. Groepjes moeders met kinderen in het park. Masker is verplicht maar die zitten zo lastig, dus doen ze 'm maar omlaag.![]()
Van de nu.nl liveblogquote:Het coronavirus duikt ook steeds meer op in Afrikaanse landen. Vrijdag testte voor het eerst iemand positief in Madagaskar.![]()
Even. voor mijn gemoedsstand. Het gros heeft milde klachten en voelt er niet zo heel veel van toch? Als je dit topic en het nieuws volgt krijg je het idee dat iedereen straks dood is.![]()
Haten op Mathijsquote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Niet alleen de mondkapjes, maar ook de jasjes etc. zijn bijna op bij ons ....![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen ruimte in de programmering van npo 1 voor 5 uur lang geneuzel.Wie verwachten ze dan te bereiken? Mensen hier op Fok! of mensen die toevallig op het politiekkanaal zitten? Nutteloze persco zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen ruimte in de programmering van npo 1 voor 5 uur lang geneuzel.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het merendeel van dit topic krijgt niet meer dan wat keelpijn maar denken aan de buikbeademing te moeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:43 schreef JortKelder het volgende:
Even. voor mijn gemoedsstand. Het gros heeft milde klachten en voelt er niet zo heel veel van toch? Als je dit topic en het nieuws volgt krijg je het idee dat iedereen straks dood is.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Chinaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik vermoed dat een anti-Chinese onderbuik een rol speelt.
Namelijk een best hoge fatality rate in China: 4.8% in Hubei, 0.9% in de rest van China. Totaal 3.6%.
China is vooral gered door dit soort systeem-maatregelen, waar alle bedrijven en inwoners aan meehielpen:
.![]()
Dit soort maatregelen zijn wel effectief. Ook dat kereltje bij die toegangspoort die tegen de mensen schreeuwt dat ze niet allemaal tegelijk naar binnen moeten, iedereen direct een stap terug. Hier krijg je dan al meteen een middelvinger en een grote bek.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2020 18:44:38 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: