Ditquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is toch juist fijn dat de koning dit doet? Roept men al ik weet niet hoe lang om. En nu doet hij het, en is het wéér niet goed
Ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie roept daar om? Ik ben dat letterlijk 0,0 x tegengekomen.
OnLiNe coMMuNiCatIeMiDDeLeNquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh er zijn online communicatiemiddelen
Dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit is echt precies zoals iemand al eerder in dit topic schreef vanmorgen![]()
Roos94quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit is echt precies zoals iemand al eerder in dit topic schreef vanmorgen![]()
Dat paard is Amalia.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef heywoodu het volgende:
Waarom maar van één kind een foto achter zich? Of twee, afhankelijk van wie er op dat paard zit.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef RipCity het volgende:
WHO waarschuwt: "Veel coronapatiënten jonger dan 50"
Mensen onder de vijftig jaar maken een aanzienlijk deel uit van de coronapatiënten waarvoor opname in het ziekenhuis is vereist. Dat benadrukte het hoofd van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), Tedros Adhanom Ghebreyesus.
Hij wijst op de gegevens van talrijke landen, die dat "duidelijk laten zien". Hij waarschuwde jonge mensen dat zij niet onoverwinnelijk zijn. Het virus kan je weken naar een ziekenhuis sturen of zelfs doden, zei hij.
Ik heb de roep erom wel gezien. Ik heb het zelf niet geroepen.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helemaal niet. Alleen controleren. Geen toeristen binnenkomen
gesloten voor niet-essentieel verkeer.quote:La Belgique a décidé vendredi de fermer ses frontières pour tout déplacement « non essentiel
Hij zal het zien als zijn taak en misschien dat wat meer koningsgezind volk het prettig vindt?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet veel idd, waarom doet-ie het dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |