haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
gelukkig ik kan ze dus met een gerust hart op de BBQ pleuren..quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Rhesusapen die besmet zijn met het nieuwe coronavirus, krijgen de ziekte niet opnieuw. Dat is een bemoedigende conclusie van onderzoek uit Peking.
https://www.telegraaf.nl/(...)-genezing-van-corona![]()
Jijp, kan je gewoon doen aKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen aapjes meer??quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja die leveren niet meer toch?
Zo jammer![]()
Waarom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat die idd een burnoutje heeft opgelopen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zal er meer aan de hand zijn dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En het is een VVD'er, en als VVD'er hoor je er tegenwoordig écht niet meer bij als je niet een keertje afgetreden bent natuurlijk. Dan sta je gewoon voor lul op de partijborrel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lolquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En het is een VVD'er, en als VVD'er hoor je er tegenwoordig écht niet meer bij als je niet een keertje afgetreden bent natuurlijk. Dan sta je gewoon voor lul op de partijborrel.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En het is een VVD'er, en als VVD'er hoor je er tegenwoordig écht niet meer bij als je niet een keertje afgetreden bent natuurlijk. Dan sta je gewoon voor lul op de partijborrel.
Geen idee, die man trekt het gewoon niet. Best wel zielig voor hem, maakt zich er erg druk om. Zag je van de week al, zware kutbaan iddquote:![]()
Die is elke avond..quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En het is een VVD'er, en als VVD'er hoor je er tegenwoordig écht niet meer bij als je niet een keertje afgetreden bent natuurlijk. Dan sta je gewoon voor lul op de partijborrel.![]()
Ja best wel heel verantwoordelijk ook momenteelquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen idee, die man trekt het gewoon niet. Best wel zielig voor hem, maakt zich er erg druk om. Zag je van de week al, zware kutbaan iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Traag weer he, en quote is helemaal weer een rampquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen last, denk door abbo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Traag weer he, en quote is helemaal weer een ramp![]()
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Traag weer he, en quote is helemaal weer een rampZonder wrijving geen glans![]()
Maar je, ze zijn er mee bezig, we moeten geduld hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wilders is boos
Wilders wil niet dat nog meer mensen ziek worden. Hij wil het niet, hij wil het niet
Ja leuk maar ook hij voorkomt dat nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
Wilders wil niet dat nog meer mensen ziek worden. Hij wil het niet, hij wil het nietZonder wrijving geen glans![]()
Kloptquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja leuk maar ook hij voorkomt dat nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Latersquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef aKboR het volgende:
posts verdwijnen in het niets en laden duurt lang..
ik heb er genoeg van. tot Vanavond (misschien)![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het gaat weer lekker de helft komt niet doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ciaoquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef aKboR het volgende:
posts verdwijnen in het niets en laden duurt lang..
ik heb er genoeg van. tot Vanavond (misschien)![]()
GEen lastquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Ja het gaat weer lekker de helft komt niet door![]()
![]()
aKboR tot later
Heb je mooi geluk Plym, tis soms elllende
Maar we krijgen het gratis dus niet zeurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haags ook en een duurdere. DUs een abo zegt nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier snelquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Haags ook een een duurdere. DUs een abo zegt niets![]()
Dan heb jij geluk tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bruins is naar huis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als een zwerende vingerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey FFquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja,best wel lang.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
4 uurtjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker toch, groot gelijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga er ook weer vroeg in vanavondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aan de ene kant wel lekker, maar aan de andere kant ga je dan waarschijnlijk vannacht weer niet slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo groot is ons bed niet.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was loos Haags?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was bij je zusje er ook vroeg ingegaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga er ook weer vroeg in vanavondUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hahaatjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was bij je zusje er ook vroeg ingegaanZonder wrijving geen glans![]()
Ja heel kuttttttttttttttttttttt met DTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
503 Service Unavailable No server is available to handle this request.
Water is nat.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Verkeerd gedacht![]()
Ze zullen er wel mee bezig zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop met je mee
Hey LimoentjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey dotquote:jij hebt flink wat punten gepakt
zijn er dus toch punten te halen
Als ik dat nou had geweten
![]()
![]()
![]()
![]()
Moentjuh in het huis!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
HOIquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey dotjij hebt flink wat punten gepakt
![]()
De Hema is een noodzakelijk winkel. Voor de worst alleen al.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
He Hema![]()
Jullie gaan ook niet dicht voorlopig. Zouden ze nu ook meer winst draaien ?
Het was echt heel erg rustig vandaagquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey dotjij hebt flink wat punten gepakt
![]()
Nee, want ze verkopen levensmiddelen en rookworstloket is gewoon openquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
He Hema![]()
Jullie gaan ook niet dicht voorlopig. Zouden ze nu ook meer winst draaien ?
En hoe zit het bij jou?Uw ADH vitamine Worst
Gaat goedquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had je gegroetlees je eroverheen.
Vroeg nog hoe het met je dochtertje gaat ?
Dat is wel een oplossing voor als we nog een strengere lockdown krijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, want ze verkopen levensmiddelen en rookworstloket is gewoon open
En hoe zit het bij jou?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ah dankjewelquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedenavond MrsL![]()
Mooie ui heb jij vaak
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:50 schreef PlymouthFury het volgende:
Haha
[..]
, vannacht kunnen we weer?
Anders moet je mensen dwingen andere merken rookworst te eten, dat is gewoon een grove misdaadquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Hema is een noodzakelijk winkel. Voor de worst alleen al.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders moet je mensen dwingen andere merken rookworst te eten, dat is gewoon een grove misdaad
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah mooi zo![]()
Maar nu is het dus wachten of en wanneer jij ook de klachten gaat krijgen he.
ER IS MAAR 1 ECHTE ROOKWORST.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was gisteren even in de stad, was best rustig, maar daar bij het rookworstloket best wel wat mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel een oplossing voor als we nog een strengere lockdown krijgen.Uw ADH vitamine Worst
Blijft hun best verkopende product iddquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Hema is een noodzakelijk winkel. Voor de worst alleen al.Gaat altijd hard met die dingen, tenminste hier in Amsterdam zie je dat.
![]()
Hoe is het met jou nu dan Limoen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat doe je stoer dan!!! Wil je vechten ofsow!!!quote:Uw ADH vitamine Worst
Dit is waar.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
AMSTERquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Blijft hun best verkopende product iddGaat altijd hard met die dingen, tenminste hier in Amsterdam zie je dat.
KOM DANquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat doe je stoer dan!!! Wil je vechten ofsow!!!Zonder wrijving geen glans![]()
Kappen hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Rustaaag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij mij? Ik zit in quarantaine thuisquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, want ze verkopen levensmiddelen en rookworstloket is gewoon open
En hoe zit het bij jou?Even geen contact met anderen.
Voor de rest lijkt het leven hier verder normaal verder te gaan, kinderen altijd samen buitenWaardoor het nergens op slaat op al die scholen te hebben gesloten.
![]()
OPGELET: geloof niet alles wat Volksgezondheid zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je symptomen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij mij? Ik zit in quarantaine thuisEven geen contact met anderen.
Voor de rest lijkt het leven hier verder normaal verder te gaan, kinderen altijd samen buitenWaardoor het nergens op slaat op al die scholen te hebben gesloten.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
OPGELET: geloof niet alles wat Volksgezondheid zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook voldoende als ik op mijn mond en tussen mn benen een masker zet?Uw ADH vitamine Worst
Ja maar dan heb je het ook gehad. Liefst zo snel mogelijk ook ben je er vanaf. En jij woont lekker vlakbij het strand dus even wandelen voor frisse lucht is zo gedaanquote:![]()
Truequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook gehad. Liefst zo snel mogelijk ook ben je er vanaf. En jij woont lekker vlakbij het strand dus even wandelen voor frisse lucht is zo gedaanZonder wrijving geen glans![]()
Ja hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ook voldoende als ik op mijn mond en tussen mn benen een masker zet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel goed, dank je welquote:![]()
Beetje hoesten maar echt stukken beter.
Wil wel zo snel mogelijk langs bij mijn ouders want die vervelen zich welmaar nog heeel eventjes wachten
![]()
Hopelijk kan dat snelquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel goed, dank je wel![]()
Wil wel zo snel mogelijk langs bij mijn ouders want die vervelen zich welmaar nog heeel eventjes wachten
Het nadeel is dat je niet weet of het ook corona is of die andere.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook gehad. Liefst zo snel mogelijk ook ben je er vanaf. En jij woont lekker vlakbij het strand dus even wandelen voor frisse lucht is zo gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en ik hoop dat ik het heb dan ben ik er zo vanaf. Tenminste ik ga er vanuit dat je het niet 2x kan krijgen.quote:
En ik had iets van 3 weken geleden al de griep dus ik ga er vanuit dat dit de virus was![]()
![]()
Je hebt met je werk wel verhoogde risico tochquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat ik het heb dan ben ik er zo vanaf. Tenminste ik ga er vanuit dat je het niet 2x kan krijgen.
En ik had iets van 3 weken geleden al de griep dus ik ga er vanuit dat dit de virus was:"Owwww, snel beter worden Limoentjuh! TJILP!"
:"Dan kan je weer bolken! Mooooooooo!"
Pittigquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat ik het heb dan ben ik er zo vanaf. Tenminste ik ga er vanuit dat je het niet 2x kan krijgen.
En ik had iets van 3 weken geleden al de griep dus ik ga er vanuit dat dit de virus wasZonder wrijving geen glans![]()
Ja je moet geloof ik 24 uur klachten vrij zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ik ga helemaal niet bij mij pa op bezoek, wil het risico echt niet lopen
Ik zit ook al een paar dagen in quarantaine maar je weet niet of het corona of dat andere virus isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is net bij politiek 24 gezegd dat er wel iemand is die het twee keer heeft gehadquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En ik had iets van 3 weken geleden al de griep dus ik ga er vanuit dat dit de virus wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu je thuiszit kan je wel lekker de bolk zetten of niet @LimoentjuhUw ADH vitamine Worst
Wacht maar afquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik liep nog een week geleden te verkondigen dat die nooit gaat komen. Is het zeker dan ?
Ja kinderen he. Maar ik was 1 van de eerste die de symptomen had geloof ik. Tenminste onder de collega’s. Ach voor mij is het gwn een griepje, niet zo’n last van. Alleen dat thuisblijven maakt het vervelendquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt met je werk wel verhoogde risico toch![]()
Je zit gelukkig prima thuisquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja kinderen he. Maar ik was 1 van de eerste die de symptomen had geloof ik. Tenminste onder de collega’s. Ach voor mij is het gwn een griepje, niet zo’n last van. Alleen dat thuisblijven maakt het vervelendZonder wrijving geen glans![]()
En dan de Hamsterwet in treding (ja echt die bestaat)Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Owwww, snel beter worden Limoentjuh! TJILP!"
:"Dan kan je weer bolken! Mooooooooo!"
IK DOE MIJN BEST BOLKE&BOLKE! TJIEP
Hoe gaat het verder met de meest geliefde panter ?![]()
![]()
Ja klopt. Maar als je thuis MOET blijven dan wil je zo graag naar buitenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zit gelukkig prima thuis![]()
![]()
[Red: Dit artikel is nog niet in werking getreden; ingeval buitengewone omstandigheden dit noodzakelijk maken kan bij koninklijk besluit, op voordracht van Onze Minister-President, dit artikel in werking treden.]
1 Onze Minister van Economische Zaken en Klimaat kan regels stellen tot het tegengaan van het hamsteren van goederen.
2 De krachtens het eerste lid gestelde regelen kunnen onder meer inhouden een verbod daarbij aangewezen goederen binnen daarbij aangegeven tijdsruimten in grotere dan daarbij aangegeven hoeveelheden af te leveren of in ontvangst te nemen.Uw ADH vitamine Worst
Uhuquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar als je thuis MOET blijven dan wil je zo graag naar buitenZonder wrijving geen glans![]()
Neh, geen zin om hier uren en hele dagen door te brengenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
Nu je thuiszit kan je wel lekker de bolk zetten of niet @:limoentjuhAf en toe is wel leuk maar teveel vind ik ook zonde van je tijd. Alles met mate toch
Ben bovendien mijn bolkkrachten voor mei aan het sparen![]()
![]()
![]()
Ja klopt, maar heb nu 2x griep gehad dus 1 daarvan moet het toch wel zijn geweestquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je niet weet of het ook corona is of die andere.
Ik blijf ook wat langer weg van mijn ouders en anderen voor de zekerheid. Maar ik ga straks wel gwn bij hen op bezoek, ga niet maanden wachten tot het voorbij is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet geloof ik 24 uur klachten vrij zijn
Maar ik ga helemaal niet bij mij pa op bezoek, wil het risico echt niet lopen
Ik zit ook al een paar dagen in quarantaine maar je weet niet of het corona of dat andere virus is![]()
Nee helemaal niet leuk, dan haal ik nog minder puntenquote:
Komt wel goedquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk, dan haal ik nog minder puntenZonder wrijving geen glans![]()
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
De overname van het groene vrucht
Iedereen zuur![]()
![]()
Nee ik denk in Juni dan ben ik jarigquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]wilde jij er in mei voor gaan ?
Nee hoor valt mee, ik ben niet meer zo fanatiekquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk, dan haal ik nog minder puntenEn wie weet heb ik er straks geen zin meer in, sowieso als het zo blijft qua drukte en spelers is het niet te doen. Ben niet van plan teveel tijd erin te steken
![]()
Heel m'n sociale leven is gecanceled. Wel goed voor m'n leverquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]IK DOE MIJN BEST BOLKE&BOLKE! TJIEP
Hoe gaat het verder met de meest geliefde panter ?
Wie kijkt hier zoveel porno?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lieve schat, ik heb vanaf dec tot nu al 4 keer periodes van erge hoest, snotterig, keelpijn, hoofdpijn, spierpijn gehad. En nog heel veel meer mensen ook, die 'gewone' griep is ook een ettertje hoor. Je denkt hij is weg en hoppa daar is hij weer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt, maar heb nu 2x griep gehad dus 1 daarvan moet het toch wel zijn geweest
[..]
Ik blijf ook wat langer weg van mijn ouders en anderen voor de zekerheid. Maar ik ga straks wel gwn bij hen op bezoek, ga niet maanden wachten tot het voorbij is.
Maar ik hoop voor jou dat je het wel hebt gehad en er zo goed van af gekomen ben
Nja maakt mij niet uit hoor, je moet indd veel aanwezig zijn om veel punten te pakken..quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee hoor valt mee, ik ben niet meer zo fanatiekEn wie weet heb ik er straks geen zin meer in, sowieso als het zo blijft qua drukte en spelers is het niet te doen. Ben niet van plan teveel tijd erin te steken
Doen dan, nieuwe winnaars zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ik denk in Juni dan ben ik jarig![]()
![]()
die gast die hele ladingen post in B&H en daarna ook memes post waarin hij benadrukt hoe erg hij op ze geiltquote:Uw ADH vitamine Worst
Brengt wel veel gezeik met zich mee valt me op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doen dan, nieuwe winnaars zijn altijd welkom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is wel leuk ja andere winnaars, maar moet ik té veel online zijn en daar weer geen tijd en zin inquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doen dan, nieuwe winnaars zijn altijd welkom.
Zie je een bijkomend voordeelquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel m'n sociale leven is gecanceled. Wel goed voor m'n leverEn in die tijd had jij volgens mij best vaak verjaardagfeestjes en bbq’s waar veel gedronken werd
![]()
Klopt, valt nu wel nog vind ik..quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brengt wel veel gezeik met zich mee valt me op.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Komt zo een persconferenteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat niet snacken als ik buiten ben is wel goed voor mijn gewicht.Uw ADH vitamine Worst
Zo, en niet zo zuinig ook. Erg welkom voel je je niet hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brengt wel veel gezeik met zich mee valt me op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor @dud0r ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dat niet snacken als ik buiten ben is wel goed voor mijn gewicht.Zonder wrijving geen glans![]()
Dank je welquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb vanaf dec tot nu al 4 keer periodes van erge hoest, snotterig, keelpijn, hoofdpijn, spierpijn gehad. En nog heel veel meer mensen ook, die 'gewone' griep is ook een ettertje hoor. Je denkt hij is weg en hoppa daar is hij weer.
Maar ik hoop voor jou dat je het wel hebt gehad en er zo goed van af gekomen ben![]()
sommige worden idd sneller ziek of houden er langer last van. Ik ben meestal degene die juist als laatst verkouden wordt en ook voor korte duur. Dus ga uit dat ik er hierna geen last meer van ga krijgen.
Beste zou zijn natuurlijk als deze hele virus binnen nu en een maand voorbijgaat .![]()
Misschien heeft hij wel ladingen frikandellen in zijn vriezerquote:Uw ADH vitamine Worst
Minstens 500quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel ladingen frikandellen in zijn vriezerZonder wrijving geen glans![]()
Had je die tweet gelezen?
Net zo apart als mensen die hier gifjes gingen make[quote]Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Welke?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:30 schreef skysherrif het volgende:
Had je die tweet gelezen?
Net zo apart als mensen die hier gifjes gingen make[quote][ afbeelding ] Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JaZonder wrijving geen glans![]()
Mwah verschilt, vaak genoeg periodes gehad zonder gezeik. Zijn verschillende factoren die meespelenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brengt wel veel gezeik met zich mee valt me op.Ingewikkeld en fascinerend spel is dit soms
![]()
Snap ik, en met de drukte van tegenwoordig is het helemaal amper te doen. Maar wie weet is het in juni rustigerquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel leuk ja andere winnaars, maar moet ik té veel online zijn en daar weer geen tijd en zin in![]()
![]()
MOEN WAT DOE JIJ NOU WEER HIER HET IS AVONDquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah verschilt, vaak genoeg periodes gehad zonder gezeik. Zijn verschillende factoren die meespelenIngewikkeld en fascinerend spel is dit soms
![]()
![]()
Dat ben ik zeker met je eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah verschilt, vaak genoeg periodes gehad zonder gezeik. Zijn verschillende factoren die meespelenIngewikkeld en fascinerend spel is dit soms
Wat een stommeling zeg..quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha van jan roos vandaag, hij noemde bruno bruins de zwakste schakelI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Dat was me het dagje welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De agenda stond voor de komende tijd weer behoorlijk vol jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zie je een bijkomend voordeelEn in die tijd had jij volgens mij best vaak verjaardagfeestjes en bbq’s waar veel gedronken werd
Misschien wel dan zit wel in de zomer periodequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snap ik, en met de drukte van tegenwoordig is het helemaal amper te doen. Maar wie weet is het in juni rustigerI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Skaaai highquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha van jan roos vandaag, hij noemde bruno bruins de zwakste schakellammetje
![]()
![]()
Na een veelnte korte nacht gewoon 7 km gewandeld, nagels laten doen... Gekookt.. Ben kapotquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Deed jij dan veel aan snacken buiten? Ik zie jou echt als 1 van de gezondere personen hierquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dat niet snacken als ik buiten ben is wel goed voor mijn gewicht.![]()
![]()
OngepOngepastquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef skysherrif het volgende:
Maarja hier werden ook gifjes van een inzakkende bruins gemaakt.Zonder wrijving geen glans![]()
Nu heb ik de hikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En dat moet ook mogen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef skysherrif het volgende:
Maarja hier werden ook gifjes van een inzakkende bruins gemaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De wereld op zijn kop en ik doe meequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
MOEN WAT DOE JIJ NOU WEER HIER HET IS AVOND![]()
![]()
Vind ik niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is een lief gifje 😍quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Skaaai highlammetje
[ afbeelding ]
Ritme is nu wel ontregeld ik heb het idee dar het net 0500 is mer jou hier![]()
Hij was vanmiddag weer ff aan het dartelenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Skaaai highlammetje
[ afbeelding ]
Moentjuhhhhquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even adem inhouden helpt bij mij altijd. Misschien ook bij jou?
En hallo trouwens![]()
![]()
Moet je aan een wit paard denken.Klinkt raar maar het werkt echt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whutquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je aan een wit paard denken.Klinkt raar maar het werkt echt.Zonder wrijving geen glans![]()
Ah had je weer feestjes op je agenda ja ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De agenda stond voor de komende tijd weer behoorlijk vol jaKreeg het idee dat je daar zo goed als helemaal mee gestopt was. Vroeger had je iedere week 3 feestjes
en dan volgende dag rond 18uur hier posten dat je teveel gedronken had
![]()
Ik heb zo lekker gekookt vanavond.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je aan een wit paard denken.Klinkt raar maar het werkt echt.
Die bolktijger is ook een echte kroegtijger jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah had je weer feestjes op je agenda ja ?Kreeg het idee dat je daar zo goed als helemaal mee gestopt was. Vroeger had je iedere week 3 feestjes
en dan volgende dag rond 18uur hier posten dat je teveel gedronken had
![]()
![]()
Hey hallo m-aquote:![]()
Hoe gaat het daar? Jij zal het nu ook wel druk hebben met thuiszittende kinderen een zwangerschap. Lukt het allemaal nog ?![]()
Ja wat is veel, zo nu en dan. En dan doe ik weer gezond om te compenserenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Deed jij dan veel aan snacken buiten? Ik zie jou echt als 1 van de gezondere personen hier
Uw ADH vitamine Worst
Over het aftreden van Bruijnsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat goed hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hallo m-a![]()
Hoe gaat het daar? Jij zal het nu ook wel druk hebben met thuiszittende kinderen een zwangerschap. Lukt het allemaal nog ?We maken het gezellig met z'n allen
hoe is het met jou?
![]()
Hoi M-A ,hoe is het nu met je voet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verbaast me niksquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag weer ff aan het dartelenEn dat is alleen dit topic he! Sky is in meerdere actief, die houdt zichzelf zo wel bezig
Maar zie je, daarom heeft hij iemand zoals jij nodig om hem in het gareel te houden![]()
![]()
Hee Dotquote:Ja gaat wel oké, maar moet echt heel erg rustig aan doen (en daar ben ik niet zo goed in
)
![]()
Hou 1,5 meter afstand, dat is echt belangrijk zegt Rutte
EIgenlijk kan je dus als man en vrouw ook niet meer samen in een bed slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe opquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verbaast me niksEn dat is alleen dit topic he! Sky is in meerdere actief, die houdt zichzelf zo wel bezig
Maar zie je, daarom heeft hij iemand zoals jij nodig om hem in het gareel te houden![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is een lief gifje 😍
Ritme is nu wel ontregeld ik heb het idee dar het net 0500 is mer jou hierdat je ritme ontregeld is komt niet door mij jij malle lammetje
![]()
Ja zo ietsquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Langslepend hequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hee DotJa gaat wel oké, maar moet echt heel erg rustig aan doen (en daar ben ik niet zo goed in
)
Ja met de kids nu thuis zal het ook moeilijker zijn om te rusten
Probeer het toch maar te pakken die rustWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik ga maar weer naar je bankquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Hoi 1,5 meter afstand, dat is echt belangrijjk zegt Rutte
EIgenlijk kan je dus als man en vrouw ook niet meer samen in een bed slape![]()
![]()
HeHeb je al dickpics gestuurdquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ik ga maar weer naar je bankZonder wrijving geen glans![]()
Ik ben het weer met je eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verbaast me niksEn dat is alleen dit topic he! Sky is in meerdere actief, die houdt zichzelf zo wel bezig
Maar zie je, daarom heeft hij iemand zoals jij nodig om hem in het gareel te houden
Het wordt ons ook niet gegund he, kudt virusquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ik ga maar weer naar je bank
Soul mag vannacht op de bank.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Hou 1,5 meter afstand, dat is echt belangrijk zegt Rutte
EIgenlijk kan je dus als man en vrouw ook niet meer samen in een bed slapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb kriebelhoestOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Alle verpleeghuizen gesloten voor bezoekersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neejohquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
He
[..]
Heb je al dickpics gestuurd![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: