Bij mij? Ik zit in quarantaine thuisquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, want ze verkopen levensmiddelen en rookworstloket is gewoon open
En hoe zit het bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Heb je symptomen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij mij? Ik zit in quarantaine thuisEven geen contact met anderen.
Voor de rest lijkt het leven hier verder normaal verder te gaan, kinderen altijd samen buitenWaardoor het nergens op slaat op al die scholen te hebben gesloten.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
OPGELET: geloof niet alles wat Volksgezondheid zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja maar dan heb je het ook gehad. Liefst zo snel mogelijk ook ben je er vanaf. En jij woont lekker vlakbij het strand dus even wandelen voor frisse lucht is zo gedaanquote:
Truequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook gehad. Liefst zo snel mogelijk ook ben je er vanaf. En jij woont lekker vlakbij het strand dus even wandelen voor frisse lucht is zo gedaan
Ja hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ook voldoende als ik op mijn mond en tussen mn benen een masker zet?
Wel goed, dank je welquote:
Hopelijk kan dat snelquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel goed, dank je wel![]()
Beetje hoesten maar echt stukken beter.
Wil wel zo snel mogelijk langs bij mijn ouders want die vervelen zich welmaar nog heeel eventjes wachten
Het nadeel is dat je niet weet of het ook corona is of die andere.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook gehad. Liefst zo snel mogelijk ook ben je er vanaf. En jij woont lekker vlakbij het strand dus even wandelen voor frisse lucht is zo gedaan
Ja en ik hoop dat ik het heb dan ben ik er zo vanaf. Tenminste ik ga er vanuit dat je het niet 2x kan krijgen.quote:
Je hebt met je werk wel verhoogde risico tochquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wil wel zo snel mogelijk langs bij mijn ouders want die vervelen zich welmaar nog heeel eventjes wachten
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat ik het heb dan ben ik er zo vanaf. Tenminste ik ga er vanuit dat je het niet 2x kan krijgen.
En ik had iets van 3 weken geleden al de griep dus ik ga er vanuit dat dit de virus was
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat ik het heb dan ben ik er zo vanaf. Tenminste ik ga er vanuit dat je het niet 2x kan krijgen.
En ik had iets van 3 weken geleden al de griep dus ik ga er vanuit dat dit de virus was
Ja je moet geloof ik 24 uur klachten vrij zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is net bij politiek 24 gezegd dat er wel iemand is die het twee keer heeft gehadquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wacht maar afquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik liep nog een week geleden te verkondigen dat die nooit gaat komen. Is het zeker dan ?
Ja kinderen he. Maar ik was 1 van de eerste die de symptomen had geloof ik. Tenminste onder de collega’s. Ach voor mij is het gwn een griepje, niet zo’n last van. Alleen dat thuisblijven maakt het vervelendquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt met je werk wel verhoogde risico toch
Je zit gelukkig prima thuisquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja kinderen he. Maar ik was 1 van de eerste die de symptomen had geloof ik. Tenminste onder de collega’s. Ach voor mij is het gwn een griepje, niet zo’n last van. Alleen dat thuisblijven maakt het vervelend
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Owwww, snel beter worden Limoentjuh! TJILP!"
:"Dan kan je weer bolken! Mooooooooo!"
Ja klopt. Maar als je thuis MOET blijven dan wil je zo graag naar buitenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zit gelukkig prima thuis
Uhuquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar als je thuis MOET blijven dan wil je zo graag naar buiten
Neh, geen zin om hier uren en hele dagen door te brengenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
Nu je thuiszit kan je wel lekker de bolk zetten of niet @:limoentjuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |