Was gisteren even in de stad, was best rustig, maar daar bij het rookworstloket best wel wat mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel een oplossing voor als we nog een strengere lockdown krijgen.
Blijft hun best verkopende product iddquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Hema is een noodzakelijk winkel. Voor de worst alleen al.
Wat doe je stoer dan!!! Wil je vechten ofsow!!!quote:
Dit is waar.quote:
AMSTERquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Blijft hun best verkopende product iddGaat altijd hard met die dingen, tenminste hier in Amsterdam zie je dat.
KOM DANquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat doe je stoer dan!!! Wil je vechten ofsow!!!
Bij mij? Ik zit in quarantaine thuisquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, want ze verkopen levensmiddelen en rookworstloket is gewoon open
En hoe zit het bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Heb je symptomen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij mij? Ik zit in quarantaine thuisEven geen contact met anderen.
Voor de rest lijkt het leven hier verder normaal verder te gaan, kinderen altijd samen buitenWaardoor het nergens op slaat op al die scholen te hebben gesloten.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
OPGELET: geloof niet alles wat Volksgezondheid zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja maar dan heb je het ook gehad. Liefst zo snel mogelijk ook ben je er vanaf. En jij woont lekker vlakbij het strand dus even wandelen voor frisse lucht is zo gedaanquote:
Truequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook gehad. Liefst zo snel mogelijk ook ben je er vanaf. En jij woont lekker vlakbij het strand dus even wandelen voor frisse lucht is zo gedaan
Ja hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ook voldoende als ik op mijn mond en tussen mn benen een masker zet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |