Hey hallo m-aquote:
Ja wat is veel, zo nu en dan. En dan doe ik weer gezond om te compenserenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Deed jij dan veel aan snacken buiten? Ik zie jou echt als 1 van de gezondere personen hier
Over het aftreden van Bruijnsquote:
Gaat goed hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hallo m-a![]()
Hoe gaat het daar? Jij zal het nu ook wel druk hebben met thuiszittende kinderen een zwangerschap. Lukt het allemaal nog ?
Verbaast me niksquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag weer ff aan het dartelen
Hee Dotquote:
Hoe opquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verbaast me niksEn dat is alleen dit topic he! Sky is in meerdere actief, die houdt zichzelf zo wel bezig
Maar zie je, daarom heeft hij iemand zoals jij nodig om hem in het gareel te houden
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is een lief gifje 😍
Ritme is nu wel ontregeld ik heb het idee dar het net 0500 is mer jou hier
Ja zo ietsquote:
Langslepend hequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hee DotJa gaat wel oké, maar moet echt heel erg rustig aan doen (en daar ben ik niet zo goed in
)
Nou ik ga maar weer naar je bankquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Hoi 1,5 meter afstand, dat is echt belangrijjk zegt Rutte
EIgenlijk kan je dus als man en vrouw ook niet meer samen in een bed slape
Heb je al dickpics gestuurdquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ik ga maar weer naar je bank
Ik ben het weer met je eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verbaast me niksEn dat is alleen dit topic he! Sky is in meerdere actief, die houdt zichzelf zo wel bezig
Maar zie je, daarom heeft hij iemand zoals jij nodig om hem in het gareel te houden
Het wordt ons ook niet gegund he, kudt virusquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ik ga maar weer naar je bank
Soul mag vannacht op de bank.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Hou 1,5 meter afstand, dat is echt belangrijk zegt Rutte
EIgenlijk kan je dus als man en vrouw ook niet meer samen in een bed slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |