Misschien wel dan zit wel in de zomer periodequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snap ik, en met de drukte van tegenwoordig is het helemaal amper te doen. Maar wie weet is het in juni rustiger
Skaaai highquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha van jan roos vandaag, hij noemde bruno bruins de zwakste schakel
Na een veelnte korte nacht gewoon 7 km gewandeld, nagels laten doen... Gekookt.. Ben kapotquote:
Deed jij dan veel aan snacken buiten? Ik zie jou echt als 1 van de gezondere personen hierquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dat niet snacken als ik buiten ben is wel goed voor mijn gewicht.
Ongepastquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef skysherrif het volgende:
Maarja hier werden ook gifjes van een inzakkende bruins gemaakt.
En dat moet ook mogen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef skysherrif het volgende:
Maarja hier werden ook gifjes van een inzakkende bruins gemaakt.
De wereld op zijn kop en ik doe meequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
MOEN WAT DOE JIJ NOU WEER HIER HET IS AVOND
Vind ik niet.quote:
Dat is een lief gifje 😍quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Skaaai highlammetje
[ afbeelding ]
Hij was vanmiddag weer ff aan het dartelenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Skaaai highlammetje
[ afbeelding ]
Moentjuhhhhquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even adem inhouden helpt bij mij altijd. Misschien ook bij jou?
En hallo trouwens
Moet je aan een wit paard denken.Klinkt raar maar het werkt echt.quote:
Whutquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je aan een wit paard denken.Klinkt raar maar het werkt echt.
Ah had je weer feestjes op je agenda ja ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De agenda stond voor de komende tijd weer behoorlijk vol ja
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je aan een wit paard denken.Klinkt raar maar het werkt echt.
Die bolktijger is ook een echte kroegtijger jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah had je weer feestjes op je agenda ja ?Kreeg het idee dat je daar zo goed als helemaal mee gestopt was. Vroeger had je iedere week 3 feestjes
en dan volgende dag rond 18uur hier posten dat je teveel gedronken had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |