Zo, en niet zo zuinig ook. Erg welkom voel je je niet hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brengt wel veel gezeik met zich mee valt me op.
Voor @dud0r ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dat niet snacken als ik buiten ben is wel goed voor mijn gewicht.
Dank je welquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb vanaf dec tot nu al 4 keer periodes van erge hoest, snotterig, keelpijn, hoofdpijn, spierpijn gehad. En nog heel veel meer mensen ook, die 'gewone' griep is ook een ettertje hoor. Je denkt hij is weg en hoppa daar is hij weer.
Maar ik hoop voor jou dat je het wel hebt gehad en er zo goed van af gekomen ben
Misschien heeft hij wel ladingen frikandellen in zijn vriezerquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel ladingen frikandellen in zijn vriezer
Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:30 schreef skysherrif het volgende:
Had je die tweet gelezen?
Net zo apart als mensen die hier gifjes gingen make[quote][ afbeelding ] Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Mwah verschilt, vaak genoeg periodes gehad zonder gezeik. Zijn verschillende factoren die meespelenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brengt wel veel gezeik met zich mee valt me op.
Snap ik, en met de drukte van tegenwoordig is het helemaal amper te doen. Maar wie weet is het in juni rustigerquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel leuk ja andere winnaars, maar moet ik té veel online zijn en daar weer geen tijd en zin in
MOEN WAT DOE JIJ NOU WEER HIER HET IS AVONDquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah verschilt, vaak genoeg periodes gehad zonder gezeik. Zijn verschillende factoren die meespelenIngewikkeld en fascinerend spel is dit soms
Dat ben ik zeker met je eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah verschilt, vaak genoeg periodes gehad zonder gezeik. Zijn verschillende factoren die meespelenIngewikkeld en fascinerend spel is dit soms
Wat een stommeling zeg..quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha van jan roos vandaag, hij noemde bruno bruins de zwakste schakel
De agenda stond voor de komende tijd weer behoorlijk vol jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zie je een bijkomend voordeelEn in die tijd had jij volgens mij best vaak verjaardagfeestjes en bbq’s waar veel gedronken werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |