Ja klopt, maar heb nu 2x griep gehad dus 1 daarvan moet het toch wel zijn geweestquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je niet weet of het ook corona is of die andere.
Ik blijf ook wat langer weg van mijn ouders en anderen voor de zekerheid. Maar ik ga straks wel gwn bij hen op bezoek, ga niet maanden wachten tot het voorbij is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet geloof ik 24 uur klachten vrij zijn
Maar ik ga helemaal niet bij mij pa op bezoek, wil het risico echt niet lopen
Ik zit ook al een paar dagen in quarantaine maar je weet niet of het corona of dat andere virus is
Nee helemaal niet leuk, dan haal ik nog minder puntenquote:
Komt wel goedquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk, dan haal ik nog minder punten
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
De overname van het groene vrucht
Nee ik denk in Juni dan ben ik jarigquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]wilde jij er in mei voor gaan ?
Nee hoor valt mee, ik ben niet meer zo fanatiekquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk, dan haal ik nog minder punten
Heel m'n sociale leven is gecanceled. Wel goed voor m'n leverquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]IK DOE MIJN BEST BOLKE&BOLKE! TJIEP
Hoe gaat het verder met de meest geliefde panter ?
Lieve schat, ik heb vanaf dec tot nu al 4 keer periodes van erge hoest, snotterig, keelpijn, hoofdpijn, spierpijn gehad. En nog heel veel meer mensen ook, die 'gewone' griep is ook een ettertje hoor. Je denkt hij is weg en hoppa daar is hij weer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt, maar heb nu 2x griep gehad dus 1 daarvan moet het toch wel zijn geweest
[..]
Ik blijf ook wat langer weg van mijn ouders en anderen voor de zekerheid. Maar ik ga straks wel gwn bij hen op bezoek, ga niet maanden wachten tot het voorbij is.
Nja maakt mij niet uit hoor, je moet indd veel aanwezig zijn om veel punten te pakken..quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee hoor valt mee, ik ben niet meer zo fanatiekEn wie weet heb ik er straks geen zin meer in, sowieso als het zo blijft qua drukte en spelers is het niet te doen. Ben niet van plan teveel tijd erin te steken
Doen dan, nieuwe winnaars zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ik denk in Juni dan ben ik jarig
die gast die hele ladingen post in B&H en daarna ook memes post waarin hij benadrukt hoe erg hij op ze geiltquote:
Brengt wel veel gezeik met zich mee valt me op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doen dan, nieuwe winnaars zijn altijd welkom.
Is wel leuk ja andere winnaars, maar moet ik té veel online zijn en daar weer geen tijd en zin inquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doen dan, nieuwe winnaars zijn altijd welkom.
Zie je een bijkomend voordeelquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel m'n sociale leven is gecanceled. Wel goed voor m'n lever
Klopt, valt nu wel nog vind ik..quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brengt wel veel gezeik met zich mee valt me op.
Zo, en niet zo zuinig ook. Erg welkom voel je je niet hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brengt wel veel gezeik met zich mee valt me op.
Voor @dud0r ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dat niet snacken als ik buiten ben is wel goed voor mijn gewicht.
Dank je welquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb vanaf dec tot nu al 4 keer periodes van erge hoest, snotterig, keelpijn, hoofdpijn, spierpijn gehad. En nog heel veel meer mensen ook, die 'gewone' griep is ook een ettertje hoor. Je denkt hij is weg en hoppa daar is hij weer.
Maar ik hoop voor jou dat je het wel hebt gehad en er zo goed van af gekomen ben
Misschien heeft hij wel ladingen frikandellen in zijn vriezerquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel ladingen frikandellen in zijn vriezer
Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:30 schreef skysherrif het volgende:
Had je die tweet gelezen?
Net zo apart als mensen die hier gifjes gingen make[quote][ afbeelding ] Op donderdag 19 maart 2020 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |