Mwah verschilt, vaak genoeg periodes gehad zonder gezeik. Zijn verschillende factoren die meespelenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brengt wel veel gezeik met zich mee valt me op.
Snap ik, en met de drukte van tegenwoordig is het helemaal amper te doen. Maar wie weet is het in juni rustigerquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel leuk ja andere winnaars, maar moet ik té veel online zijn en daar weer geen tijd en zin in
MOEN WAT DOE JIJ NOU WEER HIER HET IS AVONDquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah verschilt, vaak genoeg periodes gehad zonder gezeik. Zijn verschillende factoren die meespelenIngewikkeld en fascinerend spel is dit soms
Dat ben ik zeker met je eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah verschilt, vaak genoeg periodes gehad zonder gezeik. Zijn verschillende factoren die meespelenIngewikkeld en fascinerend spel is dit soms
Wat een stommeling zeg..quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha van jan roos vandaag, hij noemde bruno bruins de zwakste schakel
De agenda stond voor de komende tijd weer behoorlijk vol jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zie je een bijkomend voordeelEn in die tijd had jij volgens mij best vaak verjaardagfeestjes en bbq’s waar veel gedronken werd
Misschien wel dan zit wel in de zomer periodequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snap ik, en met de drukte van tegenwoordig is het helemaal amper te doen. Maar wie weet is het in juni rustiger
Skaaai highquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha van jan roos vandaag, hij noemde bruno bruins de zwakste schakel
Na een veelnte korte nacht gewoon 7 km gewandeld, nagels laten doen... Gekookt.. Ben kapotquote:
Deed jij dan veel aan snacken buiten? Ik zie jou echt als 1 van de gezondere personen hierquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dat niet snacken als ik buiten ben is wel goed voor mijn gewicht.
Ongepastquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef skysherrif het volgende:
Maarja hier werden ook gifjes van een inzakkende bruins gemaakt.
En dat moet ook mogen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef skysherrif het volgende:
Maarja hier werden ook gifjes van een inzakkende bruins gemaakt.
De wereld op zijn kop en ik doe meequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
MOEN WAT DOE JIJ NOU WEER HIER HET IS AVOND
Vind ik niet.quote:
Dat is een lief gifje 😍quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Skaaai highlammetje
[ afbeelding ]
Hij was vanmiddag weer ff aan het dartelenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Skaaai highlammetje
[ afbeelding ]
Moentjuhhhhquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even adem inhouden helpt bij mij altijd. Misschien ook bij jou?
En hallo trouwens
Moet je aan een wit paard denken.Klinkt raar maar het werkt echt.quote:
Whutquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je aan een wit paard denken.Klinkt raar maar het werkt echt.
Ah had je weer feestjes op je agenda ja ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De agenda stond voor de komende tijd weer behoorlijk vol ja
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je aan een wit paard denken.Klinkt raar maar het werkt echt.
Die bolktijger is ook een echte kroegtijger jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah had je weer feestjes op je agenda ja ?Kreeg het idee dat je daar zo goed als helemaal mee gestopt was. Vroeger had je iedere week 3 feestjes
en dan volgende dag rond 18uur hier posten dat je teveel gedronken had
Hey hallo m-aquote:
Ja wat is veel, zo nu en dan. En dan doe ik weer gezond om te compenserenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Deed jij dan veel aan snacken buiten? Ik zie jou echt als 1 van de gezondere personen hier
Over het aftreden van Bruijnsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |